21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

Forumindex Forums Overige Meetings 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 307)
  • Auteur
    Berichten
  • #17448601
    Faith
      Lid sinds:
      9 October 2006

      origineel gepost door Faith
      das een kwestie van ff doortrekken he…
      dan is ´t opgelost :jerry

      iedereen is nu aan ´t mopperen over vieze wc´s…
      maar heb je ´t ook tijdens de meeting aangegeven?
      Achteraf is ´t altijd makkelijk lullen… als je op de meeting je mond open had getrokken dan hadden ze direct kunnen gaan poetsen.

      #17448602
      deejay
        Lid sinds:
        12 December 2005

        Het is goed te horen dat de meeste mensen zich vermaakt hebben… het weer zat echt super mee al zorgde het droge veld inderdaad voor erg veel stof…

        Doordat er steeds meer mensen het gehele weekend komen denk ik dat er dan inderdaad wc’s bij moeten op het terrein en waarschijnlijk ook een extra schoonmaak(st)er bij moet om het netjes te houden. wellicht een grotere unit midden op het veld met extra wasbakken… Tevens zou er wellicht halverwege het weekend een ronde gedaan kunnen worden om de vuilnisbakken te legen…

        De minicrossers heb ik inderdaad veel klachten over gehoord en voorgane jaren waren deze niet toegestaan op het terrein, waarom dit nu wel zo was is mij onbekend…

        De muziek was ook iets waar OPN zelf niet al te blij mee was, men streeft ernaar er een groot Opelfeest van te maken, maar zelfs na aandringen van diverse Crew-leden lukte het niet dit aan het verstand van de Dj te krijgen….

        De Carwash vond ik zelf beter dan vorig jaar, want dat was echt een feestje met veel interactie met het publiek…. er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering, maar deze dames deden het vrijwillig terwijl de dames van vorig jaar er fors betaald kregen…..

        Twee jaar geleden heb ik contact gehad met Dirkx om te zien wat het gaat kosten om iedereen op het hele terrein van stroom te voorzien. Alleen het plaatsten van de gehele installatie kost meer dan de helft van wat het gehele evenement kost. Dan heeft het nog geen minuut gedraaid… Dit zou betekenen dat een weekend-kaartje meer dan twee keer zo duur zou moeten worden…nog even afgezien van een extra stel vrijwilligers die storingen moeten oplossen bij regen enz enz…

        Ik weet dat er binnen OPN ook geoppert is voor de show en shine naar een andere plaats te verhuizen op het terrein, dus ze zitten niet stil wat dit betreft, maar alle veranderingen hebben tijd nodig…


        Het is goed om aan te geven wat men niet goed vond aan het evenement, maar neem dan wel de moeite om ook de positieve punten te benadrukken… OPN-vrijwilligers lezen dit forum ook of krijgen het indirect te horen… Mensen die zich meer dan een week voor iedereen hebben ingezet verdienen ook te horen wat er wel goed was!!

        #17448603
        Ali-GSI
          Lid sinds:
          30 June 2004

          het enige wat ik minder vond was dat er geen F1 te zien was… :P Mijn favo sport, zou uitgezonden worden, ik dus snel naar de S&S enzo om het niet te missen, is het er niet op :( ;) Maar ja, als dat het enige is ;)

          Die stof was er toch wel dus ff doekkie over de auto en klaar (jaren geleden op Blitz hits was het veel erger :P )

          Over de S&S kan je altijd discussieren, maar een jury heeft gewoon een bepaalde smaak, en daar beoordelen ze naar, denk wel dat als jij je auto extreem uitbouwt, dat je ook vraagt om veel kritischer bekeken te worden. Ik was 2e bij de Vectra B terwijl een clublid van me met een veel minder omgebouwde auto gewonnen had. Maar op de achtergrond weet ik wel hoe hard hij altijd aan het poetsen is met die auto en wat hij er allemaal aan energie in stopt. Hij heeft dan ook verdiend gewonnen… En ook al had ik geen beker, so what! het is maar een beker…

          En dat er OPN leden meededen met de S&S kan je ook lang en kort over discussieren, maar volgens mij is dat al jaren lang zo… Dus nu word er ineens kritiek op geleverd? (Kan ook zijn dat ik het mis heb, maar vorig jaar enzo zag ik ook wel dat OPN leden prijs hadden?) Misschien toch een idee om dit soort dingen te voorkomen door een aparte clubwagen klasse in te voeren… Maar goed, mij schoppen ze er niet mee tegen het verkeerde been… zoals ik al zei, wat is nou een beker tegenover een geweldig gezellig weekend? ;)

          Voor mij draait sevenum gewoon om de gezelligheid, het feesten, het ouwehoeren, de lol, en het brakke gevoel wat je dan op maandag hebt… Als je dat gevoel hebt, dan is in mijn ogen sevenum weer geslaagd!!! :D

          De DJ was idd wel ruk, zijn muziek keus en manier van draaien raakte af en toe kant noch wal, maar ik zal ook wel te verwend zijn met al die feesten die ik zie in een jaar tijd (Defqon, Qbase, decibel enz. enz. :P) Maar ook al draaide hij ruk, met de nodige drank en de juiste instelling is het zelfs dan gezellig :)

          Verder heb ik eigenlijk niks aan te merken op het weekend, gewoon lekker doorgaan, en OPN ziet zelf de verbeterpunten ook al, dus das ook een pluspunt, dus zal volgend jaar Sevenum nog beter worden :P

          Misschien heb ik bepaalde zaken wel gemist aan de kritiek te lezen, maar ik vond het weekend gewoon weer super, maar dat kan ook wel liggen omdat de sfeer bij ons in de partytent in binnen de club weer zoals altijd top was.

          OPN, ga zo door, want wil volgend jaar weer kunnen feesten :P

          Ik wil dan namens Vectra Team Nederland ook OPN en alle vrijwilligers die dat weekend hebben mogelijk gemaakt bedanken! :D

          #17448604
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            een dikke :wors:wors:wors voor de organisatie

            ga er zelf maar eens staan het gehele weekend en zorg maar eens dat alles in goede banen verloopt

            degenen met het meeste comentaar zijn vaak ook degenen waarvan je nooit niet enige medewerking van hoeft te vragen

            ik ben er volgend jaar weer gezellig bij en met mij hoop ik ook weer vele andere je maakt tenslotte het gezellige wel zelf
            ondanks dat er natuurlijk altijd wel iets misgaat
            je kunt het nooit naar ieders zin maken
            en als er geen OPN meeting komt is het ook niet goed

            :angel

            #17448605
            deejay
              Lid sinds:
              12 December 2005

              origineel gepost door Ali-GSI
              het enige wat ik minder vond was dat er geen F1 te zien was… :P Mijn favo sport, zou uitgezonden worden, ik dus snel naar de S&S enzo om het niet te missen, is het er niet op :( ;) Maar ja, als dat het enige is ;)

              Ja dat was inderdaad jammer, zal me niet weer gebeuren…. alles mee maar kreeg het signaal niet te pakken…. meteen bij thuiskomst een schotel, ontvanger en voldoende kabel besteld king:

              #17448606
              Flpke
                Lid sinds:
                27 August 2008

                origineel gepost door deejay
                Het is goed te horen dat de meeste mensen zich vermaakt hebben… het weer zat echt super mee al zorgde het droge veld inderdaad voor erg veel stof…

                Doordat er steeds meer mensen het gehele weekend komen denk ik dat er dan inderdaad wc’s bij moeten op het terrein en waarschijnlijk ook een extra schoonmaak(st)er bij moet om het netjes te houden. wellicht een grotere unit midden op het veld met extra wasbakken… Tevens zou er wellicht halverwege het weekend een ronde gedaan kunnen worden om de vuilnisbakken te legen…

                De minicrossers heb ik inderdaad veel klachten over gehoord en voorgane jaren waren deze niet toegestaan op het terrein, waarom dit nu wel zo was is mij onbekend…

                De muziek was ook iets waar OPN zelf niet al te blij mee was, men streeft ernaar er een groot Opelfeest van te maken, maar zelfs na aandringen van diverse Crew-leden lukte het niet dit aan het verstand van de Dj te krijgen….

                De Carwash vond ik zelf beter dan vorig jaar, want dat was echt een feestje met veel interactie met het publiek…. er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering, maar deze dames deden het vrijwillig terwijl de dames van vorig jaar er fors betaald kregen…..

                Twee jaar geleden heb ik contact gehad met Dirkx om te zien wat het gaat kosten om iedereen op het hele terrein van stroom te voorzien. Alleen het plaatsten van de gehele installatie kost meer dan de helft van wat het gehele evenement kost. Dan heeft het nog geen minuut gedraaid… Dit zou betekenen dat een weekend-kaartje meer dan twee keer zo duur zou moeten worden…nog even afgezien van een extra stel vrijwilligers die storingen moeten oplossen bij regen enz enz…

                Ik weet dat er binnen OPN ook geoppert is voor de show en shine naar een andere plaats te verhuizen op het terrein, dus ze zitten niet stil wat dit betreft, maar alle veranderingen hebben tijd nodig…


                Het is goed om aan te geven wat men niet goed vond aan het evenement, maar neem dan wel de moeite om ook de positieve punten te benadrukken… OPN-vrijwilligers lezen dit forum ook of krijgen het indirect te horen… Mensen die zich meer dan een week voor iedereen hebben ingezet verdienen ook te horen wat er wel goed was!!

                :thumbup

                Wc’s en wasbakken vind ik het belangerijkste van allemaal.

                Ik kan wel eens informeren wat het kost om met een ton water rond te blazen om de stof te verminderen.

                #17448607
                Ali-GSI
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  origineel gepost door deejay

                  origineel gepost door Ali-GSI
                  het enige wat ik minder vond was dat er geen F1 te zien was… :P Mijn favo sport, zou uitgezonden worden, ik dus snel naar de S&S enzo om het niet te missen, is het er niet op :( ;) Maar ja, als dat het enige is ;)

                  Ja dat was inderdaad jammer, zal me niet weer gebeuren…. alles mee maar kreeg het signaal niet te pakken…. meteen bij thuiskomst een schotel, ontvanger en voldoende kabel besteld king:

                  das je geraaien :P volgend jaar wil ik wel kunnen kijken :P

                  #17448608
                  sjoerdie
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 September 2005

                    [/quote]

                    :thumbup

                    Wc’s en wasbakken vind ik het belangerijkste van allemaal.

                    Ik kan wel eens informeren wat het kost om met een ton water rond te blazen om de stof te verminderen. [/quote]

                    dat is niet echt een oplossing,

                    dan maak je er een grote smeerbende van.

                    wil je niet dat het regent, ga je de boel nat zitten maken.

                    daar krijg je meer kwaaie gezichten van

                    #17448609
                    Flpke
                      Lid sinds:
                      27 August 2008

                      origineel gepost door sjoerdie

                      :thumbup

                      Wc’s en wasbakken vind ik het belangerijkste van allemaal.

                      Ik kan wel eens informeren wat het kost om met een ton water rond te blazen om de stof te verminderen. [/quote]

                      dat is niet echt een oplossing,

                      dan maak je er een grote smeerbende van.

                      wil je niet dat het regent, ga je de boel nat zitten maken.

                      daar krijg je meer kwaaie gezichten van [/quote]

                      Dan kom je niet zo vaak op festivals of meetings ofwel?

                      Als het gras goed kort gemaait wordt, en alleen de paden rustig besproeit worden dan is dit helemaal geen probleem..
                      En daar krijg je ook echt geen smeerbende van..

                      Begin van de maand ook nog gedaan bij een festival..
                      Stof was al meteen een heel stuk minder…

                      #17448610
                      manta19sr
                        Lid sinds:
                        24 July 2007

                        nou heb me perfect vermaakt enige wat mij tegen stond was de OPN-Gestapo,klagen als je wat gas geeft om te starten snachts om even je auto terug te brengen naar je tent,verder stationair rijden,en dan maar klagen terwijl andere de muziek keihard aan hebben en daar mensen van de crew bij aanwezig waren,
                        verder toppie!
                        genoeg spul te koop enz,en gelukkig niet zo veel tupperware,mooie autos gezien,en klagen over een gultje in het gras doe ik niet,want een auto moet dat wel aankunnen,anders had je dtm moeten gaan rijden.

                        #17448611
                        Psycho-bitch
                          Lid sinds:
                          4 March 2005

                          was weer een goeie meeting!

                          verder eigenlijk niet echt problemen gehad ergens mee!

                          helemaal goed maken voor iedereen is een lastige klus dus ja opn tot volgend jaar heb al weer vrij gevraagd voor volgend jaar :angel

                          heb zelf 3de prijs b corsa mee mogen nemen:D

                          #17448612
                          GlennGSI
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            28 August 2007

                            origineel gepost door mayhem

                            origineel gepost door timbo

                            origineel gepost door mayhem

                            origineel gepost door timbo
                            wij vertrekken over een half uurtje:D

                            je was op dreef met de trompet:P

                            vond t weer lache or, heb geen problemen met sevenum. t is dan geen tupperware meeting, maar er is zat leuk spul, en veel standjes met delen voor de oldtimers… kofferbak van de ascona lag weer vol:thumbup

                            Ik was zeker op dreef haha

                            ben trouwns op 2 cilinders naar huis gereden was maar ongeveer 20 km dus dat was wel te doen
                            er hielden er zaterdag avond bij de glow off ineens 2 mee op toen ik aan het vlammen was:hmmz

                            ik heb me rot gelachen zaterdag, gaat er opeens 1 trompetteren by t crossen:jerry

                            midlands is altyd met de trailer, hij rijd overigens wel op straat or (Die vec).

                            ik ben enkel zaterdag geweest, en ben 2x wezen pissen, maar de wc was toch niet ubersmerig ofzo, enkel verdomde krap:P en ik ben toch echt geen grote jongen.

                            die leepu astra f was indd irritant, en een paar kleine rotjong op minibikes/quadjes was ik ook een eind zat…
                            wij betaalden gewoon een tientje (3man in de ascona) en moesten voor 10 uur t terrein afzijn.

                            Heb je niet gezien zaterdag :o was je met de D kadett ??

                            #17448613
                            imported_piet
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 September 2004

                              de weekendmensen van onze club hebben zich goed geamuseerd ,en helaas omdat niet iedereen het weekend kon maar ook de dagmensen hebben een gezellige sfeer gemaakt en gehad:thumbup

                              en wat het kritiek betreft wil toch even petje af zetten om weer zowat te werk stellen met de vrijwilligers ,er komt genoeg bij kijken en overal is wel wat en we zullen het eerste treffen nog moeten gaan tegenkomen wat vlekkeloos heeft gelopen:P:D

                              hierbij de link van onze foto’s :http://www.opeloldiesclub.nl/index.php?option=com_zoom&Itemid=27&catid=35

                              #17448614
                              js 400
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 June 2004

                                origineel gepost door dracuhl
                                Vandaag even geweest en meteen de laatste keer geweest.

                                Dat treffen slaat werkelijk alles. Allereerst 15 euro entree moeten betalen voor de astra en twee personen. Nouw vooruit dacht, als het een goede meet is kan het wel.

                                Kom rond 1 uur aan, vraag aan de organisatie of er show en shine is. ja hoor ff inschrijven in de tent en klaar vertelden ze me. Nouw auto parkeren was een ramp, iedereen reed over het terrein door mekaar heen en begin terrein lag een gootje waar je echt wel moest oplletten als die verlaagd is.

                                Verop het terrein ook diverse gaten in het veld. Daarna auto geparkeerd en naar de tent voor inschrijving. Blijkt dat je maar tot 12.30 kunt inschrijven hiervoor. Dus ik vragen waarom dit niet bekend was op internet, anders was ik wel eerder gekomen. Nou enigste pluspuntje dat ze me dan konden geven was dat ik me alsnog kon inschrijven, dus opzich blij. Vraag ik hoelaat de uitreiking is, ja morgenavond om 17:00 uur. Dus dan moest ik morgen maar weer terugkomen en werdom 15 euro entree dokken.

                                Dat vond ik niet zo leuk, er was zelfs een astra speciaal uit friesland gekomen vandaag ook voor show en shine en die kreeg het zelfde te horen. Als we beide dit van te voren wisten waren we waarschijnlijk NIET gekomen.

                                Jammer, maar toch een rondje gelopen en vond het erg tegenvallen. Hier en daar een mooie getunde auto en klassieker, maar het gros was gewoon standaard en hier en daar leek het wel een zooitje ongeregeld.

                                Ik was vandaag totaal niet onder de indruk van Sevenum en vraag me dus ook af of dit ieder jaar zo is?

                                ik weet niet wat jij allemaal lult hier maar waar haal je 15 euro vandaan want een dag kost 10 euro:o ik hier nog bijgezet dat je zondag tot 12 uur kon inschrijven anders komen we in tijdnoot.
                                de rijsuitrijking begint nooit op 17.00 uur ik weet niet waar je dit allemnaal vandaan haalt sorry
                                en dat er geen intresante wagen stonden voor jouw mischien niet ik weet niet waar jij van houd,maar er stond zat mooi spul dacht ik zo.
                                em waarom het elke jaar is nouw wat denk je,dit is het grootste opel treffen vaan de benelux:P

                                #17448615
                                js 400
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  origineel gepost door black champion
                                  vond het erg tegenvallen dit jaar!

                                  allemaal van die kleine zeikregels, geen open vuur oke, maar als je savonds met z’n allen in de partytent zit en ze komen je dan vertellen dat de fakkel die er staat uit moet, das toch wel heel erg.
                                  op vrijdag de crossbaan op met de corsa meteen een grote bek van de organisatie dat we de auto wel mee terug moesten nemen en dat we niet mochten crossen. kun je ook normaal vragen.

                                  wat betreft ’s avonds in de manege ik heb me goed vermaakt heb me alleen dood gerergerd aan die DJ! wat een knuppel.

                                  jurering vond ik op zaterdag erg lang duren heb er van 13.00 tot 17.00 met mijn auto gestaan!

                                  we zullen nog weleens zien of we volgend jaar nog komen….

                                  de crosbaan is op zaterdag e zondag open,niet op de vrijdag anders krijgen we een puinhoop.
                                  ol heb brandweer controlle gehad en die deden door de droogte heel moeilijk over alles met wat vuur te maken had,dus wij zijn ook aan allerlij regels gebonden.

                                  #17448616
                                  js 400
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    ik snap het wc verhaal niet helemaa,we hebben een dame rond lopen die heel de dag en de avond de wc schoonmaakt.
                                    maar ja als ze ergens anders iets aan het schoonmaken is en een ander maakt de boel weer gelijk vies dat kan ze niet bijhouden.en voor alle mensen die hier kommetaar leveren ik zie jullie dan wel op het treffen dat je gaat organiseren,want ja de beste stuurlui staan aan wal natuurlkijk.
                                    wij werken ons in het sweet om er een mooi meeting van te maken, elk jaa weer.:D:D:D:D en gaan daar ook mee door,er zijn altijd verbeter punten maar sommige hier gaan wel erg ver,de prijs is te duur pff dan ga je naar automax lekker 70 euro betaken:P.
                                    er is altijd wat te seuren natuurlijk,maar regels moeten er ook zijn natuurlijk.
                                    ik krijg gan van fuitsers te horen dat ze graag komen omdat ze hier normaal kunnen slapen en dat het geen tering zooi is,dus dan valt het dus wel allemaal mee.
                                    de meeste die ik hier lees hebben nooit een echte duitse meeting meegemaakt dan waardeer je onze wc wel hoor:D:D:D

                                    #17448617
                                    astra-99-dti1
                                      Lid sinds:
                                      19 August 2009

                                      moet eerlijk zeggen in papenburg was de boel ook schoon, toen ik daar was vorig jaar op weekend treffen.
                                      denk dat je dan nog verder duitsland in moet voor vieze wc’s
                                      ga je naar frankrijk bah moet je soms boven een gat zitten:P
                                      :afro

                                      #17448618
                                      kurtmanta
                                        Lid sinds:
                                        18 November 2005

                                        vond de prijs zelf heel aardig
                                        de meeste weekend treffens zijn een pak duurder

                                        dat is zeker een groot pluspunt
                                        snap ook niet dat ze daarover bezig zen

                                        ga maar eens na duivelsberg of in brustem naar een weekend treffen

                                        #17448619
                                        Anoniem
                                          Lid sinds:
                                          1 January 1970

                                          origineel gepost door js 400
                                          de prijs is te duur pff dan ga je naar automax lekker 70 euro betaken:P.

                                          John,

                                          De prijs was zeker goed. Alleen wat ik alleen niet begrijp is dat de prijzen bijna niet te verkrijgen waren van te voren. Vond ze met geluk op opelpower forum:

                                          Author=JackM83
                                          ENTREEPRIJZEN :

                                          heel weekend 25 euro per auto
                                          kom je op de zaterdag en de zondag 20 euro
                                          en voor een dag 10 euro

                                          Nu kwam ik bijvoorbeeld op Zaterdag en bleef tot zondag en ik moest alsnog 25 euro betalen. Mss een tip om de prijzen op de voor of achterkant van de Flyer te vermelden en aan de poort. Dan is er nooit onduidelijkheid over :D

                                          Verder een top meeting! petje af!, weer zat ook lekker mee (door en door verbrand ;))

                                          #17448620
                                          Flpke
                                            Lid sinds:
                                            27 August 2008

                                            Ik vind de prijs ook niet duur, dat zeg ik niet.. maar verwachte er meer van voor die prijs.

                                            Ik kom elk jaar op een festival, en blijf daar ook slapen (2 Nachten)
                                            Vrijwillige bijdrage, als je nu 5/10/15 euro geeft, maakt niks uit.

                                            Camping met stroom, Bier in de tent nog geen 1,50 en op Zondag morgen een gratis stevig ontbijt, zoveel vreten als je kunt..Broodjes,Spek met Ei noem maar op.

                                            Is trouwens een Oldtimer Tractor Treffen, maar tevens ook voor oldtimer auto’s, Vrachtauto’s, Americanen en Oldtimer brommers.

                                            Stonden afgelopen jaar veel Opeltjes. Wel orgineel..

                                            #17448621
                                            tcat
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              23 December 2004

                                              @JS

                                              HEb weer volop genoten van het weekend!!!
                                              En je heb er altijd ziekerds tussen zitten, die het liefst een betonnen en egale vloer hebben
                                              waar je de hele dag voor 25 euro geld toe naar binnen kom.
                                              Wc’s zijn van goud..
                                              En alleen maar super bolides wilt zien.
                                              (er zijn genoeg mensen die niet leven voor hun auto, maar gewoon een hobby is!!!!)

                                              Maar ja.
                                              Als er nou een is die er niets aan vindt, en 9 wel….
                                              Dan ligt het vast niet aan het weekend!!!!
                                              Volgend jaar, ben ik er weer bij (sterker nog, vrijwillig verplicht heb ik gehoord:P)

                                              Normaal zeik ik niet hier op het OF, maar nu dus wel..
                                              Want sommige reactie’s gaan dus werkelijk nergens over.


                                              @Dracuhl
                                              ,
                                              Zou graag willen dat je het volgend jaar zelf gaat organiseren.
                                              Kom ik ook…
                                              Dan zien we wel wat jij er van maakt!!!!!!!

                                              #17448622
                                              Pastra
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 February 2007

                                                origineel gepost door js 400
                                                de meeste die ik hier lees hebben nooit een echte duitse meeting meegemaakt dan waardeer je onze wc wel hoor:D:D:D

                                                oschersleben: De dixi’s is al geen succes, en vooral niet als de toiletrollen in de bak liggen, bak vol, lekker stinken, en dus papier op…

                                                Moet zeggen dat ik de wc’s SCHOON vond, en aan de bagger op de vloer doe je gewoonweg niks, of je moet met je sokken in andersmans zeik willen staan(sommige ZEIKERDS kunnen nie richten nie)

                                                Had op opelpowerforum al eens gezegd, en hier nog eens: PETJE AF!!! Weinig slaap voor jullie, en toch de hele dag lachen omdat het zo’n supermeeting is!!!:wors:wors

                                                @ tcat: als je niet komt, KOMEN WE JE HALEN:jerry

                                                #17448623
                                                fredje
                                                  Lid sinds:
                                                  30 June 2004

                                                  Nou ik heb me super vermaakt heel t weekend, en absoluut GEEN problemen met de organisatie (waren zelfs erg gezellig).
                                                  Wc’s worden toch echt vies door de bezoekers, en de keren dat ik geweest ben, was het nog redelijk te doen.

                                                  Tja, stof heb je altijd, evenals mensen die zich niet kunnen gedragen, maar daar kun je niet de organisatie de schuld van geven.

                                                  En tja dat die dj niet snapt hoe hij n feessie moet bouwen……………..Gelukkig hebben we t toch mooi ff voorgedaan met “de woonboot”
                                                  Dat gestamp hoeft voor mij ook niet, maar snap best dat er mensen zijn die zoiets wel willen, maarja, gewoon gek doen en stuiteren maar dan.

                                                  kortom, weer een supergeslaagd weekend, en volgend jaar ben ik er weer (met mijn eigen meetlint, en iemand die kan meten :D :P
                                                  :P :jerry)

                                                  #17448624
                                                  Mousey
                                                    Lid sinds:
                                                    2 September 2009

                                                    Beetje late reactie mss, maar ik begin me op het moment meer te storen aan het commentaar van sommige mensen hier :swear, met name over de volgende punten:

                                                    – De toiletten, ja ze waren niet altijd fris, maar dit ligt toch echt aan de mensen die voor je geweest zijn (voor opn, mss wat vaker controleren of ze schoon zijn).
                                                    – De mensen die liggen te zeuren over entreeprijzen, ben het ermee eens dat opn zelf moet zorgen dat dit goed verloopt, maar 25 euro voor 3 dgn, daar sta je niet voor op een camping!
                                                    – Het terrein, wat dacht je ervan dat dit in het dagelijks leven een manege is en geen showroom………… Mensen die hier over lopen te zeuren, ga een week van te voren zelf die gaten dicht gooien en verzin iets op dat gootje!!!!! Over het gras ben ik het dan wel eens dat dit iets korter mag.

                                                    Waar ik het dan wel weer helemaal mee eens ben, dat de organisatie een beetje meer op een lijn moet zitten wat betreft afspraken over bepaalde onderdelen en het regelement! De een laat iets toe en de andere verbied het, dit is iets wat bij heel veel mensen heel avanrechts gaat werken, zo krijg je juist dat mensen stennis gaan maken!
                                                    Ook vind ik dat er beter afspraken moeten worden gemaakt wat betreft de S&S en het crossveldje, je kunt het niet maken deze 2 onderdelen op het zelfde tijdstip te laten plaatsvinden, mensen voor S&S hebben lang genoeg aan hun auto gepoetst en gewerkt, dan is het niet leuk als de jury komt je auto weer helemaal onder het stof ligt!

                                                    Zelf alle 3 de dagen aanwezig geweest en ik heb een super weekend gehad! Tuurlijk heb je altijd bepaalde hekelpunten, maar probeer idd maar eens zo’n weekend op poten te zetten, wat dat betreft petje af voor opn :thumbup……………….Vindt het heel lullig dat sommige mensen het hier zo af aan het zeiken zijn, want het is en blijft een gezellige meet en het mag cliche klinken, maar gezelligheid is niet iets waar alleen opn voor moet zorgen, dat moet je zelf met je clubje doen!

                                                    #17448625
                                                    JACR
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      21 November 2005

                                                      origineel gepost door nova….

                                                      origineel gepost door purple one

                                                      origineel gepost door (astra-99-dti)1

                                                      origineel gepost door purple one
                                                      ik heb me goed vermaakt van weekend en is ook hoop goed gegaan maar had zo ook me punten die minder goed gegaan was na mij inziens.

                                                      het eenige jammere wat ik vond is dat ik heel veel prijs winaars op een trailer ben tegen gekomen of het terien zag verlaten. en zelfs 1 die nog geneens op show en shine terein was geweest!!!

                                                      dus dat niet mee valt te concureren met een auto die dagelijks word gebruikt!!

                                                      wat ik bijvoorbeeld liefste zou zien is speciale klasse voor die auto’s die alleen maar met trailer vervoert worden!!

                                                      en jah de tijd dat er gewacht moesten worden tijdens de show en shine vond ik ook erg lang( van 12 uur tot uur of 16 gewacht zomige) en dat vooral met die stof makende auto’s er naast! ik ben voorstander van om gewoon met auto door tent te moeten rijden dat meteen bekeken worden!

                                                      die ene auto die ji jbedoeld is zeker een LILA tigra??
                                                      of welke auto is dat geweest.

                                                      een rode vectra a

                                                      Dat rode midlands geval.. als je dan een prijs wilt winnen kom dan rijdend:thumbdown

                                                      he wijsneus!!:hmmz wat denk je nou….

                                                      er is me vriendelijk verzocht met de trailer te komen aangezien het te ver rijden is om 2 keer te rijden heb ik gevraagd of dit keer mijn auto in de trailer gekeurd mocht worden mijn auto is namelijk gewoon een straat auto en heeft ook gewoon z’n gebruiksporen maar goed…:vertag

                                                      Deze prijs heb ik nu voor de 3e jaar gewonnen en heb voorgaande keren gewoon op het show veld gestaan.

                                                      maar goed gaat je verder ook geen reet aan maar als je zo nodig iemand zwart wilt maken doe dat dan recht in z’n gezicht.

                                                      Gegroet,

                                                      dat rode ding van midlands (klinkt aardig jaloers moet ik zeggen)

                                                    25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 307)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.