kadett, corsa en zafira werkzaamheden.

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling kadett, corsa en zafira werkzaamheden.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 401 tot 409 (van in totaal 409)
  • Auteur
    Berichten
  • #17737977
    midnight black
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 December 2011

      Toch een aantal reparaties aan de Zafira, hopelijk dan nu klaar?
      Zie trouwens dat je wagenpark qua modellen momenteel veel op het mijne lijkt, alleen andere generaties. :D

      #17737978
      anoniem
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Vanmorgen een proefrit gemaakt en het heeft geholpen. De motor draait weer heel netjes en stil.
        Heerlijke bak weer zo.

        Weer wat afgerond. Nu de rest :thumb

        #17737979
        vincent23
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 February 2005

          Patjuh, jees wat een werkzaamheden zeg pfff
          kost weer genoeg centjes.

          Gelukkig is alles weer gemaakt en kunnen jullie weer lekker toeren in de Zafira.

          :thumb :thumb :thumb

          #17737980
          Blackbull
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2004

            Goed bezig Patrick :thumb Waar heb je die pedaalrubbers voor de Zafira gekocht? Ik zie wel een en ander op eBay staan voor een paar euro maar daar staat bij dat voor de Zafira B alleen het rempedaal rubber past… Zit er verschil in beide rubbers?

            #17737981
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Pedaal rubbers bij de dealer halen kosten een paar euro, is goedkoper als op eBay ivm verzenden.

              #17737982
              anoniem
                Lid sinds:
                30 June 2004

                @vincent23 wrote:

                Patjuh, jees wat een werkzaamheden zeg pfff
                kost weer genoeg centjes.

                Gelukkig is alles weer gemaakt en kunnen jullie weer lekker toeren in de Zafira.

                :thumb :thumb :thumb

                de centen valt erg mee hoor, was voornamelijk veel werk en dat kost me geen geld he ;)

                @Blackbull wrote:

                Goed bezig Patrick :thumb Waar heb je die pedaalrubbers voor de Zafira gekocht? Ik zie wel een en ander op eBay staan voor een paar euro maar daar staat bij dat voor de Zafira B alleen het rempedaal rubber past… Zit er verschil in beide rubbers?

                de pedaal rubbers komen van fsrs-opelwebshop. samen met wat pakkingen en oliepeilstok e.d
                de rubbers voor rem en koppeling zijn hetzelfde.

                mezelf gisteren op een nieuwe grill getrakteerd.

                nu nog doorsparen voor de rest :thumb

                #17737983
                spijkerjr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 September 2007

                  En even poetsen king:

                  #17737984
                  anoniem
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    @spijkerjr wrote:

                    En even poetsen king:

                    ook nog gedaan idd.

                    #17737985
                    Blackbull
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 July 2004

                      @patrick v voorn wrote:

                      @Blackbull wrote:

                      Is hetzelfde Patrick :thumb Balen dat het tikken nog niet verholpen is :???:[/quoter]

                      Ja idd, het is een irritant geluid maar hij loopt er gelukkig niet slechter van en ik hoop komende tijd eens tijd te kunnen maken om het inlaat spruitstuk eens los te gooien.

                      Die rubbers geven zeker weer een betere look, de pookhoes is ook versleten en moet ook nog vervangen worden. Moet alleen eens kijken of ik een alternatief kan vinden want hij is alleen als set te koop incl pook e.d voor 289eu en dat vindt ik veruit belachelijk :swear
                      :thumb thanks voor de tip.

                      Heb vandaag de pookhoes van onze Zafira b vervangen met behulp van dit filmpje: https://youtu.be/NJ51fnWyndk” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      Ziet er als nieuw uit en dat voor nog geen 20,-.

                    9 berichten aan het bekijken - 401 tot 409 (van in totaal 409)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.