Grandland electric 2024

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland electric 2024

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 477)
  • Auteur
    Berichten
  • #18552576
    quandor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2017

      Welnu, daar is ‘ie dan.

      Ik ben blij dat ik even de tijd heb genomen om achterover te leunen en over mijn reactie na te denken, iets wat jullie beiden veelal, gelet op het feit dat jullie niet zelden binnen een paar minuten meerdere berichten plaatsen, niet doen.

      Ik ga het beperkt houden want als je de volgende regels hebt gelezen dan neem ik aan dat je het ook snapt al houd ik wel een beetje ‘reserve’ of jullie het e.e.a. wel kúnnen snappen.

      Na hier en daar wat teruggelezen te hebben en jullie reacties op hun waarde inschattend, trek ik voor mijzelf de conclusie dat jullie tot de groep mensen behoren die zodra zij iets lezen dat middels Social media tot hen komt, dan wel afbeeldingen en / of filmpjes via bepaalde media tot zich nemen, jullie dit al vrij snel, zo niet onmiddellijk, zonder even na te denken en jezelf af te vragen :  “Zou het wel helemaal waar zijn wat daar wordt getoond / geschreven?”, voor waar aannemen.

      Samengevat : ik schaar jullie tot de groep mensen die (in België) stemt of heeft gestemd op Vlaams Belang en als het Nederland aangaat, stemt of heeft gestemd op Forum v. democratie. Het een en ander komt ook een beetje voort uit jullie schriftelijke gebrek aan creativiteit. Waaruit mij dat is gebleken? : schrijft / gebruikt Floki of ik bepaalde door ons ludiek verzonnen dingetjes zoals bijvoorbeeld Wappies of Roeptoeteren (en dat zijn nog maar twee van de vele voorbeelden die ik nu op zou kunnen sommen) dan worden die door jullie veelal enkele postings daarna gekaapt en gebruikt richting ons. Zelf wat ludieks creatiefs verzinnen is er veelal niet bij.

      Bijna tot slot quote ik nog eenmaal Wappie2. Hij schreef : “Daar waar de topper van de Fordjes eindigt, begint de instapper van Volvo.” Vervolgens krijgt hij het dit keer van mij links en rechts om zijn oren vwb zijn domme bewering en dan opeens ‘kent’ hij de Bronco niet. Dat kan en mag, maar roeptoeter dan niet waar de topper van de Fordjes eindigt, de instappers van Volvo beginnen. Da’s niet alleen ongefundeerd geroeptoeter, maar zelfs volkomen onwaarheid en daarnaast natuurlijk ook super lachwekkend.

      Ik ga nu wederom een weddenschap aan met mijzelf : Wedden dat ik vandaag en / of morgen niet meer in dit topic reageer?

      Bestudeer desgewenst art. 39 WvSr nog eens, dan snap je wellicht nog beter wat ik bedoel.

      #18552577
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Even terugkoppelen.

        1 Je post hier op dit lachertjes forum iets voor 6u in de ochtend

        2 100 km rijden

        3 om 9u er zijn

        4 rij je met een ford ?

        5 moet je zelf trappen dan ?

        6 3 uur voor 100 km ?

        7 kost het dan zoveel tijd om een toga aan te trekken ?

        8 zou je je dan niet even bezighouden met uw “zaak” ipv van hier onzin te verkopen ?”

         

        besluit : schizofreen.  Gespleten persoonlijkheid , waanvoorstellingen.  Het klopt.  Deze zaken zijn met elkaar verbonden. Ik denk dat je uw naam beter veranderd in pinokkio.  Begrijp je dat.  Iets met zijn neus……

         

        Mocht je menslievend zijn dan had je mijn zaak ter harte genomen en falende dealers en producent vermorzeld hebben met uw betoog in de rechtszaal.  Of verdedig je enkel de onderwereld?

        Nu niet gaan denken dat ik geloof dat je rechten studeerde hé….  dat uit zich enkel al in uw aangewende taal en schrijfstijl

         

        #18552578
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          JAAAAAAAAA

          om quandor zijn woorden te gebruiken

          weddenschap gewonnen

           

           

          #18552579
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            Korte posts inderdaad.

            Daar vroeg je in het verleden om.

            even terugkoppelen naar uw vorig bericht

            Achterover leunen. / beperkt houden….

            Is dat in de zetel vd psychiater ?

            Beperkt ?  Lijkt me een hoofdstuk.

             

            Nu beweert quandor helderziende te zijn.

            Hij weet al voor wie we stemmen.

            Je moet miljonair zijn.  Je weet de nummers van elke lottotrekking op voorhand….    gebruik uw helderziendheid om de wereld te verbeteren gast.

             

            Opletten met uiten en / of beschuldigen van politieke voorkeuren van anderen.

            Je zou wel eens vroeger moeten opstaan om in een rechtbank te geraken op meer dan 100 km van uw deur.

             

            #18552580
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              @quandor alias Quakki, dat achterover leunen brengt je niks. je blijft dezelfde tobber, ook al hang je een week achterover. Ik heb niks van jouw gekaapt met je kinderachtige wappie  1 en 2. Maar ik kom terug met: Mongool, Flapdrol, Hufter. Dat vind ik namelijk veel treffender klinken.

              Ja klopt, de informatie via de media, neem ik meestal aan voor waar, mits oogduidelijk blijkt, dat het om vreselijke nep gaat. Zoals die foto van de Politie B klasse, met 2 agenten, en hun uitrusting, is voor mij gewoon okee. Ik verwacht geen dranghekken, of een complete duikersuitrusting, in een gewone politie auto. Dus wat is je punt? je voelt je ver boven het normale volk verheven, maar in de praktijk, ben je gewoon een narcist, die graag zegt hoe het moet, en de aandacht van iedereen wil trekken. Plat gezegd: Gewoon een zielige drol.

              En ook wat onze keuze voor Politiek partijen betreft, zit je er (zoals gewoonlijk) vierkant naast. ik ben namelijk trouw SGP stemmer.

              En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol)

              #18552589
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Over elektrische Opels gesproken, ik vind die nieuwe Frontera helemaal niet verkeerd,….

                1

                2

                3

                #18552590
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  inderdaad, voorkant top.  Achterzijde toch iets minder.

                  Maar toch geen Opel meer hier.

                  #18552620
                  quandor
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 November 2017

                    Speciaal voor de Wappies:

                    Wappie2 schreef :

                    [quote] En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol) [end quote]

                    Hoe simpel kan het zijn om een prijslijstje van de importeur te raadplegen? Nee correct, iets dergelijks eenvoudigs is voor sommigen nog té ingewikkeld.

                    https://www.ford.nl/personenautos

                    enne, kijk vooral ook even wat de Explorer PHEV kost, daar koop je (bijna) wel zo’n 3 EX30 en 2 XC40 schoenendoosjes voor.

                     

                    #18552621
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      https://www.ford.nl/personenautos Net op deze link gekeken, en daar staat voor het eerst die Bronco oftewel: rijdende doodskist op de lijst. Zo,n spuuglelijke kist, wil je toch als dealer niet in je showroom hebben? En ik heb de Explorer uitsluitend als EV bekeken, en NIET als PHEV. Dus wat nu de toegevoegde waarde is van je post, is mij een raadsel. Als voor mij (op het moment van schrijven) de Explorer als topmodel bekend staat, ga ik daar ook van uit. En de duurste, hoeft altijd nog lang niet de mooiste te zijn. Dat blijkt. Volvo bouwt echte Premium auto’s, en Ford werkt schijnbaar met Lego stenen. Dát maakt het verschil.

                      #18552623
                      quandor
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 November 2017

                        Wappie2 (Hans GLX) : je begint steeds meer op dat jochie uit dat supermarktfilmpje te lijken, éérst hoog van de toren blazen dat jij gelijk hebt. Vervolgens wordt je op de Snollebollekes wijze van links naar rechts om je oortjes gemept met KEIHARDE feiten (prijslijst van de importeur) en dan ga je wild om je heen slaan? Tuurlijk, die importeur zit er naast, iedereen zit er naast, behalve de Wappies. :yahoo:

                        Niemand anders dan JIJ schreef op 14-05-2024 om 17.24 uur:

                        [quote] En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K.Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. [end quote]

                        Grappig, geroeptoeter, ongelijk hebben en toch maar blijven blèren dat je gelijk hebt. Je zat en zit er 100% naast. Helaas het is gewoon niet anders.

                        #18552624
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Bovendien is de Explorer PHEV een héél andere auto, dan wat ik bedoel met de Explorer EV, en die kost, nadat ik er eentje heb samen gesteld, als Extended Range €49.150,- euri. Daar heb je net een basis XC40 . Dus wel ff je huiswerk doen Quakki.

                          #18552625
                          quandor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2017

                            Voor het geval dat mensen moe worden van jullie geroeptoeter herhaal ik voor de zekerheid maar even:

                            Speciaal voor de Wappies:

                            Wappie2 schreef :

                            [quote] En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol) [end quote]

                            Hoe simpel kan het zijn om een prijslijstje van de importeur te raadplegen? Nee correct, iets dergelijks eenvoudigs is voor sommigen nog té ingewikkeld.

                            https://www.ford.nl/personenautos

                            enne, kijk vooral ook even wat de Explorer PHEV kost, daar koop je (bijna) wel zo’n 3 EX30 en 2 XC40 schoenendoosjes voor.

                            Voor het overige : wederom veel succes met je schoenendoos. :whistle:

                            #18552626
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Je praat over een heel ander model. Zoals gewoonlijk klets je uit je nek. Ik heb het nergens over een Explorer PHEV, maar over de EV. Zoek de verschillen. Net een EV samengesteld, Extended Range, en komt op € 49.150,- Daar heb je net de instappen XC40 voor. Als je begrijpt wat ik bedoel? Bovendien ziet die PHEV er niet uit. Maar ja, smaken verschillen……

                              Ford-Explorer-Plug-In-Hybrid

                              Explorer EV

                              #18552627
                              quandor
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                14 November 2017

                                JIJ noemde de woorden Fordjes Explorer, NIET ik.

                                Weet je wat ook zo grappig is? Je leert -al gaat het supertraag- heel af en toe wel wat bij. Eerst roeptoeter je dingen over type en prijzen van auto’s. Vervolgens word je om de oren gemept met de feiten en dan blijk je mogelijk toch wat geleerd te hebben want in het e.o.a volgend bericht schrijf je:

                                Wappie2 schreef op 16-05-2024 09.43 uur [quote]  (zover mij bekend) [ end quote]

                                Zie je? het is niet zo moeilijk dan dat het misschien lijkt.

                                Ik ‘rust’ mijn zaak. B-)

                                #18552628
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  https://www.ford.nl/personenautos  Ook heb ik die link van je bekeken, en toevallig zie ik daar die rijdende doodskist op het lijstje staan, onder de naam Bronco. Je verwijt mij dat ik dat gedrocht niet ken, maar ik denk met enige zekerheid dat 99% van de bevolking die rijdende doodskist niet kent. En dan mag jij de nadruk leggen op: “KEIHARDE FEITEN” en  maar van dat gebral, maar je weet niet eens meer, waar ik het over heb, namelijk de Explorer EV. Die met die baksteen vorm, weet je wel? ( Voor de duidelijkheid, die rode, op de onderste foto)

                                  Alleen al de woorden die jij gebruikt bij het communiceren, zorgt toch bijna (met je hyper zelfingenomenheid) bij iedereen, tot spontane braakneigingen??

                                  #18552629
                                  jopsa
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    3 May 2019

                                    Quasimodo alias quandor alias floki

                                    wat heb jij toch met dat filmpje………..   steeds maar herhalen…..   Volgens mij ben jij eigenlijk dat kereltje. Uw papa nam dat filmpje op in de supermarkt vermoed ik. Toen al onhandelbaar en nu nog een grotere etter. Nu weeral aandacht opeisen via videobeelden uit uw jangere jaren.  Je bent me er eentje…. Volgens mij wil je nu gespot worden als acteur daar je steeds maar dit stukje post of ernaar verwijst.  Wel, in die wereld hoor je thuis.  Niet om uw looks of talent maar wel om uw gedrag en karakter.  Er zitten daar nog wel redelijk soortgelijken zoals jij (maar dan met looks en talent)

                                    #18552630
                                    jopsa
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      3 May 2019

                                      Ohja, nog een post in korte tijd als ik mag van u quandor alias floki…. (ook daar heb je commentaar op en meen je uw wil te moeten opdringen)

                                      Ik zou liever in een wagentje van 20000 euro rijden die correct werkt, dan een GLX die totaal onveilig is en voor geen meter werkt ondanks zijn kostprijs.   Je kan de lijst met mankementen nog steeds raadplegen in een ander topic. (ik wil die ook hier gerust nog eens posten)

                                       

                                       

                                      #18552631
                                      jopsa
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 May 2019

                                        Ik mis uw tweede Viking profiel eigenlijk.  Floki.   Dan kan je je nog eens verspreken of jezelf gaan “liken”.

                                        Zover gekomen dat je zelfs niet meer besefte op welk profiel je zat en je jezelf ging “liken”….

                                        Ik leg het eens uit….   Je zit hier bvb onder Floki.   Met al uw gezever en reacties ga je een post van Floki liken omdat je dacht dat je onder Quandor ingelogd was.   Je denkt dus dat je als Quandor Floki een duimpje geeft maar niet dus.   Je bent zelfs daar een verward persoon.  Maar wat wil je als je meerdere profielen aanmaakte.  Op de duur weet je het natuurlijk niet meer en val je door het mandje.

                                        #18552632
                                        Anoniem
                                          Lid sinds:
                                          1 January 1970

                                          @jopsa, we hebben hier duidelijk met een enorme Narcist te doen. Hij wil altijd zijn gelijk hebben. Breekt andersdenkende af. Doet minderwaardig naar anderen, door zijn extreme vorm van hoogmoed, inbeelding, eigendunk. Maar in de praktijk is hij slechts een walgelijk, hoogst irritante flapdrol!

                                          #18552633
                                          quandor
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            14 November 2017

                                            Wappie1 en Wappie2 : het is mijn inmiddels wel duidelijk geworden dat jullie best wel moeite hebben om gecombineerde informatie in een topic tot je te nemen, deze informatie te verwerken en vervolgens een fatsoenlijke reply te kunnen geven. Daarom ga ik het jullie makkelijk maken, ik quote een stukje tekst dat Wappie2 plaatste en vervolgens plaats ik 2 .jpg-tjes en stel jullie daarna slechts 2 vraagjes:

                                            [quote] de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. [end quote]

                                            Dan .jpg 1 : Volvo

                                            Vervolgens .jpg 2

                                            Ford

                                            Vraag 1 : Ik zie toch echt een kleine 9 K verschil. Waar maak ik de kijkfout, want Wappie2 had toch echt over een vergelijkbare prijs van de 2 karretjes…………..?

                                            Vraag 2 : wie heeft er nu op basis van deze importeursinformatie gelijk……………………….?

                                            #18552634
                                            Anoniem
                                              Lid sinds:
                                              1 January 1970

                                              Ford Explorer
                                              Onze volledig elektrische SUV

                                              Ik heb interesse
                                              Rijklaar vanaf € 41.450
                                              € 37.000
                                              Private lease (p/mnd) € 560
                                              € 499
                                              Financial lease (p/mnd)
                                              € 279
                                              Prijs incl. € 1.500,- Inruilpremie + € 2.950,- SEPP Subsidie

                                              #18552635
                                              quandor
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                14 November 2017

                                                Ohh, écht, je bent zó gruwelijk eigenwijs! Dat een dealer of dealercombinatie korting verstrekt en dat er een tijdelijke subsidie te verkrijgen is doet helemaal niets af aan de formele importeursprijzen. Echt Wappie gedrag dat je vertoont.

                                                Ik vergat nog te vermelden dat er een lettertje teveel in mijn vorige bericht stond. “mijn inmiddels” moet zijn “mij inmiddels”.

                                                Vooruit nog een tweede plaatje met een inmiddels gevonden nog iets goedkoper model, maar nog steeds enkele K’s duurder dan het 30 schoenendoosje.

                                                Ford 2

                                                #18552636
                                                Anoniem
                                                  Lid sinds:
                                                  1 January 1970

                                                  Ford Explorer Actie
                                                  Explorer Standard Range RWD (52kWh) (Verwacht Rijbereik: 384km)
                                                  € 41.450,-
                                                  Inruilpremie
                                                  -/- €1.500,-
                                                  SEPP Subsidie
                                                  -/- €2.950,-
                                                  5 jaar Garantie (max. 100.000km) (t.w.v. € 320,-)
                                                  € 0,-
                                                  Ford Explorer Standard Range RWD vanaf:
                                                  >>€ 37.000,- <<

                                                  #18552637
                                                  Anoniem
                                                    Lid sinds:
                                                    1 January 1970

                                                    Volvo EX40 Essential
                                                    vanaf € 45.995,00
                                                    Inbegrepen:

                                                    Google Assistent, Google Maps en Google Play Store, inclusief 4 jaar abonnement
                                                    Led-koplampen
                                                    Oncoming Lane mitigation
                                                    en meer
                                                    Bekijk alle kenmerken:

                                                    #18552638
                                                    quandor
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      14 November 2017

                                                      JIJ schreef vandaag om 12.12 uur :

                                                      [quote] de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. [end quote]

                                                      Nu ga je in je laatste bericht ineens de prijs van de EX40 noemen.

                                                      Ik quote je :

                                                      16 mei 2024 om 12:36#18552637REAGEER
                                                      Hans GLXDeelnemer
                                                       47 64
                                                       
                                                      Lid sinds:
                                                      19 May 2018
                                                      Volvo EX40 Essential
                                                      vanaf € 45.995,00
                                                      Inbegrepen:

                                                      Google Assistent, Google Maps en Google Play Store, inclusief 4 jaar abonnement
                                                      Led-koplampen
                                                      Oncoming Lane mitigation
                                                      en meer
                                                      Bekijk alle kenmerken:

                                                       

                                                      Bijzonder (Wappie) grappig, of ga je je nu beroepen op een schreifvaut?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 477)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.