Adaptive Cruise controll herkennen

Forumindex Forums Modellen Astra Adaptive Cruise controll herkennen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18524452
    xxl1000
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 September 2020

      Hallo Allemaal,

       

      ik ben me aan het oriënteren voor een Astra of insigna stationwagen of misschien toch een Zafira.

      nu zie ik op Marktplaats meerdere mooie versies aangeboden met Adaptive cruise controll. Echter heb ik het vermoeden dat de verkopers de botspreventie aanzien voor ACC. in deze auto’s kan ik soms wel en soms geen radar in de grill ontwaren.

      alle auto’s hebben een knop met 2 autootjes met een ster ertussen, dit is volgens mij niet exclusief voor ACC.

      zelfs het instellen van volgafstand lijkt iets te maken te hebben met botswaarschuwing.

      is het zo dat wanneer er bij het tekeningetje van de cruisecontrol een autootje staat dat dit betekend dat de cruise control adaptive is? (dit is het rechtse knopje op het kruis)

      en is dit dan ook zo bij alle types? astra zafira insignia?

      simpel gezegt , hoe herken ik Adaptive cruise controll aan de knopjes in de auto?

      groet Willem

       

       

      #18524455
      xxl1000
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 September 2020

        https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/opel/m1964117103-opel-astra-sports-tourer-1-4-turbo-navi-xenon-electr-pakket

        Neem deze als voorbeeld.

        in de AD staat cruise control adaptief met Stop&Go.

        ik twijfel

        #18525600
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          je kan het herkennen aan het opel logo in de gril, als deze aan 1 stuk doorloopt heeft die geen addaptive cruis control, heb je een grill als op de foto in het topic hier onder dan heb je adda[tice cruise control

          zie dit topic:

          Astra K adaptive cruise control activeren?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.