Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Flitspalen op Navi 900
- Dit onderwerp bevat 233 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 13 november 2020om 17:02 door udo.
-
AuteurBerichten
-
19 april 2012 om 18:36 #17986642
Jongens,
Let wel even op als je door Frankrijk rijdt met navigatie die flitslocaties aangeeft. Je kunt een boete krijgen van €1500,- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (geen grap). Het europese commissie (geloof ik) gaat nu onderzoeken of dit uberhaupt mag en niet tegen europese regels is.
Sent using Tapatalk HD
24 april 2012 om 19:13 #17986643@inzichtnieja wrote:
Ok, dat viel mee… Bij deze de bestanden:
http://www.filesavr.com/P7LFKKAPCD7VULK
http://www.filesavr.com/MZJ8ESZR9DTFFA6
http://www.filesavr.com/89SZSAKE81N1Y6YJe kunt de bestandsnaam aanpassen naar een andere NP categorie bv. Privé. Succes ermee!
Zou je deze bestanden naar mij willen mailen
Alvast bedankt
24 april 2012 om 19:58 #17986644@steffiem wrote:
@mist59 wrote:
AI AI dat werkt niet (file is leeg) ! nieuw adres : http://www.2shared.com/file/jjMWTlb7/Bezienswaardigheid_12.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Sorry hiervoor.Deze ‘link’ werkt volgens mij ook niet… valt niet te downloaden
Heb zelf ook wat zitten knippen/plakken, deze versie is met trajectcontroles. Melding bij flitspaal: Let op! Flitspaal / Melding bij trajectcontrole: Begin Trajectcontrole en Einde Trajectcontrole. Vandaag getest, werkt perfekt!
Met de beschrijving van Melgi helemaal top zo! (met camera icoontje).
J.v.brink,
Bijgevoegd vind je een bestand waarin de drie eerder genoemde bestanden zijn samengevoegd tot 1 bestand.
Sent using Tapatalk HD
28 april 2012 om 11:57 #17986645Bedankt het werkt ik zie de flitspalen alleen een geluid komt er niet bij, maar ik zie ze in ieder geval. :D
28 april 2012 om 22:10 #17986646@j.van.de.brink wrote:
Bedankt het werkt ik zie de flitspalen alleen een geluid komt er niet bij, maar ik zie ze in ieder geval. :D
Dat is gek, want bij GM-Tuningparts werken de POI’s ook goed, maar hij krijgt ook geen geluid. Bij mij juist wel met geluid! Iemand misschien een tip hoe het geluid werkend te krijgen?
Sent using Tapatalk HD
1 mei 2012 om 10:56 #17986647Geweldig! dit werkt ook op de Navi600, alleen het geluid doet het niet maar ben al blij dat ik hem zie :)
THNX melgi voor je mooie bestand!!1 mei 2012 om 15:56 #17986648@Melgi wrote:
@j.van.de.brink wrote:
Bedankt het werkt ik zie de flitspalen alleen een geluid komt er niet bij, maar ik zie ze in ieder geval. :D
Dat is gek, want bij GM-Tuningparts werken de POI’s ook goed, maar hij krijgt ook geen geluid. Bij mij juist wel met geluid! Iemand misschien een tip hoe het geluid werkend te krijgen?
Sent using Tapatalk HD
hoi
inderdaad bij mij werkt het geluid/stem van de navigatie niet meer( stem van de vrouw )?
als er iemand is die weet hoe dat kan hoor ik het graag.
ben vandaag bij opel geweest en deze zijn er 2 uur mee bezig geweest maar die krijgen het ook niet aan de gang. ( geen stem in de navigatie )
heb verteld dat er de functie met flitspalen aan toegevoegd is maar bij de dealer zeggen ze dat dat niks uit moet maken dat dat geen invloed op de stem moet hebben.
ze zagen wel dat er in mijn radio 2 foutcode’s zitten maar hier moet ik voor terug ( vervolg afspraak over 2 weken)
dan moeten ze volgens de monteur de hele middenconsole demonteren en alles los halen en dan alles afzonderlijk testen / meten waar de foutcode vandaan komt.
volgens de monteur zit de navigatie / radio / en airco edg allemaal aan elkaar doorverbonden. :swear1 mei 2012 om 20:48 #17986649Jeetje! Ik hoop niet dat dit komt door die flitspalen update? Ik begrijp het niet, bij mij werkt het wel goed. Zijn er anderen die de poi’s hebben ingelezen en wel geluid hebben?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
2 mei 2012 om 07:24 #17986650@Melgi wrote:
Jeetje! Ik hoop niet dat dit komt door die flitspalen update? Ik begrijp het niet, bij mij werkt het wel goed. Zijn er anderen die de poi’s hebben ingelezen en wel geluid hebben?
Ik heb wel gewoon stemgeluid maar geen geluid bij naderen flitspaal. wel heb ik Navi600 i.p.v navi 900.
update:
Voor uw informatie
Voor uw informatie waarschuwt Opel Navi 600 niet u door geluid wanneer u naar de locatie van de camera snelheid aanpak. U ziet een camerapictogram op de kaart6 mei 2012 om 05:03 #17986651Sinds enkele weken ben ik de berijder van een nieuwe Zafira Tourer. Fantastisch, dat beeldscherm, met fotocameratjes, en enkele honderden meters voor de flitspaal een pop-up scherm en een geluidssignaal. Alleen: waarom werkt dat niet als de navigatie actief is (dus als je op vreemd terrein bent en niet weet waar flitspalen staan….)
6 mei 2012 om 06:49 #17986652Ik heb ook de zafira tourer maar krijg geen pop up’s, is het mogelijk dat je jou poi’s op het forum zet, of to mailt. dan ben ik weer een stukje verder.
Alvast bedanktMvg JvdB :thumb
23 mei 2012 om 18:53 #17986653hier ook de zafira tourer. Op de kaart staan duidelijk de fotocameraatjes zichtbaar en werken (de meeste) pop-ups met geluidsignaal “pas op flitspaal!”.
Echter vanaf je bijv. in de radio-stand zit geeft hij geen pop-up met waarschuwing meer, is dit normaal? Ook als je navigatie hebt gestart werkt de pop-up signaal nooit meer.
De camera’s zijn echter wel altijd zichtbaar op de kaart, maar ik zou graag in de radio-stand zitten en toch nog pop-ups krijgen. Heel vreemd! Ook waarschuwingen tijdens het navigeren zouden handig zijn.
23 mei 2012 om 19:19 #17986654als ik op de link klik dan krijg ik geen bestand om te downloaden.
Kun je hem nog een keer online zetten?
BVD
jos
23 mei 2012 om 21:03 #17986655Jos,
Ik heb je een pm gestuurd.
Gr,
Melgi
25 mei 2012 om 20:05 #17986656@Melgi wrote:
Jos,
Ik heb je een pm gestuurd.
Gr,
Melgi
Hallo Melgi,
Ik durf het bijna niet te vragen maar kan je deze ook naar mij sturen, alvast bedankt
25 mei 2012 om 20:13 #17986657John,
Stuur me even een pm met je emailadres. Ik moet hem nog mailen, dus dan kan ik net zo goed twee afzenders tegelijk opnemen ;-).
Sent using Tapatalk HD
27 mei 2012 om 20:04 #17986658@Melgi wrote:
John,
Stuur me even een pm met je emailadres. Ik moet hem nog mailen, dus dan kan ik net zo goed twee afzenders tegelijk opnemen ;-).
Sent using Tapatalk HD
Melgi ik heb zojuist het bestand geïnstalleerd en het werkt prima, nogmaal bedankt.
31 mei 2012 om 20:25 #17986659Dames en Heren,
Ben nieuw op dit forum, dus even voorstellen.
Twee weken terug mijn tweede Insignia geleverd gekregen.
Deze tweede is een benzine uitvoering en na 13 jaar diesel is dat wel even wennen.
bij de eerste Insignia was ik niet veel met de auto bezig maar bij deze wil ik wel wat gaan doen met het navigatiesysteem aangezien dit een Navi600 heeft en daar zit niet heel europa in.
van de dealer heb ik begrepen dat wanneer je een 900 kaartje die in een Navi600 werkt kopieert dan zal het ook in een andere 600 werken… beetje raar maar valt te proberen, vrijwillegers kunnen mij mailen…
verder zou ik ook graag de flitspalen op de kaart willen zetten maar kan de bestanden nergens meer vinden.
Kan iemand deze met mij delen aub?grt
Ben31 mei 2012 om 20:41 #17986660@burdayim wrote:
Dames en Heren,
Deze tweede is een benzine uitvoering en na 13 jaar diesel is dat wel even wennen.
bij de eerste Insignia was ik niet veel met de auto bezig maar bij deze wil ik wel wat gaan doen met het navigatiesysteem aangezien dit een Navi600 heeft en daar zit niet heel europa in.
van de dealer heb ik begrepen dat wanneer je een 900 kaartje die in een Navi600 werkt kopieert dan zal het ook in een andere 600 werken… beetje raar maar valt te proberen, vrijwillegers kunnen mij mailen…
verder zou ik ook graag de flitspalen op de kaart willen zetten maar kan de bestanden nergens meer vinden.
BenBen,
Ik heb begrepen dat de SD kaart niet gekopieerd kan worden.
John
31 mei 2012 om 20:42 #17986661@burdayim wrote:
Dames en Heren,
BenBen,
Ik heb begrepen dat de SD kaart niet gekopieerd kan worden.
John
5 juni 2012 om 23:37 #17986662Beste inzichtnieja,
Of andere gebruikers. De linkjes naar de flitslokaties zijn niet meer werkend.
Kunnen deze nogmaals door iemand geplaatst worden??Vele malen dank.
14 juni 2012 om 20:13 #17986663met welk programma kan je de poi bewerken om het juiste csv formaat te bekomen?
14 juni 2012 om 22:09 #17986664Dit kun je in Excel of in wordpad. In excel moet je bij bestand ‘opslaan als’ kiezen en dan de keuze csv(dos) in wordpad kun je het als tekst bewerken. Elk veld moet je afsluiten met een , teksten moet je plaatsen tussen “” (dubbele aanhalingstekens) Voor opbouw van de regel zie ook de handleiding.
20 juni 2012 om 18:55 #17986665Hallo Junior Member
zou je die flitspalen files nog een keer kunnen uploaden want die link werkt niet meer.
dank u24 juni 2012 om 14:49 #17986666Jammer dat er niemand meer lijkt te beschikken over goed werkende links.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.