Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 april 2009 om 08:09 #17417399
Zo te horen heb je je beslissing al gemaakt :) SEH
20 april 2009 om 17:01 #17417400Collega van mn werk zei al: Die glenn lag weer een aantal keren onder zn auto dingen te meten enzo….:jerry
Maar harde bijzondere D komt er voor terug glenn met zo’n gedeelde achterklep. (kan je ooit nog ombouwen naar cabrio :P)
20 april 2009 om 21:55 #17417401origineel gepost door custom
Zo te horen heb je je beslissing al gemaakt :) SEHnope ! :jerry ik wacht een maandje met de ombouw ( moet ook sowieso een Polo eerst van nieuwe techniek voorzien ) En dan ga ik de 16 kleppert aanpakken ^^ De SEH blijft nog wel ff staan totdat de 16 klepper stabiel draait :P
20 april 2009 om 21:57 #17417402origineel gepost door Opel_Astr@
Collega van mn werk zei al: Die glenn lag weer een aantal keren onder zn auto dingen te meten enzo….:jerryMaar harde bijzondere D komt er voor terug glenn met zo’n gedeelde achterklep. (kan je ooit nog ombouwen naar cabrio :P)
Je collega ? :P die van de biezematen ? Maar idd haha heb een aantal dingen ff opgemeten om uit te vinden hoeveel ie nou eigenlijk doorgezakt was :jerry
Dat achterklepje vind ik idd wel geinig :P ook wel mooier dan een grote klep. Oeeh maar een bieber ombouw lijkt me ook wel wat. Lekker voor in de zomer :jerry
21 april 2009 om 19:33 #17417403bieber.. :) cool man, maar is niet 123 gedaan denk ik.
toch de 16v.. succes met inbouwen man.. :(Heb je nog gemaild mbt de mijne.
21 april 2009 om 21:22 #17417404origineel gepost door custom
bieber.. :) cool man, maar is niet 123 gedaan denk ik.
toch de 16v.. succes met inbouwen man.. :(Heb je nog gemaild mbt de mijne.
Zal idd wel een hoop werk in zitten om er een bieber van te maken.. Ik vind het wel best zo met een metalen dakkie :jerry
Jep de 16v moet erin komen ^^ thnx !
Ik heb jou weer een mailtje terug gestuurd mbt jou Kadett, ik zal niet rusten voordat die een teken van leven heeft gegeven :agent22 april 2009 om 07:03 #17417405:D Merci,
Ik kijk uit naar de foto’s van ej D.
Ik zie trouwens dat je uit Apeldoorn komt, de Astra GSi die ik te koop had is daarheen gegaan en ik heb een corsa A van die jongen ingeruild. Misschien zie je hem weleens rijden.. zwarte gsi, standaard, met jap uitlaat.
22 april 2009 om 22:06 #17417406origineel gepost door custom
:D Merci,Ik kijk uit naar de foto’s van ej D.
Ik zie trouwens dat je uit Apeldoorn komt, de Astra GSi die ik te koop had is daarheen gegaan en ik heb een corsa A van die jongen ingeruild. Misschien zie je hem weleens rijden.. zwarte gsi, standaard, met jap uitlaat.
Zaterdag komen de foto’s ! zit btw zelfs een originele radio in! Deze blijft er btw ook in :agent
hmm er rijd hier idd wel een zwarte gsi met jappendemper ( bij de mac donalds hier staat altijd van die hangjongeren in auto’s ) maar volgens mij heeft die jongen em al een tijdje.. weet je toevallig het kenteken of een deel ervan nog ? :P
23 april 2009 om 06:03 #17417407origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door custom
Zaterdag komen de foto’s ! zit btw zelfs een originele radio in! Deze blijft er btw ook in :agent
hmm er rijd hier idd wel een zwarte gsi met jappendemper ( bij de mac donalds hier staat altijd van die hangjongeren in auto’s ) maar volgens mij heeft die jongen em al een tijdje.. weet je toevallig het kenteken of een deel ervan nog ? :P
Jah die kennen we wel die heeft Erik (1 van onze clubleden) gekocht.
Erik moet jij btw ook wel kennen toch glenn:P
Berry had die rode astra F van hem gekocht
Toen had erik nog een alfa en later die corsa A die hij bij custom heeft ingeruild.23 april 2009 om 06:32 #17417408Ja dat is hem,
Hij heeft hem goed gepoetst ;)
Die corsa A heb ik inderdaad ingeruild, weet nog niet hoe lang ik hem houdt.. wil liever een 2 liter corsa A.. of deze ombouwen..
24 april 2009 om 18:23 #17417409he glenn ik hb vandaag nog in je toekomstige aanwinst gezeten lekker retro :P
veel rij plezier ermee :thumbup
mvg paul25 april 2009 om 17:55 #17417410origineel gepost door Opel_Astr@
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door custom
Jah die kennen we wel die heeft Erik (1 van onze clubleden) gekocht.
Erik moet jij btw ook wel kennen toch glenn:P
Berry had die rode astra F van hem gekocht
Toen had erik nog een alfa en later die corsa A die hij bij custom heeft ingeruild.Pfiee of ik Erik ken weet ik niet… misschien van gezicht..
25 april 2009 om 17:56 #17417411origineel gepost door steinmetzpaul
he glenn ik hb vandaag nog in je toekomstige aanwinst gezeten lekker retro :P
mvg paulHaha hoe dat zo ? Een bekende van de oude eigenaar denk ik ? Ik heb trouwens even heeeeel goed staan kwijlen bij zen witte Aero, wat een machine geweldig !
25 april 2009 om 18:04 #17417412Hierbij ff een paar foto’s van men nieuwe aanwinst, ben alleen vergeten om foto’s te maken met het verbreedstaal eronder. Maar dat komt morgen wel in Klazienaveen !
Dus de foto’s van het verbreed staal komen morgen :P
25 april 2009 om 18:37 #17417413AnoniemLid sinds:
1 January 1970:agent
25 april 2009 om 18:45 #17417414Hehe gaaf ding :P En toch wel rare achterklep, nog nooit gezien zo (of nooit op gelet)
Wat zijn precies de plannen? :kewlpics Of heb ik daar overheen gelezen, naast een andere motor?:hmmz
25 april 2009 om 18:49 #17417415origineel gepost door Stender
Hehe gaaf ding :P En toch wel rare achterklep, nog nooit gezien zo (of nooit op gelet)Wat zijn precies de plannen? :kewlpics Of heb ik daar overheen gelezen, naast een andere motor?:hmmz
Verder naast de motor geen plannen, word een dagelijksvervoer auto weer… de grote plannen blijven uit totdat men GSi klaar is, en dat duurt nog wel ff :jerry
25 april 2009 om 19:03 #17417416Je moet je sig weer ff bijwerken :P
25 april 2009 om 19:36 #17417417origineel gepost door Stender
Je moet je sig weer ff bijwerken :POhjah ook nog :jerry thnx
25 april 2009 om 21:41 #17417418Ik ga hem straks in klazinaveen bekijken :thumbup
Ik heb een zwart T-shirt met m’n naam erop aan :P
25 april 2009 om 21:45 #17417419origineel gepost door freek corsa
Ik ga hem straks in klazinaveen bekijken :thumbupIk heb een zwart T-shirt met m’n naam erop aan :P
Haha is goed :P ik zal je vast wel herkennen dan :jerry Ik ga nu maar wel eens men nest in, morgen weer vroeg dag…
26 april 2009 om 08:05 #17417420origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door steinmetzpaul
mvg paulHaha hoe dat zo ? Een bekende van de oude eigenaar denk ik ? Ik heb trouwens even heeeeel goed staan kwijlen bij zen witte Aero, wat een machine geweldig !
Klopt:thumbup de vorige eigenaar van die D kadett is een maat van me. En die witte aero is inderdaad een van de mooiste die er rond rijdt vind ik :P
26 april 2009 om 08:25 #17417421Mooie aankoop Glenn.! Lekker oldscool kleurtje ook :)
26 april 2009 om 17:32 #17417422heb je nieuwe aanwinst ook gezien,in het mooie warme drenthe..
zelfs een poos in mijn achteruitkijkspiegel
lijkt wel geinig zo zonder die kop steunen;)ik reed dus voor je in die vectra a toen je weg ging..:hmmz
gr bertje:cool:
26 april 2009 om 21:35 #17417423origineel gepost door steinmetzpaul
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door steinmetzpaul
Klopt:thumbup de vorige eigenaar van die D kadett is een maat van me. En die witte aero is inderdaad een van de mooiste die er rond rijdt vind ik :P
Haha ok :P Jaah die aero is minimaal de mooiste die er rond rijd. die velgen ook (L)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.