Zwolse Opel Treffen.. 24 mei 2015

Rik , wij hebben elkaar niet gesproken maar ik heb je vaak voorbij zien komen op de step :jerry

Ik wou je van mij kant ook bedanken voor je inzet :thumb

Bij deze ook iedereen bedankt die deze dag aanwezig was ...

Het is zeer goed verlopen en ook de donaties werden zeer gewaardeerd door de personeel van de Lichtmis :thumb :thumb

Was top geregeld allemaal.Mooi weer,was gezellig,mensen gesproken,Asconahobbyist blij gemaakt met de wieldoppen voor zijn Kadett en ik ben blij gemaakt door Rik met het gedeelte van de luchtfilter.

Was het ritje van 5 kwartier meer dan waard!!!

@-BlendjuH- wrote:Rik , wij hebben elkaar niet gesproken maar ik heb je vaak voorbij zien komen op de step :jerry

Het is zeer goed verlopen en ook de donaties werden zeer gewaardeerd door de personeel van de Lichtmis :thumb :thumb

Ik bood je een snoepje aan maar je zag me helemaal niet staan.

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:@-BlendjuH- wrote:Rik , wij hebben elkaar niet gesproken maar ik heb je vaak voorbij zien komen op de step :jerry

Ik bood je een snoepje aan maar je zag me helemaal niet staan.

Rik :)

Mijn ouders hebben mij geleerd geen snoepjes aan te nemen van vreemde mannen :jerry :jerry

Maar de volgende keer wel want nu weet ik wie je bent hahahahaha

Het was voor ons de eerste meeting en we vonden het erg geslaagd. Aantal mensen gesproken en de hand geschud, waaronder Saluma. En nu ik het zo lees ook Rik regelmatig voorbij zien komen :)

Zakhooi nog ook blij gemaakt met een onderdeel wat we voor hem van de sloop hebben gevist.

Leuke dag gehad! Volgende keer misschien met beide auto's aanwezig.

Zeker een geslaagde meeting :D

Stonden weer een boel mooie wagens :thumbup

Heb zelf ook veel leuke reacties gehad over me eigen bakkie king:

En dat alles bij super-lekker weer :thumb

Kan niet wachten op wat foto's.. want ik was zelf m'n camera vergeten :???:

See You Next Meet :thumb

Ben benieuwd naar de foto's!

Was vandaag nog wel van plan om even te komen buurten, aangezien het voor mij bijna een thuiswedstrijd was.

Dat is helaas niet gelukt, en daar komt nog bij dat ik sinds kort ook Opelloos ben.

Rij nu dagelijks in mijn tweede auto, een oude Saab uit 1975 en daar waren jullie ook vast niet zo in geinteresseerd ;).

Maar die Opel komt er nog wel een keer weer bij, dus volgend jaar beter!

Was een leuke middag , mooie wagens gezien. Die blauw met matzwarte astra g pfff wat ging die instalatie hard .

Of die helemaal origineel zijnde corsa a gsi wat was ie mooi.

En zo waren er nog wel wat mooie wagens.

Auto van mij hield het goed ,was effe zien wat ie deed na heel veel werk om hem goed lopend te krijgen

Rik leuk je te gesproken hebben en wat een toeval op dezelfde school in de zelfde jaren.

dwbfk0.jpg

30shpg1.jpg
15qvgxl.jpg
2q0kmx5.jpg

Asfalt maffia zijn 4x4 met mijn fje haha

Hij was aanwezig maar had helaas wat storingen met de drone ...

Hij kon daardoor niet garanderen dat hij netjes in de lucht zou blijven hangen ;)

Dus om schade te voorkomen was er geen drone ;)

Leuk initiatief weer een Opel meet! Misschien was ik wat vroeg en dat drukte later kwam.. maar waar waren de diverse stands? Heeft er nog iemand foto's van de zwarte Zafira OPC? Bij binnenkomst zijn we op de foto gezet

Er zijn gelukkig 2 stands op komen dagen... De andere heeft niks laten horen helaas .... De foto's komen er nog aan , zodra ze beschikbaar zijn worden ze op facebook geplaatst en voor degene die dat niet heeft plaatsen we ze hier ook ....

Dit was voor mij de tweede meeting waar ik ooit heen ben geweest en vond hem zeer geslaagd.. Lekker weer, leuke locatie, top!

Wij waren er rond tweeën.. Een eventuele volgende keer proberen we er iets eerder bij te zijn, want volgens mij waren er toen toch al weer een aantal auto's vertrokken..

Ben trouwens benieuwd of mijn Vec nog bij iemand op de foto's staat..

Er bleek in balkbrug een oldtimerdag te zijn geweest gister en zodoende gingen er al een aantal eerder weg ... Blij dat je hebt genoten ... Dat zal vast wel ... Zie de mijne ook hier en daar verschijnen....

Zwolle%20Meeting%202015%2023.jpg

Even langs geweest bij de kadett D bezitters,had nog wat restmateriaal van m'n gesloopte D-kadett berlinetta om weg te geven.

Terug
Naar boven