Krukas sensor Opel Vectra B X20XEV

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Krukas sensor Opel Vectra B X20XEV

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18325687
    Stefan662
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2012

      Nee… Dit is echt een tracktor geluid. Het geluid va klepstoters? Van mij is anders… Zal een opname maken. Wat heeft deze auto voor probleem? Van mij is het na een minuut weg..

      #18325688
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        lekke uitlaatpakking.. die had zo`n tuf tuf geluidje dat er lucht ontsnapte…

        #18325689
        Stefan662
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 August 2012

          Het geluid is er overigens alleen bij koude start. Bij warme motor hoor je het niet. Misschien toch pakking. Moeilijk te vervangen?

          #18325690
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Ken je wel doen hoor motorflush.

            Tenzijn deze langdurig met slecht werkende carterventilatie gereden heeft.
            Dan kan je het beste eerst de carterpan los halen.

            Door Wim-V6 via Tapatalk

            #18325691
            Stefan662
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 August 2012

              Ik rijd nu een paar dagen in m’n vec. met nieuwe krukas sensor rond en alles werkt weer naar behoren.
              Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar nogmaals TWA…bedankt voor de hulp (of eerlijk gezegd andersom..hij was aan het rommelen en ik viel hem alleen maar lastig) dus… :wors en TWA is de king:
              Nu nog het volgende probleem…waarschijnlijk is de uitlaatspruitstuk pakking toch kapot.
              Is dit een klusje voor iemand zoals ik (een kluns), of toch maar de garage…(of iemand van hier, uiteraard tegen een vergoeding)……

              Stefan

              #18325692
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                is opzich wel zelf te doen.. hou er wel rekening mee dat bouten af kunnen breken vanwege het uitzetten en krimpen door warmte en roest…
                maar volgens mij als je fsrs-opelwebshop chat/mailt/belt dat zij je nieuwe bouten en moeren kunnen leveren.. teven hebben hun nieuwe pakkingen..
                als het moertje afbreekt met schroefdraad.. ik gebruik een nutbuster daarmee kan ik het draadeind uit het blokdraaien zonder boren…
                als je dit teveel lijkt zou je TWA kunnen vragen als die in de buurt is en zin heeft en anders de garage

                maar opzich stelt het niet veel voor…

                en ik zou het we doen als je blok aan nacht buiten gestaan heeft.. want als je blok pas gebruikt is kan je je handen best wel branden…

                #18325693
                Stefan662
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 August 2012

                  TWA was bij mij, ook vanwege koude motor en het voorkomen van verkoolde vingertjes, om mijn krukas sensor te vervangen.
                  Hele aardige jongen, maar hij is toch een uurtje voor me bezig geweest en daarna heb ik nog ruim een uur tegen hem aan lopen lullen.
                  Hele zondag middag naar de kloten.
                  Om hem nu nog een keer te vragen…ben bang dat ‘ie daar niet op zit te wachten :hmmz

                  Stefan

                  #18325694
                  bart-gsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 July 2012

                    nouja.. ligt er denk ik aan.. als je tegen hem “lult” en er wat van opsteekt zal hij het niet erg vinden.. als je gewoon casual tegen hem praat en hem in z`n werk stoort dan denk ik niet idd..
                    maarja vragen staat vrij…

                    #18325695
                    Stefan662
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 August 2012

                      Heb er zeker wat van opgestoken en het was heel gezellig, dus misschien leest hij dit.. Fingers crossed :angel

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.