Grandland electric 2024

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland electric 2024

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 477)
  • Auteur
    Anoniem

Volvo EX30
      € 36.795,00
      Inbegrepen:

Safe Space Technology
      Adaptive Cruise Control
      Google Assistent, Google Maps en Google Play Store, inclusief 4 jaar abonnement
      en meer
      Bekijk alle kenmerken

1

Anoniem

Hoop dat het nu een beetje doordringt bij je? Ik denk het niet…… :unsure:

1

quandor
        Deelnemer

Type in Google eens in :

wat is een Wappie

en lees wat er als antwoord / antwoorden op je scherm komt. Lees daarna bijv de laatste 15 berichten in dit topic terug en dan begrijp je waarom jij en Wappie1 die titel meer dan verdienen.

Anoniem

@quandor citaat: >JIJ schreef vandaag om 12.12 uur :

de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K.  Nu ga je in je laatste bericht ineens de prijs van de EX40 noemen.<<

Nee, ik beroep me nergens op. Wat ik geschreven heb, dat staat! En voor de duidelijkheid, geef ik de vanaf prijs van: zowel de EX40, als óok de EX30 weer. Want de EX30 zit oók aan de grens van €37K, net als de Explorer EV. Valt het kwartje nu?? Daarbij is de EX30, de instapper van Volvo. Omdat de EX40/XC40 voor velen, financieel gezien nog een brug te ver was. Daarom heeft Volvo nu de EX30 op de markt gezet, zodat ook de jongere generatie, het Volvo Premium gevoel kan proeven. Vat je? Nee zeker? Heb je de verkoopcijfers gezien, van de populaire EX30? Nee zeker?

quandor
            Deelnemer

Je draait, draait en draait.

JIJ vergeleek de instapper 30 met de instapper Explorer en daar zit enkele duizenden Euro’s verschil in. Niet meer en niet minder.

jopsa
              Deelnemer

Quasimodo alias floki alias quandor

Uw dikke nek zorgt ervoor dat uw hemdjes op maat gemaakt moeten worden vermoed ik.

Wie ven jij om je zelfs te profileren als leerkracht of docent of professor misschien ?  Ik ga eens 2 vraagjes stellen schrijft hij….  grapjas.

Ga uw dikke nek wassen.  Vermoed dat je daar een 2 tal uur voor moet uittrekken

En roep uw 2e profiel, FLOKI weer tot leven.  Hoe is het met uw Elandhondje..?

quandor
                Deelnemer

Je gaat het ongetwijfeld raar vinden, maar toch moet ik je (uiteraard niet van harte, maar toch….) bedanken voor de inhoud van je laatste bericht. Tussen de regels klinkt door dat je het inhoudelijk niet redt (geldt ook voor Wappie 2) en daarom ga je over tot het plaatsen van tekst  zoals in je laatste bericht te lezen is.

Anoniem

citaat quandor. >> JIJ vergeleek de instapper 30 met de instapper Explorer en daar zit enkele duizenden Euro’s verschil in. Niet meer en niet minder.<<

.Klopt. De rekensom staat hier boven. Als er eentje onder ons is, die draait en verdraait, dan ben jij het wel. Ook kom je steeds weer met dat zielige clipje, van een verwend ventje. Maar heb jij je al eens serieus laten testen op Narcisme? Nee zeker?? Ford plaatst (hoe hilarisch) achter enkele Ford modellen de naam “Premium”. Nou daar kunnen ze bij Ford slechts van dromen, als zijnde  C merk. Daar laat ik het even bij……

quandor
                    Deelnemer

Ook uit jouw tekst kan ik afleiden dat op basis van argumenten, plaatjes, quotes enz je het niet redt.

jopsa
                      Deelnemer

Je bent precies de enige die het zal redden…

Wat een knoert ben jij.

Nietszeggende zever

Knettergek

Anoniem

@quandor, ik heb als bewijs van Ford de prijslijst van de Explorer geplaatst. Vanaf € 37K, dus gelijk aan de kleinste Volvo de EX30.

Ik heb je de vanaf prijs, van zowel de EX40 als de EX30 getoond. (incl met foto van de EX30) zodat er geen twijfel kan bestaan. Toon ik geen foto’s als bijlage, raak je helemaal in verwarring, en bralt dan over:” iets roeptoeteren”. Toon ik foto’s en prijzen als bewijs, is het weer niet goed. Conclusie, je bent 100% geschift. Er valt met jouw niet te discussiëren. Ik heb nog op geen enkele Forum, zo,n gestoorde Trol als jouw meegemaakt.

quandor
                          Deelnemer

@Hans GLX kom maar op met die prijslijst van de Ford Explorer, ik kan niet wachten.

quandor
                            Deelnemer

Kom nu alsjeblieft met die prijslijst…………………. of zoals jij schrijft, met je ‘bewijs’.

Normaliter ben je er als de ‘kippen bij’ om te roeptoeter replyen, maar nu blijf je oerend stil.

IK heb de oficiële prijslijst van Ford in een link geplaatst.

En ik ga je alvast het gras voor je Wappie voetjes wegmaaien. Ga nu vooral niet beginnen over die SEPP-subsidie of die tijdelijke extra inruilkorting want de SEPP subsidie is eindigende, evenals een eventuele dealer extra korting tijdelijk  is, sterker nog, als SEPP pot leeg is en dat kan op elk moment zijn, is het over. Graag de officiële Ford prijslijst!!!!!

Het wordt zelfs nog erger : als je nu een auto bestelt, om het even bij welk merk en / of welke type en er zit subsidie op en op het moment van afleveren is de subsidieregeling gestopt, dan ben je óók je subsidie kwijt. De dealer factureert de prijs van de datum van aflevering.

Maar doe iedereen een groot plezier en plaats hier even het linkje wat jij als bewijs aanvoert……………………

quandor
                              Deelnemer

Ik ga het je, om eerlijk te zijn met groot genoegen, nóg lastiger maken vwb de SEPP subsidie die overigens sowieso op 31-12-2024 eindigt of zoveel eerder als dat er in de ‘pot’ zit/

Houd wanneer je onderstaand tekstje leest, even in gedachten dat ik bijvoorbeeld 12 maanden heb moeten wachten op mijn auto, m.a.w. meer dan een jaar na de ondertekening koopcontract. Enne, 12 maanden na heden is mei 2025 en dan is de SEPP regeling al 5 maanden stopgezet.

SEPP subisidie voowaarden:

Wanneer krijgt u subsidie voor een nieuwe auto?
                                U krijgt subsidie voor een nieuwe auto als deze 3 punten in het kentekenregister dezelfde datum hebben:

Data nieuwe auto
                                Kentekenregister / Kentekenbewijs                  
                                OVI-kentekencheck (RDW.nl)*          
                                1. Datum 1e toelating
                                1. Datum 1e toelating
                                2. Datum 1e inschrijving in Nederland
                                2. Datum 1e tenaamstelling in Nederland
                                3. Datum tenaamstelling
                                3. Datum laatste tenaamstelling
                                *Let op: de RDW (OVI-kentekencheck) gebruikt andere termen voor deze 3 data dan het kentekenregister/ uw kentekenbewijs. Deze data zijn echter gelijk.

Stond uw nieuwe leaseauto eerder geregistreerd op bijvoorbeeld de naam van het leasebedrijf? Of had de auto een andere voorregistratie? Dan beschouwen wij de auto als gebruikt. Ook als de kilometerstand op 0 staat. U kunt dan de subsidie aanvragen voor een gebruikte auto.

Anoniem

Je korte termijn geheugen, is ook niet meer wat het ooit geweest is hé? Zie de prijs van Ford.

Ford Explorer Actie
                                  Explorer Standard Range RWD (52kWh) (Verwacht Rijbereik: 384km)
                                  € 41.450,-
                                  Inruilpremie
                                  -/- €1.500,-
                                  SEPP Subsidie
                                  -/- €2.950,-
                                  5 jaar Garantie (max. 100.000km) (t.w.v. € 320,-)
                                  € 0,-
                                  Ford Explorer Standard Range RWD vanaf:
                                  >>€ 37.000,- <<

quandor
                                  Deelnemer

Link naar je bewijs?

Ik vroeg je niet om een (tijdelijke) actie prijs, ik vroeg naar jouw bewijs op basis van de officiële Ford prijslijst. Kom maar met het linkje van de Ford importeur…………………..

Anoniem

Je maakt het mij niet lastig, laat staan nóg lastiger. Je bent alleen een ongelooflijke drammer! Die SEPP subsidie zegt mij 3x niks. Ik bestel geen nieuwe auto. Ik hoef geen nieuwe auto. Nu niet, en over een jaar niet. Ik heb een prima Premium Volvo, zonder gekloot met kabels en/of stekkers, laadpalen en korte actieradius. Nu 46.000 probleemloze kilometers weg. En totaal geen behoefte aan wat anders. Want dan word ik min of meer, linksom of rechtsom, gedwongen te gaan stekkeren. Ook zou ik geen lease auto willen. Dus ook niet via Volvo VOC. Dus wat mij betreft, mag je stoppen met je gedram.

Anoniem

Een directe link kan ik niet geven. Maar tik op Google: Ford Explorer voor € 37.000,- en je komt bij de actie van Zeeuw & Zeeuw. Je krijgt daar een Ford Explorer, voor €37K. Leuker kan ik het niet maken. Die je best, dan ben je nog net op tijd voor zo,n Lego steen.

De Extended Range AWD is € 53.950,-

Anoniem

Dit kreeg ik net binnen, via een mail van Volvo:

Grootse waarderingen voor onze Volvo EX30
                                          Onze compacte Volvo EX30 sleepte onlangs weer twee mooie prijzen in de wacht. Zo werd de EX30 onderscheiden met een prestigieuze designprijs: de Red Dot award ‘Best of the Best Car Design’.

Ook werd de EX30 gekroond tot ‘World Urban Car 2024’ op de New York International Auto Show. Twee keer een fantastische eer! Lees waarom wij deze waarderingen hebben gekregen.

quandor
                                          Deelnemer

Kijk, nu zijn we er, roeptoeteren en je eigen ongelijk bewijzen. Dat laatste kan ik bijzonder waarderen en wel om grijnzen.

Die website had ik vanmiddag om 15.00 uur al gezien. Dealer actie die zijn klanten het e.e.a. mooier voorspiegelt dan het is, precies wat ik hiervoor al schreef. Als de SEPP-pot leeg is en Ford / de dealer besluit om de eigen inruilkorting te stoppen, dan is het over en uit met de prijs die je noemt.

M.a.w. en samengevat : jij kunt dus NIET de officiële prijslijst van de importeur (waaruit die prijs van 37K blijkt) hier linken waarmee je dus bevestigt dat je roeptoetert / niet de waarheid schrijft (omdat acties tijdelijk zijn).

Wie had er dus gelijk? Correct : Quandor.

Tuurlijk, je laatste bericht omtrent het door jou / jullie verheerlijkte automerk betreft het zoveelste rookgordijn om de aandacht van je ongelijk af te leiden.

Anoniem

Juist als….. net wat je zegt, als, als, als…. Als m,n tante ballen had, was het m,n oom! Snap je? Ik schrijf wat ik nu lees bij Zeeuw & Zeeuw in Krimpen. Een echte Ford dealer. En hoe of wat ze het voorspiegelen, zal mij een rotzorg zijn. We hebben nu week 20. En de levertijd van een Explorer EV is 24 weken. Dus je kan week 48 nog in zo,n Lego steen rijden, mocht je daar zin in hebben…

quandor
                                              Deelnemer

En wederom verschuil je je / trek je een rookgordijn op.

We weten allemaal dat wanneer een importeur een levertijd van X-weken belooft, je deze simpelweg met 1/3 en in het geval van mijn auto zelfs met het dubbele aantal weken mag verhogen. Foetsie subsidie, foetsie huidige kortingregeling die sowieso érg tijdelijk is. Waar het echter écht om draait is dat wanneer jou gevraagd wordt om officiële importeursprijslijsten, jij niet thuis geeft en terugvalt op subsidies en andere tijdelijke regelingen.

Daarom nogmaals en dit keer echt voor het laatst : geroeptoeter en onwaarheden die je schrijft. Simpel verwoord (speciaal voor jullie Wappies) onnozel en 100% LANDELIJKE onwaarheden die je schrijft.

Daarom het allerlaatste verzoek, waarvan je een paar berichten geleden al aangaf er niet aan te kunnen voldoen : Kom met de officiële prijslijsten van Ford en Volvo en toon je Wappiebeweringen aan en gebruik niet een enkele dealeraanbieding om je standpunt te onderbouwen. Helaas zal je dat niet gaan lukken.

Anoniem

Je bent echt te gestoord voor woorden Quakki. Je geeft steeds opnieuw aan, tot vervelends toe, hoe geletterd, en bijdehand je wel niet bent. Want je inbeelding, en hoogmoed kent namelijk geen grenzen. Donder lekker op, en ga zelf de prijslijsten opzoeken die jij interessant vind. ik ben niet je hondje. Doei…..

Destijds had ik mijn nieuwe Volvo in 12 weken. ;-)

quandor
                                                  Deelnemer

Doei, inhoudelijk leg je wederom het loodje en kan je wéér niets bewijzen ondanks een keer of 4 daarom gevraagd. Houd je svp aan het doei ………………

jopsa
                                                    Deelnemer

waaaaaahahhahaaa  Hans, das echt een goeie….   Had mijn tante ballen dan was het mijn oom.  Eindelijk nog eens goed lachen met een goeie mop in plaats van lachen met een flappie zijn zever.

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 477)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.