Kleine vorstellung!!! update 22-02-2013: megaproject!!!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Kleine vorstellung!!! update 22-02-2013: megaproject!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #17533463
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Ziet er goed uit hoor!
      En zo’n Einschulung is zo te zien een hele happening! Wel erg leuk :)

      #17533464
      SiggieTigra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 October 2009

        Zou nog ff wat fotootjes plaatsen van de Vivaro…

        Inmiddels al een kleine 600km mee gereden en het bevalt prima!!! Mis alleen de cruisecontrol een beetje.
        Zondag naar de bijlmer bierbak in A’dam geweest en mooi pal onder de Arena voor het beheerdershokje geparkeerd. Veuls te bange dat ze m’n nieuwe bussie met duitse kentekenplaten te grazen nemen!!! :swear

        Volgende stap is vrijstelling van wegenbelasting aanvragen in Duitsland.
        Dit kan omdat het busje op naam staat van m’n dochter en die heeft een Schwerbehindertenausweis.
        Parkeerkaart is ook aangevraagd, die krijgen we ook wel toegewezen.

        #17533434
        SiggieTigra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 October 2009

          Zaterdag een dagje op stap met de Vivaro.

          Er komt een pushbar op, sidebars en RVS dakrails. :mrgreen:

          #17533438
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            zal ie vast van opknappen :thumb

            #17533439
            SiggieTigra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 October 2009

              @Kermitkiller wrote:

              zal ie vast van opknappen :thumb

              Dat issie zeker!!!


              :wub

              Ramen achter nog blinderen en hopelijk ooit lichtmetaal eronder en dan is de bus zoals hij zijn moet.

              #17533437
              teungts
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                mooie vivaro. rij er voor mijn werk ook in. heb nog wel een idee voor je. zwarte in je bumper,s mee spuiten in kleur, heeft mijn baas ook gedaan.

                #17533436
                SiggieTigra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 October 2009

                  @teungts wrote:

                  mooie vivaro. rij er voor mijn werk ook in. heb nog wel een idee voor je. zwarte in je bumper,s mee spuiten in kleur, heeft mijn baas ook gedaan.

                  Ziet er goed uit, maar vooralsnog eerst de ramen blinderen en ander schoeisel. :D

                  #17533435
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Die Vivaro’s zijn best stoere dingen als je ze een beetje aankleedt.

                    #17533465
                    SiggieTigra
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 October 2009

                      Inmiddels de ramen zelf voorzien van folie.
                      Resultaat bijna perfect, alleen de achterruit heeft een vouw in de folie. Vooralsnog laat ik het zo, als ik me er echt aan ga storen trek ik het er af en doe ik een nieuwe poging.
                      Ik was toevallig voor nieuwe lampjes bij een autozaak en heb daar gevraagd wat ze voor folie plakken vroegen, ik kwam op zo’n :vertag €400,-(met 2 man, waren toch wel een halve dag bezig) uit, incl. btw en folie. :ass
                      Dus heb ik maar een rol folie gekocht, zelf ’s middags begonnen samen met m’n zwager en tegen het einde van de dag rondom in de folie. Piece of koekie :jerry
                      Ik had een stuk folie verprutst, dus moest voor de achterruit terug voor een nieuwe rol, vertel ik daar dat ik hem al bijna dicht had geplakt met folie, stonden ze toch wel even raar te kijken.


                      Komend voorjaar op zoek naar een passagiersstoel in plaats van de zitbank en misschien lichtmetalen wielen.

                      #17533466
                      SiggieTigra
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 October 2009

                        mini update…

                        Ik irriteerde me eraan dat alles lag te schuiven achterin de Vivaro. Daarbij kwam dat de rolstoel, kamerstoel en sta-orthese nogal last hebben van de bank-goot in de bodem.
                        Afgelopen week dus een mooi stukje tapijt a €4,-/m2. opgehaald, uurtje passen en meten, nauwkeurig snijden en de mat ligt er superstrak in. De bank-goten heb ik dichtgelegd met stroken tapijt.
                        Perfect zo, geen geschuif meer, mooie vlakke vloer en ik heb het idee dat het ook wat geluid dempt.

                        #17533467
                        RISL
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          24 January 2011

                          Netjes, ziet er behoorlijk origineel uti :thumb

                          #17533468
                          SiggieTigra
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 October 2009

                            @RISL wrote:

                            Netjes, ziet er behoorlijk origineel uti :thumb

                            Vind ik dus ook!

                            Iemand een idee voor een volledige hoedenplank??? Er is nu zo’n groot gat achter de bank zeg maar, vooral als er niets/weinig in staat.
                            Moet wel makkelijk eruit gepakt kunnen worden door moeders natuurlijk.

                            Een standaard hoedenplank komt maar tot de 3e zitrij, maar die bank is er bij ons dus uit en hou je een mooi gat over als je de standaard hoedenplank neemt.

                            #17533469
                            SiggieTigra
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 October 2009

                              Ik was het nie! :jerry

                              Kom vrijdag thuis, meld moeders dat er iets vreselijks gebeurt is, schade aan de bus!
                              De bulli had na 2 uur op de dam te hebben gestaan besloten er vanaf te rollen en een poertje mee te schampen. :wtf :swear
                              Waarschijnlijk heeft moeders hem in de vrij laten staan en is hij toch gaan rollen op een gegeven moment.
                              Dit is niet de eerste keer hier trouwens, moeders heeft de signum ook al eens laten rollen, dat ging gelukkig wel goed. En de buurvrouw heeft de astra H cabrio al eens achteruit laten rollen en die heeft zelfs het huis van m’n buurman geramt.

                              #17533470
                              SiggieTigra
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 October 2009

                                Even een update op ander niveau, we gaan een non-opel mega-project aan…

                                We hebben namelijk ons huis mondeling verkocht en gaan waarschijnlijk een boerderij uit 1955 opknappen.

                                Aangezien we voor ons gehandicapte meisje en mijn vrouw de bestaande woning moeten ombouwen/uitbreiden, zodat ze op de begane grond kunnen wonen, wat vrij kostbaar is om te realiseren, hebben we ook de optie bekeken de tent te verkopen en een lang gekoesterde droom van een boerderijtje kopen en opknappen. Daarom het huis dus maar te koop gezet vorig jaar juli en nu dus spontaan onderhands verkocht. :D

                                We hadden de hele regio al in de gaten gehouden qua aangeboden boerderijtjes, dus we wisten wat we wilden en wat er te koop staat.
                                Gisteren een kanshebber bekeken en we gaan een bod doen.

                                voor:

                                achter:

                                oude huis…(wel even wat anders dan de boerderij)


                                heb niet echt recente foto’s van ons huidige huis bij de hand, maar gaat om het idee.

                                #17533471
                                RISL
                                Moderator
                                  Lid sinds:
                                  24 January 2011

                                  Balen van de schade, maar je hebt wel mooie plannen!

                                  #17533472
                                  Ron_L
                                    Lid sinds:
                                    8 February 2013

                                    Oeh grootse plannen! Spannend!

                                    #17533473
                                    SiggieTigra
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      7 October 2009

                                      Inmiddels valt het boerderijtje af en zijn we op de koop naar een andere woning. Dat is nog even afwachten of ons bod geaccepteerd wordt, deze week definitief ja of nee… :thumb

                                      Zaterdag een bijrijdersstoel voor een geschikte prijs gescoord, in Schoonebeek gewoon! Slechts 9km verderop, hoe goed wil je het hebben!
                                      Stoel is 2 jaar ouder en heeft iets ander bekleding, maar daar storen we ons niet aan.

                                      :thumb :thumb :thumb

                                      Direct maar aan het klussen geslagen en na 3 uurtjes zat de stoel erin. Wat een verschil!

                                    17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.