21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

Forumindex Forums Overige Meetings 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 307)
  • Auteur
    Berichten
  • #17448551
    opel4ever
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Wij van CDT vonden het een geslaagde meeting.

      Alleen de DJ kan beter een cursus plaatjes draaien nemen, Sjonge jonge wat was die slecht.

      Zaterdag na 1 uur was het beter, maar toen draaide volgens mij iemand anders.

      Verders heb ik van de organisatie vernomen waarom ze zo streng moeten zijn met open vuur. Dus kan dat ook niet getollereerd worden.

      De auto’s op het terrein die rondreden vond ik wel iets hebben, alleen moeten ze zichzelf wel aan de snelheid houden. Beetje duitse meeting taferelen. Tis alleen moeilijk om een flitskast op het terrein te zetten.

      Verders een leuke meeting met leuke auto’s

      heb geen respect voor mensen die roepen dat er geen mooie auto’s op het veld staan. Elke Opel is voor ieders persoon uniek op de wijze dat ze het terrein op komen en dat ze het weekend er blijven.

      Mensen die graag full tuned auto’s willen bekijken, moeten maar naar het over commerciele assen of full speed gaan.

      OPN klasse meeting!king:

      #17448552
      corsa danny
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2005

        nou heb me dit weekend super vermaakt samen met de heren van OCZ en OTT oftewel DAS TOF
        toch moet ik ook men mening met de meeste hierboven delen wat een regeltjes allemaal zoals het dit jaar was heb ik het hier niet eerder gehad
        hopelijk dat er wat met het kritiek gedaan kan worden
        en zeker de DJ met zen handjes in de lucht
        greetz danny

        #17448553
        MisterGSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 March 2007

          wij zijn ook het hele weekend geweest.
          heb me uitstekend vermaakt.
          Enkele minpunten waren:
          – twee duitse jochies op minibikes die om de haverklap langs kwamen scheuren
          – ergerde me ook dood aan die gasten die alleen maar rondjes aan het rijden waren in hun auto, waardoor aale auto’s weer onder het stof zaten
          – vond de organisatie een beetje te erg aan het zeuren
          – De DJ op vrijdag en zaterdag, die op zaterdag was echt waardeloos. hij ging van duitse muziek naar stamp en dan weer een NL nummer en dan weer stampen. dit was echt heeeeeel irritant.
          – ik had begrepen dat de F1 zou worden uitgezonden maar ik kon het nergens vinden :hmmz
          – ik miste ook een bord of iets dergelijks waar alle tijden en plaatsen op stonden wat waar en wanneer is (dit zou een stuk duidelijker zijn voor iedereen)
          – MIJN BUMPER MIST OPEENS TWEE BEVESTIGINGS SCHROEVEN NA DE SHOW EN SHINE……:hmmz

          Verder heb ik het echt heel leuk gehad.
          En misschien nog een tip voor de organistatie: zou er tijdens de uitreiking van de bekers misschien een foto op het scherm kunnen staan van de auto’s die een prijs hebben.
          dat zou wel leuk en duidelijker zijn. ;)

          En wat betrefd de klachten over de wc’s, ik denk dat het meer aan de bezoekers lag dan aan de organisatie.

          #17448554
          Faith
            Lid sinds:
            9 October 2006

            Pascal ( black magic) en ik hebben ´t ook erg naar ons zin gehad. Al hebben we elkaar overdag weinig gezien :P

            Jammer dat er zoveel kritiek is, en zo weinig surgesties hoe ´t dan beter kan…

            Wees blij dat ´t zo mooi weer was dat ´t zand zo droog was, en als je last hebt gehad van de crossbaan, geef dan een surgestie hoe ´t terrein beter ingedeeld kan worden… ;)

            Wat betreft de toiletten, er was een dame die ´t hele weekend niets anders heeft gedaan dan de toiletten schoon maken, dat vond ik goed georganiseerd. Als je dan zou klagen over mensen die hun poep-ies op de raarste plekken smeren, of dingen in de wc gooien die daar niet horen, dat zou ik begrijpelijk vinden…

            Bedankt voor weer een geslaagd weekendje weg, we had fun:D

            #17448555
            lukky
              Lid sinds:
              2 July 2004

              origineel gepost door corsa danny
              nou heb me dit weekend super vermaakt samen met de heren van OCZ en OTT oftewel DAS TOF
              toch moet ik ook men mening met de meeste hierboven delen wat een regeltjes allemaal zoals het dit jaar was heb ik het hier niet eerder gehad
              hopelijk dat er wat met het kritiek gedaan kan worden
              en zeker de DJ met zen handjes in de lucht
              greetz danny

              ja we hebben ons zeker wel vermaakt, maar een paar puntjes mogen ze wel beter op letten, vond het gewoon een beetje raar met dat open vuur gedoe… drie fakkeltjes.. die al de hele avond aan het branden waren moesten om 24:00 uit, kijk een open vuur zie ik niet als drie fakkeltjes, maar meer een kampvuur.. ja dat zou ik begrijpen dat dat uit zou moeten, maar een paar fakkeltjes.. kom op zeg.. voor de rest een goed en gezellig weekend gehad met de gasten (ofzo en ott) van das TOF… toch een pluim voor de organisatie, der komt heel wat bij kijken om het tot een goed lopend treffen te krijgen, der zijn altijd wel mensen die iets te klagen hebben, terecht en ook onterecht, ik zie dit meer als kritiek om het volgende keer anders aan te pakken, sommige punten hebben aandacht nodig van de organisatie, en sommige punten kun je zelf verbeteren, maar zonder dollen..VOLGEND JAAR ZIJN WIJ ER GEWOON WEER BIJ…. das TOF

              #17448556
              bigwill
                Lid sinds:
                16 April 2008

                Ik vond het wederom een geslaagd treffen! Was voor mij de 4e editie en heb me weer goed vermaakt alhoewel ik ook wel een paar puntjes heb:

                – De clubauto’s van OPN werden mee gejureerd en deden mee voor de prijzen? Een aparte klasse voor de clubcars of een onafhankelijke jury inschakelen komt wat beter over, niet dat ik deze mensen hun beker niet gun he ;)
                – Jurering liet erg lang op zich wachten, bijna de hele dag op het show & shine terrein gezeten! Voor OPN zelf zal het makkelijk(er) werken op deze manier alleen heb ik er wel meerdere reacties over gehoord en gelezen?

                Verder wat betreft de WC’s en rondrijden op het terrein en nog meer van dat soort dingen ligt er ook een verantwoordelijkheid bij de bezoekers zelf! De crew kan niet overal met hun neus bovenop staan en hebben al best veel te doen, gedraag jezelf dan ook gewoon: Hou je leuter wat beter vast om te mikken en rij rustig op het terrein, als het zo druk is is dat gewoon onverantwoord: er zijn ook veel kinderen en zelf vind ik het bovendien mateloos irritant…

                Dus volgend jaar weer gewoon met zn allen naar Sevenum, we komen tenslotte allemaal voor hetzelfde: Gezelligheid EN Opels :jerry:jerry:jerry

                #17448557
                rabbitopc
                  Lid sinds:
                  31 July 2008

                  origineel gepost door wout vuilehond
                  was een leuk wekend maar dat er niet opels rond reden vind ik niet kunnen
                  en ook de wc’s waren niet echt schoon.
                  en dat er eigen leden van opn met de prijzen mee,deden kan niet
                  en ja dat gezuur over de gen stroom die om 24:00 uit moest dan moeten opn voor stroom zorgen .
                  wij waren wel met kinderen en als die s’nachts wakker worden is het wel makkelijk als er een lampje aan kan en er was een baby bij die gevoed moest worden.
                  maar ja volgend jaar beter .
                  voor de rest was het een leuk wekend en tot volgend jaar

                  zorg dan voor een goede zaklamp of een andere lamp op baterijen is tegenwoordig zat te koop

                  #17448558
                  kurtmanta
                    Lid sinds:
                    18 November 2005

                    ik vond het een zeer fijn treffen
                    was zeker geslaagd
                    en volgend jaar zeker weer aanwezig

                    en die wc zaak wat hier word besproken
                    snap niet dat zo een vettige lui rondlopen, iedereen is er zelf bij hoe men een wc achterlaat en erin gooit
                    en heb ook vaak de poetsmadam gezien, dus aan hun ligt het niet

                    heb ondertussen men 397 foto’s online gekregen
                    veel plezier ermee

                    http://mantafahrer.contactchat.nu/?see=36&id=112177

                    #17448559
                    Jo1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 September 2004

                      Meer auto’s, meer mensen, meer klachten.
                      Ik weet dat het heel moeilijk is om het voor iedereen goed te doen.
                      Ik hoorde ook ergens dat een auto tegen een kind was aangereden, nix ernstigs, maar toch….
                      Zou zoiets minder goed aflopen, bedenk dan dat we met een groot probleem zitten.
                      Of zou bijv. een (voor)tent vlam vatten door een fakkel, dan ook zal een burgemeester zich eerst goed beraden alvorens een vergunning te verlenen.

                      Maar goed, ik was er maar 1 dag, en heb me toch goed geamuseerd. Vind het nog steeds jammer dat er nog steeds geen sprint meer is.

                      #17448560
                      sjouke
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        22 September 2006

                        origineel gepost door opel4ever
                        Wij van CDT vonden het een geslaagde meeting.

                        Alleen de DJ kan beter een cursus plaatjes draaien nemen, Sjonge jonge wat was die slecht.

                        Zaterdag na 1 uur was het beter, maar toen draaide volgens mij iemand anders.

                        Verders heb ik van de organisatie vernomen waarom ze zo streng moeten zijn met open vuur. Dus kan dat ook niet getollereerd worden.

                        De auto’s op het terrein die rondreden vond ik wel iets hebben, alleen moeten ze zichzelf wel aan de snelheid houden. Beetje duitse meeting taferelen. Tis alleen moeilijk om een flitskast op het terrein te zetten.

                        Verders een leuke meeting met leuke auto’s

                        heb geen respect voor mensen die roepen dat er geen mooie auto’s op het veld staan. Elke Opel is voor ieders persoon uniek op de wijze dat ze het terrein op komen en dat ze het weekend er blijven.

                        Mensen die graag full tuned auto’s willen bekijken, moeten maar naar het over commerciele assen of full speed gaan.

                        OPN klasse meeting!king:

                        dat dus … niks aan toe te voegen :agent

                        #17448561
                        OCZ-Languh
                          Lid sinds:
                          23 May 2008

                          Voor mij was de eerste keer sevenum geslaagd. Heb me goed kunnen vermaken met de gasten van OFZO en OTT (das TOF)
                          Vond het net als andere ook raar dat mensen van OPN zelf meededen in de prijzen, maar ook zelf als jury rondliepen. Niet dat ik hun de bekers niet gun, maar maak er dan een aparte klasse (Clubcars) van bijvoorbeeld.
                          Verder was de DJ op de zaterdag wat minder, maar de sfeer maak je zelf en dat was aardig gelukt.
                          Verder schrikbarende records bij de DB-drag op zondag, met waardes van 166.6 db. Heb veel muziek gezien, maar dat er auto’s tussen stonden met zulk vermogen is mij toch ontgaan.
                          Al met al was het gezellig en heb veel mooie Opel’s gezien.
                          Volgend jaar ben ik er weer bij!

                          #17448562
                          g-astraa
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 March 2005

                            origineel gepost door dracuhl
                            Vandaag even geweest en meteen de laatste keer geweest.

                            Dat treffen slaat werkelijk alles. Allereerst 15 euro entree moeten betalen voor de astra en twee personen. Nouw vooruit dacht, als het een goede meet is kan het wel.

                            Kom rond 1 uur aan, vraag aan de organisatie of er show en shine is. ja hoor ff inschrijven in de tent en klaar vertelden ze me. Nouw auto parkeren was een ramp, iedereen reed over het terrein door mekaar heen en begin terrein lag een gootje waar je echt wel moest oplletten als die verlaagd is.

                            Verop het terrein ook diverse gaten in het veld. Daarna auto geparkeerd en naar de tent voor inschrijving. Blijkt dat je maar tot 12.30 kunt inschrijven hiervoor. Dus ik vragen waarom dit niet bekend was op internet, anders was ik wel eerder gekomen. Nou enigste pluspuntje dat ze me dan konden geven was dat ik me alsnog kon inschrijven, dus opzich blij. Vraag ik hoelaat de uitreiking is, ja morgenavond om 17:00 uur. Dus dan moest ik morgen maar weer terugkomen en werdom 15 euro entree dokken.

                            Dat vond ik niet zo leuk, er was zelfs een astra speciaal uit friesland gekomen vandaag ook voor show en shine en die kreeg het zelfde te horen. Als we beide dit van te voren wisten waren we waarschijnlijk NIET gekomen.

                            Jammer, maar toch een rondje gelopen en vond het erg tegenvallen. Hier en daar een mooie getunde auto en klassieker, maar het gros was gewoon standaard en hier en daar leek het wel een zooitje ongeregeld.

                            Ik was vandaag totaal niet onder de indruk van Sevenum en vraag me dus ook af of dit ieder jaar zo is?

                            even een reactie op je berichtje:
                            punt 1:15 euro entree dan heb je gezegt dat je weekend kwam zeker
                            punt 2:inschrijving show&shine tot 12:30 stond op alle forums en was dus bekent
                            punt 3: prijs uitreiking op zondag 17:00 is heel normaal voor een weekend treffen maar hier uit kan ik dus op uit maken dat het je alleen om de bekers te doen is en dus niet om de gezelligheid
                            punt 4:als je zaterdag mee doet met show&shine en je valt in de prijzen en je bent er niet op zondag word de beker gewoon verstuurd

                            #17448563
                            dracuhl
                              Lid sinds:
                              4 February 2005

                              origineel gepost door Mirage

                              Als je alleen komt voor de bekers lijkt het me verstandig deze voortaan zelf te kopen bij een bedrijfje en verder gewoon weg te blijven.

                              Verder goed weekend gehadking:

                              Om hier even op terug te komen. Omdat ik nog nooit op een opel meet was geweest, leek het mij leuk om hier eens een keer aan te mee te doen. Daarom had ik dat nagekeken op internet via de diverse fora. Vandaar, dus ik ben niet echt een bekeraasgier, aangezien ik maar 1 bekertje heb gewonnen voor best op wheels op een meeting hoor.
                              In my defense.

                              Maar ik vond de meeting zelf ook niet veel spectaculairs, maar ik had er heel andere verwachtigen van.

                              #17448564
                              jerommeke
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                14 June 2006

                                niet direct met meeting te maken. Maar weten er mensen te vertellen of er vrijdag op de middenpeelweg (weg direct na de snelweg) tussen 16uur en 18 uur cameras stonden waar je zon mooie brief van thuis krijgt gestuurd. Heb namelijk vernomen van wel, hoop het alleen niet.zo jah.. das niet TOF,maar zeker wel een gezellig weekendje gehad met dit clubje @ sevenum

                                #17448565
                                daan
                                  Lid sinds:
                                  1 July 2004

                                  Het was weer een heel gezellig weekend.

                                  Wel vond ik de dj en mc echt bizar slecht.
                                  En dat we 1 fakkel hadden en uit moesten doen vind ik overdreven.
                                  verder was het prima op me 10e keer in Sevenum

                                  #17448566
                                  uknowme
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    15 June 2006

                                    Zaterdag ook even rondje over het terrein gelopen nadat ik setje velgen had overgenomen, stonden toch behoorlijk wat mooie en aparte auto’s was echt wel de moeite waard.

                                    #17448567
                                    Flpke
                                      Lid sinds:
                                      27 August 2008

                                      Ik heb me ook echt vermaakt, dankzij het groepje waar we mee waren.

                                      Toch had ik er ook echt meer van verwacht..

                                      -Schonere wc’s, beter ook een wc container ergens midden op het veld.
                                      -Betere watervoorziening op diverse plekken.
                                      -Meer afval containers.
                                      -Stroom voorziening? Vooral voor 25 euro..
                                      -Geen crossende auto’s bij show en shine..

                                      Maar toch ben ik er volgend jaar weer bij..
                                      Miss dan met een grotere zwaailamp op me kop :P

                                      Hopelijk dan ook stroom.. vind ik 1 van de belangerijkste dingen..
                                      ( Stroom Generator is ook te huur bij Dirkx Electronics waar jullie de rest ook huren ).

                                      #17448568
                                      nova….
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        30 June 2004

                                        De wc`s dat heb je zelf in de hand is een kwestie van goed richten of in het midden van het gat zitten endan je behoefte doen.

                                        Die mennekes op de quads dat was echt irritant..maja de verantwoording licht bij de ouders,en dat gaat net zolang goed tot dat ze iets raken en dan is het einde oeffening!:vertag

                                        En tis net wa navy zegt .. de eendags vliegen komen ff gouw een beker mee pikken terwijl de weekend gasten ze eigelijk verdienen.:hmmz

                                        Van de prijs uitreiking heb ik van vernomen (was toen al thuis :P) Maar dat opn zelf mee doet valt me helaas tegen… ook hier gaat het om de weekend gasten en niet om de Opners. Minpunt

                                        Had ook gehoord dat er opels bekrast zijn en sommige ook een deuk rijker zijn en dat er ook over een opel is gelopen :fy1 Tis toch besjokken dat je opels gaat vernielen op een treffen!!!!!!!!!!!

                                        Db meting: formulier ingevuld knaak betaalt en ff later de db gemeten mikrfoon erin cd erin en spelen maar…. Uhh ik krijg geen meting ik denk huh!! zegt de beste man misschien ff wa beter afstellen … ik denk … afstellen ik hoef nix afstellen,dit jaar stond alles het zelfde als vorig jaar en toen lukte het wel:hmmz de man zej ook misschien zondag ff terug komen …ja daaagg

                                        PLUSPUNTEN:

                                        de stands
                                        het weer was prima (altijd meegenomen zoiets)
                                        Carwash was leuk om te zien,
                                        veel mooie opels en daar komen we ook voor,
                                        die grote afzetbak voor het vuil:thumbup
                                        de koffie was prima het eten ook (maar volgend jaar doen we het anders)

                                        martijnyvonne… mooi dat het toch goed afgelopen is:thumbup

                                        Volgend jaar toch weer van de partij

                                        #17448569
                                        JackM83
                                          Lid sinds:
                                          26 January 2006

                                          origineel gepost door Fl!pke
                                          Ik heb me ook echt vermaakt, dankzij het groepje waar we mee waren.
                                          Toch had ik er ook echt meer van verwacht..

                                          -Schonere wc’s, beter ook een wc container ergens midden op het veld.
                                          -Betere watervoorziening op diverse plekken.
                                          -Meer afval containers.
                                          -Stroom voorziening? Vooral voor 25 euro..
                                          -Geen crossende auto’s bij show en shine..

                                          Maar toch ben ik er volgend jaar weer bij..
                                          Miss dan met een grotere zwaailamp op me kop :P

                                          Hopelijk dan ook stroom.. vind ik 1 van de belangerijkste dingen..
                                          ( Stroom Generator is ook te huur bij Dirkx Electronics waar jullie de rest ook huren ).

                                          Hieruit begrijp ik dat je meetings op een camping gewend bent ?
                                          – Niet alles is mogelijk daar op het terrein.
                                          Toiletunits moeten ook een afvoer hebben. wat niet overal aanwezig is . En schone wc’s is ook iets waar de bezoeker/gasten wat aan kunnen doen .
                                          – Stroomvoorziening voor zo’n groot terrein loopt ook redelijk in de kosten op .

                                          – Crossende auto’s heb je een goed punt inderdaad, daarom mocht er tijdens de show en shine niet meer gecrosd worden . Helaas is stof met het prachtige weer niet te voorkomen, wel te beperken .

                                          #17448570
                                          Flpke
                                            Lid sinds:
                                            27 August 2008

                                            origineel gepost door JackM83

                                            origineel gepost door Fl!pke
                                            Ik heb me ook echt vermaakt, dankzij het groepje waar we mee waren.
                                            Toch had ik er ook echt meer van verwacht..

                                            -Schonere wc’s, beter ook een wc container ergens midden op het veld.
                                            -Betere watervoorziening op diverse plekken.
                                            -Meer afval containers.
                                            -Stroom voorziening? Vooral voor 25 euro..
                                            -Geen crossende auto’s bij show en shine..

                                            Maar toch ben ik er volgend jaar weer bij..
                                            Miss dan met een grotere zwaailamp op me kop :P

                                            Hopelijk dan ook stroom.. vind ik 1 van de belangerijkste dingen..
                                            ( Stroom Generator is ook te huur bij Dirkx Electronics waar jullie de rest ook huren ).

                                            Hieruit begrijp ik dat je meetings op een camping gewend bent ?
                                            – Niet alles is mogelijk daar op het terrein.
                                            Toiletunits moeten ook een afvoer hebben. wat niet overal aanwezig is . En schone wc’s is ook iets waar de bezoeker/gasten wat aan kunnen doen .
                                            – Stroomvoorziening voor zo’n groot terrein loopt ook redelijk in de kosten op .

                                            – Crossende auto’s heb je een goed punt inderdaad, daarom mocht er tijdens de show en shine niet meer gecrosd worden . Helaas is stof met het prachtige weer niet te voorkomen, wel te beperken .

                                            Ik ben idd meeting met een camping gewend.

                                            Miss moeten jullie dan ook een camping maken..;) Maar bij de auto’s is ook gezelliger en vind iedereen ook een stuk zekerder. Dat weet ik.
                                            Ik zorg er wel voor dat ik volgend jaar een geluids loze aggegraat heb.

                                            Kosten stroom voorziening kan worden gecompenseerd met de entree..

                                            Afval van toilet units kan opgeslagen worden..

                                            En stof kan ook verminderd worden bij warm weer door de paden te besproeien.

                                            Maar ik weet dat het veel regelen is.. Maar na 16 jaar had er toch al een oplossing kunnen zijn ofniet?

                                            Maar evengoed vond ik het geslaagd:thumbup

                                            #17448571
                                            BramL
                                              Lid sinds:
                                              19 December 2007

                                              ik vond het erg gezellig metr ocz ott das T.O.F. wel veel gezeur van de orgie.

                                              en wat de leger vrachtwagen betreft daar stonden een cros corsa achter op dus was het wel terecht dat die daar stond. er staan toch ook andere merken auto’s die geen aanhanger bij hebben.

                                              Gr Bram

                                              #17448572
                                              Kermitkiller
                                                Lid sinds:
                                                26 March 2005

                                                Zo te lezen hebben sommige mensen nogal commentaar op het 1 en ander.

                                                * de WC’s, dat hebben wij als bezoekers helemaal zelf in de hand(tja houd je hem in je hand dan richt je ook goed , heren !!)
                                                Als er van die mensen(ook de dames) het nodig vinden om een wc rol in de wc te dumpen en dan gaan klagen dat de wc verstopt is…zoiets doe je thuis OOK NIET !!!
                                                Het is een kleine moeite, ook met drank op, om een wc een beetje netjes achter te laten !!
                                                En een grote pluim aan het meisje dat het hele weekend de vuiligheid van een ander heeft schoon gemaakt en ze had er meer te doen dan alleen de wc’s bij de douches…
                                                Er stonden hier en daar genoeg wc’s op het terrein.

                                                * wat betreft het rondrijden van auto’s en crew leden,tja het had wat minder gekund en persoonlijk vond ik de opstelling een beetje krapjes…
                                                Op sommige plekken ,vooral in bochten kon het ietsje ruimer.

                                                * ik het heel fijn vond dat de crew ‘s nachts rondreed om het 1 en ander in de gaten te houden , het gaf mij in ieder geval een veilig gevoel.

                                                * Eigenlijks heb ik verder helemaal geen commentaar , wij hebben weer enorm genoten en onze zoon(9 jaar en al 8 jaar gaat hij mee :thumbup) vind het opn weekend het gezelligste weekend , er word genoeg gedaan ,ook voor de kids.

                                                Wij komen al 16 jaar bij het OPN weekend :angel en tja het word allemaal wat groter en het valt voor de organisatie dan ook niet altijd mee om alles in goede banen te laten verlopen, wij vinden trouwens dat het altijd SUPER geregeld is !!!!

                                                Ik zou zeggen , OPN ga zo door en volgend jaar zijn wij ook zeker weer van de partij…:wors

                                                Groet Jitske(kermitkilster;))

                                                #17448573
                                                Rooie Richie
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  23 December 2004

                                                  origineel gepost door BramL
                                                  ik vond het erg gezellig metr ocz ott das T.O.F. wel veel gezeur van de orgie.

                                                  en wat de leger vrachtwagen betreft daar stonden een cros corsa achter op dus was het wel terecht dat die daar stond. er staan toch ook andere merken auto’s die geen aanhanger bij hebben.

                                                  Gr Bram

                                                  Moet je dan met dat ding dan ook tussen de auto’s gaan rijden? Ik vond dat een tikje overdreven….

                                                  #17448574
                                                  martijnenyvonne
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    8 August 2005

                                                    origineel gepost door nova….
                                                    De wc`s dat heb je zelf in de hand is een kwestie van goed richten of in het midden van het gat zitten endan je behoefte doen.

                                                    Die mennekes op de quads dat was echt irritant..maja de verantwoording licht bij de ouders,en dat gaat net zolang goed tot dat ze iets raken en dan is het einde oeffening!:vertag

                                                    En tis net wa navy zegt .. de eendags vliegen komen ff gouw een beker mee pikken terwijl de weekend gasten ze eigelijk verdienen.:hmmz

                                                    Van de prijs uitreiking heb ik van vernomen (was toen al thuis :P) Maar dat opn zelf mee doet valt me helaas tegen… ook hier gaat het om de weekend gasten en niet om de Opners. Minpunt

                                                    Had ook gehoord dat er opels bekrast zijn en sommige ook een deuk rijker zijn en dat er ook over een opel is gelopen :fy1 Tis toch besjokken dat je opels gaat vernielen op een treffen!!!!!!!!!!!

                                                    Db meting: formulier ingevuld knaak betaalt en ff later de db gemeten mikrfoon erin cd erin en spelen maar…. Uhh ik krijg geen meting ik denk huh!! zegt de beste man misschien ff wa beter afstellen … ik denk … afstellen ik hoef nix afstellen,dit jaar stond alles het zelfde als vorig jaar en toen lukte het wel:hmmz de man zej ook misschien zondag ff terug komen …ja daaagg

                                                    PLUSPUNTEN:

                                                    de stands
                                                    het weer was prima (altijd meegenomen zoiets)
                                                    Carwash was leuk om te zien,
                                                    veel mooie opels en daar komen we ook voor,
                                                    die grote afzetbak voor het vuil:thumbup
                                                    de koffie was prima het eten ook (maar volgend jaar doen we het anders)

                                                    martijnyvonne… mooi dat het toch goed afgelopen is:thumbup

                                                    Volgend jaar toch weer van de partij

                                                    Zeker zijn wij volgend jaar weer van de partij.

                                                    #17448575
                                                    nl-tuning
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      17 July 2006

                                                      wij zullen er ook wel weer te vinden zijn met ”nog” meer auto’s:jerry:jerry

                                                      wie heeft de beker van grootste club eigenlijk gewonnen???

                                                      groeten nick

                                                    25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 307)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.