Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett, corsa en zafira werkzaamheden.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 oktober 2010 om 19:18 #17226668
mijn 2kadettjes
1 8klepper met stoffen interieur in bezit sinds aug 2000
1 16v met lederen interieur. in bezit sinds maart 2010.
beide originele nederlanders
oude foto’s restauratie rode!! :wub
dit was mijn eerste champion restauratie project!
Met echt heel weinig kennis van zaken, maar zeer geslaagt met veel hulp van
manta/senator en gunmetalgray van het forum en de spuiterij (autoschade Amerongen)!
een paar :kewlpics
volledige opknapbeurt 2005!
toekomst plannen voor deze bestaan uit:
Motor reviseren en bleuprinten, flowen enz met de wens dat ie origineel blijft verder!
motorruimte nog netter maken!
origineel alarm inbouwen.
een bijrijdersstoel uit engeland zien te halen als bestuurdersstoel voor mijne :angel
en eigenlijk nog veel meer, het zal waarschijnlijk wel heel lang gaan duren voor die echt af is!3 oktober 2010 om 19:23 #17737578nog niks gedaan zeker:D:D:D
geintje, we volgen het weer met smart.
groeten.
3 oktober 2010 om 19:28 #17737579De zwarte 16v champion!
bij aanschaf
inmiddels is er veel veranderd aan de zwarte!
*origineel leren stuur er in.
*lelijke motorkap vervangen voor een hele mooie.
*groep a verwijderd. hier komt waarschijnlijk een ander systeem voor terug!
*mooie achterklep en achterbumper (tevens origineel).
*wat laswerk gedaan.
*remleiding vervangen (achter)
*handremkabel vervangen.
*champion wielen gemonteerd.
*de schroeset vervangen voor mn apex.
de komende tijd komt deze regelmatig terug in updates!
de werkzaamheden aan het scherm is maar tijdelijk, de auto krijgt op termijn 2 nieuwe voor/binneschermen!3 oktober 2010 om 19:34 #1773758016V champion is toch nooit origineel in NL geleverd?
3 oktober 2010 om 19:37 #17737581he, net stonden er geen foto’s.
groeten.
3 oktober 2010 om 19:38 #17737582die rooie ken ik volgens mij.
die is waarschijnlijk van mijn neef geweest.
en heeft hij in oosterwolde frl ingeruild.3 oktober 2010 om 19:47 #17737583origineel gepost door brobbel1
die rooie ken ik volgens mij.
die is waarschijnlijk van mijn neef geweest.
en heeft hij in oosterwolde frl ingeruild.lijkt me heel sterk, ik heb m al 10jaar en de hele geschiedenis inmiddels bekent.
hij rijdt al 20jaar in Utrecht rond!3 oktober 2010 om 19:49 #17737584origineel gepost door Basgsi
16V champion is toch nooit origineel in NL geleverd?Jazeker wel!
heb zelfs een folder hier ergens liggen waar die in staat!:vertager zijn er wel minder als 8klepper!
dus moeilijk te vinden!hahaha lucky me;)
3 oktober 2010 om 20:03 #17737585dat is het een andere met de zelfde kleur.
en bijna zelfde kent.
weet dat die van mijn neef ook een orgi nl was.
dat mijn neef hem had is ook al een tijd geleden.
meer dan 10 jaar.14 oktober 2010 om 21:49 #17737586kom binnenkort weer is smullen van je projectje pat :D
ow enne de griek bij jullie daar hahahahaha :angel:angel
gr vinc
15 oktober 2010 om 17:55 #17737587Hey Pat..
Het zijn echt 2 prachtige kadett gsi’s die je hebt staan..
Hoop dat mijn oude Kadett gsi in de toekomst ooit weer net zo netjes er bij komt te staan als jouw champions …
Grt Erik
16 oktober 2010 om 11:21 #17737588vind die grijze motorkap wel mooi :vertag
19 oktober 2010 om 21:11 #17737589origineel gepost door turbootje
vind die grijze motorkap wel mooi :vertagdeze is heel mooi inderdaad, is alleen niet jouw oude!
deze komt van een andere champion af.
de jouwe ga ik gebruiken om helemaal strak te maken en opnieuw te spuiten voor mn rode champ!greetz
23 oktober 2010 om 19:57 #17737590origineel gepost door vincent23
kom binnenkort weer is smullen van je projectje pat :Dow enne de griek bij jullie daar hahahahaha :angel:angel
gr vinc
wij zijn van de week nog wezen voorproeven!
Nog steeds erg smakelijk!;)
Je bent van harte welkom!23 oktober 2010 om 21:48 #17737591origineel gepost door bordeaux beauty
origineel gepost door vincent23
kom binnenkort weer is smullen van je projectje pat :Dow enne de griek bij jullie daar hahahahaha :angel:angel
gr vinc
wij zijn van de week nog wezen voorproeven!
Nog steeds erg smakelijk!;)
Je bent van harte welkom!haha nou kerel das goed om te horen :thumbup
we gaan is ff kijken in de agenda :afro
groetjesssssss
24 oktober 2010 om 20:27 #17737592vandaag heb ik de zwarte weer eens de garage uitgehaald.
vindt m zelf erg mooi worden, hoewel die erg op de rode gaat lijken zo:P:P
24 oktober 2010 om 21:57 #17737593zie er puik uit kerel :thumbup:wors
beter dan die onzin op die auto haha
enne lekker boeie dat die op de rooie gaat lijken, dan heb je iig 2 zeer mooie auto’s :D
gr Vinc
24 oktober 2010 om 22:16 #17737594snap hem niet echt eigenlijk:hmmz
je koopt die gsi omdat die gewoon dik was hoe die erbij stond, en dan maak je hem weer standaard waarom heb je hem dan gekocht?
25 oktober 2010 om 05:37 #17737595inderdaad vraag ik me ook af?
25 oktober 2010 om 06:22 #17737596AnoniemLid sinds:
1 January 1970Orginaliteitsfreak ten top!.. mooi dat deze wagens waarvan er al zo weinig mooie orginele van zijn weer orgineel wordt gemaakt!.
25 oktober 2010 om 10:22 #17737597idd,verlaagde/gepimpte/getupperde GSI tjes zijn er zat,mooie originele worden zeldzaam.
En blijven op termijn veel meer waard.
Je moet het zo zien.
Een dergelijke auto is nieuw is een mooie blitse kar voor de jonge of jong gebleven man met genoeg centjes.
Vanaf een jaar of 6 is t een mooi ding voor de jongere jongens die er t geld voor hebben en m ook op een fatsoenlijke manier verbouwen/verfraaien.
Vanaf 10-15 jaar komen ze in handen van de boy-racers die m dan volhangen met audio en spoilers en grote wielen om m compleet af te trappen.
ten vanaf het 15e jaar komen in handen van petjes die het laatste beetje leven eruit trappen en meestal binnen een jaar de motor om zeep helpen of m om een boom heen vouwen/in een sloot parkeert.
Dan als de auto een jaar of 20 is zijn het de liefhebbers die vroeger zo’n ding hadden die er weer eentje opzoeken en m weer netjes maken,vanf een jaar of 25 (nu dus) zijn de meesten het erover eens dat het inmiddels een bijna klasieker is die een rustig leven in originele staat verdienen en bij voorkeur binnen slaapt.
de petjes inmiddels hebben de meeste Astra Ftjes al verrot getrapt en beginnen nu de Gtjes te mishandelen,helaaszo gaat het.
Dus heb je nog een originele Astra F GSI,origineel houden en donders zuinig op wezen!25 oktober 2010 om 14:50 #17737598origineel gepost door asconahobbyist
idd,verlaagde/gepimpte/getupperde GSI tjes zijn er zat,mooie originele worden zeldzaam.
En blijven op termijn veel meer waard.
Je moet het zo zien.
Een dergelijke auto is nieuw is een mooie blitse kar voor de jonge of jong gebleven man met genoeg centjes.
Vanaf een jaar of 6 is t een mooi ding voor de jongere jongens die er t geld voor hebben en m ook op een fatsoenlijke manier verbouwen/verfraaien.
Vanaf 10-15 jaar komen ze in handen van de boy-racers die m dan volhangen met audio en spoilers en grote wielen om m compleet af te trappen.
ten vanaf het 15e jaar komen in handen van petjes die het laatste beetje leven eruit trappen en meestal binnen een jaar de motor om zeep helpen of m om een boom heen vouwen/in een sloot parkeert.
Dan als de auto een jaar of 20 is zijn het de liefhebbers die vroeger zo’n ding hadden die er weer eentje opzoeken en m weer netjes maken,vanf een jaar of 25 (nu dus) zijn de meesten het erover eens dat het inmiddels een bijna klasieker is die een rustig leven in originele staat verdienen en bij voorkeur binnen slaapt.
de petjes inmiddels hebben de meeste Astra Ftjes al verrot getrapt en beginnen nu de Gtjes te mishandelen,helaaszo gaat het.
Dus heb je nog een originele Astra F GSI,origineel houden en donders zuinig op wezen!He chef?! Ik zou ff je woorden terug nemen, met je generalisering van autoliefhebbers.
Zoals meeste weten is deze auto van mij geweest, en ongeveer alles wat je in je post zet, is 1 grote bullshit. Over mij, of over heleboel andere mensen. Die een zelfde smaak als mij hebben.gr Roger.
25 oktober 2010 om 15:07 #17737599Ik vindt het een beetje kort door de bocht zo als je het ziet.:thumbdown:thumbdown
25 oktober 2010 om 15:45 #17737600Bij deze een reactie op de vraag WAAROM!!!
Hij stond er zeker mooi bij, hij had/heeft wat schoonheids dingetjes maar dat mag voor zn leeftijd!!
de rede dat ik m gekocht heb is dat ik al heel lang op zoek was naar een 2e champion maar dan 1 met leer en uiteraard net als de eerste, een nederlands kenteken!
nu is een mooie COMPLETE champ heel moeilijk te vinden en als het om een originele nederlander gaat al helemaal.
Dus moest ik kiezen, of een originele champ kopen voor weinig en maar zien wat daar allemaal voor een geld in moet.
of deze, die gewoon verder heel mooi EN compleet is, met het idee om hem terug te bouwen naar origineel!@JvV jij snapt m!
Oh ja er zijn een aantal dingen die gewoon overgeschroefd zijn/worden op de astra g!:jerry
25 oktober 2010 om 19:01 #17737601hoe je het ook bekijkt, ieder z’n eigen smaak. Ik vond em hoe roger hem had super strak, en origineel vind ik het net zo geweldig. Doe lekker met je auto wat je wilt, als er maar goed voor gezorgd wordt en dat was in beide gevallen zo, je ziet ze al zo weinig…
Ga zo door!:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.