bestemming toevoegen aan ‘Contact’

Forumindex Forums Modellen Grandland X bestemming toevoegen aan ‘Contact’

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18405767
    Radaway
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2020

      Hoi

      Ik had een snelle vraag over een aspect van de navigatie.
      ++++++++++++++++++++++++++++++++
      Ik ben naar een bestemming geweest. Hoe kan ik dit toevoegen aan mijn ‘Contact’?
      Ik bedoel, dit adres staat in ‘recente bestemmingen’ maar ik wil dat het naar mijn ‘Contact’-scherm brengen

       

      https://ibb.co/CbxcMK8
      ++++++++++++++++++++++++++++++++

      *Ik zie geen simpel ‘+’ teken op het ‘recente’ scherm voor de adressen. iets dat zo eenvoudig had kunnen zijn voor de gebruiker, is nu zo cryptisch gemaakt.
      Ik weet dat dit ergens op dit forum zou moeten staan, maar als iemand dit al weet, zal het veel tijd besparen bij het zoeken. :happy02:

      Thx. :bye:

      #18406594
      FransS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 December 2019

        Ik beheer mijn contacten in mijn telefoon die dan braaf (via BT) in mijn navigatie komen te staan mits ze een telefoonnummer hebben. Met ad hoc-adressen gaat dat niet. Die kan je wel rechtstreeks invoeren in de navigatie. Zie onderstaande link. Dus geen oplossing van mij om recente bestemmingen naar je contacten te verplaatsen maar misschien heb je hier toch wat aan. Het zou idd handig zijn om recente bestemmingen achteraf aan je contacten te kunnen toevoegen

        https://opel-forum.nl/forums/topic/invoer-coordinaten-navigatiesysteem/

        #18406596
        Radaway
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2020

          Bedankt om dit te laten weten, FransS.
          Het is raar, Opel gebruikt de tomtom-navigatie, terwijl ik het gemakkelijk kan doen met mijn ‘dedicated ‘Tomtom, maar dit ‘feature’ via de BT moet gaan om dit in de auto te bereiken.
          Maar bedankt, ik weet nu tenminste wat de productbeperkingen hier zijn.

          Thx. !

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.