AUTOCROSS TOPIC

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint AUTOCROSS TOPIC

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 446)
  • Auteur
    Berichten
  • #17344684
    stoppelflieger
      Lid sinds:
      14 January 2007

      idd das pascal,maar de auto krijgt een opvolger hoor!
      En de kadett heeft veel gewonnen genderingen ook en 2x pannerden/spijk
      zowiezo de rest kan ik me niet zo snel herinneren.de motor bak en veerpoten zijn er uit dat was idd een 16v dus dat moet er ook weer in:P
      Mijn inkomen is niets mis mee alleen dat k*t verbouwen is zo duur!
      Het vrouwtje vind het prima dat ik cross maar als het huis er onder lijd:swear

      #17344685
      mazzelt0f
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 October 2005

        Met wat voor auto gaat pascal mee terug komen dan Astra ..?? ofzo

        #17344686
        stoppelflieger
          Lid sinds:
          14 January 2007

          Nee weer een kadett….

          #17344687
          mazzelt0f
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 October 2005

            Oh oke..

            Heb je de foto`s al gevonden van je kadett wil ze wel is graag zien

            mvg jamie

            #17344688
            stoppelflieger
              Lid sinds:
              14 January 2007

              als je 10 min gedult heb ga ik iets proberen een foto van een foto maken!
              heb vd (oude)kadett niets digitaals.
              De auto zelf is een paar dagen geleden opgeruimd was niets meer.
              en verwacht geen top gebouwde toen waaren de eisen heel anders,
              was wel knaff gekeurt maar een drel om te zien.
              de nieuwe komt vd week.

              #17344689
              stoppelflieger
                Lid sinds:
                14 January 2007


                dit is het wrak!!!
                toch 5x finale mee gereden.
                nieuwe auto komt vd week post meteen fotos
                gr dennis

                #17344690
                AstraLaVista
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 July 2006

                  Bij de ASUZ mag je vanaf 2008 wel met 16v rijden…
                  Maar al leggen ze me daar 1.000.000 euro aan de finish zal ik mijn auto daar NIET naar de klote laten rijden.
                  Ik zit goed bij de ‘buur-vereniging’ :D!

                  #17344691
                  stoppelflieger
                    Lid sinds:
                    14 January 2007

                    Ach waarom dacht je dat de auto zo inelkaar zit?
                    heb 4x bij asuz gereden en kan het van het jaar niet meer inverband met de 16v,volgend jaar dus wel das mooi.
                    en mijn autos hoeven niet schade vrij te zijn interesseert me niets werk als autoschade hersteller als hij krom is richt ik hem wel weer.
                    Maar idd ze zijn ietwat grof daar
                    :D

                    #17344692
                    AstraLaVista
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 July 2006

                      Mij maakt het persoonlijk ook niet zoveel uit, mits het maar ‘normaal’ gebeurt, niet door onreglementair gedrag.
                      En daar wringt de schoen…
                      Ook buiten de baan is er trouwens bagger daar, de een kan de zon niet voor de ander in het water zien schijnen…
                      Na 2 seizoenen er midden in gezeten te hebben was voor het voor mij zo klaar als een klontje.
                      En sindsdien rij ik nu bij de Brabanders. Stukke gezelliger daaro!

                      #17344693
                      mazzelt0f
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        8 October 2005

                        Origineel gepost door stoppelflieger

                        dit is het wrak!!!
                        toch 5x finale mee gereden.
                        nieuwe auto komt vd week post meteen fotos
                        gr dennis

                        De auto komt me niet echt bekend voor… Maar auto heeft wel wat gezien ja maar valt opzich nog mee rijden ergere auto`s rond op de cross

                        gr jamie

                        #17344694
                        stoppelflieger
                          Lid sinds:
                          14 January 2007

                          Auto is altijd zwart geweest en heeft 4x in de buurt gereden….
                          bij mij dan,bij de vorige eigenaar nog veel vaker(tim dieks)
                          En de achteras stond 15 cm om dus dat was echt teveel!
                          Deze foto is van didam in spijk heb ik hem echt plat gereden,daar heb ik helaas geen fotos van:(
                          wel nog een aktie foto van de pretmobiel lekker dwars…

                          #17344695
                          mazzelt0f
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            8 October 2005

                            Dieks komt die niet uit Pannerden.. Is dat familie van Roel Dieks die altijd met een honda Civic meer rijd.

                            #17344696
                            stoppelflieger
                              Lid sinds:
                              14 January 2007

                              jep das de goeie!
                              roel gaat van het jaar knaff rijden.
                              tim is de grote broer van roeltje.

                              #17344697
                              mazzelt0f
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                8 October 2005

                                hij reed afgelopen jaar met een blauwe civic ofniet, Gaat die daar ook de Knaf mee rijden

                                De Kadett die je gekocht heb van pascal paling die is toch op gebouwd geweest bij Raymond (dutch power trading)

                                #17344698
                                stoppelflieger
                                  Lid sinds:
                                  14 January 2007

                                  Ja de civic word op een paar puntjes aangepast en gaat dan knaff rijden.
                                  En de auto van pascal is in eigen beheer opgebouwd dacht 3 jaar geleden,
                                  dus heeft ook al wel flinke gebruikssporen maar deuk hem zo goed als het kan uit en gaat gewoon weer een jaartje mee….
                                  ik heb dit jaar weinig tijd door het huis maar verwacht in de loop van het jaar dat de keet toch eens klaar is,dan bou ik een nieuwe heb alle delen al liggen dus dat is een kwestie van overbouwen.
                                  maar nu eerst maar eens zien hoe de 16v loopt en dan zijn we wel verder.
                                  motor is belangrijker als het uiterlijk toch?
                                  gr

                                  #17344699
                                  mazzelt0f
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    8 October 2005

                                    Jazeker is de motor belangrijk.. Maar ook belangrijk is dat je de auto op de baan houd want soms eindig je nog goed ook als je de auto alleen al op de baan houd :D:D Net zo als ik dit jaar spijk. orion 1.6 keer 6e 3e en 7e maar wel 34 punten gehaald en zou de finale mogen rijden als die door ging.

                                    #17344700
                                    stoppelflieger
                                      Lid sinds:
                                      14 January 2007

                                      Op de baan houden is het probleem niet….
                                      Heb inmiddels al wat jaren ervaring,maar ik loop nu tegen het punt dat ik vermogen te kort kom om verder als de tweede of derde plek te komen.
                                      De schokdempers worden vernieuwd voor de wegligging en banden aangepast aan het grotere vermogen dus op dat gebied verwacht ik weinig problemen(hoop ik).
                                      Alles rijd in de knaff of in de buurtcrossen met dikke motoren dus als je mee wil komen zul je verder moeten.
                                      met de oude opel kon ik twee jaar geleden goed meekomen en ben best hoog geeindigd maar dat red je nu egg niet meer alles is op en top getuned.
                                      er rijden in de knaff meerdere 2200cc opels rond met dta en sperren.
                                      dat word me te gek maar een betrouwbare 16v is best te betalen.

                                      #17344701
                                      mazzelt0f
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        8 October 2005

                                        daar doelde ik niet mee op jou van op de baan houden. Maar in het algemeen zoals je in spijk en didam kijkt op de cross hoeveel uitvallers en buiten de baan zitten.. Zoals wij kwamen gewoon zwaar vermogen te kort in didam op de baan we moesten bijna alles in de 1e versnelling doen en lange baan 2e versnelling. maar we zijne wel 73e van de 140 geworden in didam Terwijl ik iemand kende die reed ook mee met een crx 1.6 16v en groot spraak had dat ie zo snel was op de baan maar wel al de 3 manches in in de graaf ermee. Daar doelde ik op

                                        mvg jamie

                                        #17344702
                                        stoppelflieger
                                          Lid sinds:
                                          14 January 2007

                                          Nee dat snap ik dat het niet persoonlijk was:)
                                          Bedoelde alleen te zeggen dat de betrouwbaarheid omhoog moet,ben te vaak uitgevallen met lullige dingen bak stuk,aandrijfas in tweeen,motor gat in,lekke banden ja banden 7x in een cross door een uitstekend parkertje:hmmz
                                          bijna allemaal domme dingen.
                                          motoren kunnen stuklopen opel blokken hebben die naam niet zo maar honda,roel dieks heeft er vier stukgereden marcel witjes 2 en ik een in een jaar!!!
                                          mijn oude 1800gsi(kadett)motor heeft 27crossen gereden bij verschillende eigenaren en loopt nog steeds prima ligt als reserve in de schuur.
                                          maar 16v motoren van opel hebben ook een goede naam dus billetjes bijelkaar.
                                          maar jamie kom volgende week ffe een bakkie doen ik woon in de buurt,kun je de motor en de auto ffe bekijken.
                                          gr dennis

                                          #17344703
                                          mazzelt0f
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            8 October 2005

                                            Is goed we moeten binnekort ff een keer wat afspreken. Heb je toevallig msn..?? groeten jamie

                                            #17344704
                                            stoppelflieger
                                              Lid sinds:
                                              14 January 2007

                                              Nope daar doe ik niet aan…
                                              maar stuur me maar een u2u als je wilt komen dan geef ik mijn adres wel.
                                              hoop dat pascal de auto zo brengt dan kan ik gaan bouwen!
                                              gr dennis

                                              #17344705
                                              mazzelt0f
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                8 October 2005

                                                Beginen de handen te jeuken om te beginnen..:P had ik ook in het begin

                                                #17344706
                                                stoppelflieger
                                                  Lid sinds:
                                                  14 January 2007

                                                  Jeuken is een groot woord maar april beginnen de wedstrijden:o
                                                  motor moet nog gedeeltelijki uit elkaar alloewel ik twijfel of dat wel nodig is
                                                  maar vervang de drijfstangbouten liever wel als hij dadelijk 8000rpm krijst.
                                                  En ik kan mijn uitdeukvermogen op de proef stellen op de achterschermen,de rest word vervangen voor strakke delen.
                                                  Dus kortom werk zat en weinig tijd!!!!

                                                  #17344707
                                                  mazzelt0f
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    8 October 2005

                                                    Waar is de eerste wedstrijd dan waar je gaat rijden..??

                                                    #17344708
                                                    stoppelflieger
                                                      Lid sinds:
                                                      14 January 2007

                                                      Langeveen als het goed is,er zijn in april 3-4 wedstrijden dus pak er zekers een maar kunnen er ook 2 worden als de vrouw het goed vind.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 446)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.