Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 mei 2010 om 19:09 #17417951
origineel gepost door mrp-tech2
ben benieuwd naar de onboard pics!!!!!!!
mooi dat er een eind aan het project komt glenn
kun je toeren met het mooie weergrtz
Jep, zal alleen nog wel fftjes duren voordat het klaar is..
Moet nog ergens een radiateur vandaan zien te halen. Weet jij toevallig iets ? Heb er een E kadett 8v radiateur inhangen :)
Onboard pix van volgas laten sowieso nog even opzich wachten. de eerste 1000km doe ik rustig aan.
25 mei 2010 om 19:14 #17417952ja ja goede voor nemens
wacht maar 300 km verder is het ach kan wel 1 keertje:P
radiareurs zit ik ook niet dik in
het wel wat maar wil zelf ook nog upgradenmoi dat het eind in zicht is
25 mei 2010 om 19:25 #17417953origineel gepost door mrp-tech2
ja ja goede voor nemens
wacht maar 300 km verder is het ach kan wel 1 keertje:P
radiareurs zit ik ook niet dik in
het wel wat maar wil zelf ook nog upgradenmoi dat het eind in zicht is
jah nee ik kan mee daarin heen goed inhouden :)
Hmm ok ff verder zoeken dus :) bedankt in iedergeval !
26 mei 2010 om 06:18 #17417954Goed bezig man! Jij heb een mooie cup D :jerry
26 mei 2010 om 06:21 #17417955Super man.!
De mijne lekt olie bij de koeler aansluiting..:(
26 mei 2010 om 15:20 #17417956origineel gepost door Van het Ende Customs
Goed bezig man! Jij heb een mooie cup D :jerry:’) dankje :P
26 mei 2010 om 15:20 #17417957origineel gepost door custom
Super man.!De mijne lekt olie bij de koeler aansluiting..:(
zeker zeker,
Dat is niet zo mooi ! de mijne weet ik nog niet. Heb de motor nog niet warm gehad. Maare hoe heb je die koeler gemonteerd.. met teflon tape ?
26 mei 2010 om 15:39 #17417958Kadett of astra 16v radiateur moet ook passen heb ik ook in me D kadett ziten:thumbup
Voor de rest mooi dat die loopt veel fijne KM’s gewenst :thumbup
26 mei 2010 om 17:45 #17417959origineel gepost door Sebbe GSI
Kadett of astra 16v radiateur moet ook passen heb ik ook in me D kadett ziten:thumbupVoor de rest mooi dat die loopt veel fijne KM’s gewenst :thumbup
Thnx ! ene klopt maar ik heb men radiateur punten verlast :P pas gemaakt op de radiateur die ik heb :P
De radiateurmaat konden ze bij de automatrialenzaak niet vinden helaas :thumbdown Hij heeft in men E kadett GSi gezeten wat origineel een C20NE was en waar een XE in lag.. alleen daarop kunnen ze em niet vinden. Heb em nu daar achtergelaten en gaan ze morgen ff rond bellen en kijken of ze wat kunnen vinden. En ze bekijken ook de optie om hem eventueel te repareren. Een nieuw koelblok erin te laten zetten is dan het mooist kweet alleen niet wat dat kost maar dat zien we wel.
26 mei 2010 om 19:51 #17417960origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door custom
zeker zeker,
Dat is niet zo mooi ! de mijne weet ik nog niet. Heb de motor nog niet warm gehad. Maare hoe heb je die koeler gemonteerd.. met teflon tape ?
Weet ik dat, is jou oude blok.. :p heb die er zo ingehangen.. maar ga die koeler erafd trekken en zonder koeler rijden..
26 mei 2010 om 22:13 #17417961origineel gepost door custom
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door custom
zeker zeker,
Weet ik dat, is jou oude blok.. :p heb die er zo ingehangen.. maar ga die koeler erafd trekken en zonder koeler rijden..
Ooh ok :P ik dacht dat je em los had gehad :P maar dat lekken deed ie bij mij nog niet toendertijd. Zonder koeler rijden moet ook wel goed gaan, heb je een olie temp meter btw ?
27 mei 2010 om 07:22 #17417962nope die heb ik niet… maar ik zal hem er eens afdraaien vant weekend.
27 mei 2010 om 15:19 #17417963origineel gepost door custom
nope die heb ik niet… maar ik zal hem er eens afdraaien vant weekend.ok, ik heb em bij mijn kadett ook nooit los gehad.. ook niet met de motorombouw. Maare ff losdraaien en wat teflontape derop en dan weer vast draaien.. Dan komt het wel weer goed toch
27 mei 2010 om 16:40 #17417964zo’n nieuw koelblok in je radiateur zetten kost niet zoveel, ik heb het een paar jaar geleden ook laten doen en toen was ie voor een paar tientjes weer als nieuw.
was bij een kerel in het woudhuis, weet zo snel het adres ff niet maar kan ik vast wel ergens terug vinden :)27 mei 2010 om 18:12 #17417965origineel gepost door wingersv
zo’n nieuw koelblok in je radiateur zetten kost niet zoveel, ik heb het een paar jaar geleden ook laten doen en toen was ie voor een paar tientjes weer als nieuw.
was bij een kerel in het woudhuis, weet zo snel het adres ff niet maar kan ik vast wel ergens terug vinden :)Thnx ! maar heb al een nieuwe geregeld. Koelblok is misschien wat voor de volgende keer ! :)
Zaterdag is ie als het goed is binnen bij de automatrialenzaak ( amba ) en dan maar weer monteren !
29 mei 2010 om 16:20 #17417966Radiateur was helaas nog niet binnen vandaag. Maar wachten tot maandag. Verder wil de uitlaat ook niet echt vlotten. ben bang dat ik de katvervanger er ff tussen uit moet halen en ff moet aanpassen.
2 juni 2010 om 19:12 #17417967Nou de radiateur zit erin weer. alles nagelopen en er lekt niks meer, alleen de bak dan maar dat komt wel een keer.
Heb ff een beetje heen en weer gereden met de auto en het voelt wel ok. Alleen de remmen moeten ff goed ontlucht worden nog. Dit laat ik wel ff doen bij de apk.
Hij heeft nog wel een raar bijgeluid. Denk dat het de v-snaar is die wat te strak staat maar dat zien we nog wel ff want die moet toch nog los voor de distributieafdekkap.
Voor de rest kijk/luister en huiver :”)
http://www.youtube.com/watch?v=2AFScaXfJOw
2 juni 2010 om 19:37 #17417968haha geweldig dat laatste filmpje! loeren in die spiegels terwijl dr heel geen spiegels op zitten :jerry
2 juni 2010 om 19:50 #17417969loopt netjes glenn!:thumbup
je kan vast niet wachten om echt ff een blok om
pak je die E kadett hier direct achter aan of ben je er eerst wel ff klaar meegrtz
2 juni 2010 om 20:05 #17417970origineel gepost door wessaa
haha geweldig dat laatste filmpje! loeren in die spiegels terwijl dr heel geen spiegels op zitten :jerryHahaha jah ! goed gezien :jerry Ik dacht echt bij mezelf wtf ik zie niks.. toen dacht ik ohjah de spiegel zit der nog niet op :”) !! hahaha
2 juni 2010 om 20:07 #17417971origineel gepost door mrp-tech2
loopt netjes glenn!:thumbup
je kan vast niet wachten om echt ff een blok om
pak je die E kadett hier direct achter aan of ben je er eerst wel ff klaar meegrtz
dankje ! :D Kan idd niet wachten.. eerste blok om word ook per direct naar de apk :P maar dan moet ik nog ff een paar kleine dingentjes fixen.. hier en daar nog een piepklein gaatje van de uitlaat dicht lassen en nog wat van die kleine pruttel dingen.
Die E kadett wil ik idd mee verder als deze helemaal klaar is. Echter ga ik 17 juni een introles voor de motor doen dus dat komt tussen door ook nog ff.. E kadett moet dus nog ff wachten
2 juni 2010 om 20:29 #17417972armpie half buiten staat m goed hoor :jerry
echt dikke kadett!:D:D
2 juni 2010 om 20:45 #17417973Waarom heeft een manta rijder 2 rode horizontale strepen in zijn garage staan ?
De elleboog blijft altijd uit steken bij het in en uit rijden van de garage, zowel voor als achteruit de garage in rijden :P
2 juni 2010 om 20:57 #17417974Haha jah dat armpje :P ik betrap mezelf er steeds vaker op :P ook in de omega :P.. tis gewoon lekker hea met dit weer :agent
Haha jah ik denk dat die rode strepen bij mij ook nog wel komen :jerry
2 juni 2010 om 21:25 #17417975Ik doe het zelf ook bij mooi weer :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.