Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Flitspalen op Navi 900
- Dit onderwerp bevat 233 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 13 november 2020om 17:02 door udo.
-
AuteurBerichten
-
3 april 2012 om 20:12 #17986617
@Melgi wrote:
Eugene,
Ik wil je wel helpen. Stelt niet voor en is zo gepiept. Ik krijg wel op mijn notificaties het wegrestaurant icoontje te zien. Ik ga experimenteren met het icoontje voor de bezienswaardigheid en laat het dan weten. Mogelijk dat ik binnenkort jouw kant op kom om wat lampjes te bestellen en op te halen (uit mijn eerder mail aan jou) en misschien dat ik je dan kan helpen?
Gr,
Mohammed
Sent from my iPad using Tapatalk HD
hoi
zou super zijn.
hoor het graag!!alvast bedankt.
gr eugene
4 april 2012 om 19:15 #17986618Nou bied ik aan om GM-tuningparts te helpen, blijk ik per ongeluk de bestanden te hebben gewist. Ik heb geen backup en ik heb ze vanmiddag ook nog eens uit mijn navi verwijderd, omdat ik een nieuw bestand wilde aanmaken met een andere benaming (geen bioscoop, maar bezienswaardigheid). Kan iemand mij misschien de bestanden mailen? Emailadres kan ik uiteraard via pm uitwisselen.
4 april 2012 om 19:56 #17986619@inzichtnieja wrote:
Op veler verzoek nog 1 keer de laatste versie van de poi’s: http://www.filedropper.com/mypois
Via deze link kan je ze nog downloaden
4 april 2012 om 20:36 #17986620@steffiem wrote:
@inzichtnieja wrote:
Op veler verzoek nog 1 keer de laatste versie van de poi’s: http://www.filedropper.com/mypois
Via deze link kan je ze nog downloaden
B-E-D-A-N-K-T!
:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :thumb
5 april 2012 om 11:13 #17986621als je er 1 bestand van maakt werkt het zeker.
ik heb het gewoon onder zakelijk01 gezet en de andere twee bestanden met kladblok geopend en onderaan de lijst van het eerste bestand er bij gekopieerd.
daarna alleen maar in het navigatie systeem het bestand geimporteerd.
en hij pakte het bestand gelijk en nu staan alle alle camera’s erop en niet alleen als je ze er los bij zet het eerste bestand.5 april 2012 om 11:45 #17986622beste ervaringen met flitsmeldingen heb ik toch echt met flitsmeister, alleen moet je wel een smartphone hebben ervoor.
5 april 2012 om 19:52 #17986623Allemaal,
Het is mij eindelijk gelukt de flit POI’s en instellingen exact zo te krijgen zoals ik wil MET MOOIE FOTOCAMERA ICOONTJES OP DE KAART! Dit moet je doen:
1) Voeg de inhoud van alle drie de bestanden samen en sla deze op in een bestand genaamd Bezienswaardigheid_12.poi.
2) Kopieer dit bestand in de map myPOIs in de root van een USB-stick. De locatie is dus myPOIsBezienswaardigheid_12.poi.
Let op, hoofd en kleine letters staan exact zo op mijn USB-stick.
3) Importeer de POI’s met de standaarfunctionaliteit via menu-optie Navigatie-instellingen->Eigen speciale bestemmingen importeren.
4) Activeer de melding als je de POI nadert met behulp van menu-optie Navigatie-instellingen->myPOIs Melding speciale bestemmingen en schakel de optie Bezienswaardigheid in. Achter de optie staat nu <Aan. Eventueel kun je ook andere POIs selecteren als je wilt.
5) Bevestig je selectie door bovenin de lijst te selecteren voor Bevestigen.
LET OP! MET BEHULP VAN STAP 6 t/m 9 WORDEN DE POIs GETOOND OP JE NAVIGATIEKAART! (In ieder geval wel bij mij).
6) Ga naar Navigatie -> Navigatie-opties -> Kaartopties -> Spec. bestemmingen tonen op kaart
7) Selecteer de optie Bezienswaardigheid uit de lijst
8 ) Selecteer de optie Vrije tijd, hobby en bezienswaardigheden uit de lijst.
9) Sla de selectie op door te selecteren voor Instellingen overnemen.
ALLEEN ALS JE DE OPTIES SELECTEERT UIT STAP 7 EN 8 WORDT HET CAMERA ICOONTJE GETOOND OP JE NAVIGATIEKAART! ALS JE OF 7 OF 8 SELECTEERT, DAN WORDT HET ICOONTJE NIET OP DE KAART GETOOND. UITERAARD KRIJG JE WEL ALTIJD EEN MELDING BIJ NADEREN VAN DE FLITSCAMERA.Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik heb die van mij wel exact zo werkend gekregen.
Veel (flits-)plezier!
Melgi
5 april 2012 om 20:10 #17986624@Melgi wrote:
Allemaal,
Het is mij eindelijk gelukt de flit POI’s en instellingen exact zo te krijgen zoals ik wil MET MOOIE FOTOCAMERA ICOONTJES OP DE KAART! Dit moet je doen:
1) Voeg de inhoud van alle drie de bestanden samen en sla deze op in een bestand genaamd Bezienswaardigheid_12.poi.
2) Kopieer dit bestand in de map myPOIs in de root van een USB-stick. De locatie is dus myPOIsBezienswaardigheid_12.poi.
3) Importeer de POI’s met de standaarfunctionaliteit via menu-optie Navigatie-instellingen->Eigen speciale bestemmingen importeren.
4) Activeer de melding als je de POI nadert met behulp van menu-optie Navigatie-instellingen->myPOIs Melding speciale bestemmingen en schakel de optie Bezienswaardigheid in. Achter de optie staat nu <Aan. Eventueel kun je ook andere POIs selecteren als je wilt.
5) Bevestig je selectie door bovenin de lijst te selecteren voor Bevestigen.hoop dat je snel in de buurt bent en dit er bij mij ook even op kan zetten :D
LET OP! MET BEHULP VAN STAP 6 t/m 9 WORDEN DE POIs GETOOND OP JE NAVIGATIEKAART! (In ieder geval wel bij mij).
6) Ga naar Navigatie -> Navigatie-opties -> Kaartopties -> Spec. bestemmingen tonen op kaart
ALLEEN ALS JE DE OPTIES SELECTEERT UIT STAP 7 EN 8 WORDT HET CAMERA ICOONTJE GETOOND OP JE NAVIGATIEKAART! ALS JE OF 7 OF 8 SELECTEERT, DAN WORDT HET ICOONTJE NIET OP DE KAART GETOOND. UITERAARD KRIJG JE WEL ALTIJD EEN MELDING BIJ NADEREN VAN DE FLITSCAMERA.Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik heb die van mij wel exact zo werkend gekregen.
Veel (flits-)plezier!
hoop dat je snel in de buurt bent en dit er bij mij ook even op kan zetten
Melgi
5 april 2012 om 20:11 #17986625@Melgi wrote:
Allemaal,
5) Bevestig je selectie door bovenin de lijst te selecteren voor Bevestigen.
Veel (flits-)plezier!
Melgi
hoop dat je snel in de buurt bent en dit er bij mij ook even op kan zetten
5 april 2012 om 20:12 #17986626Eugene,
Ik denk dat ik zaterdag 21 april jouw kant op kom (eerder lukt niet). Ik laat het je wel weten.
Gr, Mohammed
6 april 2012 om 12:17 #17986627Mooie beschrijving Melgi! :wors
Ik heb ze nu met het mes/vork icoontje dus ik ga jouw beschrijving ook maar even proberen!
Thanks
6 april 2012 om 12:30 #17986628@Melgi wrote:
Eugene,
Ik denk dat ik zaterdag 21 april jouw kant op kom (eerder lukt niet). Ik laat het je wel weten.
Gr, Mohammed
zou super zijn!! :thumbup
hoor het wel.groetjes
10 april 2012 om 18:31 #17986629ik kan nergens in mijn Insignia 2010 een menu vinden om de poi te importeren, help
10 april 2012 om 18:52 #17986630@cabripro wrote:
ik kan nergens in mijn Insignia 2010 een menu vinden om de poi te importeren, help
navi 900 in een insignia van 2010?
10 april 2012 om 20:50 #17986631ok ik begrijp, jammer, toch maar een nieuwe binnenkort bestellen
11 april 2012 om 09:00 #17986632Beste Cabripro,
Hou er dan maar rekening mee dat je de ventilatie in de stoelen kwijt bent. Die is er niet meer ook al staat het nog mooi in de folders. Wat je wel krijgt is de NAV900 met flitspalen :thumb :thumb14 april 2012 om 22:02 #17986633Hoi allemaal,
Ik heb me eens bezig gehouden om alle flitspalen van Europa in 1 file te gieten. op deze link vind je het resultaat : http://www.filedropper.com/bezienswaardigheid12″ onclick=”window.open(this.href);return false; . Er wordt enkel een melding op het scherm getoond “Opgepast flitspaal !” maar dit is eigenlijk wel voldoende denk ik.
Installatie uitvoeren zoals Melgi beschreven heeft. Bij mij moet enkel de keuze bezienswaardigheid aangevinkt worden om het icoon op het scherm te krijgen.Veel plezier ermee.
15 april 2012 om 14:58 #17986634Hallo,
Heb nog een kleine wijziging gedaan (schoonheidsfoutje in de melding weggewerkt), nieuw downloadadres : http://www.filedropper.com/bezienswaardigheid12_1″ onclick=”window.open(this.href);return false;.15 april 2012 om 15:19 #17986635AI AI dat werkt niet (file is leeg) ! nieuw adres : http://www.2shared.com/file/jjMWTlb7/Bezienswaardigheid_12.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Sorry hiervoor.15 april 2012 om 22:44 #17986636@mist59 wrote:
AI AI dat werkt niet (file is leeg) ! nieuw adres : http://www.2shared.com/file/jjMWTlb7/Bezienswaardigheid_12.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Sorry hiervoor.Deze ‘link’ werkt volgens mij ook niet… valt niet te downloaden
Heb zelf ook wat zitten knippen/plakken, deze versie is met trajectcontroles. Melding bij flitspaal: Let op! Flitspaal / Melding bij trajectcontrole: Begin Trajectcontrole en Einde Trajectcontrole. Vandaag getest, werkt perfekt!
Met de beschrijving van Melgi helemaal top zo! (met camera icoontje).
16 april 2012 om 12:12 #17986637Thanx all!
Ben zelf in het bezit van een Opel Astra Sports Cosmo, Turbo automaat inclusief bijna alle opties (open dak e.d.)
Na geduldig dit hele topic te hebben gelezen ben ik aan de slag gegaan;
Deed er exact 5 minuten over om alles te uploaden en in te stellen…. Met speciale dank aan mist59 en steffiem.Iemand een idee waar ik een (officiele) upload van de wegenkaart kan vinden? Mijn Astra komt uit dec 2011 maar de wegenkaart uit 19011 :hmmz
17 april 2012 om 20:53 #17986638Nog maar eens een poging van de flitspalen van Europa : http://www.filedropper.com/bezienswaardigheid12_4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze keer zou het toch wel moeten werken. Hier in België al goed getest en werkt zeer goed.18 april 2012 om 11:02 #17986639om het up to date te houden is het niet mogelijk om door tegeven of er een camera weg is of verplaats is of dat er een nieuwe bij gekomen is.
zodat we met zijn alle de lijst up to date houden.
18 april 2012 om 11:17 #17986640@insignia fan wrote:
om het up to date te houden is het niet mogelijk om door tegeven of er een camera weg is of verplaats is of dat er een nieuwe bij gekomen is.
zodat we met zijn alle de lijst up to date houden.
Misschien ook de flitsers er uithalen die bij doseer stoplichten staan bij opritten?
18 april 2012 om 13:26 #17986641Ik denk niet dat dit forum bedoeld is (of dat het gewaardeerd wordt) om updates op deze lijst hier bij te houden. Jammer dat Flitspaal.nl uit de lucht is, mogelijk dat Flitsservice.nl deze service gaat overnemen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.