21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

Forumindex Forums Overige Meetings 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 307)
  • Auteur
    Berichten
  • #17448501
    Mirage
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 July 2004

      origineel gepost door dracuhl
      Vandaag even geweest en meteen de laatste keer geweest.

      Dat treffen slaat werkelijk alles. Allereerst 15 euro entree moeten betalen voor de astra en twee personen. Nouw vooruit dacht, als het een goede meet is kan het wel.

      Kom rond 1 uur aan, vraag aan de organisatie of er show en shine is. ja hoor ff inschrijven in de tent en klaar vertelden ze me. Nouw auto parkeren was een ramp, iedereen reed over het terrein door mekaar heen en begin terrein lag een gootje waar je echt wel moest oplletten als die verlaagd is.

      Verop het terrein ook diverse gaten in het veld. Daarna auto geparkeerd en naar de tent voor inschrijving. Blijkt dat je maar tot 12.30 kunt inschrijven hiervoor. Dus ik vragen waarom dit niet bekend was op internet, anders was ik wel eerder gekomen. Nou enigste pluspuntje dat ze me dan konden geven was dat ik me alsnog kon inschrijven, dus opzich blij. Vraag ik hoelaat de uitreiking is, ja morgenavond om 17:00 uur. Dus dan moest ik morgen maar weer terugkomen en werdom 15 euro entree dokken.

      Dat vond ik niet zo leuk, er was zelfs een astra speciaal uit friesland gekomen vandaag ook voor show en shine en die kreeg het zelfde te horen. Als we beide dit van te voren wisten waren we waarschijnlijk NIET gekomen.

      Jammer, maar toch een rondje gelopen en vond het erg tegenvallen. Hier en daar een mooie getunde auto en klassieker, maar het gros was gewoon standaard en hier en daar leek het wel een zooitje ongeregeld.

      Ik was vandaag totaal niet onder de indruk van Sevenum en vraag me dus ook af of dit ieder jaar zo is?

      Als je alleen komt voor de bekers lijkt het me verstandig deze voortaan zelf te kopen bij een bedrijfje en verder gewoon weg te blijven.

      Verder goed weekend gehadking:

      #17448502
      Lukko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2005

        zo ik ben ook weer terug van sevenum, ik was er om 13:30 beetje aan de late kant, moest 5 euro entree betalen voor 1 wagen met 4en erin. ik heb veel mooie auto`s gezien, het was heel lekker weer.

        alleen vond het terrein wel erg groot?. terrein stond iets meer als de helft vol? miss had ik beter op zaterdag kunnen komen?

        die grepel aan het begin is wel minder, ik was met de sedan die is niet zo laag, maar voor echt lage auto`s was het niet echt handig.

        heb me voor de rest wel vermaakt, je kon er in ieder geval genoeg kopen ! volgend jaar weer alleen dan op een zaterdag!

        ik heb ook aantal foto`s gemaakt zet ik zo snel mogelijk online

        #17448503
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          vandaag gingen er idd veel weer vroeg er op uit. gisteren was het veel drukker en stond echt bijna alles vol. waarschijnlijk dat de meeste nog even doorgingen naar bochum?

          #17448504
          Navy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 August 2005

            Ook nog maar pas terug van een weekendje Sevenum.
            Ik heb er weer echt van genoten!

            En gasten die alleen de laatste paar uur komen om snel even een bekertje mee te pikken: blijf liever maar gewoon weg de volgende keer. Ik moet niks hebben van dat soort aasgieren.:swear (Sorry!)
            Moest me even van het hart!:D
            Zit me al te verheugen op volgend jaar!

            #17448505
            vincent23
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 February 2005

              origineel gepost door bordeaux beauty

              origineel gepost door nl-tuning
              wij hebben het zaterdag en zondag berengezellig gehad:jerry:jerry we waren met een gezellig cluppie:thumbup:jerry het was goed warm,.

              voor de rest zullen er vast mooie pics geschoten zijn:kewlpics:kewlpics

              groeten nick

              was idd erug gezellig zeg, volgend jaar weer????

              ik wel iig.

              groeten

              zekers erg gesellie :D:D

              heb me erg vermaakt enne t cluppie was groot maar erg leuk ;)

              ik hoop volgend jaar met de cabrio te kunnen en heeeeeeel miss met de mattig :jerry:jerry:jerry

              tot volgende jaar dan maar mensen:agent

              gr vinc

              #17448506
              Opelkees
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 September 2007

                origineel gepost door FnF_racer
                Kees, en hoeveel koste de modellen die je aan Gielio liet zien? ik zat op de grond naast het zwembadje, toen je ze showde. ;)

                genoeg;) haha

                je mag ze kopen hoor:P

                #17448507
                x-tinction
                  Lid sinds:
                  12 October 2008

                  Ik vond het wel gezellig op de zaterdag maar kan me inderdaad de frustratie indekken bij de mensen wat met hun auto bij show & shine stonden dat hun auto’s dik onder stof zaten daardoor. Maar ze zijn hier ook over aangesproken effe later maar daarna was natuurlijk de slalom. Vond er tal van mooie auto’s bij staan. Had je trouwens nog een prijs gewonnen met je c coupe black champion vond het een zeer nette auto:). Maar ik vond ze allemaal bijna mooi bij show & shine zkr die manta met die airbrush.

                  Helaas wel jammer van de prijzen van entree ik kwam op zaterdag en heb voor zaterdag en zondag gepakt omdat ik niet voor 10 uur van het terrein af zou zijn. maar hij zei 25 euro en organisator als ik me niet vergis had zelf van te voren gepost dat het dan maar 20 euro zou kosten. Dat was dan ook het enigste minpuntje van mijn zijde af.

                  Denk dat ik volgend jaar maar 3 dagen aanwezig ben:P. Als de weekenden niet op dezelfde datums vallen.

                  #17448508
                  FnF_racer
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 October 2004

                    origineel gepost door x-tinction
                    Helaas wel jammer van de prijzen van entree ik kwam op zaterdag en heb voor zaterdag en zondag gepakt omdat ik niet voor 10 uur van het terrein af zou zijn. maar hij zei 25 euro en organisator als ik me niet vergis had zelf van te voren gepost dat het dan maar 20 euro zou kosten. Dat was dan ook het enigste minpuntje van mijn zijde af.

                    oops, ik was gister om 11 uur pas weg……. stond ook op het terrein…:o

                    #17448509
                    vincent23
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 February 2005

                      ik moet wel zeggen dat de organisatie idd een stukje beter kon.

                      veel stof en troep bij de show en shine. heb jeje eigen de **** gepoetst zit er na 2 sec weer een dikke laag stof op.

                      entree was naar mijn idee iets te veel.

                      de wc’s waren smerig en het avond entertainment was niet echt super.

                      al met al een zeer geslaagd weekend, zoals ik al zei. maar ik denk dat het zeker ook aan het gezelschap ligt waar je mee ben.

                      gr vinc

                      #17448510
                      opelvssn
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        ik laat me er neit over uit…

                        was ik alleen maar doorgereden naar bochum:thumbdown:thumbdown:thumbdown

                        #17448511
                        x-tinction
                          Lid sinds:
                          12 October 2008

                          origineel gepost door FnF_racer

                          origineel gepost door x-tinction
                          Helaas wel jammer van de prijzen van entree ik kwam op zaterdag en heb voor zaterdag en zondag gepakt omdat ik niet voor 10 uur van het terrein af zou zijn. maar hij zei 25 euro en organisator als ik me niet vergis had zelf van te voren gepost dat het dan maar 20 euro zou kosten. Dat was dan ook het enigste minpuntje van mijn zijde af.

                          oops, ik was gister om 11 uur pas weg……. stond ook op het terrein…:o

                          Heb je geluk gehad :P was pas om half twee weg en had ik ook nog geluk dat iemand van de crew weg ging anders was ik niet meer van het terrein afgekomen want poort was op slot:P dus had ik bijna in auto moeten overnachten:P

                          #17448512
                          mantamafkees01
                            Lid sinds:
                            31 August 2004

                            Was een perfect weekend en inderdaad wat werden die kinderen met hun waterpistooltje irritant zeg met die zelf gemaakt cabrio . Even is leuk maar dat ging de hele dag maar door.
                            Voor de rest mooi weekend en ik heb de kop weer mooi rood. :P
                            Volgend jaar zekers weer.

                            #17448513
                            Rooie Richie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 December 2004

                              Wij zijn ook weer terug (the hornet). Aller eerst, de organisatie bedankt, voor de leuke weekend, maar inderdaad dat over open vuur gebeuren. Mij lijkt het eerder, dat je moet toezien, dat mensen een degelijk bbq neerzetten, dan dat je me fakkeltje verbied. Had zaterdag geen zin in discussies daarover en hebben de fakkels weggehaald.
                              Er waren wel andere dingen waar ik aan stoorde, honden los (mijn hond was continu vast), de hond laten scheiten en de stront laten liggen (wij ruimen het met een zakje op). Ook de stof vond ik een probleem. Wij stonden helemaal achteraan en kwamen heel veel auto’s langs. Die legertruck was echt te veel en heeft niets met een Opelmeeting te maken.
                              Ook de toegewezen plaatsen waren veel te klein. Al met al, een geslaagd weekend.
                              Ook wil ik de organisatie bedanken, voor het snelle reageren van me buurman, die echt slecht werd…..

                              #17448514
                              lukky
                                Lid sinds:
                                2 July 2004

                                heb ook het één en ander waar ik het niet mee eens was, zit je gezellig onder de party tent, vanaf 21:00 drie op olie lopende tuinfakkels aan staan, komen ze rond rijden met die golfkar… een paar minuten over twaalf in de nacht.. uit die fakkels.. open vuur… jaaahhh was dan noe, zitten we in het donker, nou dan een paar lampen op de aggegraat… ook uit dat ding…ja ook de aggegraat uit.. jaaahhh was da noe, wat een zeikregeltjes, zorg dan voortaan voor stroom daar op de meeting, en de plee… nou… had wel vaker een doek of iets dergelijks door heen gekunt, en de prijs uitreiking, jury in eigen beheer, oké dat kan nog, maar dan eigen leden die met een prijs gaan lopen..dat vind ik een beetje vreemd, ben absoluut geen beker jager..maar vind het niet kunnen, gun iedereen een beker, maar geeft OPN een meeting, en die verzorgen dan alles, kan je van uit je eigen clubje toch niet mee doen, maar heb voor de rest een leuk weekend gehad, veel leuke auto’s gezien en voor de kids was het ook leuk.. misschien wat puntjes van kritiek, maar daar kan je alleen maar van leren, hoop dat ze dat ook doen..
                                grtz lukky

                                #17448515
                                bladeofdarkness
                                  Lid sinds:
                                  4 August 2004

                                  Vond het weer een Super weekend zoals ieder jaar wel!
                                  Voor mij volgend jaar zeker weer:)

                                  snap alleen niet wat mensen te zeuren hebben over het crossen want volgens mij viel dit tog best wel mee..
                                  ik heb mij in ieder geval prima vermaakt!king:

                                  hoewel de muziek zaterdagaaf niet echt super was!

                                  verder de organisatie weer bedankt!:thumbup

                                  foto`s en filmpjes volgen nog

                                  #17448516
                                  rabbitopc
                                    Lid sinds:
                                    31 July 2008

                                    de entree vinden veel mensen een probleem maar zoals iemand van de orginisatie daar uitlegden kwam dat omdat het terein daar afhuren vreselijk duur is,

                                    ik was er vorig jaar ook en toen viel de opkomst door het slechte weer tegen ,en aan de hand van vorig jaar zullen ze de entree wel hebben berekend . en die kun je niet halfverwege gaan veranderen , en 25 euro voor een weekend kamperen vindt ik niet te duur :thumbup.

                                    dus snap niet dat daar moeilijk over gedaan wordt

                                    #17448517
                                    daruler
                                      Lid sinds:
                                      12 July 2009

                                      origineel gepost door Hulkie
                                      Ik stond er dit jaar in mijn eentje ( jammer genoeg ging mijn maat niet meer mee )

                                      sorry!!!! volgende ga ik zeker mee! zat mij ook al lekker tegen van het weekend!

                                      #17448518
                                      black champion
                                        Lid sinds:
                                        18 July 2004

                                        origineel gepost door x-tinction
                                        Had je trouwens nog een prijs gewonnen met je c coupe black champion vond het een zeer nette auto:).

                                        .

                                        dank je, begreep van me maatje dat ik geen prijs had kon er vandaag niet bij zijn. had gehoopt voor de prijsuitreiking weer te zijn. maar is helaas niet gelukt, wie hadden er wel prijs bij de c kadettjes?

                                        #17448519
                                        kriss
                                          Lid sinds:
                                          30 August 2007

                                          De organisatie viel dit jaar idd een beetje tegen. Sommige dingen kunnen in mijn ogen volgend jaar beter:

                                          – Concequent zijn in het heffen van entree. Heb van verschillende gehoord en hier gelezen dat ze allemaal verschillende prijzen hebben betaald.
                                          – Bovenstaande geldt ook voor de uiterlijke uitrij-tijd. De ene moet om 10 uur van het terrein af terwijl tegen de andere gezegd wordt dat 12 uur ook goed is. Niet erg netjes.
                                          – Beoordelingen show & shine duurde veeeel te lang en zat er uberhaupt enige logica in? Zag de jury kriskras over het terrein lopen.
                                          – Vind het jammer dat de echte showauto’s (die dus met trailer of vrachtwagen gebracht worden) niet in een aparte categorie gezet worden waardoor de ‘normale’ opelliefhebbers ook kans maken. Deze auto’s zullen (bijna) nul gebruikersschade hebben. En als je in het reglement zet dat voor de show & shine alle auto’s op het daarvoor bestemde terrein moeten staan, moet je dit ook naleven. Niets tegen die rooie Vec maar vind het jammer. Is te professioneel waardoor de rest bijna geen kans meer maakt.
                                          – Het zomaar rondcrossen op het terrein achter de show & shine was idd erg irritant. Heb je net je auto gepoetst ligt er weer een kilometer stof op. En zelfs de juryleden die net bij mijn auto stonden waren zich aant ergeren. Maar ze deden er niets aan….
                                          – De wc’s waren idd erg smerig. De dixie was schoner!
                                          – De crew was niet voldoende op de hoogte van het reilen en zeilen van alle activiteiten tijdens het weekend. Je kreeg veelal: “uhm geen idee, of moeten we die en die voor bellen” te horen. Dat vind ik persoonlijk jammer. Alle medewerkers horen toch op de hoogte te zijn dmv een soort draaiboek?!
                                          – De prijsuitreiking was ook erg onlogisch. Ging niet op alfabet en weer geen *** van te verstaan.
                                          – Voor grootste club zou ik in het vervolg bij binnenkomst iedereen vragen bij welke club ze horen. Dit jaar wisten de vrouwtjes niet eens wat er geteld moest worden: aantal aanwezige auto’s, aanwezige leden? Aantal auto’s in de club, aantal leden in de club? Lekker duidelijk dan. Bij de ingang kun je dat meteen oplossen. Want dat natte vingerwerk van: “ohh schrijf maar zoveel leden op” is natuurlijk niet eerlijk.

                                          Ik ben geen mierenneuker maar deze punten zijn puur en alleen bedoelt voor de organisatie zodat ze dit mee kunnen nemen voor volgend jaar. Want zoals ik al gelezen heb zijn er veel klachten dit jaar. Meer dan andere jaren en dat vind ik jammer.

                                          Verder heb ik een supertof weekend gehad. Je moet het zelf gezellig maken en als je met een leuk clubbie bent komt dat allemaal goed!!

                                          #17448520
                                          dudie-c20ne
                                            Lid sinds:
                                            5 August 2009

                                            heb ondanks dat i zaterdagmiddag pas ben aangekomen een prima weekend achter de rug. leuke wagens, maar jammer dat er ook ander merken bij stinden (was toch opel-meeting???) en was er tijdens de prijsuitreiking nou een audi die er vandoor ging met een beker??? verders een goed weekend gehad alleen jammer dat er vandaag al zoveel mensen vroeg weg waren.
                                            ps: het zou wat leuker zijn als de inschrijvingen voor de onderdelen niet zo vroeg zouden sluiten aangezien ik graag met de glow off mee had willen doen en de inschrijving om half 1 al gesloten was, was om die tijd net klaar met werken en moest toen nog 1,5 uur rijden naar sevenum.

                                            grtz

                                            #17448521
                                            nl-tuning
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              17 July 2006

                                              hier alvast een paar foto’s van onze hoek:D:D:D:D

                                              [img]220820091287.jpg

                                              [img]220820091270.jpg

                                              [img]220820091271.jpg

                                              [img]220820091272.jpg

                                              [img]220820091289.jpg

                                              dit waren een een aantal die ik even snel kon uploaden.

                                              groeten nick

                                              [img]220820091291.jpg

                                              #17448522
                                              x-tinction
                                                Lid sinds:
                                                12 October 2008

                                                origineel gepost door black champion

                                                origineel gepost door x-tinction
                                                Had je trouwens nog een prijs gewonnen met je c coupe black champion vond het een zeer nette auto:).

                                                .

                                                dank je, begreep van me maatje dat ik geen prijs had kon er vandaag niet bij zijn. had gehoopt voor de prijsuitreiking weer te zijn. maar is helaas niet gelukt, wie hadden er wel prijs bij de c kadettjes?

                                                Ik was alleen op de zaterdag aanwezig + feestavond dus kan het je helaas niet vertellen misschien dat iemand anders het hier weet.

                                                #17448523
                                                headzz
                                                  Lid sinds:
                                                  23 August 2007

                                                  mijn weekend was er ook toppie

                                                  veel bier en natuurlijk gezelligheid

                                                  alleen kwa douches en wc’s vond ik minder k moest n pokke end lopen voor wc

                                                  ma verder een top tijd gehad :P

                                                  #17448524
                                                  PAASHAAS
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    29 November 2004

                                                    Jammer dat er inderdaad door verschilllende medewerkers verschillende regels werden gehanteerd, of dit nu over het terreinbeleid ging, de tijden of het keuren….beetje rommelig….

                                                    Wel was het weer druk en gezellig, veel oude en nieuwe bekenden gezien en gesproken, hoop leuke dingen gezien en gedaan, het weer zat mee…
                                                    Ik heb in ieder geval een leuk weekend gehad….:agent

                                                    Zal in het fototopic wel een paar plaatjes dumpen straks :P

                                                    #17448525
                                                    funkycorsa
                                                      Lid sinds:
                                                      3 March 2009

                                                      origineel gepost door kriss
                                                      De organisatie viel dit jaar idd een beetje tegen. Sommige dingen kunnen in mijn ogen volgend jaar beter:

                                                      ……….
                                                      De prijsuitreiking was ook erg onlogisch. Ging niet op alfabet en weer geen *** van te verstaan.
                                                      volgends mij was het zeker wel op alfabet alleen idd wel slecht te verstaan
                                                      ……….

                                                      en verder met de club wel een super weekend gehad ondanks de carnavals muziek in de paarden stal:jerry

                                                    25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 307)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.