Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord!

Forumindex Forums Modellen Kadett Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 351 tot 359 (van in totaal 359)
  • Auteur
    mark
    Deelnemer

Zit je niet mee man. Hoop dat het blok wat is voor je :thumbup

anoniem

Ik heb een hele nette c20xe te koop!
        Mocht je interesse hebben, hij hangt nog in de auto en is nog te beluisteren.
        Gr Patrick

Haasje17
        Moderator

Zijn je drijfstanglagers niet gewoon aan vervanging toe”?

Vinci
          Deelnemer

Hey Patrick, je hebt een PM!

Vinci
            Deelnemer

@Haasje17 wrote:

Zijn je drijfstanglagers niet gewoon aan vervanging toe”?

Ja, zou zo maar kunnen… Ik ben eigenlijk van plan mijn eigen blok helemaal uit elkaar te trekken en geheel te reviseren. Of er moet een goed ander blok te koop zijn voor een mooie prijs. Heb namelijk nu even de centen niet voor revisie…

Vinci
              Deelnemer

Ander blok ligt er in…

En realiseer me eigenlijk nu pas dat mijn andere blok nooit echt lekker gelopen heeft. Wel power en mooi stationair, maar het blok wat er nu in ligt maakt een heel ander geluid. Ik hoor nu alleen nog maar uitlaat en dat knetterende geluid is er nu een beetje uit. Die andere klonk meer en meer als een diesel en begon steeds meer te tikken ondanks nieuwe klepstoters.

Het was twee en een halve dag volop ploeteren in mijn eentje, liters zweet en veel spierpijn verder… maar het was het waard.

Ook een andere bak gelijk er onder gelegd, een F18+. Dat rijdt ook veel beter, verder nieuwe koppeling, nieuwe keerringen overal er op enz. Even alles weer mooi opgefrist.

Plaatje:

Raluph
                Deelnemer

Ziet er netjes uit :thumb
                  En mooi dat dit blok beter loopt

Vinci
                  Deelnemer

Dit filmpje laat heel goed zien hoe mijn blok meer en meer begon te klinken:

[youtube:3liko5ej]http://www.youtube.com/watch?v=XesMGsMSnvU[/youtube:3liko5ej]

Dus het zullen beslist wel krukas en/of drijfstanglagers zijn geweest bij mijn andere blok. Ik ga hem zo ophalen, en dan zal ik nog eens even voelen of er speling op zit ook…

Vinci
                    Deelnemer

We zijn alweer een project verder, topic alhier te volgen:
                      http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=27&t=168838″ onclick=”window.open(this.href);return false;

9 berichten aan het bekijken - 351 tot 359 (van in totaal 359)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.