Forumindex › Forums › Overige › Race, rally en sprint › AUTOCROSS TOPIC
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 februari 2007 om 21:11 #17344709
Rijd je in de Regioklasse mee..?? Of rij je zo in de vrijeklasse mee… Waar geef je je eigenlijk op daarvoor.
2 februari 2007 om 23:39 #17344710Rij meestal in de regio/gast klasse,
opgeven doe ik bij de desbetreffende club.
laat ik je binnen kort wel ffe laten zien.
De auto komt volgende week pas pascal heeft het druk.
Komt eigenlijk wel goed uit anders heb er twee staan.
gr3 februari 2007 om 23:31 #17344711effe wat fotootjes van mij met me corsa:thumbup
4 februari 2007 om 22:48 #17344712Allee! alweer een crossende belg
Kampioen 2006?
mooi van harte,wat is dat voor een klasse tot 1600cc?
altijd leuk om eens te zien hoe onze buren rijden.
FFE 1 vraagje kunnen wij nederlanders ook ergens rijden in belgie in de buurt vd nederlandse grens?
lijkt me leuk om eens te doen!
gr dennis4 februari 2007 om 22:56 #17344713Hej Dennis…misschien is dit wat voor je:
KNAV De Kempen4 februari 2007 om 23:10 #17344714das idd een interessant iets!
waar worden deze crossen gehouden?
heb wel weer zin in een potje jagen!5 februari 2007 om 05:24 #17344715Gaat perfect, word ook veel meegereden door nederlanders,
Voorlopige Kalender 2007Datum Plaats Endurance / NVACT Contact
24 maart Wortel endurance start 14u 03/314 77 55
25 maart Wortel NVACT 03/314 77 55
31 maart Meer endurance start 14u 03/314 77 55
1 april Meer NVACT 03/314 77 55
14 april Herenthout endurance start 14u 0447/50 95 28
15 april Herenthout NVACT 0447/50 95 28
21 april Beerzel endurance start 14u 015/55 37 54
22 april Beersel NVACT 015/55 37 54
28 april Merksplas endurance start 14u 0496/40 44 87
29 april Merksplas NVACT 0496/40 44 87
6 mei Alphen (NL) NVACT 06/12300791
13 mei Putte 1 NVACT 0472/89 50 40
20 mei Westmeerbeek (Hulshout) NVACT 0496/71 57 47
1 of 8 juli St-Lenaarts NVACT
8 of 1 juli Schelle NVACT 0475/80 34 71
5 augustus Hulshout NVACT 0496/71 57 43
15 augustus Putte 2 NVACT 0495/67 85 66
25 augustus Rijsbergen ( NL) endurance start 14u 06/22705456
26 augustus Rijsbergen ( NL) NVACT 06/22705456
2 september Leefdaal NVACT 02/767 78 44
15 september OLV Waver endurance start 14u 015/55 37 54
16 september OLV Waver NVACT 015/55 37 54
22 september(reserve europ) Berlaar endurance start 14u 0495/38 19 31
23 september(reserve europ) Berlaar NVACT 0495/38 19 31
29 september Berlaar endurance start 14u 0472/89 50 40
30 september Berlaar NVACT 0472/89 50 40
14 oktober Ramsel NVACT 0496/47 01 59
21 oktober Wortel NVACT 0496/26 81 503 november Wortel Kampioenenhuldiging
Endurance= 3 uren cross,
NVACT= sprint
website van onze club is http://www.nvact.be5 februari 2007 om 12:10 #17344716Origineel gepost door stoppelflieger
das idd een interessant iets!
waar worden deze crossen gehouden?
heb wel weer zin in een potje jagen!25 februari is de voorjaarsvergadering. Dan worden de data bekend gemaakt en zullen ze z.s.m. op de website gezet worden, en anders kan ik ze je altijd nog even doormailen mocht je interesse hebben.
De Kempen heeft vrij veel wedstrijden per jaar, zo rond de 15 tot 20, waarvan 3x een 2daagse.
Ik rij zelf sinds vorig seizoen bij deze vereniging, en het bevalt mij er erg goed, in ieder geval beter dan bij de ASUZ, waar ik 2 jaar gereden heb.6 februari 2007 om 18:41 #17344717Origineel gepost door *AstraLaVista*
Origineel gepost door stoppelflieger
das idd een interessant iets!
waar worden deze crossen gehouden?
heb wel weer zin in een potje jagen!25 februari is de voorjaarsvergadering. Dan worden de data bekend gemaakt en zullen ze z.s.m. op de website gezet worden, en anders kan ik ze je altijd nog even doormailen mocht je interesse hebben.
De Kempen heeft vrij veel wedstrijden per jaar, zo rond de 15 tot 20, waarvan 3x een 2daagse.
Ik rij zelf sinds vorig seizoen bij deze vereniging, en het bevalt mij er erg goed, in ieder geval beter dan bij de ASUZ, waar ik 2 jaar gereden heb.Streven ze de regels bij jullie erg na zoals pijp 40 bij de deur… Ik heb namelijk maar een 32mm pijp zitten maar wel heel dik wandig. Voor de rest is de beugel van sparco met certificaat.
6 februari 2007 om 19:37 #17344718Nee, ze zijn daar erg losjes wat betreft de regels. Ik heb vorig jaar met een kooi van 34″ gereden, en ik heb het netjes aangegeven bij de wedstrijdleiding, en ze zeiden toen dat het wel goed zat als het dikwandige buis was.
7 februari 2007 om 20:55 #17344719Origineel gepost door *AstraLaVista*
Nee, ze zijn daar erg losjes wat betreft de regels. Ik heb vorig jaar met een kooi van 34″ gereden, en ik heb het netjes aangegeven bij de wedstrijdleiding, en ze zeiden toen dat het wel goed zat als het dikwandige buis was.Oh mischien dat ik van het jaar daar nog wel een paar crossen kom bezoeken met de crossauto.. Wil dit jaar eerst beetje ervaring op gaan doen in de Cross Word me 2 jaar autocross pas. En wil dan volgend jaar in de Regioklasse (Ramo) mee gaan rijden.
7 februari 2007 om 21:14 #173447208 februari 2007 om 14:00 #17344721Netjes hoor!
Ik vraag me alleen af,waarom slijp je die buis er niet gewoon ffe uit?
buisje van een paar euro en en half uurtje werk.
als je geen buis kunt vinden of niet kunt lassen wil ik je best ffe uit de brand helpen hoor!
Ben je er zeker van dat je mee kunt doen,in genderingen keuren ze je af das toch jammer als je daar met het hele zootje voor jan… heen bent gegaan.
mijn nieuwe auto staat in de schuur moet alleen wel ffe flink aan het uitdeuken :D
post binnenkort wel ffe fotos.
gr dennis8 februari 2007 om 14:17 #17344722Lassen en de buis is allemaal geen probleem, heb alleen tijdelijk ff geen co2 apperaat tot beschikking.. Ik las er gewoon een 2de buis ertussen iets er boven. dan is die zo en zo sterk genoeg.. verder weer een beetje wachten op mooi weer. Binnekort ff 2 voorschermpjes halen en een voorbumper. Brandstof pomp en brandstofslang dan is die zo goed als klaar. Dan moet ik aandrijfassen aanschaffen maar daar wacht ik nog even mee. Anders ga ik er nu al weer teveel mee aan het rijden aan.
8 februari 2007 om 14:43 #17344723Oja en nogmaals maak een buis achter je stoel!
Jouw kooi heeft dan wel een certificaat maar deze vervalt als je zelf veranderingen aan de kooi doet/maakt…..
kleine moeite en het kan je je leven besparen.
gr8 februari 2007 om 15:18 #17344724Ja er komt ook nog een buis achter de stoel maar die word zo gemaakt dat ie demontabel is . word er tussen bevestig door 2x m10 maar dat laat ik je binnekort wel een keer zien… Maar ik wacht tot dat ik co2 apparaat weer tot me beschikking heb want PINNEN lassen is 100x niks
8 februari 2007 om 21:04 #17344725
Zo dit zijn even wat fotos van de binnenkant..
de buitenkant is nog niet toonbaar genoeg,krijg morgen als het goed is mijn baksteun met schakelmechanisme:swear
kan het blokje erin en de puntjes op de i zetten.
tis niet gek voor een gegeven paard toch?
gr dennis9 februari 2007 om 21:49 #17344726aan de binnenkant is die zeker nog netjes hoeft je weinig aan te doen :D
9 februari 2007 om 22:19 #17344727Tja maar de buitenkant is meer gehavend:D
maar pers morgen de grootste deuken eruit en vind het wel best dan,heeft toch weinig nut bij mij.
als de buiten kant iets toonbaarder is post ik de fotos wel weer.
morgen eerst zien dat ik een baksteun krijg met schakelmechanisme
kan de motor erin en afbouwen.
auto is wel licht gebouwd dus zal mijn rijstijl iets moeten aanpassen,anders eindig ik zo weer met een kromme fricandel.
gr dennis
ps mazzeltof het bier staat koud van het weekend u2u me maar.10 februari 2007 om 08:09 #17344728Je hebt u2u
14 februari 2007 om 11:37 #17344729godzamme zeg dak dit nu pas zie! ik rijd al een jaartje of 5 mee in de autocross bij de kempen en bij de nvact in belgie! Ik rijd zelf met een kadett 2.0 seh en er zijn weinig wagens die ik in de standaard klasse 2000 of in de originele klasse niet voor kan blijven. ik hab wel wat foto’s maar krijg ze niet op het internet. Komend 2e paasdag is het in baarle-nassau weer een grote regio cross vorig jaar was ik daar 3e van ruim 120 wagens. leuk topic!!!
:D14 februari 2007 om 11:47 #17344730Origineel gepost door johny kools
godzamme zeg dak dit nu pas zie! ik rijd al een jaartje of 5 mee in de autocross bij de kempen en bij de nvact in belgie! Ik rijd zelf met een kadett 2.0 seh en er zijn weinig wagens die ik in de standaard klasse 2000 of in de originele klasse niet voor kan blijven. ik hab wel wat foto’s maar krijg ze niet op het internet. Komend 2e paasdag is het in baarle-nassau weer een grote regio cross vorig jaar was ik daar 3e van ruim 120 wagens. leuk topic!!!
:DDan moet ik jou toch kennen??!!!
Ik rij ook bij de Kempen in de Standaard tot 2000cc…
Vorig jaar reed ik met een verkreukelde blauw/paarse Astra in groep 1. Ik was ook de enige dame in groep 1, dus ik denk dat je mij wel ooit gezien hebt.Zodra ik foto’s heb van de nieuwe Astra, plaats ik ze hier, maar hij is nog lang niet klaar. Motor komt zaterdag terug van de revisie en dan hangen we em erin, hij moet nog afgelast worden, de beplating moet er nog in en dan word ie gespoten.
14 februari 2007 om 19:16 #17344731Bij de originele + klasse? De eerste 5 ken toch allemaal, maar ken jou niet direct? Ik heb nr 820 (kadett met airbrush)
14 februari 2007 om 21:36 #17344732Ik heb goed nieuws,hij loopt:thumbup
Was ffe prutsen met de kabelboom maar hij loopt nu zoals de duitsers zeggen einwandsfrei!
nu nog ffe de koeling aansluiten en mijn multiriem erbij zoeken en dan proefrijden,hij loopt onbelast goed dat wist ik al maar belast?
9 april de eerste cross de inschrijving is geregeld dus dan word het buigen of barsten…..
doe aan de buitenkant niets heb de grootste deuken eruit geslagen,als ik vd zomer vakantie heb pak ik wel wer een frisse carros en bouw die netjes op zoals mijn honda.
@crosserke hou eens in de gaten als je een crx type 1 ziet mijn crx gaat in belgie rijden…
gr dennis14 februari 2007 om 22:01 #17344733Origineel gepost door stoppelflieger
Ik heb goed nieuws,hij loopt:thumbup
Was ffe prutsen met de kabelboom maar hij loopt nu zoals de duitsers zeggen einwandsfrei!
nu nog ffe de koeling aansluiten en mijn multiriem erbij zoeken en dan proefrijden,hij loopt onbelast goed dat wist ik al maar belast?
9 april de eerste cross de inschrijving is geregeld dus dan word het buigen of barsten…..
doe aan de buitenkant niets heb de grootste deuken eruit geslagen,als ik vd zomer vakantie heb pak ik wel wer een frisse carros en bouw die netjes op zoals mijn honda.
@crosserke hou eens in de gaten als je een crx type 1 ziet mijn crx gaat in belgie rijden…
gr dennisFijn om te horen dat de motor loopt. :D:D… Voor welke cross heb je je ingeschreven mvg jamie
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.