Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 maart 2009 om 11:25 #17360149
Eerste toelating is na 01-10-1973. Je moet dus officieel bij de RDW langs.
22 maart 2009 om 11:33 #17360150ik zou gewoon je verzekering inlichten dat je er een 2 liter in heb ligen verder is het geen probleem zijn er heel veel die zo rijden dus maar kijk maar of jij het je waard vindt om hem te keuren
als jij je gewoon ga gedragen in het verkeer (en anderre ook)dan is er niks aan de hand ik rij ook al 6 jaar zo dusgroeten willem
22 maart 2009 om 20:46 #17360151Keuren, je hangt bij een politie controle en ben je je papieren kwijt (voorlopig dan!)
23 maart 2009 om 19:52 #17360152Heb dit al eerder gehad, heb 2 jaar in een A-corsa met 2.0seh gereden, nooit wat gehad gelukkig…..
Viel me op dat bij alle ombouw projecten hier nooit iets over die keuring te lezen is :hmmz, dus de meesten rijden onverzekerd rond? Of als je aan de verzekering meld dat er een andere motor in zit ben je wel verzekerd?
Ik zou haast denken dat als je de verzekering zou bellen, en zou melden dat je een 2.0 in je kadettje geknutseld hebt dat ze het niet willen verzekeren…..
24 maart 2009 om 22:02 #17360153niet keuren is volledig onverantwoordelijk.
hangt er een ander blok in dan is vermeld bij RDW dan ben je niet verzekerd. :vertag:vertag
25 maart 2009 om 10:27 #17360154Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming KADETT
Brandstof BenzineVervaldatum APK 22-10-2007
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 29-09-2007Uitvoering
Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) BRUIN
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud Niet geregistreerd
Vermogen Niet geregistreerd
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 740 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar Niet geregistreerd
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
– ongeremd 0 kg
– geremd 0 kg
– oplegger geremd N.v.t.
– autonoom geremd N.v.t.
– middenas geremd N.v.t.Algemeen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
– stad Niet geregistreerd
– buitenweg Niet geregistreerd
– gecombineerd Niet geregistreerd
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd Niet geregistreerd
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Niet geregistreerdDatum eerste toelating 06-12-1974
Datum aanvang laatste tenaamstelling 29-09-2007
Datum eerste afgifte Nederland 06-12-1974
Wacht op keuren NeePersoonlijk zie ik niet in waarom je zou moeten keuren, in het bestand van de RDW is geen enkele cilinderinhoud geregistreerd. Waarom zou je dat ook willen?
Auto is gewoon verzekert als een kadett en cilinderinhoud is niet geregistreerd.25 maart 2009 om 11:32 #17360155bij de rdw site niet maar bij de klpd wel:mad:
dus als je gekke dingen gaat doen is de klpd zo bij je:argue en dan ist papieren inleveren.en op naar de rdw lelystad:P
en bij en zwaar ongeluk heb je kans dat de verzekering zich terug trekt25 maart 2009 om 14:10 #17360156goed bezig!:wors wel apart zo’n blok erin…;)
3 april 2009 om 10:48 #17360157Als het bij de RDW niet bekend is hoe kan het dan bij de KLPD bekend zijn?
KLPD gebruikt de gegevens van de RDW………
RDW doet alles met technische voertuig gegevens, typegoedkeuringen en toelatingen.
KLPD is alleen een controlerende instantie.
Rechtelijk gezien mag de KLPD alleen maar in je auto kijken met toestemming van de eigenaar, tot die tijd mag alleen de RDW of de douane dat.
Daarom is er bij een grote verkeerskontrole altijd iemand van de RDW en/of douane erbij.21 maart 2010 om 21:02 #17360158Eindelijk weer verder!
M’n project heeft een jaar stil gelegen, en een paar weken terug toch maar besloten om het af te maken voor deze zomer. De auto staat nu bij de spuiter en wordt daar strak gemaakt en gespoten.
Hij gaat wit worden gecombineerd met zwart! Weet de combinatie nog niet precies…. maar denk zwarte motorkap, velgen, bumpers, en de rest wit.
Als ze beginnen met strak maken zal ik weer foto’s posten!
21 maart 2010 om 21:05 #17360159ben benieuwd !!!
22 maart 2010 om 07:46 #17360160:kewlpics
15 april 2010 om 17:28 #17360161Zo eindelijk eens een foto update:
Maar nu is er een probleem…. de spuiter kan nu niet verder met strak maken omdat de deuren niet klaar zijn, deze moeten nog gerepareerd worden.
Een maand geleden heb ik deurplaten besteld bij arta parts, maar die moeten vanaf de fabriek komen….. maar komen maar niet…. zucht.Weet iemand een ander adres voor 2 deurplaten??
16 april 2010 om 12:58 #17360162m&m dronten eventueel.
verbaasd me niets bij artaparts, frotzaak.groeten.
17 april 2010 om 08:11 #17360163Heb ze nu bij een duits bedrijf (autoteile) besteld, gezeik met arta foei. Dus denk volgende week binnen, en dan snel de deuren fixen, en overspuiten maar :)
Foto’s volgen weer!
3 juni 2010 om 22:18 #17360164Was ik weer eens, eindelijk prettige vorderingen :) Heb de auto als tussendoor klus bij de spuiter gezet, dus het duurt allemaal iets langer dan verwacht :P maakt op zich niet uit, maar het was de bedoeling om nog net met het mooie weer te kunnen rijden, maar of dat nog gaat lukken, lastig.
Maargoed de eerste delen staan in de lak, en maandag de hele auto :) Foto’s zeggen meer…..
4 juni 2010 om 07:48 #17360165knap hoor! wou dat die van mij al zo ver was :)
7 juni 2010 om 19:17 #17360166Jaaaa eindelijk is hij helemaal gespoten! :P Ben erg tevreden met het resultaat, strakke lak geworden, zit er dik op (3 lagen) en geen zakkers.
Van de week worden de bumpers, en divers klein spul nog zwart gespoten. Van het weekend alles op halen en dan kan het mooie werk beginnen.
kleur is in het echt wat mooier, dit is binnen met flits, van het weekend komen wel foto’s als hij buiten staat.
Het is mercedes wit :) Wat gecombineerd gaat worden met zwarte bumpers, spiegels, deurgrepen, roosters, opel logo, en dikke zwarte velgen!Motorruimte is helaas grijs gebleven, had niet de middelen tot m’n beschikking om alles er weer uit te halen. Voorkant achter de gril wordt nog wel zwart.
8 juni 2010 om 17:52 #17360167nog een paar
8 juni 2010 om 18:43 #17360168sieht gut auss !
8 juni 2010 om 20:07 #17360169Zit lekker strak in zijn trouwjurk deze. Mooi geworden hoor, al is die motorkap niet helemaal mijn ding maar dat geeft niets..
8 juni 2010 om 21:39 #17360170begrijp ook niet echt waarom iedereen die hoek moet dicht lassen maarja, zal met smaak te maken hebben zeker :P
voor de rest: :wors
9 juni 2010 om 18:28 #17360171ja ik weet het, die hoekjes…. de auto zou eerst heel donker grijs worden, dan hadden die hoeken beter gestaan… als ik van te voren had geweten dat het zo zou lijken met de witte kleur, dan had ik ze eraf geslepen voor het spuiten.
Beetje jammer, maar hopen dat als de auto samengebouwd is dat het iets beter lijkt dan nu.
9 juni 2010 om 20:20 #17360172Anders laat je de kap toch een keertje overspuiten als het niet goed lijkt als je alles op hebt gebouwd, zal niet zo gek veel geld zijn toch..
Verder helemaal top, goed dat je hem niet donkergrijs hebt laten spuiten. In dit wit is hij vele malen mooier…
19 juni 2010 om 07:36 #17360173Zo even een kleine update, de eerste delen zitten op de auto, begint iets te lijken :). Vanmorgen de zijruiten erin gezet, en straks het achterraam blinderen.
Tja de werkplek zal iedereen opvallen :P, is ff niet anders. De auto zou eerst in een hal komen te staan, maar dat werd hem helaas niet. Het is ook wel makkelijk zo, heb al m’n gereedschap en onderdelen ook thuis liggen, dus is het ook niet zo’n gesleep.
Over 2 weken heb ik 3 weken vakantie, dus dan moet ik een heel eind kunnen komen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.