Koel probleem ? of meterprobleem? 2.0 E CIH opgelost!

Forumindex Forums Modellen Manta Koel probleem ? of meterprobleem? 2.0 E CIH opgelost!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18153154
    ikdenman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2010

      en is je probleem opgelost ??

      #18153155
      EE400
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Probleem is opgelost een vernieuwde spanningsstabilisator er in gezet en werkt normaal. :wors

        De temperatuur blijft rond het midden staan.
        Benzine meter geeft goed aan omdat ik pas vol gegooid heb .

        Nu vraag ik me toch af hoe komt het dat die spanningsstabilisators kapot gaan ,ook vrij nieuwe met een paar K op de auto? :hmmz

        :thumb Iedereen bedankt voor de info via forum en via Pm :thumb

        #18153156
        ikdenman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 February 2010

          tja niet alles heeft het eeuwige leven he hahahaha mooi dat het allemaal weer goed werkt :thumb

          #18153157
          EE400
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            idd gaan er wel eens dingen kapot maar ik ben altijd benieuwd waarom ;)
            Weer een ervaring rijker :thumb

            @ikdenman wrote:

            tja niet alles heeft het eeuwige leven he hahahaha mooi dat het allemaal weer goed werkt :thumb

            #18153158
            EE400
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Silicone waterslangen heb je daar wat aan of is het alleen een dure aanschaf of heeft het wel nut?

              #18153159
              variant
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 March 2005

                Een siliconen radiateur lijkt me geen goed idee :jerry

                Het staat erg ” cool ” , maar de koelperformance word er niet door bevorderd ..

                Ik zie die setjes wel eens staan op MP , en als je toevallig een manta hebt in de kleur van die slangen dan staat het leuk ….

                Als je een stel rotte slangen hebt is het wellicht een leuk idee aangezien nieuwe oem slangen ook prijzig zijn ……
                ..

                O ja ….. Ben ook weer aan de manta , b1 natuurlijk…

                #18153160
                EE400
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  @variant wrote:

                  Een siliconen radiateur lijkt me geen goed idee :jerry

                  Het staat erg ” cool ” , maar de koelperformance word er niet door bevorderd ..

                  Ik zie die setjes wel eens staan op MP , en als je toevallig een manta hebt in de kleur van die slangen dan staat het leuk ….

                  Als je een stel rotte slangen hebt is het wellicht een leuk idee aangezien nieuwe oem slangen ook prijzig zijn ……
                  ..

                  O ja ….. Ben ook weer aan de manta , b1 natuurlijk…

                  Foutje bedankt silicone radiateur :angel

                  Als het niet echt beter is dan de org. slangen dan laat ik die lekker zitten e/o vervang alleen wat nodig is voor goede gebruikte slangen.
                  Gaat me niet om het mooie :shock: maar de functionaliteit ervan dacht als ze beter zijn is het misschien de aanschaf waard.

                  Sucses met de manta b1 :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.