Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 oktober 2008 om 16:55 #17417199
origineel gepost door custom
Ik heb gewoon een 13N tank indd. Ik heb de retour gewoon zo op de tank aan kunnen sluiten, exact zoals: Corsa16V heeft gedaan.. Ik heb bij hem afgekeken. :)Ik heb mijn -80 veren ook van V-Maxx, maar de Koni’s die ik nu achter heb zijn echt goede dempers, in hardheid verstelbaar.. Is verde rprima, alleen voor de apk niet.. :p
Dus de retour zit direct op de tank en niet op de tankvlotter bij jou ? ( en bij Corsa16v dus ook )
Haha :P nee voor de apk niet omdat je veren er zeker tussen uit rollen als je de wielen los van de grond hebt :jerry
4 oktober 2008 om 20:52 #17417200hey glenn,
goed bezig. als ik me niet vergis zag ik je dett vandaag staan aan de beeklusweg? normaal staat daar die bruine polo?
4 oktober 2008 om 23:13 #17417201origineel gepost door wizardnl
hey glenn,goed bezig. als ik me niet vergis zag ik je dett vandaag staan aan de beeklusweg? normaal staat daar die bruine polo?
haha jah dat klopt ! Woont een kameraad van me, daar is ook die ”houten” polo van.
Kom je ook uit de buurt van Apeldoorn ??
22 oktober 2008 om 16:12 #17417202Nou maandag gaat hij naar Garage Schimmel in Klarenbeek.. dan laat ik de Kadett voorkeuren. Denk dat er niet veel aan zal zijn, maar we zullen zien.
Gelukkig ken ik Garage Schimmel wel redelijk goed, heb er een aantal keer stage gelopen dus dat scheelt denk ik wel haha :P
23 oktober 2008 om 08:09 #17417203succes man.!
23 oktober 2008 om 09:03 #17417204origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door wizardnl
hey glenn,goed bezig. als ik me niet vergis zag ik je dett vandaag staan aan de beeklusweg? normaal staat daar die bruine polo?
haha jah dat klopt ! Woont een kameraad van me, daar is ook die ”houten” polo van.
Hey glenn,
Ik woon momenteel in Lelystad maar heb ongeveer 20 jaar in gewoond. Mijn oma woont aan de Hattemseweg vandaar dat ik vaak langs die polo kom. ben bijna elk weekend in apeldoorn. Je ben in ieder geval goed bezig. Ben zelf ook een d kadett fan heb er inmiddels 4 staan.Heb jij toevallig nog jou remklauwen over van je 1.3? ben nog opzoek naar een goed setje voor mijn cabrio.
Succes met je dett
23 oktober 2008 om 18:05 #17417205origineel gepost door custom
succes man.!Dankje ! ^^
23 oktober 2008 om 18:09 #17417206origineel gepost door wizardnl
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door wizardnl
Hey glenn,
Ik woon momenteel in Lelystad maar heb ongeveer 20 jaar in gewoond. Mijn oma woont aan de Hattemseweg vandaar dat ik vaak langs die polo kom. ben bijna elk weekend in apeldoorn. Je ben in ieder geval goed bezig. Ben zelf ook een d kadett fan heb er inmiddels 4 staan.Heb jij toevallig nog jou remklauwen over van je 1.3? ben nog opzoek naar een goed setje voor mijn cabrio.
Succes met je dett
Ah ok best toevallig dus :jerry Wel een leuke polo hea :P Helemaal met de hand geschilderd. Die wielen zijn ook erg dik, voor 8J en achter 9J verbreed staal in 14”. Zit nu trouwens een G40 motor in met 140 pk :jerry
Ik heb nog remklauwen van mijn kadett over ja. Mijn Kadett was echter wel een 12S maar die zullen wel dezelfde klauwen hebben als de 13N en 13S. In de klauwen zitten ook nog goede blokken. Maak er morgen wel even een foto van kun je ze even bekijken.
Had inderdaad gezien dat je ook D Kadett gek bent :P Ik vind die Bieber cabrio’s echt sweet. Dat lijkt mij ook wel wat. Zal alleen wel moeilijk aan te komen zijn denk ik ? :jerry
25 oktober 2008 om 10:17 #17417207Kom ik net ( 5min geleden ) van men werk af… kom ik een wit golfje 2 tegen, enkele koplampen, xenon, m3 spiegels, 17” wielen je kent het wel. Ik dacht nou dat is opzich wel een mooie, parelmoer wit gespoten. Ik was net op het punt dat ik mijn hand wou opsteken om hem te begroeten omdat ik het wel een leuke auto vond wat denk je. Gaat hij over de middenstreep rijden en druk me zo de berm in daarbij kreeg ik ook nog een middelvinger van hem te zien.
Lekker triest weer.
25 oktober 2008 om 16:36 #17417208trieste vw rijders.
zaadloze mongolen.
had ie bij mij moeten proberen,dan kan ik me helaas niet inhouden.:swear:swearja ik ben nogal snel opgefokt als het om mn auto’s gaat:jerry:jerry:jerry
25 oktober 2008 om 16:41 #17417209origineel gepost door opelremco
trieste vw rijders.
zaadloze mongolen.
had ie bij mij moeten proberen,dan kan ik me helaas niet inhouden.:swear:swearja ik ben nogal snel opgefokt als het om mn auto’s gaat:jerry:jerry:jerry
Als ik schade of iets dergelijks had gehad dan had ik me ook niet in kunnen houden. Dan was ik er wel achteraan gegaan.
Maargoed… niet alle VW rijders zijn zo natuurlijk. In mijn vriendengroep rijd iedereen VW ( polo G40 Corrado Vr6 Golf Cabrio noem maar op ) maar die zijn niet zo als deze dwaas die ik tegen kwam.
25 oktober 2008 om 16:45 #17417210helaas zie je hier in drachten dat het vaak de vw rijders zijn die aso rijgedrag vertonen.meestal zijn de opelrijders wat meer leadback.
25 oktober 2008 om 17:06 #17417211origineel gepost door opelremco
helaas zie je hier in drachten dat het vaak de vw rijders zijn die aso rijgedrag vertonen.meestal zijn de opelrijders wat meer leadback.Ik ergerde me het meest aan het gedrag van die bestuurder tegen over mij als opel rijder… dat vind ik nogal triest.
26 oktober 2008 om 21:32 #17417212belachelijk ..:puke :swear ik zou jou nooit van de weg drukken hoor :jerry
26 oktober 2008 om 21:53 #17417213origineel gepost door wessaa
belachelijk ..:puke :swear ik zou jou nooit van de weg drukken hoor :jerryKlopt ! :P en Arno ook niet… daarom zijn het ook sommige VW rijders die zo triest zijn ^^
26 oktober 2008 om 22:02 #17417214origineel gepost door opelremco
helaas zie je hier in drachten dat het vaak de vw rijders zijn die aso rijgedrag vertonen.meestal zijn de opelrijders wat meer leadback.ik kan hier zo ook een paar opel rijders opnoemen die net zo erg zijn .
het is al triest genoeg dat je van de weg word gedrukt .
gelukkig heb je er zelf niks aan overgehouden .26 oktober 2008 om 22:23 #17417215origineel gepost door chrisvocht
origineel gepost door opelremco
helaas zie je hier in drachten dat het vaak de vw rijders zijn die aso rijgedrag vertonen.meestal zijn de opelrijders wat meer leadback.ik kan hier zo ook een paar opel rijders opnoemen die net zo erg zijn .
het is al triest genoeg dat je van de weg word gedrukt .
gelukkig heb je er zelf niks aan overgehouden .Idd bij elk automerk heb je er van deze aso’s bij zitten, wat wel jammer is, is dat deze personen zich autoliefhebber noemen.
28 oktober 2008 om 12:26 #17417216ja, en dankzij die idioten krijgen wij als liefhebbers een slechte naam..:fy1
28 oktober 2008 om 23:20 #17417217Nou afgelopen maandag is de auto voor het voorkeuren geweest…
kwam het volgende uit.
– Band LV glad
– Motorkap wil niet sluiten
– Kofferklep wil niet los
– Ruitensproeiervloeistof op
– Spiraalveren voor zitten los erin
– Brandstofleidingen aan injectorrail los
– Remleiding LV vast maken
– AC code op Band RAOftewel allemaal kleine dingentjes…
Nou de motorkap wil idd niet in 1 keer dicht.. moet je ff het blokerings palletje helpen, maargoed.. heb ik even wat gangbaarder gemaakt. Kofferklep wil wel los je moet alleen de sleutel goed omdraaien.
Veren zit een stuk tuinslang omheen, liggen dus ook vast. Remleiding heb ik met een boutje vast gemaakt ( was een ander ophangsysteem dan D Kadett… maargoed is dus ook gefixt.
Benzineleidingen heb ik bij mekaar getywrapt en bungelen nu niet meer tegen de spoorstang. Ook heb ik het setje wielen van mijn broers polo G40 omgewisseld met mijn wielen en daar zijn de banden nieuw van. Ohjah en het ruitensproeiervloeistof reservior zit nu ook weer vol :P
Al met al om het even samen te vatten… alle puntjes zijn verholpen en donderdag gaat hij er heen om even afgemeld te worden :) dan weer een jaartje zorgenloos rijden :)
30 oktober 2008 om 20:34 #17417218Zo vandaag even langs geweest weer. De Kadett heeft nu weer APK tot 30 oktober 2009 :D zonder AC’s ! ^^
30 oktober 2008 om 22:14 #17417219origineel gepost door GlennGSI
Kom ik net ( 5min geleden ) van men werk af… kom ik een wit golfje 2 tegen, enkele koplampen, xenon, m3 spiegels, 17” wielen je kent het wel. Ik dacht nou dat is opzich wel een mooie, parelmoer wit gespoten. Ik was net op het punt dat ik mijn hand wou opsteken om hem te begroeten omdat ik het wel een leuke auto vond wat denk je. Gaat hij over de middenstreep rijden en druk me zo de berm in daarbij kreeg ik ook nog een middelvinger van hem te zien.Lekker triest weer.
In Apeldoorn??? Kwam hem woensdag tegen toen ik van school weer kwam. Maar wel met kleinere velgen. Dacht tegelijk van hee die ken ik van het opelforum.
30 oktober 2008 om 22:21 #17417220origineel gepost door Peter_89
origineel gepost door GlennGSI
Kom ik net ( 5min geleden ) van men werk af… kom ik een wit golfje 2 tegen, enkele koplampen, xenon, m3 spiegels, 17” wielen je kent het wel. Ik dacht nou dat is opzich wel een mooie, parelmoer wit gespoten. Ik was net op het punt dat ik mijn hand wou opsteken om hem te begroeten omdat ik het wel een leuke auto vond wat denk je. Gaat hij over de middenstreep rijden en druk me zo de berm in daarbij kreeg ik ook nog een middelvinger van hem te zien.Lekker triest weer.
In Apeldoorn??? Kwam hem woensdag tegen toen ik van school weer kwam. Maar wel met kleinere velgen. Dacht tegelijk van hee die ken ik van het opelforum.
Jep bij de ecofactory in de buurt..
Maar dat klopt ik reed even met men broers velgen voor de apk… Heb nu de ATSjes er weer onder ^^
31 oktober 2008 om 09:41 #17417221met een nieuwe band LV? :)
31 oktober 2008 om 12:16 #17417222origineel gepost door max
met een nieuwe band LV? :)Nee joh!! Ben jij beflikkerd.. we gaan toch maar de wintermaanden in.. :angel:D
31 oktober 2008 om 12:36 #17417223Dus er komen 145-80-13 banden onder, die snijden door de regen, want sneeuw krijgen we toch niet meer in nederland :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.