Reageer op: Monza V8

#18374648

GSE
Participant
  • Topics 8
  • Reacties 2390
  • Offline
  • Lid sinds:
    5 August 2006

Abbot Cable x is al lang terug in nederland,en is in de auto geplaatst en aangesloten dwz hij heeft zijn definitieve plek gekregen in de auto en past perfect nu alleen dat afstellen moet ik me nog ff in gaan verdiepen maar ik heb een ander groot probleem gefixed afgelopen week.

Met regelmaat wilde de auto niet starten en dan deed ie click click en als je iets aan de krukas draaide dan startte ie weer,ik heb 4x de auto opgekrikt het wiel eraf gehaald het uitlaat spruitstuk los gehaald en de startmotor los gehaald en en daar is amper ruimte voor want je moet de kap van de koppel omvormer nog los draaien zodat die zakt,dan de bedrading waar je amper bij kunt los halen en dan kun je de startmotor los halen als je wat wiebelt en um in bepaalde houdingen beweegt.

Ik heb um 2x helemaal uit elkaar gehaald en 2x met schims liggen klote maar opeens dacht ik….Wat is der veranderd dat ie op de grond wel keer op keer starte:

Na wat op het net te hebben gelezen over voltage wat zakt door slechte verbindingen dacht ik,ik zal eens een draad pakken en van de starter solenoid rechtstreeks op de plus van de accu druken en kijken of ie het dan wel doet,en ja hoor van de 20x ff starten deed ie het ook alle 20x dus mijn solenoid kreeg net niet genoeg power om de verbinding te maken zodat de startmotor gaat draaien en in de flex plaat schiet,ik heb alle shims weg gehaald en nu start ie super keer op keer nu ik een relais heb gebruikt.

Cable x word het volgende ding deze moet ik juist afstellen en dan plaatsen in de auto,hij werkt nu wel zoals het moet.

Uitlaten dwz ik ga mijn spruitstukken verbinden met nieuwe Monza midden pijpen en een Omega MV6 eind demper die ik nog nog moet ombouwen en dan is mijn project klaar,mechanisch werkt alles 100% op de km teller en uitlaten na maar das meer aansluiten.

Ooit komt het klaar hopenlijk deze week de km teller omdat ik weinig tijd heb.