Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 september 2010 om 18:31 #17418076
origineel gepost door mrp-tech2
dat is ook weer zo
hobby’s kosten geld en dat moet ook weer verdient worden!
ik hoop dat het je haast wat mee gaat zitten glenngrtz
jepjep, joah dat mee zitten zal wel goed komen nu :P zodra ie apk heeft word het hier uiteraard wel gemeld :P
2 november 2010 om 20:49 #17418077Is er nog vooruitgang…:kewlpics
7 november 2010 om 15:43 #17418078origineel gepost door bmwmanu
Is er nog vooruitgang…:kewlpicshej jah nee eigenlijk vrij weinig..
heb de deurgrepen gemonteerd die ik van Asconahobbiyst heb gekregen :thumbup dank hiervoor het staat echt super
Verder heb ik de Kadett geschorst en na de winter gaat hij voor de apk. Hij is nu wel helemaal klaar echter ga ik er in de winter toch niet mee rijden dus laat ik em ook maar na de winter pas keuren.
Hij staat nu nog steeds mooi verwarmd binnen te wachten :thumbup
Men Omega is een ander verhaal… daar heeft men buurman tegen aangereden..
Die gaat wssnlijk plaats maken voor een heuze Volkswagen !! :jerry een Passat 35i Station om precies te zijn.. icm schroefset verbreed staal en legergroen.
Heb nog zitten twijvel ofk niet een lexmaul inlaat voor de Kadett van het schadebedrag wou aanschaffen. Maar na de winter moet er ook een KTM 525 EXC komen dus nog maar even geen lexmaul :)
7 november 2010 om 17:00 #17418079origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door bmwmanu
Is er nog vooruitgang…:kewlpicshej jah nee eigenlijk vrij weinig..
heb de deurgrepen gemonteerd die ik van Asconahobbiyst heb gekregen :thumbup dank hiervoor het staat echt super
Verder heb ik de Kadett geschorst en na de winter gaat hij voor de apk. Hij is nu wel helemaal klaar echter ga ik er in de winter toch niet mee rijden dus laat ik em ook maar na de winter pas keuren.
Hij staat nu nog steeds mooi verwarmd binnen te wachten :thumbup
Men Omega is een ander verhaal… daar heeft men buurman tegen aangereden..
Die gaat wssnlijk plaats maken voor een heuze Volkswagen !! :jerry een Passat 35i Station om precies te zijn.. icm schroefset verbreed staal en legergroen.
Heb nog zitten twijvel ofk niet een lexmaul inlaat voor de Kadett van het schadebedrag wou aanschaffen. Maar na de winter moet er ook een KTM 525 EXC komen dus nog maar even geen lexmaul :)
Asjeblieft!!
Staat inderdaad best deftig!:thumbup7 november 2010 om 17:09 #17418080Wat maak je er weer een werk van Glennn ..;)..
Goed bezig , Ziet er strak uit ..
Gelukkig past je blok er nu goed in .. ;)
Veel s6 Met het Verder Sleutelen aan De Opel…GreetZs G.T.C. Devi!lz
7 november 2010 om 17:25 #17418081@ Asconahobbyist : Dankje ! ^^ staat idd mooi :D, al zijn het een beetje slechte foto’s.
@BlackdevilGTC: Dankje dankje ! :P Motor hangt er idd super in. Had bij men grijze problemen met de linkerbaksteun, maar wssnlijk kwam dat door een versleten rubber. De XE hangt er veel stugger in.7 november 2010 om 17:36 #17418082toppie:P..
Ik zal t wel ergens gemist hebben denk ik in de topic.
Maar weet je al wat je met het interieur gaat doen ?king:
Ben echt benieuwd wat je daarmee van plan bent.Groetjes ;)…
7 november 2010 om 18:26 #17418083op het moment ben ik eigenlijk nog niks van plan met et interieur, misschien ooit nog es de stoelen met leer laten bekleden.. Op het moment vind ik het nog wel best zo, de stoel is een beetje kapot maja kzit er toch op :P zie je er niks van :P
11 november 2010 om 11:52 #17418084en als je wel wat verplan bent, ik heb nog gte stoelen staan;)
wat voor klokkenpaneel komt er eigenlijk in
trouwens die chromen klinken staan hem goed:kewlpics
11 november 2010 om 12:11 #17418085die spiegels aan de deuren staan je Dtje echt goed!!
vind het echt een mooie en lekker lage Dgrtz jens
11 november 2010 om 23:10 #17418086origineel gepost door Andreas.Berger
en als je wel wat verplan bent, ik heb nog gte stoelen staan;)wat voor klokkenpaneel komt er eigenlijk in
trouwens die chromen klinken staan hem goed:kewlpics
Ik wil ze sowieso hoofdsteunloos houden :P
Klokkenspel is een digidash met ronde toerenteller, klinken zijn idd vet :thumbup
11 november 2010 om 23:11 #17418087origineel gepost door jens276
die spiegels aan de deuren staan je Dtje echt goed!!
Dankje ! heb het kapje waar origineel de spiegel zit dicht gemaakt en nieuw gespoten.. anders zat er zo’n gat in haha :P
Bedankt voor de complimeten :thumbup
12 november 2010 om 09:40 #17418088origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door jens276
Dankje ! heb het kapje waar origineel de spiegel zit dicht gemaakt en nieuw gespoten.. anders zat er zo’n gat in haha :P
kijk dat is gelijk een goede tip….
binnenkort die kapjes bij mij ook maar eens dicht maken als ik m’n engelmann spiegels binnen heb :Dblijft echt een super Dikke D
12 november 2010 om 16:59 #17418089origineel gepost door jens276
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door jens276
kijk dat is gelijk een goede tip….
binnenkort die kapjes bij mij ook maar eens dicht maken als ik m’n engelmann spiegels binnen heb :Dblijft echt een super Dikke D
Ik zat eerst te kijken of ik die chrome spiegeltje op het kapje kon maken. Maar dat ging er niet uit zien.. Heb gewoon een stukje abs uit 1 of ander dashboard deel gezaagd en toen een beetje pas gemaakt met de powervijl. Daarna met 2componeten lijm speciaal voor abs eraan vast geplakt. Toen strak gemaakt en gespoten.
Ben nu hier mee bezig..
frontje gekocht van Andreas, deze is breder en dus geschikt voor een digidash. Zat alleen een gaatje in..
Plaatje gemaakt.
Past precies.. van de week lijm ik em er ff in op men werk.12 november 2010 om 22:56 #17418090je bent lekker bezig met de kadett, gaat helemaal goed komen met dat frontje;)
13 november 2010 om 08:14 #17418091origineel gepost door Andreas.Berger
je bent lekker bezig met de kadett, gaat helemaal goed komen met dat frontje;)Dankje :P gaat zeker goed komen met het frontje :) Heb opt werk ff de toevoeging voor een beetje structuur in de verf opgezocht. Anders word ie helemaal glad en dat staat niet echt origineel.
Heb ondertussen ook de cruisecontrole van Oenatje binnen. Daarmee ga ik dit weekend nog even mee aan het stoeien.
14 november 2010 om 17:09 #17418092mocht je iets met het interieur willen doen:
er staan 2 leren voorstoelen (hooofdsteunloos) te koop voor D
en iemand anders verkoopt nog een leren achterbank voor DAlles schade vrij, en voor een prikkie (lees: 30 voor a.bank en 50 voor stoelen ofzo)
tis dat ik geld voor wintersport aan de kant moet zetten :thumbdown:cry
14 november 2010 om 18:12 #17418093origineel gepost door EVD
mocht je iets met het interieur willen doen:
en iemand anders verkoopt nog een leren achterbank voor DAlles schade vrij, en voor een prikkie (lees: 30 voor a.bank en 50 voor stoelen ofzo)
Waar staan die tekoop ?? heb wel een setje hier opt forum gezien, maar die kwam uit belgie.. dat gaat em niet worden :P
23 november 2010 om 17:38 #17418095weer een klein beetje tijd gezien opt werk om verder met het frontje te gaan.
Achterkant is ook gelijmd. Van de week nog ff afschuren en strakmaken.
23 november 2010 om 18:26 #17418096origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door EVD
Waar staan die tekoop ?? heb wel een setje hier opt forum gezien, maar die kwam uit belgie.. dat gaat em niet worden :P
haha sorry, heb toch besloten ze zelf te kopen., mocht ik ze weer verkopen, dan u2u ik jou eerst.:thumbup
mare, ik heb zelf een breed frontje voor me digidash, maar dan zonder gat?:vertag
23 november 2010 om 18:50 #17418097origineel gepost door EVD
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door EVD
haha sorry, heb toch besloten ze zelf te kopen., mocht ik ze weer verkopen, dan u2u ik jou eerst.:thumbup
mare, ik heb zelf een breed frontje voor me digidash, maar dan zonder gat?:vertag
haha okok prima :P maar was het nou dat setje uit belgie dan ? :P
Ik had ook een breed frontje in men grijze kadett ( hebk nog een teller van liggen met toerenteller ) maar die is met de kadett mee gegaan naar de pers :jerry een gevalletje oeps zegmaar.
Gat is btw later erin geboord.. is niet origineel.
23 november 2010 om 18:56 #17418098En ik heb zelfs nog twee van die breedere frontje´s liggen zonder gat.
Zijn wel moeilijk te vinden die dingen een tellerbak is makelijker te vinden en wordt meestal dan ook zonder die frontje´s aangeboden omdat ze die niet hebben.23 november 2010 om 19:04 #17418099origineel gepost door johankadett
En ik heb zelfs nog twee van die breedere frontje´s liggen zonder gat.
Zijn wel moeilijk te vinden die dingen een tellerbak is makelijker te vinden en wordt meestal dan ook zonder die frontje´s aangeboden omdat ze die niet hebben.Klopt inderdaad !
23 november 2010 om 22:40 #17418100[quotehaha okok prima :P maar was het nou dat setje uit belgie dan ? :P[/quote]
Nee, setje komt niet uit België, maar Opel is net als Lego hè… De meeste onderdelen zijn KrissKross uit te wisselen…:):)
23 november 2010 om 23:05 #17418101origineel gepost door Kadett C
[quotehaha okok prima :P maar was het nou dat setje uit belgie dan ? :PNee, setje komt niet uit België, maar Opel is net als Lego hè… De meeste onderdelen zijn KrissKross uit te wisselen…:):) [/quote]
Dat klopt, kan hieruit dus opmaken dat het setje uit Noord Holland komt haha :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.