Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett, corsa en zafira werkzaamheden.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2012 om 19:45 #17737837
heb via de HOCN (historische opel club nederland) ook wat tips gekregen en nu blijkt zelfs een maatschappij te adverteren in het clubblad!!
deze maar eens bellen morgen en eens kijken of ze wat kunnen betekenen voor me :thumbup6 mei 2012 om 21:15 #17737838goed nieuws patjuh :thumbup
7 mei 2012 om 20:42 #17737839nou, heb er een paar geprobeerd vandaag, maar niemand kan me aan een geschikte verzekering helpen!
oa de maatschappij via de HOCN.
Ook hier kreeg ik te horen dat de auto te nieuw is voor een oldtimer verzekering.
En ze hebben wel een klassieker verzekering maar daar valt de kadett dan weer niet onder. Hierbij moest ik denken aan ferrari, austin martin enz enz! tja een kadett is nou eenmaal geen peperdure sportwagen he meneer?? kreeg ik te horen.na nogmaals een telefoontje gewaagd te hebben aan mn huidige verzekering zijn ze het tot op de bodem gaan uitzoeken voor me en blijkt dat ik gewoon mijn huidige vezekering kan blijven gebruiken zonder dat de premie omhoog gaat.
Het blijkt dat dus al die tijd mijn zwarte als 2e auto verzekerd was.dus de rode blijft voorlopig maar hier volledig casco verzekerd, moet ik alleen bij schade het taxatierapport open leggen en hopen dat de schadeexpert bereid is om mij tegemoet te komen!
natuurlijk er voor zorgen dat er geen schade gereden wordt. :vertag
vindt het trouwens wel vreemd dat ik m ondanks zn leeftijd wel casco kan verzekeren, maar niet tegen taxatiewaarde!! :hmmz
8 mei 2012 om 12:06 #17737840AnoniemLid sinds:
1 January 1970http://www.europeesche.nl/verzekeringen/vervoer-en-verblijf/oldtimerverzekering/” onclick=”window.open(this.href);return false;
8 mei 2012 om 17:12 #17737841@JvV wrote:
http://www.europeesche.nl/verzekeringen/vervoer-en-verblijf/oldtimerverzekering/
Jasper bedankt voor het meedenken, maar ook hier betreft t n verzekering voor oldtimers.
De mijne is pas 20jaar oud, dus zal echt 5jaar moeten wachten.Oh ja in tegenstelling met de belasting blijft oldtimer regeling voor verzekeringen wel hetzelfde!!
9 mei 2012 om 21:04 #17737842vanavond even 2 nieuwe originele achterpanelen op wezen halen voor mn champ :wub
kreeg er gratis 2 imitatie binnenschermen bij, maar weet nog niet of ik die ga gebruiken!lucky me :vertag
dus heb inmiddels:
2 nieuwe originele voorschermen.
2 nieuwe originele dorpels.
originele bodemplaat/draagarmsteunen.
2 originele achterschermen.nu weer hopen dat we gauw weer ergens tegen aan lopen!! :angel
18 mei 2012 om 19:36 #17737843even een foto van mn achterpanelen
zo stond ze de afgelopen weken er bij :cry :cry
en naar binnen!!
enige nadeel, de rode moet buiten slapen :hmmz :hmmz
en beginnen!!!
en heb nu toch denk ik het probleem gevonden van het “trekken”
dit zijn de bouten van de draagarmen en deze zijn goed versleten!!
dr zit aanzienlijk speling op de bout.morgen weer verder.
18 mei 2012 om 19:58 #17737844Tis aan het lukken zien ik, die bouten zijn idd aardig versleten eej, heb toen ook nieuwe voor me kadettje gehaald en wil nu voor de cabrio ook nieuwe hebben. Waren toen 18 euro p st
19 mei 2012 om 09:00 #17737845Mooi werk Pat,
goed om te zien dat deze ook vanaf het eerste tot het laatste boutje wordt opgebouwd..
Dat plaatwerk is helemaal goud..! Eventueel heb ik nog een Rechter nieuwe originele deur staan.. Mocht je interesse hebben geef je maar een gil..
succes en tot 3 juni !
grtz
19 mei 2012 om 21:56 #17737846om de tijd wat te doden aangezien ik pas echt van start kan gaan als de motor er uit is,
heb ik vandaag eens geprobeerd “botter style” wielkasten te bouwen.
dit omdat ik toch de hele achterpanelen ga vervangen, kan ik mooi eens me eigen lekker uitleven.
dit lukt toch wel aardig, en de wielkasten zijn eigelijk in een hele goede staat dus misschien kan ik hier wel weer iemand blij mee maken als het gelukt is!!het begin iig
daar moet wel 9j inpassen :angel19 mei 2012 om 22:00 #17737847haha beunhaas :ass
20 mei 2012 om 07:29 #17737848AnoniemLid sinds:
1 January 1970Echt super goed bezig king:
20 mei 2012 om 07:41 #17737849komt ie nu mee ey
als mijn champ te rot is (hoop dat dit nog heel lang duurt )
mag jij me kuipen zo maaken gozert :P:P
20 mei 2012 om 15:23 #17737850Zat f over je verz te lezen, maar heb mijn vectra2000 en witte kadett gewoon als oldtimer verzekert, 7euro per maand, dus goed zoeken
Succes verders, gr nick
20 mei 2012 om 16:00 #17737851@jblfreak wrote:
komt ie nu mee ey
:thumb doen we, maar idd hopen dat dat nog lang duurt, heb voorlopig geen plek in de garage :agent
maar als ze klaar zijn slijp ik ze heel groot uit en kan je ze natuurlijk altijd ophalen hier (tegen een kleine vergoeding uiteraard :wtf ) en ze op voorraad leggen en ze er zelf eens inlassen!21 mei 2012 om 16:46 #17737852@nl-tuning wrote:
Zat f over je verz te lezen, maar heb mijn vectra2000 en witte kadett gewoon als oldtimer verzekert, 7euro per maand, dus goed zoeken
Succes verders, gr nick
Van welk bouwjaar is die Vectra 2000 want 7 euro per maand wil ik ook wel :shock: Betwijfel alleen of het dat na de taxatie gaat worden :(
27 mei 2012 om 10:06 #17737853@patrick v voorn wrote:
@jblfreak wrote:
komt ie nu mee ey
:thumb doen we, maar idd hopen dat dat nog lang duurt, heb voorlopig geen plek in de garage :agent
maar als ze klaar zijn slijp ik ze heel groot uit en kan je ze natuurlijk altijd ophalen hier (tegen een kleine vergoeding uiteraard :wtf ) en ze op voorraad leggen en ze er zelf eens inlassen!is goed pat kunnen we best doen
voorlopig zijn ze nog knetter hard en na de zomer vakantie gaat ie mooi de stalling in :P(en hopelijk kan ik voor me cabrio een plekje vinden dan kan ik m houden )
27 mei 2012 om 22:37 #17737854even een paar :kewlpics van de afgelopen dagen!
allebij de achterschermen zijn bolgemaakt en staan beide in een laag staal plamuur
en ga ik nog afplamuren!
nog een laatste van hoe ver ik ben met demonteren
28 mei 2012 om 19:29 #17737855Hey Patrick, jij weet hoe je dat moet aanpakken, succes met de restauratie.
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.Gr Johan.
2 juni 2012 om 22:40 #17737856zo vandaag nog een set voorste binnenschermen opgehaald.
morgen neemt als t goed is vnce de motortakel mee en gaan we vanaf volgende week echt aan de gang!!
4 juni 2012 om 09:32 #17737857hey pat.
ga je hem restaureren, of maak je een nieuwe.
met al dat nieuwe plaatwerk zou je bijna een 2012 kadett kunnen maken, maar goed bezig gozer.groeten.
4 juni 2012 om 17:23 #17737858kijk hier ns voor je verzekering,volgens mij kan je je GSI hier wel allrisk tegen tax. waarde verzekeren.
http://www.gio.eu/oldtimer-verzekeringen/tariefkeuze” onclick=”window.open(this.href);return false;
Je Dettje zag dr trouwens weer top uit gisteren!!
4 juni 2012 om 22:43 #17737859patjuh waar blijft die foto met mijn dikke wiel er onder :afro :afro
5 juni 2012 om 21:36 #17737860@kadett 4×4, Hou het goed in de gaten en je zal zien wat er met de kadett gaat gebeuren, een tip, ik wil zo min mogelijk plamuur op de auto!!
in iedergeval heb ik totaal geen haast en zal er absoluut lekker de tijd er voor nemen! demonteren begint wel lekker op te schieten.met dank aan een tip van vinci, hier een duits topik hoe het ongeveer zal gaan!!
http://www.kadett-forum.de/archive/71401/3/thread.html” onclick=”window.open(this.href);return false;.
@asconahobbyist bedankt voor de tip, ik zal het eens nakijken, en bedankt voor het compliment! overigens ziet jouw auto er ook nog steeds top uit!
@vince, zal gauw de foto er een keer tussen knallen!bij deze! 9j et :hmmz :hmmz uitgelast staal -10 of iets??
tevens mezelf even een hoodbrah kado gedaan aangezien er met deze auto wat meer gereden gaat worden!
hij past nog niet helemaal perfect maar zal nog wat “rekken”en helaas staat ie alweer een tijdje onder de hoes met het kl#te nederlandse weer!!
6 juni 2012 om 21:30 #17737861mooie wielen hoor :afro
enne die nose ding is wel netjes, zal m goed doen tegen die steentjes
ben heel erg benieuwd kerel
gr vinc
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.