C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 276 tot 292 (van in totaal 292)
  • Auteur
    Berichten
  • #17360249
    Jaydeem
      Lid sinds:
      14 January 2007

      Ik denk ook dat afdraaien een stuk goedkoper zal zijn dan nieuwe schijven, blokken vervangen lijkt me dan wel wijs? Oude zijn nog wel dik zat, maar ze zijn wel oud.

      Ik heb eerder als draaier gewerkt, dus kan ook nog eens langs m’n vorige werkgever rijden, misschien wil die me wel even matsen.

      #17360250
      Jaydeem
        Lid sinds:
        14 January 2007

        Zo weer eens bezig geweest met de auto. Weer wat dingen van de things to do lijst doorstrepen.

        – schokdempers rondom vervangen voor sport dempers, wat een verschil zeg, heb nu een totaal andere auto, is nog wel even wennen want hij is aardig stug nu. En hij staat nu rechter, achter hing hij iets door, maar nu is voor en achter gelijk :)
        – van 1 remklauw zat de zuiger vast, deze eruit gehaald en weer gangbaar gemaakt, heb nu geen aanlopende rem meer.
        – Matten en vloerbekleding geregeld
        – Dashboard verder afgewerkt
        – Luidsprekers geregeld

        ff wat plaatjes

        met oude dempers

        nieuwe dempers

        nieuwe matten

        kabels computer weggewerkt en plankje erin gezet :)

        nog even uitzoeken hoe ik dit ga doen, met 2 of 4 woofers

        oud en nieuw, was echt nodig

        2x 20cm compo set

        vloerbekleding in goede staat, alleen nog wassen, hoe?

        Volgende klus wordt de vloer bekleding en het mdf klaar maken voor de luidsprekers en bekleden (rot klus ben ik bang voor), omdat het nu nogal lawaaiig is in de auto :P

        #17360251
        Koendettc
          Lid sinds:
          16 December 2009

          ik heb mijn tapijt met dasty ingespoten (gele uit de wibra) beetje laten trekken en met hogedruk afgespoten, als nieuw :)

          trouwens, is dat ook zo’n hottuning verlagingskit?

          #17360252
          pipo
            Lid sinds:
            5 November 2004

            [rquote=1890287&tid=76081&author=Koendettc]ik heb mijn tapijt met dasty ingespoten (gele uit de wibra) beetje laten trekken en met hogedruk afgespoten, als nieuw :)

            trouwens, is dat ook zo’n hottuning verlagingskit?[/rquote]

            volgensmij wel.
            kan het volgende week denk ik wel vergelijken dan heb ik hem ook
            :angel

            #17360253
            babyblue
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 June 2009

              lijkt het zo of is je booskijker niet in dezelfde kleur als de motorkap?

              #17360254
              Jaydeem
                Lid sinds:
                14 January 2007

                ja hij is ook van hottuning, echt geen geld 159 euro voor een complete set, zal niet te vergelijken zijn met koni’s maar toch. Ik heb de veren nog niet gemonteerd, op zich is m’n rij hoogte goed zo, wel is de rit vrij hard…. beetje gestuiter op hobbelige wegen, maar als er dan ergens glad asfalt is dan ligt hij heerlijk op de weg :) Denk ook niet dat de nieuwe veren de rit minder hard zullen maken.
                Bij hottuning zeiden ze al dat er de laatste tijd zoveel vraag was naar deze sets :P

                De booskijker heeft dezelfde kleur, lijkt anders doordat de booskijker vlak is tov de motorkap die iets rond naar binnen loopt.

                Hmm ook maar eens naar de wibra dan, kan geen kwaad dus dat de vloerbedekking helemaal nat wordt? Omdat er al een bepaalde vorm in zit.

                #17360255
                16v kadett c
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 January 2010

                  hey

                  ik heb dit set ook is echt een super set voor dat geld

                  de kadett is wel dik geworden moet ik zegen

                  #17360256
                  pipo
                    Lid sinds:
                    5 November 2004

                    [rquote=1890341&tid=76081&author=Jaydeem]ja hij is ook van hottuning, echt geen geld 159 euro voor een complete set, zal niet te vergelijken zijn met koni’s maar toch. Ik heb de veren nog niet gemonteerd, op zich is m’n rij hoogte goed zo, wel is de rit vrij hard…. beetje gestuiter op hobbelige wegen, maar als er dan ergens glad asfalt is dan ligt hij heerlijk op de weg :) Denk ook niet dat de nieuwe veren de rit minder hard zullen maken.
                    Bij hottuning zeiden ze al dat er de laatste tijd zoveel vraag was naar deze sets :P

                    De booskijker heeft dezelfde kleur, lijkt anders doordat de booskijker vlak is tov de motorkap die iets rond naar binnen loopt.

                    Hmm ook maar eens naar de wibra dan, kan geen kwaad dus dat de vloerbedekking helemaal nat wordt? Omdat er al een bepaalde vorm in zit.
                    [/rquote]

                    ja je snapt niet dat ze er nog wat aan kunnen verdienen.gemiddelt setje veren kost al 100 euro
                    maarja ze hebben alleen -50 niet lager das minder.
                    ben wel benieuwd wat voor iets het is

                    #17360257
                    de wit
                      Lid sinds:
                      3 January 2008

                      mat is heel goed met hogedruk spuit schoon te maken, en die vorm die bleef er bij mij gewoon in zitten..

                      #17360258
                      Koendettc
                        Lid sinds:
                        16 December 2009

                        idem hier, al 2 setjes matten zo schoongemaakt voor en achter.

                        #17360259
                        petrolhead
                          Lid sinds:
                          13 August 2010

                          hee super mooie kadett heb je daar,maar ik zie die nieuwe dempers en veren die heb ik ook, zijn dit de 50mm verlaging ? kan ik mooi zien hoe die van mij komt te liggen…:D
                          gaat vanavond gebeuren..

                          #17360260
                          Jaydeem
                            Lid sinds:
                            14 January 2007

                            Dank jullie! Ja zoals hierboven te lezen is, het gaat om de -50mm set van hottuning. Ik heb de veren nog niet gemonteerd, heb er nu nog apex verlagings veren onder zitten met de nieuwe dempers. Ik weet ook niet precies hoeveel lager deze veren zijn dan standaard, omdat ik ze al bij de auto had…. ben benieuwd hoe laag jij uitkomt met de nieuwe veren, en hoe hard jij de rit vind ;) Ik vind het namelijk aan de harde kant :P

                            Ik kan overwegen om de nieuwe veren nog te monteren, maar op zich is het goed zo.

                            #17360261
                            vluggejaapie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 June 2010

                              Elke keer weer als ik zulk soort topics zie, wat mensen kunnen, hoe ontiegelijk mooie wagens mensen kunnen bouwen sta ik weer versteld.
                              Echt onwijs veel respect, mooie wagen!

                              #17360262
                              pipo
                                Lid sinds:
                                5 November 2004

                                [rquote=1891422&tid=76081&author=vluggejaapie]Elke keer weer als ik zulk soort topics zie, wat mensen kunnen, hoe ontiegelijk mooie wagens mensen kunnen bouwen sta ik weer versteld.
                                Echt onwijs veel respect, mooie wagen![/rquote]

                                kun jij ook:P als je je zinnen er op zet

                                #17360263
                                Jaydeem
                                  Lid sinds:
                                  14 January 2007

                                  Het is niet moeilijk nee :P, met een beetje technisch inzicht en wat eurotjes kom je een heel eind haha, ik had van te voren niet gedacht dat mijn project er zo goed uit kwam te zien, en dat ik zoveel reacties zou krijgen… bijna overal waar ik de auto parkeer spreekt iemand me wel aan, echt lachen is dat. En dat maakt de 2 jaar werk en de budget overschrijding weer helemaal goed ;)

                                  Van het weekend voor het eerst op de snelweg gereden, in duitsland natuurlijk, denk dat ik tot 180km/h gekomen ben, maar de teller gaat maar tot 180km/h en heeft een beste afwijking, de meter kwam tot de K van km/h, gok dat dat ongeveer 180 is haha. Maar viel me niet tegen, geen rare trillingen of bijgeluiden, ga de vloerbedekking er wel snel in leggen, wel erg lawaaiig zonder.

                                  nog een paar foto’s bij z’n geboorte plek ;)

                                  #17360264
                                  rollingstone
                                    Lid sinds:
                                    19 October 2009

                                    Welke koppeling heb je gebruikt?

                                    #17360265
                                    Joepp
                                      Lid sinds:
                                      8 November 2009

                                      een stel blauwe platen zou hem niet misstaan denkik!

                                    17 berichten aan het bekijken - 276 tot 292 (van in totaal 292)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.