Kadett erbij verkocht en nu een Expression

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett erbij verkocht en nu een Expression

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 202)
  • Auteur
    Berichten
  • #18261245
    saluma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 November 2010

      De spoiler van mijn zwarte Kadett zat inderdaad met 4 boutjes vast.De arm vervangen van de ruitewisser is geen probleem.Met een steeksleutel kun je de arm er af halen.Wel oppassen dat de klep niet gewrongen gaat worden bij het aandraaien van de spoiler.Daar had ik toen last van.Na het aanbrengen en monteren van de spoiler sloot de achterklep niet.Heb toen de gaatjes iets groter geboord zodat ik de spoiler kon bewegen en om de klep goed te laten sluiten.
      Daarna rondom de voeten van de spoiler afgekit met zwarte beglazingskit.

      #18261246
      ginkelvanmichiel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 April 2007

        ik doelde eigenlijk op de spoiler die je op de groene Kadett hebt gezet :)

        #18261247
        saluma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 November 2010

          Deze zit vast met 3 boutjes.De ruitenwisser moet er af.Daarna is het aftekenen op de klep,gaatjes boren,aan de binnenkant een ringetje en een borgmoertje.De boel netjes afkitten en je hebt een mooie GT spoiler.
          Aan de binnenkant heb ik een beetje Tectyl gespoten op de boutjes.Tevens gelijk het motortje van de ruitenwisser nagekeken.

          #18261248
          saluma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 November 2010

            Vandaag bij een FaceBooklid witte knipperlichten omgewisseld voor mijn oranje.Zij wilde graag oranje en ik wilde graag witte knipperlichten hebben.Zo geregeld dus!
            Ook even olie ververst,samen met een nieuw oliefilter en een luchtfilter.Wat rijdt ie dan weer anders.Soepeler en rustiger.
            De GSI achterlichten hebben natuurlijk geen mistachterlicht in de unit zitten,alleen maar achteruitrijlampen.
            Deze aan de linkerkant deed het dus niet,en nu wel.Draadje doorgetrokken van rechts naar links en zie hier,twee achteruitrijlampen.
            Het Kadettje begint steeds leuker te worden !!!

            gr Marcel

            #18261249
            KadAstra-EF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2010

              Uhm Marcel, die witte knippers:

              :puke :puke

              Sorry maar vond die oranje er mooier bij staan.

              Maar goed, wat ik al eerder zei: Ga vooral je gang :jerry

              Ga zo door :thumbup

              Rik

              #18261250
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Ik vind witte knippers wel mooi, maar dan vooral die van Hella, die immitatie dingen zijn vooral van dichtbij lelijk omdat niks goed past en randen erg slecht zijn afgewerkt. Die van Hella hebben ook mooi glas, met vertikale streepjes in hett glas. Immitatie heeft kleine vierkantjes..

                Die achteruitrij lampen aan twee kanten is fijn hoor, als je in het donker ergens wat meer zicht nodig hebt.

                #18261251
                saluma
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 November 2010

                  Ik weet ff zoniet of dit immitatielichten zijn.Wat ik wel weet is dat de fitting van de oranje niet pastte.De opening van de oranje knippers zijn kleiner dan die van de witte.Ik moest vanmorgen dus ook de fittingen omzetten.
                  Maar voorlopig kijk ik het even aan.Persoonlijk staat het sjiek,en helemaal straks als ik de zijkant van de auto te grazen neem.Ik ben er in iedergeval blij mee.

                  En ja,een beetje verlichting bij het achteruitrijden kan geen kwaad.

                  #18261252
                  KadAstra-EF
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 July 2010

                    Die tweede achteruitrijlamp mis ik zo erg !

                    Heel goed dat je dat gedaan hebt :thumb

                    Mn F heeft ook 2 lichten voor achteruit maar das een wereld van verschil in vergelijking met die – 1 pitter – van m’n E ;)

                    Rik

                    #18261253
                    midnight black
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 December 2011

                      @Rik: je moet autofabrikanten de kost geven die maar 1 achteruitrijlamp monteren: zelfs op Passats van een paar jaar geleden zat er maar 1 op, ik vind het ook absoluut fijn om een beetje te zien in het donker waar je heen rijdt maar kennelijk valt kun je hier geen sterren mee verdienen bij de Euro NCAP crashtest en kun je er ook niet mee pronken bij je buurman dus is het een kostenpost waarop bezuinigd kan worden. In mijn ogen is het een extra stukje veiligheid.


                      @Marcel
                      , ik lees dat je aan de onderzijde de schroefjes van de spoiler met tectyl hebt behandeld, heb je ook de geboorde gaatjes even netjes aangestipt anders begint daar onheroepelijk de roest en dat zie je pas als het te laat is en dat zou jammer zijn.

                      #18261254
                      saluma
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 November 2010

                        pffffffff ik zit hier gruwelijk te denken om de Kadett weg te doen.Ik heb persoonlijk geen vertrouwen in de APK.Ben bang dat hij er gewoon niet doorheen komt.
                        Het komt waarschijnlijk doordat er dingen zijn (kokerbalk laten lassen enz) wat mij gewoon een hoop geld gaat kosten.
                        Aangezien ik afhankelijk ben van derde om te lassen en reparaties komt het steeds in m’n hoofd drijven om hem weg te doen.
                        Loop of sloop gaat het worden.
                        De spullen die ik erop gezet heb,gaan eraf.
                        Ik ga hier nog ff heel diep nadenken!Want eigenlijk ben ik goed in de zeik genomen.

                        #18261255
                        turbo.d
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 June 2013

                          Dat is heel zuur zeg Marcel, zijn die kokerbalke. Het enige wat er aan de hand is :?:
                          En daarbij, wil je het dan enkel APK gelast hebben of weer topstaat :?:
                          Hoe is de rest van de staat van de auto.

                          Gr
                          Marcel

                          #18261256
                          KadAstra-EF
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 July 2010

                            Wacht eens eerst de APK af Marcel, wegdoen kan altijd nog :cry :cry

                            #18261257
                            Vinci
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 August 2009

                              Die rode is ook echt een lot uit de loterij hoor!! Ik ken kadettjes niet anders dan aan alle kanten rot en slecht aan gebeund. Heb er vier gehad en eigenlijk altijd wel de ene verrassing na de andere op moeten knappen. Met pur gevulde lekbakjes en zo….. Tja, je moet ook geen kadett kopen als je denkt effe goedkoop te kunnen rijden, dan moet je een starlet kopen ofzo…

                              #18261258
                              midnight black
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                14 December 2011

                                Ja inderdaad, uit de tijd dat Toyota’s nog saai maar goed waren. Mijn zwager heeft een Avensis D4D dat ding heeft telkens wat.
                                Maar goed ontopic jammer als ie weg gaat maar goed je hebt al een mooie E1 he.

                                #18261259
                                asconahobbyist
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  23 June 2008

                                  en anders laat je m nu vast apk nakijken. hoeven ze m niet af te melden en weet jij waar je aan toe bent. kost je in t ergste geval 3 tientjes!

                                  #18261260
                                  John8219
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    18 July 2009

                                    Ja wel vervelend dat je dit nu aantreft. Toen je hem kocht zei de jongen toen dan dat hij geen roest oid had? Ik weet dat je schreef dat je niet in Adam op de straat ging liggen om je leven zeker te zijn. Maar je kunt toch ook bijvoorbeeld de Kadett Life die te koop staat in Brabant bij een garage gaan bekijken dit is een 1.4 handgeschakeld dat dan wel en hem daar tegen in ruilen. Dan ben je er vanaf en vertrekt hij waarschijnlijk naar Het Oosten. En steek jij je energie in deze Life. Op de foto ziet 1 wielkast rand er wel krokant uit maar als dat het is. Ze hebben daar vast een brug zodat je kunt kijken onder de auto.Maar hij rijdt waarschijnlijk zuiniger omdat hij handgeschakeld is en lichter in de wegenbelasting nl 845 kilo.
                                    het is maar een voorbeeld om in je gedachten mee te nemen. Groetjes John

                                    #18261261
                                    saluma
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      17 November 2010

                                      Waarschijnlijk gaat de Kadett de verkoop in.Of loop en sloop.Net wat de gek er voor geeft.

                                      #18261145
                                      Blackbull
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        29 July 2004

                                        Balen joh, heb je hem al naar de voorkeuring gebracht om hem te laten bekijken?

                                        Als het bij die 400,- voor het lassen blijft dan is het nog redelijk te overzien? Als je een ander koopt ben je misschien ook weer duurder uit. Blijven lastige keuzes. Vooral in die prijsklasse auto blijft het altijd een gok en loop je het risico een bak ellende van een ander te kopen.

                                        #18261144
                                        saluma
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          17 November 2010

                                          @Blackbull wrote:

                                          Balen joh, heb je hem al naar de voorkeuring gebracht om hem te laten bekijken?

                                          Als het bij die 400,- voor het lassen blijft dan is het nog redelijk te overzien? Als je een ander koopt ben je misschien ook weer duurder uit. Blijven lastige keuzes. Vooral in die prijsklasse auto blijft het altijd een gok en loop je het risico een bak ellende van een ander te kopen.

                                          Ben ik helemaal met je eens!!!!
                                          Het is en blijft een gok,natuurlijk.Ik heb deze kadett gekocht met oogkleppen op.Liefde maakt blind zeggen ze wel eens.
                                          Verder rijdt hij heerlijk!Het motortje mankeert werkelijk niets.
                                          Morgen ga ik kijken bij een Expression uit 1991,een sedan uitvoering.
                                          Maar dan wordt er wel kritisch naar gekeken.

                                          #18261262
                                          Vinci
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            3 August 2009

                                            Neem een zaklampje mee, trek eens her en der wat plastic los aan de binnenkant en bekijk de dorpels en schermen goed van binnen uit.

                                            Ik moet je alleen wel zeggen, ik bekijk regelmatig wel een Kadettjes die aangeboden staan, ook in het buitenland en ik ken ze door en door en ik laat ze bijna allemaal staan. Meestal maak ik er ook een uitstapje van hoor, vind het gewoon leuk en een uitdaging er eentje te vinden die nog super netjes is en geen werk behoeft.

                                            Wil je niet ontmoedigen, maar als je er graag een wil dan moet je eigenlijk niet vies zijn van een beetje werk er aan.

                                            #18261263
                                            saluma
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              17 November 2010

                                              Zaklampje gaat mee uiteraard.En ja,ik weet natuurlijk dat het oudere auto’s zijn en het zijn Kadettjes.Niet negatief bedoeld,maar we weten allemaal dat er wel wat kan mankeren.
                                              Ik zal dit keer beter gaan kijken hoe het zit met deze sedan waar ik naar ga kijken.
                                              Hij is gewoon rood,dus er zal wel gepoetst moeten worden.Ook dat is niet erg.
                                              Ik hou jullie op de hoogte van vandaag.

                                              #18261264
                                              KadAstra-EF
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                24 July 2010

                                                Succes Marcel !

                                                Rik

                                                #18261265
                                                saluma
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  17 November 2010

                                                  Ben net terug,en deze Kadett is klokgaaf! Zelfs de spatbordranden zit geen enkel stukje roest.De kokerbalken zijn klokgaaf.Gewoon een strakke nette wagen.Ik heb de man een aanbetaling gedaan,en volgende week zaterdag halen we de Kadett sedan hiernaar toe.
                                                  Om deze gaat het
                                                  http://link.marktplaats.nl/m889984579″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                                                  wordt vervolgd

                                                  #18261266
                                                  KadAstra-EF
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    24 July 2010

                                                    Kijk eens aan :D
                                                    Dan heb je ook 1 van de aller, allerlaatsten die op de weg zijn gekomen want de Astra F lijn liep al :)

                                                    Rik :D

                                                    #18261267
                                                    saluma
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      17 November 2010

                                                      De Expression op zich is geleverd van januari tot augustus 1991.Deze is op de weg gekomen in september 1991.
                                                      Hij ziet er heel netjes uit,heeft elk jaar zijn beurten gehad,distributieriem is 20.000 km vervangen.
                                                      Ik had hier een goed gevoel over.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 202)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.