21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

Forumindex Forums Overige Meetings 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 301 tot 307 (van in totaal 307)
  • Auteur
    Berichten
  • #17448626
    JACR
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2005

      Verder voor de organistatie, super geregeld echt naar ons zin gehad.

      Vind dit persoonlijk veel geslaagder dan zo’n groot evenement als automania!!

      Complimenten weet hoeveel geregel het is:thumbup:thumbup:thumbup

      met vriendelijke groet,

      Crew midlands show off team

      #17448627
      funkycorsa
        Lid sinds:
        3 March 2009

        origineel gepost door JACR
        Verder voor de organistatie, super geregeld echt naar ons zin gehad.

        Vind dit persoonlijk veel geslaagder dan zo’n groot evenement als automania!!

        Complimenten weet hoeveel geregel het is:thumbup:thumbup:thumbup

        met vriendelijke groet,

        Crew midlands show off team

        toch heb ik jullie goodybags gemist :P
        de shampoo van de oude goodybag is namelijk bijna op :P
        mooie vec btw, nog nooit gezien in veenendaal :hmmz

        #17448628
        PAASHAAS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2004

          origineel gepost door JACR

          he wijsneus!!:hmmz wat denk je nou….

          er is me vriendelijk verzocht met de trailer te komen aangezien het te ver rijden is om 2 keer te rijden heb ik gevraagd of dit keer mijn auto in de trailer gekeurd mocht worden mijn auto is namelijk gewoon een straat auto en heeft ook gewoon z’n gebruiksporen maar goed…:vertag

          Deze prijs heb ik nu voor de 3e jaar gewonnen en heb voorgaande keren gewoon op het show veld gestaan.

          maar goed gaat je verder ook geen reet aan maar als je zo nodig iemand zwart wilt maken doe dat dan recht in z’n gezicht.

          Gegroet,

          dat rode ding van midlands (klinkt aardig jaloers moet ik zeggen)

          Heey Jeffrey

          Stoere actie die trailer, kon er de humor wel van inzien :P
          Ik snap de reactie’s ook wel, aangezien er hier door de organistatie afgeweken wordt van hun keurings route (die toch al niet geweldig was heb ik ergens terug gelezen)….Dan wil straks iedereen z’n auto op z’n eigen plek gekeurd hebben, en daar is op zo’n terrein als dat van Sevenum niet aan te beginnen he ;)

          #17448629
          JACR
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2005

            Kijk dit zijn andere reacties:thumbup

            Begrijp hun reden wel maar kom dan gewoon verhaal bij me halen, en ga niet zo wijs doen op het forum. Ik kon daar mijn auto er gewoon niet uitkrijgen dat kan helaas (tot nu toe) enkel gelijk vloers. anders was die er voor de keuring gewoon uit gegaan.

            Thanks voor jullie reactie

            #17448630
            JACR
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2005

              toch heb ik jullie goodybags gemist :P
              de shampoo van de oude goodybag is namelijk bijna op :P
              mooie vec btw, nog nooit gezien in veenendaal :hmmz [/quote]

              Sorry gappie,

              goodybags gingen als broodjes door de trailer zeg maar….. maar de prijswinnaars op sevenum hebben als het goed is ook deze schapoo erbij gekregen (ik had ze wel gegeven)

              Mijn Vectra is echt vaak in veenendaal maar niet als ik met de trailer kom.

              Gegroet,

              Jeffrey

              #17448631
              biancaatje
                Lid sinds:
                13 September 2009

                ik wil hier toch nog even op reageren ondanks dat we alweer een maandje verder zijn…

                de wc’s dat vrouwtje heeft zich de hele dag de poten uit het lijf gelopen en gepoetst om voor jullie shcone wc;s te zorgen de mensen die ze zodanig smerig maken zoals hier geroepen wordt wil ik thuis niet komen of zouden ze dit alleen met dit soort dingen doen………… hoe moeilijk is het om te richten de pleerol gewoon weg te gooien als het op is en ff door te trekken…

                de prijzen die opn wint vergeet niet dat niet alle opn leden op het treffen mee helpen dus niet ieder opn lid is vrijwilliger en niet iedere vrijwilliger is opn lid .. dit houdt ook in dat de keuringen ook gedaan worden door niet opn leden

                het niet weten van sommige dingen door vrijwilligers houdt vooral in dat je ook niet aan iemand van bijvoorbeeld de kinderhoek of bar moet vragen wanneer het gebeuren van de show en shine is daar is john/js400 en nog een paar mensen voor, ik he dit jaar niet echt opgelet maar vorig jaar hadden we schermen ophangen met de programma;s

                de entree prijs is een miscommunicatie geweest met de poort.. was afgesproken dat vrij- zondag 25 euro en zat-zondag 20 euro en dat is neit helemaal overgekomen naar de poort…

                het veld kwa droogte en kuilen ja daar kunnen we helaas niks aan doen met het mooie weer wat we gelukkig weer eens hadden heb je nu eenmaal stof doe je niks aan
                en de kuilen heb geen idee heb niet met een auto over het veld gereden dus weet niet of het echt zo erg was als sommige mensen zeggen

                het rijden met auto’s/quads/mini bikes ja daar proberen we op te letten maar je kan nou eenmaal niet op 2 plaatsen tegelijk zijn als organisatie/vrijwililger

                de bekerjagers hou je altijd dat was 15 jaar geleden ook al zo.. ik kom al v anaf het egin bij opn meeting en dit is elk jaar zo geweest

                de muziek was dit jaar idd bagger maar de vaste deejay was in spanje draaien en heeft mij via hyves al laten weten dat hij sevenum nooit meer zal laten schieten dus volgend jaar is de vaste dj er weer…
                maar aan de andere kant je kant t de mensen eigenlijk nooit naar de zin maken want iedereen heeft andere muzieksmaak.

                dat open vuur zoals john ook al zegt wij moeten ons ook aan regels houden dat jij een tuinfakkel neer wil zetten oke maar houdt er wel rekening mee dat door de droogte en warmte sneller dingen in de fik vliegen en na 24 uur zitten de meeste mensen binnen in de loods/hal/feestzaal hoe je t ook wil noemen en er zijn mensen bij die er niet aan denken om die fakkels uit te maken voor ze naar binnen gaan feesten… dan staat er dus een fakkel te branden waar niemand toezicht op heeft…

                dat van die stroom tja er zijn mensen die op tijd willen slapen met zo’n meeting en muziek en rijden mag ook niet meer na 24 uur voor zover ik het weet dus dan moet de generator ook uit en als je dan een lampje wil omdat je eruit moet voor de kleine of iets dergelijks snachts er zijn genoeg andere oplossingen geloof mij ik neem mijn kids ook al 3 jaar mee en de oudste is nu 3 jaar en 3 maanden dus ik heb ervaring genoeg hiermee…. het geven ook van die lampen op batterijen of kleine gasflesjes en die mogen wel want het is geen open vuur (voor ik daar weer commentaar op krijg,,,)

                verder wil ik er bij zeggen dat we deze punten zeker zullen meenemen naar de navergadering hier over (gegarandeerd ik zet ze zo meteen meteen op de agenda ) en hopend dat we er een oplossing voor kunnen vinden

                #17448632
                purple one
                  Lid sinds:
                  5 February 2008

                  origineel gepost door JACR

                  origineel gepost door nova….

                  origineel gepost door purple one

                  origineel gepost door (astra-99-dti)1

                  origineel gepost door purple one
                  ik heb me goed vermaakt van weekend en is ook hoop goed gegaan maar had zo ook me punten die minder goed gegaan was na mij inziens.

                  het eenige jammere wat ik vond is dat ik heel veel prijs winaars op een trailer ben tegen gekomen of het terien zag verlaten. en zelfs 1 die nog geneens op show en shine terein was geweest!!!

                  nou wouw je wel persoonlijk zeggen maar kwam er niet van!
                  En was geen komentaar op jou maar op het fijt dat er speciaal
                  een show en shine terein is en dat ze dan tog ook auto’s daar buiten
                  gekeurt worden!
                  Want anders kunnen ze dat wel bij iedereen doen!!
                  En had ik niet 4en half uur op de keuring hoefen wachten!

                  En daarbij doe ik wat ik met me auto doe niet voor de bekers
                  maar o
                  dat ik zelf mooi vind en natuurlijk is een beker dan mooi meegenomen
                  maar we zien volgend jaar wel weer hoe het loopt!!
                  dus dat niet mee valt te concureren met een auto die dagelijks word gebruikt!!

                  wat ik bijvoorbeeld liefste zou zien is speciale klasse voor die auto’s die alleen maar met trailer vervoert worden!!

                  en jah de tijd dat er gewacht moesten worden tijdens de show en shine vond ik ook erg lang( van 12 uur tot uur of 16 gewacht zomige) en dat vooral met die stof makende auto’s er naast! ik ben voorstander van om gewoon met auto door tent te moeten rijden dat meteen bekeken worden!

                  die ene auto die ji jbedoeld is zeker een LILA tigra??
                  of welke auto is dat geweest.

                  een rode vectra a

                  Dat rode midlands geval.. als je dan een prijs wilt winnen kom dan rijdend:thumbdown

                  he wijsneus!!:hmmz wat denk je nou….

                  er is me vriendelijk verzocht met de trailer te komen aangezien het te ver rijden is om 2 keer te rijden heb ik gevraagd of dit keer mijn auto in de trailer gekeurd mocht worden mijn auto is namelijk gewoon een straat auto en heeft ook gewoon z’n gebruiksporen maar goed…:vertag

                  Deze prijs heb ik nu voor de 3e jaar gewonnen en heb voorgaande keren gewoon op het show veld gestaan.

                  maar goed gaat je verder ook geen reet aan maar als je zo nodig iemand zwart wilt maken doe dat dan recht in z’n gezicht.

                  Gegroet,

                  dat rode ding van midlands (klinkt aardig jaloers moet ik zeggen)

                7 berichten aan het bekijken - 301 tot 307 (van in totaal 307)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.