Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2009 om 20:07 #17417499
origineel gepost door TRPower
hmm, je kan proberen of je m als u9 ofzo op kenteken zou kunnen krijgen, dan zou je idd minder uitstoot hebben als n carb motor…ik wil zelf juist dat ik tot 3,5% mag gaan,omdat ik met webers ga rijden.
voor mij is die corsa toch geen daily drive…Dan is het idd idealer als je tot 3,5% mag idd. Echter als ik em als U9 op kenteken krijg dan moet ik natuurlijk ook de kat eronder hebben bij de apk :’) Word dus wel de kat elk jaar eronder monteren en na de apk weer deronder uit.. Mja als ik daarmee onder het idioote idee dat oudere auto’s meer parkeergeld moeten betalen uitkom vind ik het prima.
17 oktober 2009 om 20:22 #17417500idd mocht je m als u9 op kenteken krijgen is een cat een must bij de apk…
maar: je zegt dat ze oudere auto’s meer laten betalen, zou dat dan ook niet gelden voor jou,ookal zit er een schonere motor in??
17 oktober 2009 om 20:25 #17417501origineel gepost door TRPower
idd mocht je m als u9 op kenteken krijgen is een cat een must bij de apk…maar: je zegt dat ze oudere auto’s meer laten betalen, zou dat dan ook niet gelden voor jou,ookal zit er een schonere motor in??
Hmhm inprincipe wel maar ik wil proberen dat als er een schonere motor in zit ik ook voor het normale tarief ga. Het is een mileukwestie waarom oudere ( milieu onvriendelijke ) auto’s meer moeten betalen. Ik vind het onzin.. net alsof iedereen een nieuwe auto kan betalen. En een subsidie zit er ook niet in, als ik er geld voor krijg wil ik best dagelijks een prius oid rijden :jerry
17 oktober 2009 om 20:29 #17417502hier bij mij in leiden kost het betalen zoiezo teveel, of je moet vergunninghouder zijn
als ik de stad in wil pak ik wel de brommer…
snellen en goedkoper, mja kan dan niet zoveel meenemen17 oktober 2009 om 20:33 #17417503origineel gepost door TRPower
hier bij mij in leiden kost het betalen zoiezo teveel, of je moet vergunninghouder zijnals ik de stad in wil pak ik wel de brommer…
snellen en goedkoper, mja kan dan niet zoveel meenemenLeiden zal idd wel duur zijn, Apeldoorn vind ik wel meevallen kwa prijs maar ik wil me niet laten discrimineren omdat ik graag een oldtimer rijd. En als het niks extra kost om het op kenteken te laten zetten dan zou het mooi zijn. als het in de papieren gaat lopen dan laat ik het ook wel voor wat het is. Maargoed vind de manieren om oldtimers naar de sloop toe te werken een beetje te idioot voor woorden. Gaat veel te veel moois verloren dan.
26 oktober 2009 om 20:56 #17417504Na een tijdje zoeken heb ik eindelijk een eigen sleutelplek, het betreft een garagebox met een smeerput, verwarming en stroom ( ook krachtstroom ) Hier komt de E kadett van me te staan nadat de D kadett er omgebouwd is naar C20XE..
paar fototjes
26 oktober 2009 om 21:49 #17417505AnoniemLid sinds:
1 January 1970Is dat trappetje VCA verantwoord?:jerry
Net hokkiej hoor, kun je mooi je ding doen!:thumbup
26 oktober 2009 om 21:55 #17417506origineel gepost door Steven_stepje
Is dat trappetje VCA verantwoord?:jerryNet hokkiej hoor, kun je mooi je ding doen!:thumbup
Dat zal wel niet haha :P zit wel aan de muur vast gebout :P
Maare dankje ! Kan ik kwa sleutelwerk eindelijk lekker warm binnen zitten :) Plaatwerk blijf ik gewoon op men werk doen :)
28 oktober 2009 om 10:01 #17417507Zo, das een nette sleutelruimte?
Wat betaal je daarvoor als ik vragen mag.
Zoiets kan ik dus niet gevonden krijgen hier in de buurt28 oktober 2009 om 10:22 #17417508hahahahahah,mooi werk:thumbup,als ik hier op de straat zo tekeer
gaat voor de deur heb ik gelijk de stadswacht,,de politie,,,de milijeu
ambtenaar en de reinigings agent van de roteb,en wie er
verder nog wat denkt te vertellen heb,aan de deur staan
wat kan het toch mooi zijn als je niet in een grote stad woont.nu een mooi garagetje ,beter as buitenin de herfst.
vgr ton sr28 oktober 2009 om 10:44 #17417509Ziet er goed uit Glenn :)
30 oktober 2009 om 21:01 #17417510@ yungjojo9
Normale garageboxen zijn 70 a 80 euro in de maand, ik betaal iets meer
@ TonSR
Hahaha jah het is ook een voordeel dat ik niet aan een doorgaande weg woon tis meer een pleintje :P De buren doen ook niet lastig, zelfs niet toen ik bijna een half jaar een sloop carosserie van een kadett gsi voor de deur had staan haha :P maar idd, nu kan ik in de winter ook eindelijk eens fatsoenlijk wat sleutelen, heb men broers auto vorig jaar verlaagt met -3 dat doe ik ook nooit weer haha :P
@ Jimmy
Thnx ! Hoe is het met jou Dtje eigenlijk, al de weg ermee op ??
31 oktober 2009 om 16:30 #17417511We zijn er bijna.. Hij loopt uitstekend, middendemper is voor de 3e.!!! keer besteld al 2 keer een verkeede gehad, en wiellagers moet ik nog laten persen.. Maar mijn geld is een beetje op tijdelijk.. Ben in huis ook nog bezig :D
1 november 2009 om 19:56 #17417512origineel gepost door custom
We zijn er bijna.. Hij loopt uitstekend, middendemper is voor de 3e.!!! keer besteld al 2 keer een verkeede gehad, en wiellagers moet ik nog laten persen.. Maar mijn geld is een beetje op tijdelijk.. Ben in huis ook nog bezig :DKijk goeie zaak :P Hopen dat ze nu dan wel de goeie demper leveren. Wil je na de winter gaan rijden of ook gewoon in de winter straks ??
1 november 2009 om 19:59 #17417513Kleine update…
Heb de achteras helemaal gestraald en gespoten en deels weer in mekaar zitten, tis een schijven ABS as die eronder komt. De abs maak ik echter niet werkend.
Ook de brandstofpomp is klaar, nieuw filter nieuwe slang, nieuwe ophangrubbers en natuurlijk alles gestraald en gespoten.
Ook de remklauwen rondom zijn gespoten Net als de hoofdremcilinder met bekrachtiger.
Van de week de tank maar eens gaan aanpassen en stralen+ spuiten
hier wat foto’s van de as en andere delen
1 november 2009 om 20:29 #17417514ziet dr weer netjes uit hoor ;)
maare;
werk jij bij een straal/coat bedrijf dan?
zie zoveel dingen hangen1 november 2009 om 20:32 #17417515origineel gepost door TRPower
ziet dr weer netjes uit hoor ;)maare;
werk jij bij een straal/coat bedrijf dan?
zie zoveel dingen hangenThanks !
jah werk bij een vrachtwagen/industrieel spuitbedrijf :) wel handig met dit soort dingen :jerry
1 november 2009 om 20:34 #17417516hmm
wat kost t om een:
achteras
stabistangen
draagarmen
distrikap
en een kleppendeksel te stralen,en dan te coaten/spuiten in HG zwart??1 november 2009 om 20:42 #17417517origineel gepost door TRPower
hmm
wat kost t om een:
achteras
stabistangen
draagarmen
distrikap
en een kleppendeksel te stralen,en dan te coaten/spuiten in HG zwart??Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, prijzen ben ik niet erg bekend mee. Dat regelt men baas allemaal :jerry Maar als ik moet schatten wat het ongeveer kost bij ons denk rond de 175 zoiets.. kleppendeksel moet je glasparelen hea das aluminium. Glasparelen gaat dan mooier verder op de achteras enzo heb ik een DTM coating zitten ( zelfde spul als dat we op het chassis van een vrachtwagen/ oplegger spuiten. Kleppendeksel en distrikap kun je beter gewone aflak op spuiten das veel mooier maar kost ook meer…
2 november 2009 om 08:13 #17417518Ziet er mooi uit Glenn, net zo mooi als die bumperbeugels die ik van je heb gekregen :D
Zojuist is mijn GTE middendemper geleverd, en van het weekend mijn einddemper :D dus ik ben helemaal blij.. Van de week er ff onder gooien :D
DIe stabistang die in je achteras komt, deze heb ik ook liggen, kan deze er zo in of moet ik dan boren..?
2 november 2009 om 11:11 #17417519origineel gepost door custom
Ziet er mooi uit Glenn, net zo mooi als die bumperbeugels die ik van je heb gekregen :DZojuist is mijn GTE middendemper geleverd, en van het weekend mijn einddemper :D dus ik ben helemaal blij.. Van de week er ff onder gooien :D
DIe stabistang die in je achteras komt, deze heb ik ook liggen, kan deze er zo in of moet ik dan boren..?
thnx ! ohjah haha die beugels had ik toen ook ff gedaan idd :P
mooi dat je de middendemper nu ook binnen hebt, weer een stapje dichterbij hea. die stabistang die in de achteras komt kun je er zo in zetten hoef je niet voor te boren, gewoon met 2 boutjes vast zetten :P
2 november 2009 om 13:48 #17417520Thanks, doen we dat ook gelijk dan :D
2 november 2009 om 14:08 #17417521origineel gepost door custom
Thanks, doen we dat ook gelijk dan :Dheb je die aan de voorkant er ook al op zitten dan ?
2 november 2009 om 18:14 #17417522lekker bezig kerol :thumbup
kom binnenkort wel is ff je hobbyschuur bekijken met die mooie kelder.. zit anne frank er nog in ? :wors2 november 2009 om 19:38 #17417523origineel gepost door wessaa
lekker bezig kerol :thumbup
kom binnenkort wel is ff je hobbyschuur bekijken met die mooie kelder.. zit anne frank er nog in ? :worsAaah is goed Wesley :P haha nee Anne zit op de zolder heb nog wel een paar engelse piloten in de kelder, heb ze nog niet verteld dat de oorlog voorbij is :’) !
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.