Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Goed bezig bij VW!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 november 2015 om 20:24 #18297244AnoniemLid sinds:
1 January 1970als je veel bij de weg bent
zoals ikdan weet je de feiten heb je je buik niet nodig :jerry
19 november 2015 om 20:29 #18297246Kom maar op met die lijst dan :jerry
19 november 2015 om 23:13 #18297247@wim-v6 wrote:
Snapt ook t probleem van de merkenhaat niet.
Geeft alleen altijd aan dat jonge VW’s technisch onbetrouwbaar zijn om mensen van een miskoop te behoeden.
Dat is geen merkenhaat maar kennis.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Hier zit wat in, dat moet ik je eerlijk toegeven Wim.
Persoonlijk raad ik mensen ook af om een ‘jonge’ VW aan te schaffen.
Tot 2005 zijn er goede auto’s van de band komen rollen, daarna is het (helaas) een drama geworden. Duurzaamheid van de onderdelen, dus auto’s, is hard achteruit gegaan..
Neem het distributieketting/nokkenasversteller verhaal van oa. de (T)FSI motor, of de schrale smering van de 1.4 TSI’s
Auto’s die na 60.000km al binnen staan voor een motorrevisie, dat is toch niet te verkopen?!?!
Maar daar zul je zelf ook vast genoeg vanaf weten gezien je de kennis in huis hebt ;)Daarnaast ben ik het weer eens met Louwe eens, merkenhaat is zo jaren 90.. Moet er niets van hebben.
Ook in het VW-wereldje wordt ik wel vaker uitgelachen wanneer ik vertel dat de daily die ik rijdt niet mijn ‘daadwerkelijke’ project auto is.
Degelijk? JA! Onverwoestbare PLD TDI met 6bak. Inmiddels al 100.000km in gebruik en nooit gekke dingen mee gehad.
Bij de 3ton een grotere turbo aangehangen met 2,5′ downpipe, EGR rommel eruit geschreven en een chip op maat.
Inmiddels 370.000km op het klokkie met 187pk en 425nm. Niet verkeerd voor een 1.9 dieselboot met een olie-verbruik van 0.0 op 15000km. Het kàn dus wel!Nee, als ik ze vertel dat ik nog altijd bezig ben met een Manta B met opgevoerde C20LET motor krijg je natuurlijk gelijk de woorden ‘Manta manta JONGUH’ en ‘Opel-sjonnie’ naar je kop gegooid.
Ook hierbij moet je alles met een korreltje zout nemen, maar sommige gasten zijn zo fanatiek met haten dat de sfeer er gewoon negatief van draait.Kom op mensen, we zijn allemaal autoliefhebbers. Wellicht met een iet-wat-andere smaak, maar uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer :thumbup
Genoeg -offtopic gelul, tijd om weer ontopic te gaan.
Ik vind het wat dit onderwerp betreft wat stil de laatste tijd. Niet interessant genoeg meer voor onze media?
Hoe zit het met de onderzoeken naar andere merken? Geen enkel merk is heilig, en sinds jaar en dag is het al bekend dat merken hun uitstoot en overige waarden enkel testen onder ideale omstandigheden..20 november 2015 om 12:39 #18297248Ken een vet Golfje 1 of 2, ook wel waarderen, Ouwe passat of Santana.
Of een dikke Audi 100 / 200 / V8 is ook superdik.
Heb alleen niks met de kever bijvoorbeeld, omdat die al net ze slecht was als die nieuwe TFSi rommel met DSG.
Trwijl een transporter t1 t2 wel vet is om te zien of af en toe om mee te rijden.
Maar dat heb ik ook met veel meer merken.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
21 november 2015 om 13:02 #18297249het laatste wat ik heb gelezen is dat VW gesprekken heeft met Tesla ???
misschien gaat VW wel de groene toer op22 november 2015 om 09:48 #18297250AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nee tesla heeft ook n terugroepactie ;)
Meer om ervaringen delen hoe dat in goede banen te leiden king:26 november 2015 om 13:34 #18297251Trouwens…
Wat maakt het ook uit dat beetje extra vervuiling wat niet te meten is.
Het totale autopark in Nederland is maar voor 4% vervuiling verantwoordelijk, en daar zijn de grote jongens ook mee gerekend. ;)
Als het een beetje goed waait uit een bepaalde hoek, dan zitten de auto`s en de rest onder SAHARA zand.
Dus…
En dat aanscherpen elk jaar of om de zoveel jaar door de overheden met die groene brigade`s kost miljarden en miljarden.
Dat aanscherpen voor de autofabrikanten kost ook miljarden voor het schoner maken van de motoren.
De kosten zijn te hoog tegen het absurde aan en het geeft maar een kleine tot een héél kleine verbetering voor het milieu.
We zitten elkaar voor de gek te houden.
Nou en VW heeft dat goed begrepen. ;)
Die zijn ook niet gek en hebben met gelijke munt terug betaald.
Dat zal ze leren dachten ze bij VW. :vertag:jerry :kewlpics :thumb :agent
26 november 2015 om 15:33 #18297252Overheid is niet de oplossing, maar het probleem veelal. Hier moeilijk lopen doen en mensen uitknijpen tot de laatste eurocent onder mom van mileueisen terwijl in China elke week een nieuwe kolencentrale gebouwd wordt. Op je elektrarekening zie je: 25 cent per kwh. Daarvan is 3 cent daadwerkelijk de KwH prijs, dan nog paar cent voor transport, mar meer dan 60% is belasting op belasting op belasting en dan weer btw. Dus als we alles groen en geel en spik en span maken, wordt er niks goedkoper en zeker niet groener.
26 november 2015 om 15:36 #18297253En de auto is ook een gemakkelijk doelwit natuurlijk, kijk maar naar buiten en je ziet er tien staan.
Rij je naar je werk patsboem honderden kom je tegen, en elk gezin heeft er minimaal 2 auto`s.
En nu leutert men weer over rekening rijden, kwam daar zo`n buitenlands clubje wereld vreemde mensen mee aanzetten die hier niet eens wonen.
Allemaal van die bla bla clubje`s die er voor de POEN zitten, en gebakken lucht prediken.
Terwijl men altijd de bron van de vervuiling nooit durft te noemen en er naar te handelen.
En dat is………………
Komt het: Er zijn te veel mensen op planeet aarde, dus geboortebeperking is de enige oplossing voor vele problemen.
Waaronder het milieu.26 november 2015 om 15:38 #18297254@SimpleFace wrote:
Overheid is niet de oplossing, maar het probleem veelal. Hier moeilijk lopen doen en mensen uitknijpen tot de laatste eurocent onder mom van mileueisen terwijl in China elke week een nieuwe kolencentrale gebouwd wordt. Op je elektrarekening zie je: 25 cent per kwh. Daarvan is 3 cent daadwerkelijk de KwH prijs, dan nog paar cent voor transport, mar meer dan 60% is belasting op belasting op belasting en dan weer btw. Dus als we alles groen en geel en spik en span maken, wordt er niks goedkoper en zeker niet groener.
Energie en water is eerste levensbehoefte, en zou niet belast moeten worden cq zijn met mileu belasting!! :vertag :vertag
26 november 2015 om 22:43 #18297255AnoniemLid sinds:
1 January 1970Helemaal juist
Maar wat is makkelijker dan dat wat.n.ieder nodig heeft
Iets duurder maken…..Stink.regering
Nu moeten de.nederlands schonere kolencentrale.s dicht…..
Waaronder n hypermoderne vrij schone van net n jaar oud…Gevolg de vervuilendere oude duits centrale.s
Kunnen meer leveren……Met n beetje wind hebben we dan ook die uitstoot
Over onz heen
Nee dat is dan vooruitgang…….Gevolg duurdere stroom en meer vervuiling..
Waarom moet nederland altijd t netste jongetje van de.klas lijken…
De burger mag t weer ophoestten……..Ik.zeg uit protest allemaal n vw diesel erbij kopen :wors :jerry
27 november 2015 om 07:19 #18297256@jethro wrote:
Trouwens…
Wat maakt het ook uit dat beetje extra vervuiling wat niet te meten is.
Het totale autopark in Nederland is maar voor 4% vervuiling verantwoordelijk, en daar zijn de grote jongens ook mee gerekend. ;)
Als het een beetje goed waait uit een bepaalde hoek, dan zitten de auto`s en de rest onder SAHARA zand.
Dus…
En dat aanscherpen elk jaar of om de zoveel jaar door de overheden met die groene brigade`s kost miljarden en miljarden.
Dat aanscherpen voor de autofabrikanten kost ook miljarden voor het schoner maken van de motoren.
De kosten zijn te hoog tegen het absurde aan en het geeft maar een kleine tot een héél kleine verbetering voor het milieu.
We zitten elkaar voor de gek te houden.
Nou en VW heeft dat goed begrepen. ;)
Die zijn ook niet gek en hebben met gelijke munt terug betaald.
Dat zal ze leren dachten ze bij VW. :vertagDe grootste grap vind ik dat VW nu wordt aangeklaagd door consumenten, terwijl DAT juist de groep is waar ze het voor gedaan hebben. Dat wordt dan ook niet duidelijk in de media vermeld. Inderdaad VW heeft valsgespeeld met hun software, maar wel in het belang van de klant, om een lager brandstofverbruik te halen. Iedereen met een VW die nu een terugroepactie eist, snijdt zichzelf in de vingers, want alle NOx minder gaat ten koste van het brandstofverbruik (en de roetuitstoot).
En zoals ik al eerder heb gezegd, het blijft bij de andere fabrikanten angstvallig stil m.b.t. dit onderwerp. Er is nog niemand opgestaan met “Wij hebben geen sjoemelsoftware!” en dat is natuurlijk alleen maar verdacht.
VW is echt niet de enige. Misschien dat er zelfs afspraken gemaakt zijn tussen fabrikanten, dat zou me ook niks verbazen.
27 november 2015 om 07:21 #18297257@Emiel-Manta wrote:
Auto’s die na 60.000km al binnen staan voor een motorrevisie, dat is toch niet te verkopen?!?!
Maar daar zul je zelf ook vast genoeg vanaf weten gezien je de kennis in huis hebt ;)En auto’s die na 60.000 km al binnen staan voor een versnellingsbak revisie, is dat wel te verkopen?
27 november 2015 om 08:27 #18297258Of voor bijde tegelijk.
Komt ook nog wel eens voorverstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
27 november 2015 om 08:45 #18297259@wim-v6 wrote:
Of voor bijde tegelijk.
Komt ook nog wel eens voorverstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ik doelde meer op de M32 bak van Opel.
27 november 2015 om 15:49 #18297260@louwe 16 klepper wrote:
Helemaal juist
Maar wat is makkelijker dan dat wat.n.ieder nodig heeft
Iets duurder maken…..Stink.regering
Nu moeten de.nederlands schonere kolencentrale.s dicht…..
Waaronder n hypermoderne vrij schone van net n jaar oud…Gevolg de vervuilendere oude duits centrale.s
Kunnen meer leveren……Met n beetje wind hebben we dan ook die uitstoot
Over onz heen
Nee dat is dan vooruitgang…….Gevolg duurdere stroom en meer vervuiling..
Waarom moet nederland altijd t netste jongetje van de.klas lijken…
De burger mag t weer ophoestten……..Ik.zeg uit protest allemaal n vw diesel erbij kopen :wors :jerry
Die kolencentrale van net een jaar oud is onder het bewind van de PVDA gekomen! :vertag
Minister Cramer ( wie kent haar nog??? ) heeft de eerste schep in de grond gezet.
En nu wilt dezelfde PVDA alle kolencentrales sluiten binnen 15 jaar?
Das dom héél dom om op alleen windmolens en zonnecollectoren te vertrouwen.
Wat als er opeens grote vraag is?
Of het is al tijden windstil?
En al tijden bewolkt?
Nooit ik zeg nooit zulke belangrijke zaken aan politici overlaten! :vertag :fy1Oja het is VW TIME :thumb :thumb
En dit was alWEER -offtopic -offtopic
:agent
27 november 2015 om 17:19 #18297261@TedMechanic wrote:
@wim-v6 wrote:
Of voor bijde tegelijk.
Komt ook nog wel eens voorverstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ik doelde meer op de M32 bak van Opel.
Ja dat is ook een puntje, terwijl ik er toch meer weet die minimaal 150.000km gedraaid hebben.
Blijft een zwak geval dat wel.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
30 november 2015 om 14:09 #18297262Vandaag bericht van VW: uitnodiging testrit.
Leuke gasten bij VW ;)
10 december 2015 om 13:43 #18297263Laatste nieuws over de VW gevalletje.
Dat gesjoemel heeft men gedaan vanwege de kosten.
Berichte het al eerder: De Roverheden gesteund door die groene kabouters met geitenwollensokken op sandalen schroeven de milieuregels elk jaar en dat elk jaar maar weer hoger.
Dat kost miljarden en miljarden voor de auto wereld, terwijl het bijna tot niets uitmaakt voor het milieu.
We houden elkaar voor de gek met dat milieu geklier, het is kapitaal vernietiging van heb ik jou daar.
De enige die hier aan verdienen zijn de Roverheden en die groene kabouters, zo houden ze elkaar in stand.
Wij allen betalen hun levensonderhoud!!
Dat geklier op autogebied komt natuurlijk omdat je er zo 10, 20 ziet als je het raam uit kijkt.
En dan gaan de raderen draaien van die groene kabouters…………..
Dat kan zo niet langer met die koekblikken denken ze.
Dus komt men met onrealistische eisen voor de autowereld, terwijl men de oorzaak van de vervuiling niet wil zien.
Men heeft een grote balk in de ogen.
Ik roeptoeter het maar eens weer, of je er mee eens bent of niet, hierr komt het: Overbevolking van planeet aarde.
Hoe meer mensen hoe meer vervuiling, hoe meer overlast en hoe meer regels.
Daar wil men niet aan, en das raar!
Terwijl men hierr in Nederland de kolencentrales wil sluiten vanwege het milieu. :fy1
En dan wel goedkope stroom = KOLENCENTRALES! afnemen van onze oosterburen namelijk Duitsland. :wtf
Wat een idioten!!!!!!!Roept u maar. :thumb :thumb
:jerry :jerry :kewlpics :kewlpics :agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.