Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 maart 2010 om 08:21 #17417726
goed bezig;)
moet hij nog klaar voor klazinaveen,of red je dat niet?
gr een maffebertje:cool:
3 maart 2010 om 11:21 #17417727origineel gepost door crazijbertje
goed bezig;)moet hij nog klaar voor klazinaveen,of red je dat niet?
gr een maffebertje:cool:
Jah dat is eigenlijk wel de bedoeling.. maar ben bang dat ik het niet red. we zien wel :)
6 maart 2010 om 15:18 #17417728Zo weer een update,
binnenschermen in de antisteenslag gesmeert
En natuurlijk nieuwe kogels !
[
Schutbord klaar.
Kw set eronder.De remmerij is nu ook zover klaar. Alleen de remklauwen voor der nog an maar dat komt wel als de motor erin zit. Maandagavond ben ik van plan om de motor erin te leggen.
7 maart 2010 om 12:48 #17417729ziet er weer goed uit goed bezig:thumbup gaat het nog beetje lukken met die grill?
gr robbin
7 maart 2010 om 15:38 #17417730origineel gepost door robbin16vgte
ziet er weer goed uit goed bezig:thumbup gaat het nog beetje lukken met die grill?gr robbin
Dankje ! Naar de grill heb ik verder nog niet gekeken. Kdenk dat ik em aankomende week ff meeneem naar men werk. Heb nog meer dingentjes die ik ff moet fixxen, zoals het digidash wat erin komt. Doe ik allemaal ff in 1 keer lijmen en spuiten :)
7 maart 2010 om 15:43 #17417731Kiek zijn gaan…. jjij doet in je vrije tijd niets anders dan aan de D werken zeker.!
PS. heb je u2u gezien ga het vavavond ff regelen :)
7 maart 2010 om 15:46 #17417732origineel gepost door custom
Kiek zijn gaan…. jjij doet in je vrije tijd niets anders dan aan de D werken zeker.!PS. heb je u2u gezien ga het vavavond ff regelen :)
Haha klopt en nog af en toe andere auto’s en in het weekend beetje feesten hea :jerry het percentage alcohol moet wel een beetje op peil blijven in men bloed :jerry
8 maart 2010 om 22:38 #17417733Zo, de motor hangt !
Auto omhoog en motor eronder getilt
Deronder
Auto laten zakken
Lekker laag :P
Ver laten zakken
En de auto weer omhoog met de motor derin
Hangt mooi zo :)8 maart 2010 om 23:23 #17417734mooi glen! hangt netjes zo…
ik moet hier komende zomer ook D kadett ombouwen naar c20xe ben ik bang…. hehe vrouwen! c20ne gaat weer niet snel genoeg :D
die fotos van je bodem komen me bekend voor!
alleen had deze hier geen rot bij de draagarmen gelukkig,
maar uit voorzorg toch maar ff open geslepen omdat ik de fotos hier had gezien! was toch nieuwsgierig wat ik tegen zou komenhier waren paar stukjes in de bodem en in de binnenwielkuip rottig….
ff lassen en alles in de menie!
krijg steeds een groter zwak voor een D kadettje……:wub
8 maart 2010 om 23:30 #17417735Thnx ! :D
Haha jah ging een C20NE niet snel genoeg :P kan ik begrijpen :P Netjes trouwens dat je voor de zekerheid het spul hebt gecontrolleerd aan de binenkant van de ophanging.
De andere kant van de lassen kun je btw via het gat waar je schakelstang doorheen loopt met een bokkepoot mooi voorzien van wat menie/verf. Anders rotten straks de lassen :)
De ombouw zal van de zomer ook wel op het forum te zien zijn toch :D ?
Wel een luxe D kadett is dat ofniet ? gezien de sigaretten aansteker en de mistlamp schakelaars :P
8 maart 2010 om 23:37 #17417736én stoelverwarming (iig t knopje haha!)
de binnenkant ( onder de plaat zeg maar..) heb ik helemaal in de menie gezet, toen die plaat er weer op gelast,
en idd van onderaf met bokkepoot er in gekloot… uiteindelijk bus ML gepakt en daar alles dik mee ingespoten. zo ook in de balken van de stoelbevestiging.buitenkant was allemaal al aangepakt en over gespoten, jammer dat ze de bodem vergeten dan!
of ik topic maak op dit forum weet ik niet, ben er wel een beetje klaar mee hierzo! iedereen weet het toch beter ;)
9 maart 2010 om 08:20 #17417737origineel gepost door sw16v
ik moet hier komende zomer ook D kadett ombouwen naar c20xe ben ik bang…. hehe vrouwen! c20ne gaat weer niet snel genoeg :D
Ik wist nog van niks, maar ik vind het prima hoor :wub
9 maart 2010 om 10:16 #17417738Hoppaa over 2 weken proefrit.. :)
Kun je mij je gegevens nog ff sturen heb al mijn u2u’s verwijderd en de jouwe dus ook…
9 maart 2010 om 12:26 #17417739Goed bezig! Kon de constructie het toch houden!? :P
9 maart 2010 om 16:27 #17417740origineel gepost door sw16v
én stoelverwarming (iig t knopje haha!)de binnenkant ( onder de plaat zeg maar..) heb ik helemaal in de menie gezet, toen die plaat er weer op gelast,
en idd van onderaf met bokkepoot er in gekloot… uiteindelijk bus ML gepakt en daar alles dik mee ingespoten. zo ook in de balken van de stoelbevestiging.buitenkant was allemaal al aangepakt en over gespoten, jammer dat ze de bodem vergeten dan!
of ik topic maak op dit forum weet ik niet, ben er wel een beetje klaar mee hierzo! iedereen weet het toch beter ;)
Aah ok die manier haha :P in dat geval heb ik dat ook allemaal :’) heb de 4 schakelaartjes ook liggen :jerry
ML is uiteindelijk het laatste en het enigste waarmee je het geheel helemaal goed kunt beschermen aan de binnenkant. Balken van de stoelbevestiging is een goeie trouwens. Die ga ik bij mij ook maar eens vol blaffen met ml.
Topic is altijd wel leuk vind ik. Van de wijsneuzen niks aantrekken en concentreren op degene die leuk meedenken met het project :P Ik probeer het zo te doen dat andere er misschien ook nog wat aan hebben :)
9 maart 2010 om 16:28 #17417741origineel gepost door custom
Hoppaa over 2 weken proefrit.. :)Kun je mij je gegevens nog ff sturen heb al mijn u2u’s verwijderd en de jouwe dus ook…
Haha jij maakt over een week een proefrit idd :P 2 weken gaat em bij mij niet worden ben ik bang :jerry
u2u btw !
9 maart 2010 om 16:34 #17417742origineel gepost door Trompie
Goed bezig! Kon de constructie het toch houden!? :PHaha jah nja ik heb een dikke balk gemaakt van hout en die onder de plaat gezet waarmee de put afgedekt word. Motor erop gelegt en toen voor de zekerheid nog even een spanbandje aan die ijzeren pijp gehangen. Dat ie iets onder spanning stond. Beetje gewicht aan de pijp en een beetje gewicht op de plaat :P
9 maart 2010 om 17:33 #17417743Word wel een nette wagen zo he’:wors top wagen met een top blok erin:jerry gaat zeker de goede kant op:thumbup:thumbup
groeten nick
9 maart 2010 om 18:09 #17417744ziet er netjes uit:thumbup
9 maart 2010 om 21:26 #17417745Dank jullie ! we gaan lekker door zo :)
vandaag ff de voorremmen in orde gemaakt en de auto op de wielen gezet.
Nagenoeg nieuwe geboorde schijven, hebben 3000km meegemaakt en heb ze voor het nette ff af laten draaien. met nieuwe blokken uiteraard en de goodridge remslangen.
Deze kant net zo
Ziet er vers uit, uiteraard ook nieuwe ontluchtingnippels
En de wielen eronder.Morgen ff niks aan de Kadett doen maar een Altotje de remmen nakijken en achter ff vervangen.
9 maart 2010 om 21:36 #17417746gaaf kadettje aan’t worden!!!:thumbup
Leuk projectje om te volgen.10 maart 2010 om 20:02 #17417747je moet je remslangen inkorten!! :jerry of wil je straks niet meer remmen? :vertag
10 maart 2010 om 20:34 #17417748origineel gepost door wessaa
je moet je remslangen inkorten!! :jerry of wil je straks niet meer remmen? :vertag:’) inkorten.. nee man. hoezo dat dan ?dit kun je ook niet inkorten
10 maart 2010 om 20:48 #17417749klap dr nou ff een scherm op, ik wil zien hoe diep ie ligt :P
Netjes Glenn, gaat de goeie kant op!
10 maart 2010 om 20:58 #17417750origineel gepost door folkyc20xe
klap dr nou ff een scherm op, ik wil zien hoe diep ie ligt :PNetjes Glenn, gaat de goeie kant op!
haha :P hebk al gedaan, alleen geen foto van :jerry Maare hij ligt niet zo heel laag nu. Heb het schroefset ff met een natte vinger omhoog gezet.
Ik heb ook geen haken om het schroefset te verstellen en vast te zetten. Die moet ik nog ff regelen. Ik schroef em ook pas defenitief op hoogte als ik het spul voor de achterzijde binnen heb. Die schroef ik zo dat de wielen niet meer aanlopen bij een goeie bobbel in de weg. Daarna schroef ik em aan de voorkant zo dat de auto recht ligt.
Maar ik zal van het weekend eens kijken of ik een fototje kan maken met een schermpje derop :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.