(Lukko`s Opel`s)kadett e +kadett e caravan update 01-09-13

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling (Lukko`s Opel`s)kadett e +kadett e caravan update 01-09-13

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Berichten
  • #17708045
    astrastationgsi
      Lid sinds:
      1 August 2010

      lekker bezig hoor

      #17708046
      bouke_gsi
        Lid sinds:
        2 January 2012

        goed bezig man!:D
        goeie zaak dat der meer mensen zijn die de E kadett op de weg houden.
        is het veel werk om der nieuwe wielranden in te zetten? aan gezien de mijne gerold moeten worden en der een roest blaasje op zit ben ik bang dat het dan gaat breken.
        gr bouke!

        #17708043
        Lukko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 January 2005

          @bouke_gsi:
          opzich een scherm erin lassen vind ik niet zoveel werk hoor. eruit slijpen en nieuwe erin. alleen daarna dan word het plamuren en schuren , en daar ben ik altijd lang mee bezig om dat strak te krijgen.. het is mijn beroep ook niet . puur hobby.

          #17708042
          Lukko
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 January 2005

            ben druk bezig met de manta. heb weinig tijd om iets te posten. maar hier wat foto`s . soms ook kleine dingetjes tussen door. die vragen soms toch meer tijd dan je verwacht..

            ik heb ook nog een autoambulance gekocht. altijd handig. maar voor volgend jaar naar zandvoort te rijden.
            als ik de manta af heb dan ga ik de aanhanger in dezelfde kleur spuiten. de manta word uiteindelijk de trek auto.

            ben nu de manta aan het opbouwen. en ik hoorde de vorige eigenaar nog zeggen. oh hij heeft bijna geen roest hoor. 1 klein plekje in de kofferbak. en de wielkast. haha.

            #17708047
            Basgsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              lekker bezig! Hoe is het nu met mijn oude kadett? Blokje loopt nog steeds goed?
              Toevallig al een keer op een rollenbank gehad?

              #17708048
              Lukko
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 January 2005

                @basgsi. de kadett staat bij de spuiter die word helemaal aangepakt van top tot teen. restauratie + overspuiten..

                ik heb het blokje eruit gehaald aangezien die erg snel is en dan ga ik toch niet meer hard rijden met die auto. er komt een ander orgineel c20xe blok voor terug.

                dat snelle blok heb ik hier:


                inmiddels voorzien van een lexmaul. andere chip en rijd op euro 98.. dat komt in me race kadett. ga ik mee op zandvoort rijden en ook proberen goed te laten keuren bij de rdw dat ie de weg op mag.

                die komt in deze kadett.

                ik ben al begonnen.. zat een 1.3 in.


                ben er al mee begonnen.

                nu eerst me kadett e caravan tussendoor

                dinsdag weer verder.

                #17708049
                Blackbull
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 July 2004

                  Nog updates hier?

                7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.