Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Koel probleem ? of meterprobleem? 2.0 E CIH opgelost!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2013 om 15:09 #18153154
en is je probleem opgelost ??
22 juni 2013 om 18:01 #18153155Probleem is opgelost een vernieuwde spanningsstabilisator er in gezet en werkt normaal. :wors
De temperatuur blijft rond het midden staan.
Benzine meter geeft goed aan omdat ik pas vol gegooid heb .Nu vraag ik me toch af hoe komt het dat die spanningsstabilisators kapot gaan ,ook vrij nieuwe met een paar K op de auto? :hmmz
:thumb Iedereen bedankt voor de info via forum en via Pm :thumb
22 juni 2013 om 18:03 #18153156tja niet alles heeft het eeuwige leven he hahahaha mooi dat het allemaal weer goed werkt :thumb
22 juni 2013 om 18:22 #18153157idd gaan er wel eens dingen kapot maar ik ben altijd benieuwd waarom ;)
Weer een ervaring rijker :thumb@ikdenman wrote:
tja niet alles heeft het eeuwige leven he hahahaha mooi dat het allemaal weer goed werkt :thumb
23 juni 2013 om 18:13 #18153158Silicone waterslangen heb je daar wat aan of is het alleen een dure aanschaf of heeft het wel nut?
29 juni 2013 om 08:52 #18153159Een siliconen radiateur lijkt me geen goed idee :jerry
Het staat erg ” cool ” , maar de koelperformance word er niet door bevorderd ..
Ik zie die setjes wel eens staan op MP , en als je toevallig een manta hebt in de kleur van die slangen dan staat het leuk ….
Als je een stel rotte slangen hebt is het wellicht een leuk idee aangezien nieuwe oem slangen ook prijzig zijn ……
..O ja ….. Ben ook weer aan de manta , b1 natuurlijk…
29 juni 2013 om 19:08 #18153160@variant wrote:
Een siliconen radiateur lijkt me geen goed idee :jerry
Het staat erg ” cool ” , maar de koelperformance word er niet door bevorderd ..
Ik zie die setjes wel eens staan op MP , en als je toevallig een manta hebt in de kleur van die slangen dan staat het leuk ….
Als je een stel rotte slangen hebt is het wellicht een leuk idee aangezien nieuwe oem slangen ook prijzig zijn ……
..O ja ….. Ben ook weer aan de manta , b1 natuurlijk…
Foutje bedankt silicone radiateur :angel
Als het niet echt beter is dan de org. slangen dan laat ik die lekker zitten e/o vervang alleen wat nodig is voor goede gebruikte slangen.
Gaat me niet om het mooie :shock: maar de functionaliteit ervan dacht als ze beter zijn is het misschien de aanschaf waard.Sucses met de manta b1 :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.