Grandland electric 2024

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland electric 2024

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 453)
  • Auteur
    Berichten
  • #18552396
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      En hier Commando wagens van de Brandweer….

      Brandweer

      #18552398
      Floki
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2022

        Een commando auto hoeft geen grote hoeveelheid “spullen” met zich mee te voeren, dit in tegenstelling tot een noodhulpvoertuig van de politie

        #18552399
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          Ben jij nu echt blind? Zie je dat die Ambulance XC40 op de 3e foto, alleen een verbandtrommeltje vervoert? Wat ben jij een ongelofelijke kaffer zeg? Onderbouw ik iets met bewijs, en dan loop je nóg te zeiken. Bekijk het lekker. Met jouw is echt niet te discussiëren.

          #18552400
          Floki
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 March 2022

            Zwart opbergkoffertje. Ongelofelijk wat een lul jij bent. Waar heb ik het over een verbandkoffertje?

            #18552401
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              Het staat toch als een paal boven water, dat hulpdiensten, Brandweer en Politie, liever kiezen voor een échte Volvo, dan voor zo,n B merk? :yes:

              #18552402
              Floki
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 March 2022

                ja, je bent zoals men in brabant zegt UPG.

                #18552403
                Hans GLX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2018

                  ik citeer van 15,13u jouw bericht: Dan is de inhoud van dat ene zwarte doosje wat in het huisartsenautootje zit een lachertje?

                  #18552404
                  Hans GLX
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 May 2018

                    Noem je dat van die 3e foto van 15.08u :> dat ene zwarte doosje in een huisartsenautootje? < Je bent niet alleen stekeblind, maar ook compleet geschift, als je het mij vraagt.

                    #18552405
                    Floki
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 March 2022

                      Da’s dus idd een zwart opbergdoosje en ik heb het nergens een verbandtrommel genoemd dat ZIJN JOUW WOORDEN!!!!!. Écht ongelofelijk ben jij!!!!

                      Je verzint ter plaatse dingen.

                      Gegroet voor nu en een heel fijne Hemelvaartsdag.

                      Laat mogelijk van je horen als je een poltie auto berggruimte hebt bekeken.

                      #18552406
                      Hans GLX
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 May 2018

                        Nog een keertje dan. Vooruit dan, omdat jij het bent. Noem je dit op onderstaande foto een zwart opbergdoosje?? En ja, ik noemde die verbandtrommel in de XC40, omdat dit tot de standaard uitrusting behoort. Ik zeg dus nergens dat dit jouw woorden zijn.

                        zz

                        #18552407
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          Tik in op Google: Wat zit er zoal in een Politieauto? Zie bijgevoegde foto. Denk jij dat er niet in een XC40 kan, wat in een B klasse past? Doe eens ff goed je huiswerk, voordat je hier wat roept?!

                          inhoud

                          #18552408
                          Floki
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 March 2022

                            Nee, wederom roeptoeteren wat je doet. Er zijn meerdere redenen waarom die Mercedes eruit gaat.

                            Eentje ervan is het gedrag van het ding bij het nemen van drempels en een tweede…….? Je mag 1x raden, maar gelet op je bericht weet je het al.

                            Voor de Mercedes werd Touran gereden. Daar kon men wat in kwijt, maar helaas door het gesjoemel met dieseluitstootwaardes mocht ook die vertrekken.

                            Wat in jouw foto redelijk onscherp wordt bij uitvergroting en daardoor moeilijk herkenbaar:

                            Waar zijn de reguliere dekens, waar zijn de thermodekens, waar is de defribilator, waar is de rijkelijk uitgeruste verbanddoos, waar zijn de dregs, waar zijn de vele soorten en maten lift en paaltjessleutels, waar zijn de verlichtingsbakens, waar zijn de grote en kleinere forensische papieren en plastic zakken?

                            Nee dus, dat gaat allemaal sowieso niet in dat zwarte doosje passen dat jij in foto 3 zo trots liet zien.

                            Nogmaals nee, niet dat past bij.lange na niet in de XC40.

                            Gebruik nu gewoon je simpele verstand: hetgeen jij opsomt, aangevuld met wat er nog meer aan boord is van een noodhulpauto, past nimmer in die doos die jouw foto 3 laat zien

                            #18552410
                            Hans GLX
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 May 2018

                              @ Floki je kletst op nieuw weer uit je nek. We praten hier niet over een gereedschapswagen van de Brandweer, maar over een standaard Politie auto, die op straat actief is. Al dat gelul over Defribilator, en thermodekens, raakt kant nog wal. Wat zoals op de getoonde foto in een B klasse past, past ook zeker in een XC40. Je wil gewoon je gelijk doordrammen. Ook dat gelul van je over: levenslange garantie originele Volvo onderdelen. Waarom moet ik daar perse bij vermelden, dat dit alleen voor de eerste eigenaar geldig is? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Ik ben van mijn huidige XC40 de 1e eigenaar, gaat er wat kapot, (wat bijna nooit gebeurd) word dat gratis en voor niks vernieuwd. Waarom moet ik daar (van jouw) alle kleine lettertjes bij vermelden? Wie zit daar op de wachten hier? Je bent gewoon een ontzettende mierenneuker! Je denkt overal het fijne van te weten, maar je toont je hier als een grote looser, met een veel te grote bek. Bovendien ben je óok nog kleurenblind, want ik zie nergens in die 3e foto van die XC40 Rapid Responder een zwart doosje. Je bent 100% geschift! Neem dat maar van me aan.

                              #18552411
                              Floki
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 March 2022

                                Ik begin met je garantie onzin. Jij roeptoeterde in een topic dat er levenslange garantie op onderdelen werd verstrekt waarbij je het deed voorkomen als iets algemeens dat altijd en voor iedereen geldt. Vervolgens check ik even de Volvo site en ontdek ik dat dit alleen van toepassing is op -en voor de eerste eigenaar. Ik confronteer je daarmee en vervolgens ga jij in volgende topics waarin je over de levenslange garantie roept, erbij vermelden dat dit alléén voor de 1e eigenaar geldt, maar DAT HEB IK JE VERTELD, jij deed het de eerste keer toen jij het roeptoeterde, voorkomen alsof die garantie op onderdelen eeuwig (en voor iedereen) was. Samenvattend : jouw roeptoeterbewering over garantie was door jou niet onderbouwd en wél even later door mij gecorrigeerd en DAARNA door jou overgenomen.

                                Wat die uitrusting van een surveillance / noodhulp voertuig betreft : Ik had speciaal voor eigenwijsjes er ook nog aan toe kunnen voegen : lichtbakens zijn noodzakelijk bij slechte (mistige) weersomstandigheden om bijv. de lokatie van een (ernstig) ongeval af te kunnen bakenen en dan beweer jij dat  mijn toevoegingen kant nog wel raken? Bel voor de grap eens 0900-8844 en vraag eens aan de telefonist of het klopt dat er thermodekens en normale dekens in een politie in surveillance auto aanwezig zijn.

                                Het ontbreekt je simpelweg aan voldoende kennis. Thermodeken : deze biedt je bescherming tegen te hoge of tegen te lage temperaturen. Die gebruik je bijv. voor een onderkoelde drenkeling die net uit het water is gehaald of iemand die brandwonden heeft en een gewone deken gebruik je bijv. voor een fietser die is aangereden en in een shock verkeert. NATUURLIJK behoort dit tot de standaarduitusting van een noodhulpvoertig. Té zot voor woorden dat ik dat nog moet toelichten. Echt jij bent een ongelofelijke oude (niet van deze tijd zijnde) eigenwijze man.

                                #18552412
                                Floki
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  17 March 2022

                                  En voordat je wéér onzin gaat roeptoeteren, ik ontdekte dat ik nog diverse dingen vergeten was : twee zware kogelwerende vesten, forensische inbraakkit en beertjes voor jonge slachtoffertjes.

                                  Probeer dat allemaal maar eens in de Smurfenauto XC40 te krijgen……………

                                  standaard iutrusting noodhulp voertuigen

                                  #18552413
                                  Hans GLX
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    19 May 2018

                                    @Floki, je vergeet nog wat:

                                    Geen duikbril, duikpak, noch zwemvliezen.

                                    Geen zuurstoflessen, behorend bij reddingsoperaties te water.

                                    Geen nylonkoord met 5 tands dreg.

                                    Geen grote Poederblusser.

                                    Geen spijkermat.

                                    B-)

                                    #18552414
                                    Floki
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      17 March 2022

                                      Lees mijn bericht van 20.20 uur maar en bel om te checken, maar wedden dat je dat niet gaat doen?

                                      Idd. die dreg had ik genoemd en idd. daar hoort een heel lang fors nylonkoord bij. Zit er ook nog in.

                                      #18552415
                                      Hans GLX
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        19 May 2018

                                        Geloof jij nu echt dat ik zo gestoord ben om een meldkamer te bellen, en te vragen wat ze in de auto hebben op surveillance? :negative:

                                        Die hebben wel wat beters te doen, denk je ook niet?

                                        #18552416
                                        Floki
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          17 March 2022

                                          Weer dom en onwetend van je. 0900-8844 is het algemene ‘kwebbel en informatienummer van de politie’. Iedere politie-eenheid heeft zijn eigen centrale voor 0900-8844 oproepen. Voor de noodmeldingen 112 zijn er slechts enkele meldkamers in heel Nederland.

                                          112 is het  meldkamernummer. Ben jij nu zo dom of doe je dom?

                                          #18552417
                                          Hans GLX
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            19 May 2018

                                            Ik heb het niet over het alarmnummer 112, bij het melden van noodgevallen, maar over de meldkamer van de Politie in het algemeen. Die 0900 moet je niet onnodig belasten met dit soort onzinnige vragen. Ik zou me schamen, om over zoiets pietluttigs de Politie te bellen.

                                            #18552418
                                            Floki
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              17 March 2022

                                              Ik schrijf het nog  ]1 keer voor je :

                                              0900-8844 is NIET het meldkamer nummer. Iedere poltie eenheid heeft zijn eigen ‘portaal / telefooncentrale op het 0900-8844 nummer.

                                              de 0900-8844 is hetzelfde als bij een verzekeringsmaatschappij of webwinkel de telefooncentrale is.

                                              Ik geloof niet dat jij je dom voordoet, je BENT gewoon dom.

                                              #18552419
                                              Hans GLX
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                19 May 2018

                                                Feit blijft echter, dat de Politie met het inslaan van de weg wat voertuigen betreft, met Audi en BMW goed bezig zijn. Hoe dat met die Fordjes uitpakt, is nog maar zeer de vraag.

                                                #18552420
                                                Floki
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  17 March 2022

                                                  Jij bezit een héél bijzondere manier om aan te geven dat je er naast zat, maar het niet uit je strot kunt krijgen om dat toe te geven en daarom schakel je plotsklaps naar iets totaal anders over. Jammer dat ik die knuffelbeertjes in een van mijn eerste berichtjes vergeten was. Dan had je daar in je complete onwetendheid ongetwijfeld de draak mee gestoken.

                                                  #18552421
                                                  Floki
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    17 March 2022

                                                    Ik zal je nog wat ‘leren’ : als er een ernstig ongeval voor je deur gebeurt en je ziet dat er slachtoffers bekneld zitten in een voertuig, dan hoef je niet driemaal 112 te bellen, maar op de vraag van de 112 centralist wie je wil hebben, politie, brandweer of ambulancedienst, mag JIJ kiezen waarnaar je doorverbonden wilt worden. De grote grap? Naar wie van die 3 je ook  vraagt, ze zitten naast elkaar / tegenover elkaar / op korte afstand van elkaar in die 112 (centrale) meldkamer dus in het geval van beknelde slachtoffers volstaat het om in eerste aanleg na het kiezen van 112 bijv om de brandweer of ambulancedienst te vragen en de politie komt daarna ook vanzelf zónder dat je daarom hoefde te vragen. Lastig te volgen, nee toch?

                                                    Leerzaam he ? Zo word je nog eens wat slimmer.

                                                    #18552424
                                                    Hans GLX
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      19 May 2018

                                                      Jij hebt een heel bijzonder manier, om als een gladde paling om de kern heen te draaien, en allerhande bijzaken te noemen. Hoe en wat er met 112 gebeurt, zal mij een rotzorg zijn. Ik ga echt niet bellen om wat te vragen. Internet biedt genoeg mogelijkheden. Het gaat hier over Politie auto,s. Waarbij jij stellig beweert, dat de Kuga een veel betere/logische keus is als dienstwagen, dan de Volvo XC40. En dat ben ik absoluut niet met je eens. Jij schermt maar met binnenruimte, en groter, terwijl het in de praktijk om een enkele centimeters gaat. Bovendien maakt het nogal een verschil, of je het Volvo logo op je auto hebt, of dat van Ford

                                                      Ook dat extra benadrukken van je, dat het alleen voor de eerste eigenaar geldt; dat van levenslange garantie op originele onderdelen. Ik deed niks voorkomen of dat voor Jan en alleman is. Het is maar net wat jij er uit peutert, en hoe je leest! Voor mij is van toepassing, wanneer mijn hefcilinders van de automatische achterklep, het elk jaar zouden begeven, worden ze elk jaar gratis vernieuwd Punt! Die levenslange garantie op onderdelen, kennen ze niet bij Ford. Ze hebben namelijk teveel vreemde toeleveranciers, van buitenaf….

                                                    25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 453)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.