Forumindex › Forums › Overige › Meetings › 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 augustus 2009 om 09:28 #17448476
hmm morgen kan ik helaas niet komen.
vandaag wel,
rijdt hier rond half 1 weg, ben ik om 1uur altijd daar :D22 augustus 2009 om 16:21 #17448477Vandaag even geweest en meteen de laatste keer geweest.
Dat treffen slaat werkelijk alles. Allereerst 15 euro entree moeten betalen voor de astra en twee personen. Nouw vooruit dacht, als het een goede meet is kan het wel.
Kom rond 1 uur aan, vraag aan de organisatie of er show en shine is. ja hoor ff inschrijven in de tent en klaar vertelden ze me. Nouw auto parkeren was een ramp, iedereen reed over het terrein door mekaar heen en begin terrein lag een gootje waar je echt wel moest oplletten als die verlaagd is.
Verop het terrein ook diverse gaten in het veld. Daarna auto geparkeerd en naar de tent voor inschrijving. Blijkt dat je maar tot 12.30 kunt inschrijven hiervoor. Dus ik vragen waarom dit niet bekend was op internet, anders was ik wel eerder gekomen. Nou enigste pluspuntje dat ze me dan konden geven was dat ik me alsnog kon inschrijven, dus opzich blij. Vraag ik hoelaat de uitreiking is, ja morgenavond om 17:00 uur. Dus dan moest ik morgen maar weer terugkomen en werdom 15 euro entree dokken.
Dat vond ik niet zo leuk, er was zelfs een astra speciaal uit friesland gekomen vandaag ook voor show en shine en die kreeg het zelfde te horen. Als we beide dit van te voren wisten waren we waarschijnlijk NIET gekomen.
Jammer, maar toch een rondje gelopen en vond het erg tegenvallen. Hier en daar een mooie getunde auto en klassieker, maar het gros was gewoon standaard en hier en daar leek het wel een zooitje ongeregeld.
Ik was vandaag totaal niet onder de indruk van Sevenum en vraag me dus ook af of dit ieder jaar zo is?
22 augustus 2009 om 16:53 #17448478ik ben ook weer terug.
dat je tot 12:30 in kon schrijven is meerdere malen verteld!
het was errug gezellig hoor mooi weer een mooie auto’s
alleen die irritante rondrijdende cabrio astra mag van mij wel wegblijven:vertag
verder een en al lof t was een gezellige dagking:22 augustus 2009 om 17:59 #17448479origineel gepost door timbo
wij vertrekken over een half uurtje:Dje was op dreef met de trompet:P
vond t weer lache or, heb geen problemen met sevenum. t is dan geen tupperware meeting, maar er is zat leuk spul, en veel standjes met delen voor de oldtimers… kofferbak van de ascona lag weer vol:thumbup
22 augustus 2009 om 18:29 #17448480origineel gepost door Opelkees
ik ben ook weer terug.dat je tot 12:30 in kon schrijven is meerdere malen verteld!
het was errug gezellig hoor mooi weer een mooie auto’s
alleen die irritante rondrijdende cabrio astra mag van mij wel wegblijven:vertag
verder een en al lof t was een gezellige dagking:Heb alleen op een forum gelezen dat alleen op zondag tot 12:00 uur was en verder heb ik er niets over kunnen vinden.
Vond het daarom wel jammer, want had er niet op gerekend namelijk, anders was ik wel eerder gekomen.
22 augustus 2009 om 20:27 #1744848115 euro entree?? Wij waren met z’n drieën in één auto en hebben een tientje moeten betalen…
Ik vond het wel een mooie meet. Er was zeker wel veel moois te zien. Die omgebouwde Astra Pick up was wel een beetje irritant de hele dag over het terrein aan het rijden idd. Hier nog ff een plaatje ervan (wel leuk gemaakt dat ding)!
Gr Wesley
22 augustus 2009 om 22:05 #17448482Ik ben ook weer terug,vond het weer een geslaagde meeting.
Over de intree prijs,dat klopt van geen kant ik betaalde gewoon 10 euro zo als het hoort voor een dag, maar de andere jongens betaalde 25 voor de zaterdag en zondag terwijl er hier op het forum stond 25 voor vr, za en zo en 20 voor za en zo:wtf
Over het terrein heb je wel een punt,daar zou de organisatie bij de eigenaar eens aan moeten kaarten over de kuilen en idd het gootje, en wat ik altijd jammer vind is dat het gras zo lang is, was dit jaar gelukkig prachtig weer dus daarom geen punt maar andere jaren is het nog wel eens nat en dan heb je zeiknatte schoenen.Is niet om te zeiken maar denk dat het handig is voor de crew dat ze weten op welke punten ze kunnen verbeteren
Maar wederom was voor mij een geslaagde meeting en ik ben er volgend jaar weer bij.
Post morgen nog wel wat foto’s.22 augustus 2009 om 22:26 #17448483ik ben er dit jaar hellaas niet bij omdat ik momenteel even geen opel meer heb.
Ik rij nu een bmw 316 e36 maar die staat weer tekoop omdat het niet is wat ik er van verwacht had.
Ik wilde eens wat anders proberen maar ik ben er wel achter dat er binnen nu en en par weken weer een opel onder de carpoort staat.Volgend jaar ben ik er wel weer bij op sevenum samen met OPC-NOORD die er nu het hele weekend zijn.
vind het wel jammer maarja….had ik mijn astra gsi maar niet moeten verkopen:(
zo op die ene foto te zien is de opkomst weer super en dus ook weer gezellig net als andere jaren..
gr.Paul
22 augustus 2009 om 22:45 #17448484Hmm, ik ga morgen toch even een kijkje nemen!
Is de weg ernaar toe goed aangegeven?
22 augustus 2009 om 22:55 #17448485hou richting kronenburg aan en niet sevenum dan vind je het wel
22 augustus 2009 om 23:05 #17448486origineel gepost door johani500driver
hou richting kronenburg aan en niet sevenum dan vind je het welOkè, thnx. Ik ga n.l even met de motor; dus geen tomtom oid aan boord. ;)
23 augustus 2009 om 00:35 #17448487post niet veel hier, maar ik wil ook ff zeggen dat ik ben geweest, stond bij ATC (voor de mensen die na 3 uur langsliepen wel te lezen op mijn auto).
moet zeggen, was wel heel gezellig.
ik heb ook maar 10 euro hoeven te betalen, wist niet eens wat de prijs was. :P
veld vond ik netjes, op de crossbaan na….
show and shine leek wel wat rommelig, maarjah, ik weet er niets van, aangezien dit mijn eerste meeting was, met mijn eigen auto… ;) wel netjes dat elke auto goed werd nagekeken.dat wordt voor mij zorgen dat ik volgend jaar iets meeneem om te slapen. :D
23 augustus 2009 om 07:45 #17448488idd, volgend jaar blijf ik ook minstens 2 dagen,
ik woon dan misschien wel in de buurt, maar overdag een paar pilsjes kunnen pakken zat er dit jaar dus niet voor me in.
moet zo weer weg, anders was ik vandaag nog even terug gekomen ;)
maargoed,
was erg gezellig! erg groot ook weer,
eigenlijk te gezellig en te groot voor maar 1 dag :Ptot volgend jaar allemaal ;)
en dan hopelijk met een manta die er toch een stuk beter uit ziet :P23 augustus 2009 om 07:48 #17448489origineel gepost door Ramòn_46
origineel gepost door johani500driver
hou richting kronenburg aan en niet sevenum dan vind je het welOkè, thnx. Ik ga n.l even met de motor; dus geen tomtom oid aan boord. ;)
a 73 richting horst,
afslag horst/melderslo,
sevenum aanhouden,
eenmaal in sevenum, kronenberg aanhouden,
kom je in kronenberg aan, rijdt je alsmaar rechtdoor (langs een cafe ed.)
je rijdt al slingerend tussen de bloembakken door kronenberg weer uit,
2 a 3 km rechtdoor, en dan spreekt het vanzelf ;)23 augustus 2009 om 09:55 #17448490ik ga volgend jaar ook t hele weekend
ik betaalde trouwens een tientje voor de auto met 3 mensen erin
vind ik keurig voor zo’n evenement
23 augustus 2009 om 11:12 #17448491Kees, en hoeveel koste de modellen die je aan Gielio liet zien? ik zat op de grond naast het zwembadje, toen je ze showde. ;)
23 augustus 2009 om 14:18 #17448492Heb een top weekend gehad in Sevenum…. OPN bedankt :thumbup:thumbup
Vele mooie opels gezienking:
Volgend jaar gewoon weer 3 dagen aanwezig
Grtz nova
23 augustus 2009 om 14:37 #17448493Ik stond er dit jaar in mijn eentje ( jammer genoeg ging mijn maat niet meer mee )
en ik moet zeggen ik heb het ook goed gemaakt
( alleen die AANGENAME astra daar werd ik beetje gek van net zoals de muziek die knoerhard stond van 9 uur tot 11 uur
maarja dat hoort erbij natuurlijk)En van de quads van twee van die mannekes die zijn ook goed irritant als ze om de 1.5 minuut weer voorbij komen.
Maar voor de rest een super meeting.
En met het terrein is zeker niks mis mee. Er zijn maar weinig evenementen tereinen zo goed als daar.
en de paden waren meer dan breed zat om met 3 langs elkaar te rijden dus ruimte genoeg.Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
TOP meeting.
23 augustus 2009 om 14:51 #17448494vanmorgen vertrokken en net weer terug nu. Was wel geslaagd, leuke opels gezien :wub
terugweg lekker getourt met mn gsi en nog n b manta en n astra g.Heb me ook zeker weer geamuseerd dit jaar.
groeten Twan
23 augustus 2009 om 14:55 #17448495wij hebben het zaterdag en zondag berengezellig gehad:jerry:jerry we waren met een gezellig cluppie:thumbup:jerry het was goed warm,.
voor de rest zullen er vast mooie pics geschoten zijn:kewlpics:kewlpics
groeten nick
23 augustus 2009 om 15:06 #17448496origineel gepost door Hulkie
Ik stond er dit jaar in mijn eentje ( jammer genoeg ging mijn maat niet meer mee )en ik moet zeggen ik heb het ook goed gemaakt
( alleen die AANGENAME astra daar werd ik beetje gek van net zoals de muziek die knoerhard stond van 9 uur tot 11 uur
maarja dat hoort erbij natuurlijk)En van de quads van twee van die mannekes die zijn ook goed irritant als ze om de 1.5 minuut weer voorbij komen.
Maar voor de rest een super meeting.
En met het terrein is zeker niks mis mee. Er zijn maar weinig evenementen tereinen zo goed als daar.
en de paden waren meer dan breed zat om met 3 langs elkaar te rijden dus ruimte genoeg.Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
TOP meeting.
Hey, daar heb je em toch?
Gaaf dat je er nog bij kwam zitten :) We vonden t wel sneu dat je alleen stond hoor haha..Anyways Ik vond het treffen beregezellig.. Ik betaalde 25 euro voor een weekend met een auto.. Mij hoor je niet klagen. Over de kuilen en gaten, de organistatie kan hier ook weinig aan doen, omdat het de eigenaar z`n problemen zijn.
Al met al vind ik het meer dan geslaagd! Het was wel een beetje fris snachts! Van de astra cabrio heb ik minder last van gehad dan van de gouden vectra?
Volgend jaar weer, zeker weten!
Sjupke`
23 augustus 2009 om 15:32 #17448497was een top weekend hoor :thumbup
lekker weer :wub
alleen de entertaiment dit jaar vond ik wat tegenvallen normaal hebben ze op zaterdag lekker stamp muziek nu was het 3 X niks(ned duitse muziek :puke ) maar dat is mijn mening er waren gelukkig wel andere mensen die het wel leuk vonden.
tot volgend jaar dan neem ik hopelijk oo keen crossauto mee om over de crossbaan te raggen dat was wel vet :thumbup
23 augustus 2009 om 15:56 #17448498vond het erg tegenvallen dit jaar!
allemaal van die kleine zeikregels, geen open vuur oke, maar als je savonds met z’n allen in de partytent zit en ze komen je dan vertellen dat de fakkel die er staat uit moet, das toch wel heel erg.
op vrijdag de crossbaan op met de corsa meteen een grote bek van de organisatie dat we de auto wel mee terug moesten nemen en dat we niet mochten crossen. kun je ook normaal vragen.wat betreft ‘s avonds in de manege ik heb me goed vermaakt heb me alleen dood gerergerd aan die DJ! wat een knuppel.
jurering vond ik op zaterdag erg lang duren heb er van 13.00 tot 17.00 met mijn auto gestaan!
we zullen nog weleens zien of we volgend jaar nog komen….
23 augustus 2009 om 16:28 #17448499heef iemand ook fotos gemaakt,en dan van zondags
gr vectra vlammen
23 augustus 2009 om 16:31 #17448500AnoniemLid sinds:
1 January 1970ook ik deel een beetje de mening van frank hierboven. er bleken vaker dingen niet goed geregeld, tijden of prijzen die niet kloppen, en zelfs de criteria hoe de grootste club werd geteld was bij niemand bekend en was dus natte vingerwerk.
uitlaat db meeting begon zaterdag erg laat, er stond 12.30 aangegeven, maar een half uur later stond er nog niks. na enig navraag her en der, was het eerst dat “ze er allemaal niets van afwisten” en na 30 seconden in het gesprek was het “dat de meter kapot was, en valse waardes aangaf”. prima, maar geef dit even met stift op het bord aan ipv het allemaal maar op zn beloop te laten.
ook de jurering verliep anders dan andere jaren, van her naar der, erg lang wachten tot 5 uur, veel SG tussendoor met eigenaren over koetjes en kalfjes en een dikke laag stof van crossers die tot op 5 meter van de autos kwamen. jammer, dit wekte erg veel irritatie op bij de meeste die ik gesproken heb.
verder was het gras wel erg lang op vrijdag, maar dit loste vanzelf op naarmate het weekend vorderde.
verder ook goede punten hoor, op andere zaken was meer aandacht geschonken wat weer mensen ten goede kwam. het burnen trok veel aandacht en was een zeer positief punt.
al met al toch wel gemixte gevoelens, er waren dingen die beter en ook juist weer slechter geregeld waren (ook qua organisatie) dan andere jaren. wel erg druk, en daardoor erg gezellig. stonden mooie autos genoeg voor elke smaak, daarover kan je niet klagen.
we hebben lol gehad achter in t hoekie, ook met onze feestaanhanger met lampjes en sirenes en daar gaat het om. je mot het jezelf gezellig maken he…. :cool:
@dock50, bedankt voor de frikandellen vrijdags en zaterdags, ook de meiden die een stuk meegereden hebben met de kar waren erg gezellig….:thumbupOPN ook bedankt voor de organisatie, het is een flink karwei.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.