Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Goed bezig bij VW!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 september 2015 om 13:15 #18297095
Wow wat zitten we kort op de bal zeg!
ik bedoel alleen als iedereen alle bomen gaat vellen, dat wij dan ook met een probleem zitten!
en het is niet COMMO 76
maar commo 6726 september 2015 om 18:00 #18297096@commo 67 wrote:
Wow wat zitten we kort op de bal zeg!
ik bedoel alleen als iedereen alle bomen gaat vellen, dat wij dan ook met een probleem zitten!
en het is niet COMMO 76
maar commo 67Awel commo 67,…
Kort op de bal??
Kwam dat zo over dan?
Ik begrijp je heus wel, maar omdat we in slap geouwehoer zitten reageer ik wel eens anders dan anders.28 september 2015 om 05:04 #1829709728 september 2015 om 16:19 #18297098Op het nieuws gehoord dat ze bij audi ook met de billen bloot moeten
dan zal het bij skoda en seat ook wel foute boel zijn met de 2.0 tdi modellen :wors :jerry28 september 2015 om 17:03 #18297099Bij de VAG zal men wel gedacht hebben: u vraagt wij draaien. ;)
Die groene kikkers met geitenwollensokken op sandalen stellen de milieu eisen elk jaar scherper.
Omdat die veel te veel macht hebben ( waarom eigenlijk? ) speelde VAG mee.
Ze zullen wel gedacht hebben: Krijg de &*#@!!
Oftewel FUCK YOU!
Geef ze geen ongelijk.Als men echt bezorgd was vanwege het milieu, dan was er een geboortebeperking ingesteld.
Nu héél Europa volstroomt met economische gelukszoekers is het milieu probleem opeens……………………………….er niet?
:hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :wtf28 september 2015 om 17:32 #18297100AnoniemLid sinds:
1 January 1970Het einde van dit verhaal is nog zeker niet in de het zicht..want de VAG GROUP verkocht deze motoren ook grif aan andere constructeurs!!!! We gaan spannende tijden tegemoet :jerry
De Geitenbreier en zijn geliefde commune, kunnen nog wat op hun twee oortjes slapen,want er zullen nog wel wat lijken uit de last vallen en dan is de zaak ineens opgeklaard….allen rijden we dan weer met Paard en kar :wtf . Dit doet me ineens aan denken,in de schuur staat nog een hooiwagen…hmmmmmm eventueel met verlaging en of vette alu’tjes(min 33″ ‘ers) eronder en natuurlijk met Max,de Brabantse bruine ,voor de kar…Yeah…power mannen poweeeeeeeeeeeeer . (hopelijk komen die Geitenbreier’s nu niet met een belasting af…want Max heeft de onhebbelijke gewoonte om regelmatig een stevige “drop” te laten vallen..meestal gepaard gaande met een een aardig “frotteke”™ :swear . Valt dat trouwens onder …milieudelicten?????)
28 september 2015 om 17:38 #18297101http://www.autoweek.nl/nieuws/34468/volkswagen-stopt-met-verkoop-diesels-in-nederland” onclick=”window.open(this.href);return false;
28 september 2015 om 18:32 #18297102moet je je eens afvragen , als een reus als VAG al in de problemen komen om de huidige emitie normen (op tijd)
te kunnen behalen, wat er allemaal gaat misgaan bij de volgende ?
en kan je wel verstaan dat andere (misschien de meeste of wel allemaal) constructeurs de haren uit de kop trekken
en dan nog de motorbouwer, vrachtwagens … :???:
en wat met de grootvervuilers als vliegtuigen, schepen ( waar nog altijd met geen woord over wordt gerept ) ? :puke
volgens mij zal de klassieke motor zoals we die nu kennen sneller gaat begraven worden dan we durven denken
R.I.P. VOOR DE ECHTE PETROLHEAD :wors28 september 2015 om 20:55 #18297103TNO heeft kort geleden ook testrapporten gepuliceerd waarin ze hebben aangetoond dat bij normaal (real life) gebruik een nieuwe diesel net zo veel fijn stof produceert als een oude “stink” diesel. Het enige verschil wat ze constateerden is dat een oude diesel constant een lage dosis uitblaast en een nieuwe diesel enkel als je hard gas geeft. De netto productie is dus gewoon identiek. Hun versie van het verhaal over roetfilters is dan ook dat ze wat ze filteren om de hoek weer net zo hard uitblazen. Zou het ding al het roet effectief filteren dan was de doorstroming van de uitlaatgassen veel te slecht, en zou de motor heel snel stuk gaan. Bovendien zou het filter binnen no time vol zitten en elke week zowat vervangen moeten worden.
Er wordt dus niet alleen vanuit de auto maatschappijen gemanipuleerd, maar ook de testomstandigheden om een emissienorm te halen.
Het is mij al vele jaren duidelijk dat men gewoon geen vooruitgang meer boekt/kan boeken. Er wordt gewoon gedaan alsof, en wie het ook manipuleert maakt eigenlijk vrij weinig uit. Er moet gewoon eens getopt worden met dat schijnheilige gedoe! Nee is ook een antwoord zeg ik wel eens…
Ik begrijp de ban op LPG ook niet helemaal. Als je het wilt hebben over schone ontbranding. :sleeping Zal wel meer een vraag/aanbod ding zijn dan gezonde boeren logica.
28 september 2015 om 21:41 #18297104@Vinci wrote:
TNO heeft kort geleden ook testrapporten gepuliceerd waarin ze hebben aangetoond dat bij normaal (real life) gebruik een nieuwe diesel net zo veel fijn stof produceert als een oude “stink” diesel. Het enige verschil wat ze constateerden is dat een oude diesel constant een lage dosis uitblaast en een nieuwe diesel enkel als je hard gas geeft. De netto productie is dus gewoon identiek…
Ik begrijp de ban op LPG ook niet helemaal. Als je het wilt hebben over schone ontbranding. :sleeping
Zal wel meer een vraag/aanbod ding zijn dan gezonde boeren logica.+100.000
29 september 2015 om 08:37 #18297105@jethro wrote:
Als men echt bezorgd was vanwege het milieu, dan was er een geboortebeperking ingesteld.
Nu héél Europa volstroomt met economische gelukszoekers is het milieu probleem opeens……………………………….er niet?
:hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :wtfWat een onzin. Niemand in de westerse samenleving zou het accepteren als ze door de overheid opgelegd zouden krijgen dat men maar 1 kind mag krijgen. Dat zijn nogal kortzichtige Noord Koreaanse gedachtes.
Dit is trouwens een compleet andere discussie en ik snap niet waarom dat er per se bij betrokken moet worden. Ik snap ook niet wat dat ermee te maken heeft. Overigens vind ik de term “economische gelukszoeker” niet geheel correct, omdat men vlucht voor oorlog.
29 september 2015 om 09:57 #18297106Wat een onzin ;)
Twee kinderen is normaal, en meer moet het ook niet worden.
Ja er zijn uitzonderingen…..een drieling of meer.
Je doet net of ik kinderen wil weg halen bij de ouders als er meer dan 1 kind is.Over de economische gelukzoekers……………
Er zijn mensen die noemen ze economische profiteurs.
Járen geleden was 1 op de 500 een echte vluchteling bron: IND.
Tegenwoordig en vooral NU die binnen stromen zijn 85 tot 90 % economische gelukzoekers, u kunt dat lezen bij de juiste media. ;)
Dat ze allemaal hier naar Europa komen is afgesproken werk tussen de EU figuren in Brussel en de EU lidstaten.
Nederland is de braafste met het opvolgen van de EU orders.
Eerst sluit men: verzorgingshuizen, politie bureau`s, kazerne`s, gevangenissen en nu ook rechtbanken.
En nu opeens komt in de media: vluchtelingen in verzorgingshuizen.Gaan de schellen van uwen ogen???
Trouwens………
Hoe meer mensen, hoe meer overlast, hoe meer vervuiling en hoe meer regels.
Dus vandaar dat ik het geval economische gelukzoekers er bij haalde.
Nederland is leefbaarder met 10.000.000 inwoners. :thumb:jerry :jerry :jerry :jerry :thumb :thumb :thumb :agent
29 september 2015 om 16:02 #18297107Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb:jerry :jerry :jerry :thumb
29 september 2015 om 16:25 #18297108@commo 67 wrote:
R.I.P. VOOR DE ECHTE PETROLHEAD :wors
Lijkt me sterk :D
29 september 2015 om 17:19 #18297109@jethro wrote:
Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb:jerry :jerry :jerry :thumb
de vraag is of mensen echt blij gaan worden van die nieuwe software of ken velden.
ze hebben het over hoge nox waarden en die krijg je als egr dicht is.
zelfde krijg je als egr uitschakeld of afdopt29 september 2015 om 17:55 #18297110@theunm wrote:
@jethro wrote:
Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb:jerry :jerry :jerry :thumb
de vraag is of mensen echt blij gaan worden van die nieuwe software of ken velden.
ze hebben het over hoge nox waarden en die krijg je als egr dicht is.
zelfde krijg je als egr uitschakeld of afdoptInderdaad, waarschijnlijk krijg je er een trage onzuinige auto voor terug.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
29 september 2015 om 18:01 #18297111Heb de Opel dealers al gewaarschuwd, die krijgen straks een hoop in te ruilen na een aantal weken. ;)
En als je daar dan later rond loopt denk je, ik was toch bij de Opel binnen gestapt of niet?
Zovéél VW`tjes staan daar dan.Wie weet.
Naar de export er mee.
Afrika of Griekenland.:jerry :thumb
29 september 2015 om 18:24 #18297112in rotterdam zit orangemotors al een jaar in het oude pand van vag
vlakbij de afrit charlois
29 september 2015 om 19:21 #18297113@jethro wrote:
Wat een onzin ;)
Twee kinderen is normaal, en meer moet het ook niet worden.
Ja er zijn uitzonderingen…..een drieling of meer.
Je doet net of ik kinderen wil weg halen bij de ouders als er meer dan 1 kind is.Ik ook effe -offtopic dan maar.
Als je even met mij mee rekent is het krijgen van twee kinderen nog steeds bevolkingsgroei…
2 mensen, gemiddelde maximale leeftijd zeg effe 75. Ze krijgen als ze rond de zeer gemiddelde leeftijd van 25 jaar oud zijn twee kinderen, tegen de tijd dat zij vijftig zijn zijn die weer 25 en krijgen beide twee kinderen, dat is vier. Tegen de tijd dat ze opa en oma zijn en dood gaan bij 75 jaar oud hebben die vier kinderen er ook allemaal twee, is acht. Dat is dus al groei.
Het is een krom idee dat als twee mensen twee kinderen krijgen dat het dan constant blijft, aangezien in een mensenleven gemiddeld drie generaties voorbij gaan. :vertag
29 september 2015 om 19:28 #18297114Kijk voor de gein eens de aflevering terug van RADAR van deze maandag 28e,
http://www.npo.nl/radar/28-09-2015/AT_2038987″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Vw krijgt nog een hoop ellende voor hun kiezen
29 september 2015 om 20:43 #18297115Collega van mij heeft een VR6 Corrado en die verbruikt ook 1 liter op de 1000km olie. In onze auto club zijn er veel mensen met een VAG product die klagen over een hoog olieverbruik, ook met andere motoren dan de 1.8 en 2.0 TFSI.
Eerdere 2.5 TDI motoren hadden mega snel versleten nokkenassen…
Volkomen Waardeloos!
29 september 2015 om 22:14 #18297116Collega van me dank God op zijn knieën dat ie zijn Golf 5 GTi black Edition kwijt is.
Hij rijdt nu een Corsa-C 1.2-16V twinport waar ie heel gelukkig mee is.
Begon al vrijwel direct na aanschaf nieuw in 2008.
Vanaf nieuw aanschaf verbruikt dat ding 1liter olie op 1500km.Motor na 30.000km Compleet gereviseerd onder garantie.
Toen heeft de auto zo’n 8000km een verbruik gehad van 1liter olie op 3000km plus-min.
Daarna weer 1liter op 1500 kmverstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
30 september 2015 om 05:09 #18297117Zou VW dealer Van Mossel met voorbedachte raden
de opc groep hebben opgezet :hmmz :jerry
vind het alleen belachelijk dat de opc groep het van mossel logo voert
gebaseerd op het front van de golf 2 gti :puke30 september 2015 om 05:54 #18297118@Vinci wrote:
Ik ook effe -offtopic dan maar.
Als je even met mij mee rekent is het krijgen van twee kinderen nog steeds bevolkingsgroei…
2 mensen, gemiddelde maximale leeftijd zeg effe 75. Ze krijgen als ze rond de zeer gemiddelde leeftijd van 25 jaar oud zijn twee kinderen, tegen de tijd dat zij vijftig zijn zijn die weer 25 en krijgen beide twee kinderen, dat is vier. Tegen de tijd dat ze opa en oma zijn en dood gaan bij 75 jaar oud hebben die vier kinderen er ook allemaal twee, is acht. Dat is dus al groei.
Het is een krom idee dat als twee mensen twee kinderen krijgen dat het dan constant blijft, aangezien in een mensenleven gemiddeld drie generaties voorbij gaan. :vertag
En daarbij zijn de vluchtelingen CO2 neutraal, omdat die in Syrië net zoveel ademen als hier.
30 september 2015 om 09:15 #18297119@Vinci wrote:
@jethro wrote:
Wat een onzin ;)
Twee kinderen is normaal, en meer moet het ook niet worden.
Ja er zijn uitzonderingen…..een drieling of meer.
Je doet net of ik kinderen wil weg halen bij de ouders als er meer dan 1 kind is.Ik ook effe -offtopic dan maar.
Als je even met mij mee rekent is het krijgen van twee kinderen nog steeds bevolkingsgroei…
2 mensen, gemiddelde maximale leeftijd zeg effe 75. Ze krijgen als ze rond de zeer gemiddelde leeftijd van 25 jaar oud zijn twee kinderen, tegen de tijd dat zij vijftig zijn zijn die weer 25 en krijgen beide twee kinderen, dat is vier. Tegen de tijd dat ze opa en oma zijn en dood gaan bij 75 jaar oud hebben die vier kinderen er ook allemaal twee, is acht. Dat is dus al groei.
Het is een krom idee dat als twee mensen twee kinderen krijgen dat het dan constant blijft, aangezien in een mensenleven gemiddeld drie generaties voorbij gaan. :vertag
Die laatste twee regels heb ik nooit beweerd :vertag Dus gij zijn voor maximaal 1 kind per gezin?
Er worden kinderen geboren en bejaarden gaan dood, wou jij soms dat 1 op 1 hebben??
Eerst een bejaarde dood, dan pas een kind er bij? ;):jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.