Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 2

Forumindex Forums Modellen Astra Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 2

12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
  • Auteur
    Berichten
  • #18462572
    Koffie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 November 2019

      Als het motorstoringslampje brandt, is er dan een actueel probleem of kan het ook duiden op een probleem dat niet meer speelt?

      Astra G, 1998, motorcode X16SZR. Met een paperclip lees ik P0481 uit. Dat is het “regelcircuit van koelventilator 2”. De motor heeft één koelventilator, die op twee snelheden kan worden geschakeld via twee relais. Beide werken als ik de spoelen van de relais handmatig massa geef.

      Het lampje brandt sinds vorige week. Toen viel de motor uit doordat de brandstofpomp niet werd aangestuurd. De pechhulp heeft tijdens het foutzoeken mogelijk de relais van de koelventilator eruit getrokken.

      #18472424
      paanjii2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2022

        i want to know more about this topic

        #18482333
        Inez
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 October 2022

          Hi! :help:

          Sinds gister ben ik eigenaar van een Opel astra 1.8 Cosmo uit 2005 :happy02: . Een van de eerste dingen die we hebben geprobeerd is een telefoon te verbinden doormiddel van een Bluetooth receiver (uit de vorige auto). In het kastje in het dashbord bij de bijrijder zitten 3 kabels (usb-poort, 30-pins/oude apple-poort en een aux kabel). Via de aux kabel kunnen we de receiver aansluiten en verbinden met de telefoon zonder problemen. Bij andere auto’s moest dan de radio worden ingesteld op aux en konden we zo de leuke muziek luisteren, ondanks meerdere video’s en ongeveer alle knoppen geprobeerd te hebben hebben we nog niet gevonden hoe we muziek vanaf een telefoon kunnen afspelen op de ingebouwde radio. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Misschien dat het wel helemaal niet mogelijk is of dat er een andere radio ingebouwd zou moeten worden.

          Er zit in de auto wel een Parrot MKi900 ingebouwd maar de afstandsbediening mist een deel waardoor deze niet meer werkt, ik dacht dat je met een Parrot ook geen muziek via bluetooth kan afspelen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

          In de auto zit onderstaande radio en stuur met stuurknoppen:
          IMG_7268       Screenshot 2022-10-07 at 09.55.37

           

          Iemand die de gouden tip heeft om weer lekkere nummertjes te kunnen luisteren? :applause01:

          #18484226
          paanjii2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2022

            There is a Parrot MKi900 built into the car, but the remote control is missing a part so that it no longer works, I thought that you can’t play music via bluetooth with a Parrot either, but I’m not entirely sure.

            myfiosgateway.one

            mobdro

            #18486312
            Snellage
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 November 2022

              Hoi allen, ik heb twee weken terug een opel astra K 2017 1.6 cdti gekocht met motor B16DTU.

              nou viel het me op dat het start/stop systeem direct werkt met een koude motor. Op internet en in het boekje lees ik dat het s/s pas werkt bij een warme motor. Kan iemand me vertellen of dit zo hoort te werken?

              alvast bedankt :good:

              #18490236
              DarkSpeeder
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 January 2012

                Heeft iemand toevallig nog een afdicht kap Hella 153 874 voor een Opel Astra H 2005 liggen of weet waar ik die kan aanschaffen? De Opel dealer kon mij de namelijk niet aan helpen :help:

                 

                #18493374
                hansarts
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 February 2011

                  Hallo, ik ben Hans en heb een vraag over mijn radio in een astra h. Hoe zet ik de verkeersinformatie [T]  uit? Zelfs met de gebruiksaanwijzing lukt het mij niet.

                  Groet

                  #18495283
                  cobra50
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 December 2016

                    Hallo allemaal ik ben in het bezit van een opel astra J Gtc 14  bouwjaar 2012 .

                    Nu mijn vraag is het mogelijk om hier een dubbele uitlaat onder te plaatsen ?

                    Ik hoor het graag .
                    <p style=”text-align: right;”>Gr Ad 090b307082ccb5fc4576547eb397d3f120220904_174852</p>

                    #18508927
                    okieboe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 January 2023

                      hallo mensen

                      ik ben in het bezit van een astra j uit 2014

                      nu zitten hier geen mistlampen in voor

                      weten jullie ook of de bedrading er wel ligt hiervoor en ik er zonder probleem een andere schakelaar in kan zetten ?

                      alvast bedankt

                      #18548137
                      Tomtom99
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 November 2022

                        Ik wil een kapot hendeltje vervangen aan de zijkant van de stoel. Het hendeltje dat je omhoog doet om de stoel naar voor te brengen (2-deurs)
                        Iemand een idee hoe ik dat ding eruit krijg? en moet ik rekening houden met de airbag die er vlak onder zit?

                        Reageren of pb mag altijd!

                         

                        Thanks!

                        #18548315
                        Jeroen Thioulants
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 November 2023

                          Vraagje,

                          ivb met de Opel astra opel astra hatchback 2014, De radio ondersteunt geen telefoons met aux omgevormd door usb C.  Iemand een idee hoe ik eventueel Spotify kan bedienen via de radio?

                           

                          Vriendelijk groeten,

                          Jeroen

                          #18548347
                          johanhs
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            2 November 2023

                            Sinds kort de Astra L sports tourer plugin in bezit. Nu ben ik op zoek naar een goede rubberen kofferbakmat voor achterin. Welke matten raden jullie aan? Liefst een wat zwaardere mat, niet zo’n iel, dun dingetje.

                          12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.