Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2011 om 15:53 #17418260
das wel kut zeg die schade. hopen dat het snel gemaakt is !. sommige mensen kijken echt niet uit . maarja voor sommige mensen is een auto maar een vervoersmiddel en zijn er niet echt zuinig op.
die achterlichten staan wel netjes. zijn orginele irmschers toch? zijn wel zeldzaam.
8 mei 2011 om 17:59 #17418262@mrp-tech2 wrote:
glenn kerel,
het mag jou met de D ook niet mee zitten he!
succes met het repareren van de schade
hopelijk heb je een schappelijke expert die hem op waarde schat
en niet een die zegt een oude kadett met geen waardesucces jonge!
Nee zit idd niet echt mee met dat ding haha :P maja ik zie het maar zo.. ik heb weer wat te doen :’)
Hoop idd op een schappelijke expert.. Men buurman is schadeexpert die zei ook al dat ie wssnlijk gewoon totallos is maar dat hij wel naar de rest van de auto keek… niet naar de cijfertjes alleen. Maargoed de kans dat hij men kadett taxeert is 1 op een hele boel haha :P8 mei 2011 om 18:00 #17418263@MulleMans wrote:
Heb je kadett bij de mc donalds even gezien, ziet er goed uit !
Succes met het herstellen van de bumper !haha okok was jij dat jah tof man :p haha Echt leuke Bieber reden jullie in ! Ideaal met dit weer !
8 mei 2011 om 18:02 #17418261@Lukko wrote:
das wel kut zeg die schade. hopen dat het snel gemaakt is !. sommige mensen kijken echt niet uit . maarja voor sommige mensen is een auto maar een vervoersmiddel en zijn er niet echt zuinig op.
die achterlichten staan wel netjes. zijn orginele irmschers toch? zijn wel zeldzaam.
Als ik alle onderdelen heb dan is het de bedoeling dat ie met een weekje klaar is, in de avond uren..
Achterlichten stonden idd netjes of het irmschers zijn weetk niet.. weet wel dat ze nu kapot zijn :P Beetje zonde maja heb ik eindelijk van die donkere :P haha Ik denk dat SW en Sidni me afmaken :’) ! haha
8 mei 2011 om 20:00 #17418264Achterlichten stonden idd netjes of het irmschers zijn weetk niet.. weet wel dat ze nu kapot zijn Beetje zonde maja heb ik eindelijk van die donkere haha Ik denk dat SW en Sidni me afmaken :’) ! haha
ach die wonen een eind bij je vandaan ! :D
hoop maar dat je hem zsm weer klaar hebt
grtz
8 mei 2011 om 20:03 #17418265@GlennGSI wrote:
@MulleMans wrote:
Succes met het herstellen van de bumper !haha okok was jij dat jah tof man :p haha Echt leuke Bieber reden jullie in ! Ideaal met dit weer !
Haha, eigenlijk is die van pa, maar we waren even met een paar kameraden aan het toeren !
Heb zelf mn rijbewijs nog niet haha, nog paar maandjes wachten.
Ben zelf nu bezig met mn Manta, nu mooi de tijd voor.8 mei 2011 om 22:45 #17418266Tsjonge jonge, zit jou niet mee he!
zonde, is vaak schade waar je achteraf meer werk van hebt dan je van te voren denkt…..
eneh die achterlichten….. laten we het daar maar niet over hebben hahahaha
succes met herstellen glennieboy
9 mei 2011 om 15:34 #17418267@ glenngsi
kwam ik jou gister tegen op de weg van raalte naar deventer??
we zwaaiden nog ff.
k was in een groene corsa c
9 mei 2011 om 15:49 #17418268@MulleMans wrote:
@GlennGSI wrote:
@MulleMans wrote:
Haha, eigenlijk is die van pa, maar we waren even met een paar kameraden aan het toeren !
Heb zelf mn rijbewijs nog niet haha, nog paar maandjes wachten.
Ben zelf nu bezig met mn Manta, nu mooi de tijd voor.Okok haha leuke wagen sowieso.. De Manta zal vast wel goed komen als ik de bieber zo zag !
9 mei 2011 om 15:51 #17418269@sw16v wrote:
Tsjonge jonge, zit jou niet mee he!
zonde, is vaak schade waar je achteraf meer werk van hebt dan je van te voren denkt…..
eneh die achterlichten….. laten we het daar maar niet over hebben hahahaha
succes met herstellen glennieboy
Haha jah nee niet echt :P maar opzich is de schade wel mooi te maken hoor.. ben er niet bang van dat er een hoop werk meer in gaat zitten :)
haha wil ze nu wel verkopen btw ? :P haha
9 mei 2011 om 15:52 #17418270@Shania wrote:
@ glenngsi
kwam ik jou gister tegen op de weg van raalte naar deventer??
we zwaaiden nog ff.
k was in een groene corsa c
Jah klopt was ik ! kwam terug vanuit schoonebeek :P Herkende je Corsa direct haha :P
11 mei 2011 om 18:37 #17418271sodeju man, lees het net.
een van je eerste ritjes, en dan dit.
hoop dat je hem weer net zo mooi maakt, als hij was.
succes.groeten.
12 mei 2011 om 21:58 #17417546@kadett4x4 wrote:
sodeju man, lees het net.
een van je eerste ritjes, en dan dit.
hoop dat je hem weer net zo mooi maakt, als hij was.
succes.groeten.
Gaat goed komen ! Heb er eigenlijk nog best zin in om de schade te herstellen :P Maar hij word sowieso net zo mooi.. ofja eigenlijk mooier.. gister een andere achterklep opgehaald in dezelfde kleur ! Maar die word ook overgespoten.. zitten 2 deukjes in en klein beetje oppervlakkige roest.. Ik haal gelijk het slot eruit en de baan tussen de achterlichten waarschijnlijk zwart. De ouwe klep zat sowieso al een aardige deuk in dus ben daar ook gelijk vanaf.
Verder wil ik ff kijken of ik de uitlaat uitsparing ook daadwerkelijk bij men eindstuk kan fixxen.. Dan ziet het er allemaal wat origineler uit.
14 mei 2011 om 23:40 #17418272Zodan ook nog wat leuks te melden :P
Men wielen eindelijk deronder.. voor 2 nieuwe bandjes gelijk..
15 mei 2011 om 10:13 #17418273Je nummerplaat hangt op half 7
;)15 mei 2011 om 11:14 #17418274glenn was net te laat vorige week,zag je langs rijden wou je net op zoeken en toen reed je al weer weg,,hoop dat goed komt met schade,,jou kennende komt dat wel goed ;)
lijk uber geil met die velgen krijg je geen gezeur met meneer of mevrouw koekwout :???:
gr bertje :agent
15 mei 2011 om 13:04 #1741827515 mei 2011 om 13:05 #17418276@crazijbertje wrote:
glenn was net te laat vorige week,zag je langs rijden wou je net op zoeken en toen reed je al weer weg,,hoop dat goed komt met schade,,jou kennende komt dat wel goed ;)
lijk uber geil met die velgen krijg je geen gezeur met meneer of mevrouw koekwout :???:
gr bertje :agent
Haha en ik dacht dat ik laat was daar :P ben ook maar eventjes geweest.. toen ik aan kwam waren er ook al een hoop weg
Met die velgen hebk nog nooit wat gehad met de politie.. met die ouwe ook niet.. :P haha ach een keertje een boete dervoor ofzo heb ik er wel voor over haha :P Ik ga het sowieso filmen als ze met het meetlintje erbij staan haha :P
15 mei 2011 om 13:33 #17418277Kut man van die schade op je kadett zit ook niet mee he maar gaat wel weer goed komen neem ik aan :thumbup
Velgen onder de passat staan netjes lache zo breed en laag hoor toppie :jerry
18 mei 2011 om 07:26 #17418278@Sebbe GSI wrote:
Kut man van die schade op je kadett zit ook niet mee he maar gaat wel weer goed komen neem ik aan :thumbup
Velgen onder de passat staan netjes lache zo breed en laag hoor toppie :jerry
Komt zeker goed ! tis nu ff wachten op de schade expert enzo.. duurt altijd veel te lang maja :P
Dankje ! :P ziet er idd wel leuk uit zo die wielen. met deze kleur vallen ze veel mee op haha :P
19 mei 2011 om 17:51 #17418279Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat je hier alsjeblieft mee uit moet kijken, heb dit uiteraard niet gepikt en heb een second opinion geëist die ze vervolgens mooi in hun reet konden steken omdat de auto nog niet misschien economisch total loss was en uiteindelijk voor vele malen goedkoper gemaakt werd!
Met andere woorden, NIET naar Autoschade Hulsterdreef in Oostrum gaan!@mrp-tech2 wrote:
19 mei 2011 om 22:01 #17418280@InjectTheVenom wrote:
Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat je hier alsjeblieft mee uit moet kijken, heb dit uiteraard niet gepikt en heb een second opinion geëist die ze vervolgens mooi in hun reet konden steken omdat de auto nog niet misschien economisch total loss was en uiteindelijk voor vele malen goedkoper gemaakt werd!
Met andere woorden, NIET naar Autoschade Hulsterdreef in Oostrum gaan!@mrp-tech2 wrote:
Dat gaat allemaal wel goedkomen.. breng de Kadett ook niet bij een schadebedrijf ( werk zelf bij een spuiterij )
Regel het zelf met de schade expert. Ik ben tenslotte degene die weet hoe of wat er met de Kadett gebeurt is en moet gebeuren. Ik maak de schade sowieso goedkoper dan dat er wssnlijk uitgekeerd zal worden en dat is alleen maar mooi. Van schades moet je beter worden..25 mei 2011 om 20:14 #17418281Ik kwam je afgelopen maandag nog tegen in de Passat. Zat zelf in de zwarte verlaagde Corsa A die je tegemoet kwam ;)
26 mei 2011 om 21:35 #17418282@*Jurgen* wrote:
Ik kwam je afgelopen maandag nog tegen in de Passat. Zat zelf in de zwarte verlaagde Corsa A die je tegemoet kwam ;)
Jaah op de laan van zevenhuizen in apeldoorn :P Ik zat een beetje te twijvelen met zwaaien :P aangezien ik in een VW reed.. had niet door dat jij het was haha :P Gevoelsmatig zwaaide ik wel half :P Opel/VW wat maakt het uit :P
28 mei 2011 om 14:07 #17418283Bijna nog meer schade donderdagavond, of niet Glenn ?
Zag je vol op de ankers gaan met de Passat bij de Eglantier, omdat er een of andere Daewoo ineens stil ging staan voor je.
Ging weer net goed….. :thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.