Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 maart 2010 om 18:24 #17417776
Nou kan toch? Gaatje in de buis.:D
Is toch geen moeilijk klusje denk ik :D20 maart 2010 om 18:28 #17417777origineel gepost door Fearless
Nou kan toch? Gaatje in de buis.:D
Is toch geen moeilijk klusje denk ik :DDie sensor zit geklemt in die rubberbuis/slang. die krijg ik dan niet fatsoenlijk in een metalenbuis denk ik, En kwil het ook een beetje strak eruit laten zien.
20 maart 2010 om 18:49 #17417778Uitlaat kan je wel monteren met radiateur in de auto.. Kan allemaal op de cm nauwkeurig :D
Gaatje boren in de buis.. Mooi rubbertje erin lijmen en daar de sensor indrukken :)
Staat 10 keer mooier dan zo’n slang.
20 maart 2010 om 19:03 #17417779origineel gepost door Knoxville1
Uitlaat kan je wel monteren met radiateur in de auto.. Kan allemaal op de cm nauwkeurig :DGaatje boren in de buis.. Mooi rubbertje erin lijmen en daar de sensor indrukken :)
Ik vind zown slang noujuist mooi origineel ogen :P Ik ga het nog ff aan Renscorsa hier op het forum vragen die heeft een dis blok in zen corsa… misschien dat die wat weet :)
Uitlaat zal dan wel goed komen. Moet echter nog een net spruitstuk op de kop zien te tikken
20 maart 2010 om 19:58 #17417780golf gti slang.. en laat ik die nou net hebben liggen……
spruit moet passen, anders de rad verder naar voren plaatsen.
ik heb een c20xe uit een calibra in m’n corsa A liggen, met t lange type spruitstuk, en dat past ook (heel heel krap).ik heb trouwens nog 2 c20xe spruitstukken liggen als je er nog 1 zoekt. ik dacht 1x kadett E en 1x calibra.
20 maart 2010 om 20:01 #17417781origineel gepost door mayhem
golf gti slang.. en laat ik die nou net hebben liggen……spruit moet passen, anders de rad verder naar voren plaatsen.
ik heb een c20xe uit een calibra in m’n corsa A liggen, met t lange type spruitstuk, en dat past ook (heel heel krap).ik heb trouwens nog 2 c20xe spruitstukken liggen als je er nog 1 zoekt. ik dacht 1x kadett E en 1x calibra.
Dat meeen je niet ! :jerry ik ga je direct ff een u2u sturen over de delen :)
20 maart 2010 om 20:03 #17417782dat meeeeeen ik wel.:P
20 maart 2010 om 20:04 #17417783origineel gepost door Knoxville1
Uitlaat kan je wel monteren met radiateur in de auto.. Kan allemaal op de cm nauwkeurig :DGaatje boren in de buis.. Mooi rubbertje erin lijmen en daar de sensor indrukken :)
Jahh! zon doorvoerrubber. Die zijn in diverse maten te krijgen.
Mooi gepolijste buis maken…..staat wel wijs.20 maart 2010 om 20:08 #17417784origineel gepost door mayhem
dat meeeeeen ik wel.:PDat zegt ie niieeeet :jerry
20 maart 2010 om 20:09 #17417785origineel gepost door Fearless
origineel gepost door Knoxville1
Jahh! zon doorvoerrubber. Die zijn in diverse maten te krijgen.
Mooi gepolijste buis maken…..staat wel wijs.Jah dat kan ook. Ik vind echter een originele look wel mooi. Kmoet ook nog ff wat uitvogelen met het luchtfilter. Wil er het liefst een originele box in hebben al zal het eerst wel een openluchtfilter worden.
21 maart 2010 om 07:17 #17417786Mocht je zo’n rubbertje nodig hebben.
Op mijn werk heb ik wel een aantal maten liggen.
Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.21 maart 2010 om 07:17 #17417787Mocht je zo’n rubbertje nodig hebben.
Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.-offtopic Nee, ik ben John, niet Paul dans mijn broer :argue :jerry
21 maart 2010 om 10:50 #17417788origineel gepost door Van het Ende Customs
Mocht je zo’n rubbertje nodig hebben.
Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.-offtopic Nee, ik ben John, niet Paul dans mijn broer :argue :jerry
haha ik wist het al niet zeker meer :P lijkt een beetje op mekaar hea :jerry
Ik heb al via Rens_corsa gehoord dat een Daewoo Kalos 8v slang zou kunnen passen. En zelf heb ik es ff gekeken naar de slang van men Omega X20XEV echter heeft die een verkeerde bocht dus als ik een slang pak van een Astra vectra of calibra X20XEV zou dat heel netjes moeten worden. Mja zie nou maar zown slang te vinden :P zaterdag maar eens op de sloop kijken en vragen.
21 maart 2010 om 11:27 #17417789dit wordt wel een gruwelijk mooie auto:thumbup:thumbup:thumbup
21 maart 2010 om 22:09 #17417790origineel gepost door c-dett16v
dit wordt wel een gruwelijk mooie auto:thumbup:thumbup:thumbupDankje ! :D
Kheb ook weer wat fototjes geschoten van men radiateur ( ff laten zien hoe krap het zit ) en van de bekabeling die er wel mooi in ligt vind ik zelf
Koelslangen gemonteerd
Rad aardig krap met het uitlaatspruitstuk
nogmaals
Past net
Of net niet..
aardig krap wederom
Iets meer aan de bekabeling gedaan en wat dingen gemonteerd.De ventilatorbehuizing ga ik btw nog ff wit spuiten..
21 maart 2010 om 22:14 #17417791Zien jullie de foto’s trouwens ook zo apart ? dat een gedeelte er anders uit ziet dan hoort ?
21 maart 2010 om 22:15 #17417792Goed bezig !!!
Ik weet alleen niet zeker of die slang van een kalos gaat passen :) het zou kunnen21 maart 2010 om 22:17 #17417793origineel gepost door Rens_Corsa
Goed bezig !!!
Ik weet alleen niet zeker of die slang van een kalos gaat passen :) het zou kunnenDankje ! :D
Ik ben ook vergeten om naar de diameters te kijken.. ik zal aankomend weekend wel es op de sloop kijken of er wat moois te vinden is.. Ik heb nu tenminste een idee waar ik naar kan kijken :) !
21 maart 2010 om 22:25 #17417794origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Rens_Corsa
Goed bezig !!!
Ik weet alleen niet zeker of die slang van een kalos gaat passen :) het zou kunnenDankje ! :D
Ik ben ook vergeten om naar de diameters te kijken.. ik zal aankomend weekend wel es op de sloop kijken of er wat moois te vinden is.. Ik heb nu tenminste een idee waar ik naar kan kijken :) !
diameter aan de ene kant 60mm en aan de andere kant 65 mm ;)
ALS het zal gaan zul je alleen die aansluiting voor de carterventilatieslang uit die pijp moeten halen of afdoppen
bij een kalos zit daar namelijk een ventilatieslang open anders van een daewoo lanos of nexia aangezien daar ook z’n luchttemperatuursensor in zit
en dan zet je de jouwe ffkes over king:
21 maart 2010 om 22:27 #17417795origineel gepost door Rens_Corsa
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Rens_Corsa
Goed bezig !!!
diameter aan de ene kant 60mm en aan de andere kant 65 mm ;)
ALS het zal gaan zul je alleen die aansluiting voor de carterventilatieslang uit die pijp moeten halen of afdoppen
bij een kalos zit daar namelijk een ventilatieslang open anders van een daewoo lanos of nexia aangezien daar ook z’n luchttemperatuursensor in zit
en dan zet je de jouwe ffkes over king:
Idd die ventilatie aansluiting ff iets op verzinnen maar dat zou wel goed komen. Ik ga ook nog ff naar zown slang kijken van een astra, vectra of calibra X20XEV.. dat is misschien ook een idee
21 maart 2010 om 22:49 #17417796Mag ik vervelend zijn ?
Ik zie iets :(
Verder ziet het er allemaal wel netjes uit ;)
21 maart 2010 om 22:53 #17417797origineel gepost door freek corsa
Mag ik vervelend zijn ?Ik zie iets :(
Verder ziet het er allemaal wel netjes uit ;)
Haha vervelend zal je niet zijn hoor.. kritiek is alleen maar goed.. meerdere ogen zien meer dan alleen die van mij uiteraard :’)
21 maart 2010 om 22:57 #17417798Ik zie roest met verf erop :cry
Ik weet dat we niet allemaal kunnen lassen, maar als je zo goed bezig bent, dan zou ik dat ook wel goed willen hebben.
21 maart 2010 om 23:01 #17417799origineel gepost door freek corsa
Ik zie roest met verf erop :cryIk weet dat we niet allemaal kunnen lassen, maar als je zo goed bezig bent, dan zou ik dat ook wel goed willen hebben.
Het front bedoel je :) deze heb ik uitgestraald zit geen roest meer onder dus.. tis alleen ingevreten ( vandaaar de putjes ) en ook een deel weggevreten :P..
De buitenkant van de auto pak ik verder ook nog niet aan. Hij heeft nog wel meer plekjes.. zoals rond de voorruit en de hoekjes van de achterwielranden. Dit komt volgend jaar denk ik.. dan komt er een nieuw front en dergelijke in.
Ene het lassen zit bij mij wel goed gelukkig :P kheb daarvoor een mooi apparaatje staan. Tis alleen dat het niet al een totale restauratie moet worden. Ik heb namelijk nog een E kadett GSi staan die ook nog een keer af moet. Die staat al te lang zonder dat er iets aan gedaan is…
22 maart 2010 om 07:34 #17417800ik zag het ook al haha, een deel van het koplamp deel is weggerot, deze zijn compleet te krijgen en zit er zo in. heb ik bij mijn d kadett ook gedaan.
kan eventueel later ook wel bij een opknapbeurt, maar dan moet de motorruimte ook bijgewerkt worden.
verder veel succes het begint er al aardig op te lijken.
foto’s kloppen inderdaad niet helemaal, het lijkt nu dat op de laatste foto er een scheur in je velg zit:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.