Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 maart 2009 om 23:03 #17417324
origineel gepost door custom
Ben blij dat ik mijn velgen zwart heb gemaak dan :DHaha jah wie weet spuit ik ze ook nog wel een keer zwart :jerry toch wel makkelijk.
@ Sonador, jewel hea.. ik had en der voor gehouden de bummper en vond het 3 keer niks. Bij een mooie en strak in de lak staande kadett is het wel anders :P
23 maart 2009 om 18:09 #17417325vet :kewlpics zeg kzit me een vraagje heb ook een kadett d staan en heb ook een blok c20ne staan welke veerpoten heb je gebrukt en welke cardans?
23 maart 2009 om 20:08 #17417326origineel gepost door nicksjeu
vet :kewlpics zeg kzit me een vraagje heb ook een kadett d staan en heb ook een blok c20ne staan welke veerpoten heb je gebrukt en welke cardans?Ik heb E kadett GSi poten en aandrijfassen ook van de GSi :) heb een complete Gsi gekocht en daarvan alles overgezet .. Ik had btw nog gereageerd in je topic in het kadett gedeelte :)
23 maart 2009 om 20:20 #17417327origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door nicksjeu
vet :kewlpics zeg kzit me een vraagje heb ook een kadett d staan en heb ook een blok c20ne staan welke veerpoten heb je gebrukt en welke cardans?Ik heb E kadett GSi poten en aandrijfassen ook van de GSi :) heb een complete Gsi gekocht en daarvan alles overgezet .. Ik had btw nog gereageerd in je topic in het kadett gedeelte :)
thnx daarvoor ma moe je dan niet je kardans vekorten of niet ? heb btw ook ne kadett gsi gekocht :D maar dan wel ne cabrio :p
23 maart 2009 om 20:29 #17417328Ik heb ook Kadett E GSi veerpoten een aandrijfassen, niets ingekort hoor
23 maart 2009 om 20:29 #17417329hoe is het dak van die cabrio?
23 maart 2009 om 20:32 #17417330origineel gepost door custom
Ik heb ook Kadett E GSi veerpoten een aandrijfassen, niets ingekort hoorHoeft idd niks ingekort te worden… De maten van een E kadett, D Kadett en Astra F zijn allemaal het zelfde ( De nexia niet te vergeten ook )
23 maart 2009 om 20:35 #17417331origineel gepost door black champion
hoe is het dak van die cabrio?slecht heb hem in de contaier gewipt
29 maart 2009 om 21:09 #17417332fiiiiijjjnnnn super dag gehad in Assen… op de terugweg naar Apeldoorn 12km voor Zwolle PATS stuk asfalt op de voorruit… ineens de hele ruit kapot ik zag helemaal niks meer en dat met 140km/h. Ik reed gelukkig op de rechterweghelft dus kon snel op de vluchtstrook komen daar stil gezet en gekeken wat er nou eigenlijk gebeurde..
Toen de auto maar rustig over de vluchtstrook gereden naar de eerst volgende afslag. Gelukkig heeft een collega van me een oprijwagen… De auto daarop gelierd en dat ging allemaal niet met de uitlaat ( auto te laag ) ding er maar gewoon opgetrokken…. moet de hele uitlaatlijn ook maar weer nakijken.
Al met al een nare terugweg dus. Nu maar naar een andere voorruit opzoek.
Ik stond overigens toen ik van de snelweg af kwam net een paar meter het dorpje Rouvout ( gemeente staphorst ) het duurde bijna precies 15min voordat er een politieauto kwam polsen wat er aan de hand was… het halve dorp moest ook ineens de hond uitlaten :”’) Men broer en ik hebben daar echt keihard om moeten lachen…
Foto’s van de auto post ik morgen wel even… De schrik zat er in iedergeval wel even goed in…
30 maart 2009 om 10:39 #17417333Misschien dat je rijkswaterstaat aansprakelijk kunt stellen?
30 maart 2009 om 15:17 #17417334origineel gepost door Maartuh
Misschien dat je rijkswaterstaat aansprakelijk kunt stellen?Heb ik ook aan zitten denken.. de 1 zegt dat het helpt de andere zegt dat het niks helpt.. Maargoed ik ga het wel uiteraard even proberen.
Heb ondertussen ook een ruit gevonden hopelijk morgen ff ophalen.
foto post ik vanavond ff
30 maart 2009 om 16:34 #17417335origineel gepost door GlennGSI
Ik stond overigens toen ik van de snelweg af kwam net een paar meter het dorpje Rouvout ( gemeente staphorst ) het duurde bijna precies 15min voordat er een politieauto kwam polsen wat er aan de hand was… het halve dorp moest ook ineens de hond uitlaten :”’) Men broer en ik hebben daar echt keihard om moeten lachen…Foto’s van de auto post ik morgen wel even… De schrik zat er in iedergeval wel even goed in…
ik ken dat
kwamen 2 jaar geleden met ctn terug van assen met 5 tot 7 uitgebouwde cali’s daar in het restaurant eten.
heel het dorp liep uit om de auto’s te zien.
zonde van de voorruit maar ben blij dat je zelf heelhuids thuis bent gekomen.
30 maart 2009 om 18:50 #17417336A28 was toen met de vrieskou al een drama met loslatende stukken asfalt.
Viel mij gister ook al op dat de weg toch wel erg slecht was.Gewoon proberen schade te verhalen, niet geschoten is altijd mis.
30 maart 2009 om 18:51 #17417337origineel gepost door Tyrese
origineel gepost door GlennGSI
Ik stond overigens toen ik van de snelweg af kwam net een paar meter het dorpje Rouvout ( gemeente staphorst ) het duurde bijna precies 15min voordat er een politieauto kwam polsen wat er aan de hand was… het halve dorp moest ook ineens de hond uitlaten :”’) Men broer en ik hebben daar echt keihard om moeten lachen…Foto’s van de auto post ik morgen wel even… De schrik zat er in iedergeval wel even goed in…
ik ken dat
kwamen 2 jaar geleden met ctn terug van assen met 5 tot 7 uitgebouwde cali’s daar in het restaurant eten.
heel het dorp liep uit om de auto’s te zien.
zonde van de voorruit maar ben blij dat je zelf heelhuids thuis bent gekomen.
Hier liep het dorp niet uit om de auto te zien :’) meer om te kijken wat 2 petjes met een ouwe nogal gaar uitziende auto moesten bij hun dorp :jerry we werden niet echt vriendelijk aangekeken…
Het is idd denk ik een wonder dat we geen splinters in de ogen hebben gekregen.. de hele auto ligt er namelijk vol mee…
hierbij een paar foto’s
Hij kon btw eigenlijk net niet op de oprijwagen.. we hebben er maar gewoon opgelierd… De keienvanger boog iets naar binnen en de uitlaat bleef hij achter haken… Ben maar onder de auto gaan liggen tussen de rijplaten en heb de demper maar iets omhoog tegen de auto gedrukt, toen wou het net…
30 maart 2009 om 18:58 #17417338origineel gepost door Fearless
A28 was toen met de vrieskou al een drama met loslatende stukken asfalt.
Viel mij gister ook al op dat de weg toch wel erg slecht was.Gewoon proberen schade te verhalen, niet geschoten is altijd mis.
Jah idd, ben nu op internet een beetje aan het speuren waar ik Rijkswaterstaat kan mailen of een telefoon nummer kan vinden oid.. want net ervoor zag ik wel een paar beste gaten in de weg…
30 maart 2009 om 19:23 #17417339zo zeg.. :o die voorruit is inderdaad afgeschreven..
wees blij dat je rustig bent gebleven en de vluchtstrook kon oprijden..
had ook heel anders kunnen aflopen..
30 maart 2009 om 19:30 #17417340Das kl*te Glenn, heb je dat geze*k er allemaal weer mee, gelukkig zelf geen schade.!
30 maart 2009 om 19:33 #17417341Wat een brute bak is het toch ook.. :wub wel klote van je voorruit maar ach, als je er weer 1 hebt gevonden is het weer goed.
30 maart 2009 om 19:34 #17417342origineel gepost door gsi-maffia
zo zeg.. :o die voorruit is inderdaad afgeschreven..wees blij dat je rustig bent gebleven en de vluchtstrook kon oprijden..
had ook heel anders kunnen aflopen..
Jah idd langleve de enkel ongelamineerde ruiten..
Jah ik bleef gelukkig heel rustig, in eerste instantie dacht ik dat die golf voor me een milkshake oid uit zen raam gooide… had het toen wel snel door dat het wat ernstiger was.
Had idd ook heel anders kunnen aflopen.. als het asflat dwars door de ruit was gegaan had men broer ( de bijrijder ) het stuk wssnlijk onvrijwillig kunnen koppen.. en dat doet zeer…
30 maart 2009 om 19:37 #17417343origineel gepost door custom
Das kl*te Glenn, heb je dat geze*k er allemaal weer mee, gelukkig zelf geen schade.!Jah idd heb het werk er weer mee enzo… Maar ben idd wel blij dat we zelf niks hadden.
@ Corsaagsi
dankje ! :jerry Jah heb er redelijk snel al weer 1 gevonden voor weinig.. Nu alleen er nog inzetten.. dat heb ik nog nooit gedaan bij een D Kadett… wel veel Polotjes 2 en 3 gedaan ( zit de ruit ook in een rubber )
30 maart 2009 om 19:43 #17417344trouwens een sterretje laten repareren is toch gratis :’) ik denk dat ik morgen carglass ff bel of ze met een paar liter HPX2 hars kunnen komen :’) haha
30 maart 2009 om 19:48 #17417345Hahaha ze zien je aankomen :}
Ik heb inmiddels ook een voorruit gevonden voor mijn D, een nieuwe, getinte met zonneband, en ze komen hem er nog inzetten ook :)
30 maart 2009 om 19:59 #17417346origineel gepost door custom
Hahaha ze zien je aankomen :}Ik heb inmiddels ook een voorruit gevonden voor mijn D, een nieuwe, getinte met zonneband, en ze komen hem er nog inzetten ook :)
Haha jah zulke grappen zullen ze wel vaker tegen komen :jerry
Kijk ! helemaal geweldig toch :P wat een service… Ik zat ook al naar een nieuwe ruit te kijken met ”sjonnie(zonne)band” te kijken.. maargoed vind de auto het verder niet waard om een nieuwe ruit in te zetten..
Hoe is het btw met jou Kadett heb nog maar weinig updates weer gezien in je topic
31 maart 2009 om 12:18 #17417347Ja ik houd het topic hier niet bij, ben heel actief op autoweek.. daar issie wel up to date.
Het is gewoon een iets donkere band erin hoor, niet zo een sjappie band.. :)
120,- incl. montage, volgens mij geen slechte prijs voor een nieuwe ruit.
Zal vanavond als ik tijd heb mijn topic eens wat updaten.
31 maart 2009 om 15:19 #17417348origineel gepost door custom
Ja ik houd het topic hier niet bij, ben heel actief op autoweek.. daar issie wel up to date.Het is gewoon een iets donkere band erin hoor, niet zo een sjappie band.. :)
120,- incl. montage, volgens mij geen slechte prijs voor een nieuwe ruit.
Zal vanavond als ik tijd heb mijn topic eens wat updaten.
Haha nee was ook maar gekheid :jerry ik vind zo’n blauwe zonneband zelf ook mooier en ook wel fijn.
120 euro inclusief montage vind ik geen gekke prijs idd ! Je hebt er denk ik ook garantie bij dan ofniet ?
Is goed ! ben benieuwd hoe het er mee staat !
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.