Navi 4.0 – Auto heeft geen idee waar hij is

Forumindex Forums Modellen Karl Navi 4.0 – Auto heeft geen idee waar hij is

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367368
    Bart072
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 May 2018

      [quote quote=18367357]Ik heb in middels 3 verschillende iPhones kunnen testen die allemaal zonder aansluiting in mijn Karl goed werken. Helaas zodra ze aangesloten waren was het vertrekpunt onjuist en deed de navigatie vervolgens niets. Verschillende locaties en iPhones uitgeprobeerd maar alle iPhones deden het niet goed zodra ze aangesloten waren. Dat versterkte mijn mening dat het dus zeker niet aan mijn telefoon ligt. Zeker niet na alle oplossingen die de helpdesk van Apple mij heeft meegegeven. 5 aug krijgt mijn Karl zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt. Ze nemen mijn probleem mee. Gaat vast weer veel geld kosten en ik heb geen vertrouwen in het eindresultaat.[/quote]

      Ik heb eerlijk gezegd sterk het vermoeden dat je niet weet hoe je de navigatie van de iPhone in je Karl moet gebruiken. Jij beweert nu dat jouw iPhone, zodra hij met een kabeltje aan je Karl is bevestigd, niet meer weet waar hij is? Sorry, maar dat is kolder.

      #18367373
      Annies
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 February 2016

        Dank je wel Bart voor je aanname en je reactie. Ik nodig je hierbij uit om jouw telefoon te testen in mijn Opel Karl. Ik weet hoe het werkt want de navigatie heeft wel gedaan maar nu werkt het niet meer en zo moeilijk is het niet om Google Maps te starten of de app kaarten.

        #18367928
        Annies
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 February 2016

          [quote quote=18367357]Ik heb in middels 3 verschillende iPhones kunnen testen die allemaal zonder aansluiting in mijn Karl goed werken. Helaas zodra ze aangesloten waren was het vertrekpunt onjuist en deed de navigatie vervolgens niets. Verschillende locaties en iPhones uitgeprobeerd maar alle iPhones deden het niet goed zodra ze aangesloten waren. Dat versterkte mijn mening dat het dus zeker niet aan mijn telefoon ligt. Zeker niet na alle oplossingen die de helpdesk van Apple mij heeft meegegeven. 5 aug krijgt mijn Karl zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt. Ze nemen mijn probleem mee. Gaat vast weer veel geld kosten en ik heb geen vertrouwen in het eindresultaat.[/quote]

          Nadat op 5 augustus mijn Karl zijn onderhoudsbeurt heeft gekregen werd ik compleet verrast door mijn Opel garage. Helaas kon de garage niet mijn navigatieprobleem verklaren of oplossen. Bij hun telefoons  exact hetzelfde probleem. Ik heb een nieuwe navigatie gekregen, vergoed door Opel en mijn garage. Reeds uitgeprobeerd met mijn iPhone en het werkt weer als vanouds. Zowel Google Maps als de app Kaarten. :applause01:

           

          #18409197
          KarlRocks
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 February 2021

            [quote quote=18359730]Heb ook dit probleem gehad mijn dealer (Hekkert Heerlen) heeft dit probleem opgelost is bekend bij OPEL E181801810 Karl/Viva – Bedrading GPS antenne[/quote]

            Hallo, mag ik vragen hoe zij dit probleem hebben opgelost bij Hekkert? Ik heb nl hetzelfd probleem nu en Hekkert geeft aan met dat probleem v/d Karl niet bekent te zijn!

            #18409201
            Bart072
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 May 2018

              [quote quote=18409197]Hallo, mag ik vragen hoe zij dit probleem hebben opgelost bij Hekkert? Ik heb nl hetzelfd probleem nu en Hekkert geeft aan met dat probleem v/d Karl niet bekent te zijn![/quote]

              Hekkert moet zijn documentatie maar eens goed nalezen. En anders laat je hem dit forumonderwerp maar doorlezen, de OPEL-fix staat er met het servicenummer bij.

              #18409352
              KarlRocks
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 February 2021

                Hoi Bart072, dank voor je reactie! Je bedoelt dan deze Opel-fix?! “E181801810 Karl/Viva – Bedrading GPS antenne”

                Ik heb een mevrouw aan de lijn gehad en haar ook op dit forum gewezen maar daar had zij niets mee, alleen met wat er in het systeem van Opel staat.

                Ik heb morgen een afspraak staan bij Hekkert en zal haar dan toch nog maar eens attent maken op dit forum.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.