LPG C30ne

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365822

    rogiers
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 16
    • Offline
    • Lid sinds:
      28 January 2013

    Dan ga ik op zoek naar een van een 30E of zou ik die van een 25E ook kunnen gebruiken?

    #18365829

    kywieman
    Participant
    • Topics 63
    • Reacties 574
    • Offline
    • Lid sinds:
      20 February 2009

    Gebruiken kan altijd.

    Maar een 3.0E zou het mooist zijn.

    Dit omdat een 2.5E een andere type nokkenas heeft dan een 3.0E

     

    #18365901

    Ghanz
    Participant
    • Topics 90
    • Reacties 6921
    • Offline
    • Lid sinds:
      31 July 2005

    al worden ze veelal aangeboden als “ontsteking 6 cilinder”

    veel verschil zit er in elk geval niet in. enkel wat kywie  man al aangaf, maar persoonlijk vind ik dat te verwaarlozen.

    #18365920

    rogiers
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 16
    • Offline
    • Lid sinds:
      28 January 2013

    Dat maakt de zoektocht al een beetje makkelijker. Hoe zit het met de ontsteking van een 28EC? Is die ook toepasbaar op een c30ne?

    #18365926

    kywieman
    Participant
    • Topics 63
    • Reacties 574
    • Offline
    • Lid sinds:
      20 February 2009

    2.8 injectie motor werden bij mijn weten enkel met contact punten ontsteking geleverd.

     

    Deze motoren werden bij de Diplomat B en Commodore B geleverd.

    #18365927

    kywieman
    Participant
    • Topics 63
    • Reacties 574
    • Offline
    • Lid sinds:
      20 February 2009

    Maar qua maat kan je ze zeker gebruiken.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.