Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 april 2009 om 20:23 #17417374
gafe wagen:wub
laat je hem zo??
hoe vind je ze;)
gr bertje:cool:
18 april 2009 om 21:38 #17417375origineel gepost door crazijbertje
gafe wagen:wublaat je hem zo??
hoe vind je ze;)
gr bertje:cool:
nja de motor word in iedergeval weer vervangen voor de 20SEH of voor een C20XE ( heb ik ook nog liggen ) hij zal dan ook verlaagt worden weer en de verbreede GT’s komen er weer onder. Wanneer dit allemaal gebeurt weet ik nog niet.
Enja hoe ik ze vind… heel simpel :P marktplaats.nl :jerry moet wel een eindje rijden ervoor maja dat doe ik graag voor een Kadett
18 april 2009 om 22:11 #17417376AnoniemLid sinds:
1 January 1970eerst een polo fiksen!:afro
18 april 2009 om 22:42 #17417377origineel gepost door Fritsie!
eerst een polo fiksen!:afrohaha hmmm zoiets :jerry
19 april 2009 om 06:30 #17417378en niet vergeten je nieuwe voorraam eruit te halen he
nette kaddet zo te zien19 april 2009 om 12:50 #17417379jammer man van je d’tje man maar je nieuwe ziet er goed uit! maar klopt het dan,
dat je nu een dubbele set ronde koplampen hebt??? als je er een kwijt wilt hoor ik het wel.ik zal binnenkort bij die van mij het ook allemaal even controleren voordat ik begin met bouwen.
groetjes
19 april 2009 om 14:37 #17417380Nette wagen, hopen dat ie de brute kracht wel aan kan.:D
19 april 2009 om 15:20 #17417381origineel gepost door Oek
jammer man van je d’tje man maar je nieuwe ziet er goed uit! maar klopt het dan,
dat je nu een dubbele set ronde koplampen hebt??? als je er een kwijt wilt hoor ik het wel.ik zal binnenkort bij die van mij het ook allemaal even controleren voordat ik begin met bouwen.
groetjes
Ik heb dan inderdaad een dubbel setje ronde koplampen. Het setje wat in de grijze D zit wil ik dan verkopen inderdaad. 1 kunstofkapje daarvan heeft wel schade maar is nog wel goed te maken.
@ Asfaltmaffia: haha idd :P ik haal de rest van de ruiten er ook uit, kan altijd nog van pas komen :jerry
19 april 2009 om 15:21 #17417382origineel gepost door bipsus
Nette wagen, hopen dat ie de brute kracht wel aan kan.:DHaha jah idd maar denk het eigenlijk wel, deze is namelijk niet rot op de belangrijke plaatsen.
19 april 2009 om 15:36 #17417383ziet er erg goed uit Glenn, ik heb ook interesse gehad in de kadett d.. maar mijn vriendin vond 3 autos en een motor genoeg :)
Succes met de ombouw man.! en als je nog wat spul van die oude over hebt heb ik misschien wel interesse… moet namelijk de 2 middelst achterbumper steunen hebben :(
19 april 2009 om 16:33 #17417384origineel gepost door custom
ziet er erg goed uit Glenn, ik heb ook interesse gehad in de kadett d.. maar mijn vriendin vond 3 autos en een motor genoeg :)Succes met de ombouw man.! en als je nog wat spul van die oude over hebt heb ik misschien wel interesse… moet namelijk de 2 middelst achterbumper steunen hebben :(
Intresse gehad in dezelfde kadett jah ? :P das wel toevallig dan.
De ombouw gaat wel weer lukken, ik zou jou volgens mij nog die aanpassingen van de kabelboom sturen ofniet ? is me helemaal ontschoten ( slechte geheugen ) Ene die steunen noteer ik alvast voor jou. Zodra de motor eruit gaat demonteer ik dat spul ook wel en dan komt dat vast wel goed :)
19 april 2009 om 18:25 #17417385Pff dilemma, 20SEH of C20XE ?
19 april 2009 om 18:33 #17417386het is beiden leuk natuurlijk.. c2oxe zal wat harder lopen, maar ik vind zelf een seh/c20ne lekkerder lopen. voor dagelijks.. en makkelijker/goedkoper
als je mij die aansluitingen nog kunt mailen op:
jimstar187@hotmail.com :)die 2 bumpersteunen zou ik graag overnemen als je die hebt liggen.
19 april 2009 om 18:34 #17417387ojaa.
Ik ag die kadett, stond in Oss toch.. en gemaild met die mensen, maar toch niet gedaan wegens a genoeg voertuigen. misschien volgend jaa 1tje erbij ;)
19 april 2009 om 18:56 #17417388origineel gepost door custom
het is beiden leuk natuurlijk.. c2oxe zal wat harder lopen, maar ik vind zelf een seh/c20ne lekkerder lopen. voor dagelijks.. en makkelijker/goedkoperals je mij die aansluitingen nog kunt mailen op:
jimstar187@hotmail.com :)die 2 bumpersteunen zou ik graag overnemen als je die hebt liggen.
Kwa kosten maakt het verder niet uit, die 20SEH luste ook een aardige slok..
Ik ga gelijk ff kijken naar dat bestandje voor die aansluitingen, dat ik het niet weer vergeet.
Die kadett staat idd in Oss, ben er afgelopen vrijdag wezen kijken en hij is echt bikkelhard hij zegt niks teveel in de advertentie. Hier en daar op de motorkap en rond de voorruit wel een bloemkooltje hier en daar onder de lak, en hij is ook overgespoten. Maar verder nergens dikke lagen plamuur, heb em opgemeten met een laagdikte meter van men werk. Rondom 120 – 140 mu gemeten, origineel is 80-100 mu.
Kga em dus de 25ste ophalen, gooi dan gelijk het verbreed staal eronder en dan de 26ste naar klazienaveen :P
Zoveel auto’s is idd niet zo prettig :jerry heb nu zelf ook 6 auto’s en dat terwijl ik nog thuis woon :jerry Men ouders waren er ook weer super blij mee dat er weer een motor werd gewisseld op straat haha
19 april 2009 om 19:03 #17417389pffoeee ja.. ik woon op mezelf gelukkig, en het voordeel is dat het niet zoveel kost allemaal aan wegenbelasting en verzekering, maar jij hebt ind. ook nog een verzamleing kadett e’s natuurlijk
hier en daar een plekje heb je toch wel met oude auto’s, als ie maar niet door is.. :)
Ben benieuwd naar de 1e foto’s met de gt’s eronder :D
19 april 2009 om 19:05 #17417390origineel gepost door GlennGSI
Pff dilemma, 20SEH of C20XE ?c20xe
lang genoeg rond gereden met 8kleppers.
altijd leuk, onderdelen niet al te duur en had er oplaatst ook leuk vermogen uit, maar 16v is gewoon een klap sneller, en vooral zuiniger (als je uit gaat van std 8v en 16v.)19 april 2009 om 19:20 #17417391origineel gepost door custom
pffoeee ja.. ik woon op mezelf gelukkig, en het voordeel is dat het niet zoveel kost allemaal aan wegenbelasting en verzekering, maar jij hebt ind. ook nog een verzamleing kadett e’s natuurlijkhier en daar een plekje heb je toch wel met oude auto’s, als ie maar niet door is.. :)
Ben benieuwd naar de 1e foto’s met de gt’s eronder :D
Hmhm, heb gelukkig alles wel bij kennissen en bij men werk staan :P behalve de D tjes dan. Anders had ik een groot probleem met de buurt gehad denk ik :P Een plek hier en daar blijft altijd wel jah, door is ie zeker niet, en helemaal niet op de belangrijke plaatsen
Foto zal ik zaterdag gelijk maken ! :jerry
19 april 2009 om 19:21 #17417392origineel gepost door sw16v
origineel gepost door GlennGSI
Pff dilemma, 20SEH of C20XE ?c20xe
lang genoeg rond gereden met 8kleppers.
altijd leuk, onderdelen niet al te duur en had er oplaatst ook leuk vermogen uit, maar 16v is gewoon een klap sneller, en vooral zuiniger (als je uit gaat van std 8v en 16v.)Hmhm, het zal idd een klap sneller zijn. Het is alleen ook een beetje dat de XE al een tijdje stil ligt. al een jaartje of 1.5 denk ik zal dit problemen opleveren ? Koppakking enzo ?
19 april 2009 om 19:32 #17417393valt meteen wel wat mee. als die maar niet te vochtig is weg gezet.
klapt ie er uit, koop je nieuwe set op ebay voor 30euro
19 april 2009 om 19:37 #17417394origineel gepost door sw16v
valt meteen wel wat mee. als die maar niet te vochtig is weg gezet.klapt ie er uit, koop je nieuwe set op ebay voor 30euro
Hij ligt in de opslag van men werk ( spuiterij ) ligt een beetje stof op verder niks aan het handje dacht ik. Weet alleen niet hoeveel dat blok heeft gelopen, ik dacht rond de 180.000 olie verbruikte hij ook iets, carterpan is ook lek ivm verlaagde auto toendertijd heb daar wel een andere voor liggen, zit nu na 1,5 jaar wel wat minder olie in…
19 april 2009 om 19:55 #17417395dan zou ik die 16 v gewoon klaarmaken, nieuwe pakkingen ed..
19 april 2009 om 20:06 #17417396origineel gepost door custom
dan zou ik die 16 v gewoon klaarmaken, nieuwe pakkingen ed..Hmhm gewoon preventief de koppakking en dergelijke vervangen ? mja de distributie heeft ook nog maar 3000km gelopen van de XE. Kan natuurlijk ook gewoon de XE erin bouwen en kijken wat ie doet… en misschien later als nog de SEH derin bouwen als de XE niks is. Wil liever ook niet teveel geld in de XE steken aangezien ik nog een kadett project heb lopen.
19 april 2009 om 20:15 #17417397zou sowieso nieuwe distriset er om knallen. als die breekt ben je best zuur!
19 april 2009 om 20:24 #17417398origineel gepost door sw16v
zou sowieso nieuwe distriset er om knallen. als die breekt ben je best zuur!Omdat ie een tijdje stilgestaan heeft ? mja het zekere voor het onzekere kan ik beter nemen dan idd. Ik ga er nog ff goed over nadenken en een kosten plaatje maken… In principe lijkt me die 16 klepper wel leuk maar heb echt geen zin om geld in een halve revisie te stoppen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.