bezig met me kadett…

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling bezig met me kadett…

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #18020770
    mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ja was ook wel blij eigenlijk, had nu ruimschoots voldoende 3.49 :angel . Volgende week papieren binnen en dan platen halen en karre maar. Ben wel 1 klasse omhoog gegaan vergeleken met een 8v , maar das te overzien. Ben blij dat het allemaal goed op papier staat.
      Binnenkort toch nog maar eens wat dingen uitproberen om c02 iets lager te krijgen.
      Advies was linker koplamp te vervangen want die was wat troebel, heb nu 2 nieuwe bosch lampen gescoord die er van de week inzetten. Grote poets en polijst beurt geven en dan ben ik er weer even klaar mee.En natuurlijk even foto’s neerzetten met het eindresultaat.
      Dan weer even andere projecten om de laatste onderdelen bij elkaar te sparen voor met let kadett :wub

      #18020771
      mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Vandaag ff bezig geweest met wat dingen opfrissen , want die waren echt aan een poetsbeurt toe
        Zie hier het verschil in het dak, links gepoetst , rechts hoe het was

        Velgen ook ff gedaan , tis niet je van het maar in het tijdsbestek waar ik in het gedaan heb, dan ben ik er dik tevreden over
        Before

        After

        #18020772
        mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Klaar voor gebruik

          gisteren de eerste 300 km gereden met de kap open nog wel! Had me veerpootbrug erop gezet van de oranje kadett en dat schilde nogal wat dus ben ik op zoek naar nog een veerpootbrug voor de 16v kadett. Als iemand nog iets liggen heeft let me know!

          Nog ff een filmpje toen ik hem net had gespoten. Let niet op het commentaar is voor een collega bedoeld

          #18020773
          kadett4x4
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            ziet er strak uit hoor :thumbup :thumbup

            groeten.

            #18020774
            Vinci
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2009

              Netjes gespoten hoor! Moet met mijne ook nog een keer geheel gebeuren, want de lak heeft z’n beste tijd al wel gehad…

              #18020775
              mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Ja vinci ook het laksysteem heeft af en toe eens onderhoud nodig.En ik vind het leuk om te doen en kan hetzelf das wel gemakkelijk vind ik.Ieder zijn ding toch, ik ben nu bezig om de kadett beetje stil en strak sturend te krijgen maar dat valt niet mee met een cabrio :hmmz
                @4×4 bedankt voor je reactie kerel :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.