Eventuele oplossing veel voorkomend stotter probleem (?)

Forumindex Forums Techniek Ecotec Eventuele oplossing veel voorkomend stotter probleem (?)

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17418843
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      dan brand het lampje Continu, en gaat ie wel in noodloop.

      Willem

      #17418844
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        @Baz wrote:

        ik zal je binnenkort als ik er weer wat het heb een foto mailen dan kun je het zien

        Ik rijdt met een Afgedopte EGR welke niet doormiddel van een dichte pakking tussen de EGR en de voet hiervan is afgedopt, en dus ALLE ruimte heeft om te bewegen, maar op de zijde van de gasklep vloerplaat is afgsloten, ook bij deze gaat het lampje branden.

        CODE:

        p0400: Stroming EGR onjuist. (juist ja, doorstroming van de EGR word gecontroleerd, als die er niet is kan de melding nooit wegblijven).

        als deze storing word gegeven omdat er dus geen stroming is door de EGR heen, kan je plaatjes laten fezen tot je een ons weegt, maar de melding zal terug komen.

        alleen indien p1405 positie EGR klep onjuist of buiten bereik word gegeven zou je dit kunnen oplossen met meer ruimte voor de plunjer, maar bij code P1405 gaat de motor ook in NOODLOOP, en dat gebeurt nooit bij Afdoppen van de EGR van een phase 1 smallblock 16klepper doormiddel van een dichte pakking.

        Willem

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.