Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett, corsa en zafira werkzaamheden.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 november 2010 om 22:12 #17737627
goed ik zal ook even toelichting geven over deze motor!!!
Waarom ik deze auto heb gekocht mag inmiddels wel duidelijk zijn, heb ik een paar pagina’s geleden namenlijk uitgelegd.
Nu is de c20xe die er in ligt behoorlijk getuned, nou is dat opzich niet zo,n probleem maar ik rij zo weinig met de kadetts dat is zonde en niet bevordelijk voor zo,n getuned blok.
Tevens kan ik niet wennen aan hoe je met zo,n blok moet rijden, dat ik de knoop maar doorgehakt heb!Er zijn een hoop mensen die het vreemd vinden, maar als ik een jaar of wat verder ben, heb ik hier 2 zo goed als nieuwe nederlandse champions staan!
Dan ben IK pas tevreden!!!!!8 november 2010 om 22:20 #17737628wat gaat er dan in pat ?
k heb nog een niet getunde 16v staan
ruilen :P
9 november 2010 om 20:22 #17737629Goed werk hoor,
Heb er alleen maar respect voor dat je ook deze kadett gsi weer zo grondig aanpakt..
Ik vind een opgefokte kadett gsi mooi om te zien, maar een originele champion vind ik evengoed een lust voor het oog..
Die 16” velgen staan wel aardig onder de astra G maar moet zeggen dat ik ze onder die champion dikker vond ogen..
Misschien de astra een paar cm verlagen..?
Grt, Erik
9 november 2010 om 21:04 #17737630origineel gepost door jblfreak
wat gaat er dan in pat ?k heb nog een niet getunde 16v staan
ruilen :P
Dennis, de motor is onder voorbehoud verkocht, maar ik heb evt wel interesse in jouw motor!
Voorlopig ga ik eerst de hele motorruimte aanpakken, en als dat weer perfect is ga ik kijken wat er in komt!misschien dat ik tegen die tijd toch het stof van me oude idee afblaas en er een originele c20let in leg.
Maar dat komt later!!u2u/sms me anders je prijs voor de motor, en div gegevens!
groeten
9 november 2010 om 21:14 #17737631de motor is er uit en ik kan eens lekker aan t werk in de motorruimte!!
eerst van de week de rest eens leegruimen dan kan lekker aan de gang!verder vandaag ook weer een stapel nagemaakte stickers binnen gekregen!
een paar voor mezelf en de rest voor voorraad!!9 november 2010 om 21:52 #17737632origineel gepost door Dkadett84
Goed werk hoor,Heb er alleen maar respect voor dat je ook deze kadett gsi weer zo grondig aanpakt..
Ik vind een opgefokte kadett gsi mooi om te zien, maar een originele champion vind ik evengoed een lust voor het oog..
Die 16” velgen staan wel aardig onder de astra G maar moet zeggen dat ik ze onder die champion dikker vond ogen..
Misschien de astra een paar cm verlagen..?
Grt, Erik
de velgen gaan er weer onderuit Erik, ik vindt het totaal niet passen en dan nog niet te spreken wat mn meisie er van vindt!
ik laat ze zitten tot ze echt verkocht zijn en opgehaald worden, want de banden zijn wel echt 10x beter als van mn originele velgen. dus iets veiliger voor t vrouwtje he!9 november 2010 om 23:05 #17737633de losse motor doe k niet zo weg aangezien k ook iets voor me cabrio nodig heb
en nog niet weet wat de rdw wil haha
anders 16v er in
snappie :)
10 november 2010 om 10:38 #17737634Een originele C20let erin leggen kan ik je zeker aanbevelen..
met een beetje moeite lijkt t ook gewoon origineel.. maar dat is aan jou wel besteed..
Ik vind een Kadett GSI met een LET zo fijn rijden.. en waarschijnlijk zuiniger als met je C20XE
Zeker doen!!!
10 november 2010 om 20:05 #17737635origineel gepost door gsi-maffia
Een originele C20let erin leggen kan ik je zeker aanbevelen..met een beetje moeite lijkt t ook gewoon origineel.. maar dat is aan jou wel besteed..
Ik vind een Kadett GSI met een LET zo fijn rijden.. en waarschijnlijk zuiniger als met je C20XE
Zeker doen!!!
haha je begint me aardig door te krijgen!:thumbup
maar ik ben niet van plan de auto weg te doen, dus een let blijft hoe dan ook wel een optie!
maar of het nu gelijk gaat gebeuren dat weet ik nog niet!ik wil zo ie zo de auto snel in uitmuntende staat weten te krijgen, dan de motor!
10 november 2010 om 22:57 #17737636Waar laat je die stickers maken als ik vragen mag?
Wel gaaf dat ze dat zo na kunnen maken, gaat dat via foto’s ofzo?
11 november 2010 om 19:51 #17737637origineel gepost door Stender
Waar laat je die stickers maken als ik vragen mag?Wel gaaf dat ze dat zo na kunnen maken, gaat dat via foto’s ofzo?
Ik heb het meeste na laten maken van originele stickers die niet meer plakte!
maar sommige zijn inderdaad gedetailleerd gefotografeerd en toen gemaakt.
het verbaasd me elke keer weer hoe precies ze de stickers kunnen maken!ze komen van Kraan reclame uit Doorn! ben ik nu al zo´n 8jaar klant.
gr
11 november 2010 om 21:57 #17737638Patje,
je weet dat ik nog een heel mooi blokje heb staan thuis he ….
als je interesse hebt , miss komen we er wel uit :P:P
k heb trouwens nog een setje orginele opel speakers voor je, was ze vorige keer vergeten mee te geven aan je king:
k hoor t wel kerel
gr vinc
12 november 2010 om 05:48 #17737639origineel gepost door vincent23
Patje,je weet dat ik nog een heel mooi blokje heb staan thuis he ….
k heb trouwens nog een setje orginele opel speakers voor je, was ze vorige keer vergeten mee te geven aan je king:
k hoor t wel kerel
gr vinc
he vince, is een mooi aanbod, ik ging er eigenlijk van uit de je die motor niet wilde verkopen!!!
ik bel je van t weekend! als de mijne weg is.
groeten12 november 2010 om 10:13 #17737640origineel gepost door bordeaux beauty
origineel gepost door vincent23
Patje,je weet dat ik nog een heel mooi blokje heb staan thuis he ….
k hoor t wel kerel
gr vinc
he vince, is een mooi aanbod, ik ging er eigenlijk van uit de je die motor niet wilde verkopen!!!
ik bel je van t weekend! als de mijne weg is.
groetennee eigenlijk wil ik die ook nie wegdoen, maar ik dacht van ja ken wel nog meer motoren gaan opstapelen hier en daar heb ik ook niks aan.
k had er nog eens over nazitten denken om de 16v in de astra te gaan hangen maar goed das ook weer zoveel werk man pfff (volgens mij).
en ja ik heb ook nog meer dingen op de planning staan die geld kosten he……
dus ja dan maar een keuze maken.
we komen er wel uit hoor kerel :thumbup
spreek je ok
gr Vinc
15 november 2010 om 19:59 #17737641het eerste laswerk weer achter de rug zaterdag!
motor s ochtends verkocht dus gauw ruimte gemaakt en gelijk aan de gang!onder de accubak was het behoorlijk weggerot, en de veerschotel begint ook aardig los te komen!
ook bij de koplampen zitten wat gaten die daar niet horen!:vertagdus komende weken weer genoeg te doen!
foto´s volgen.
tevens ook een andere motor op t oog,:wub thanks vince;)
het gaat VOORLOPIG een standaard xe worden.
LET blijft toekomst plan.15 november 2010 om 20:39 #17737642Vince z n xe of nie
15 november 2010 om 21:25 #17737643origineel gepost door jblfreak
Vince z n xe of nie;)
15 november 2010 om 22:05 #17737644:P:P
weet ongeveer wie wat heeft haha
nie de v6 jo hahaha
16 november 2010 om 19:35 #17737645haha ja we weten wel wie wat heeft staan :angel
17 november 2010 om 19:18 #17737646de plaatjes bij het praatje!!
bij de rechter koplamp!
linker koplamp
de accubak en veerschotel!!
en aan de gang!!
zaterdag weer een hele dag aan de kadett werken!
dan komen meer foto´s!!17 november 2010 om 19:36 #17737647zo, jij bent ook zo verekte handig zeg:)
wou dat ik het was, ff ander blokiie erin, ff wat lassen:Pblijfen hele mooie kadetjes. mooi dat je ze zo goed onderhoud
17 november 2010 om 19:46 #17737648hahaha aldoende leert men!!
ik weet nog lang niet alles maar vindt het erg leuk om te werken aan de auto´s!
en daarnaast heb ik als loodgieter wel ervaring met lassen ed opgedaan!die wagens zijn me heilig dus ik moet ze wel goed verzorgen he!
de jouwe staat er ook heel mooi bij.:thumbup
17 november 2010 om 20:51 #17737649patje is o zo handig king:
wanneer kom je de motor kopen kerel :angel
gr vinc
18 november 2010 om 18:06 #17737650origineel gepost door vincent23
patje is o zo handig king:wanneer kom je de motor kopen kerel :angel
gr vinc
i will call ya soon!!
mare wanneer komme gij grieks eten dan??:vertag
18 november 2010 om 18:07 #17737651wanneer kom je n keer knallen op zandvoortking:king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.