M Makko Loopt hier de deur plat 4 apr 2010 #1 Zag net een Zwarte Opel Commodore GSE bij Peter R de Vries :thumbup
S Silver Loopt hier de deur plat 4 apr 2010 #2 ja idd VET ding! stoer geluid ook. ik zei nog tegen mijn vriendin, daar lees je straks wel wat van op het forum hahahaha
ja idd VET ding! stoer geluid ook. ik zei nog tegen mijn vriendin, daar lees je straks wel wat van op het forum hahahaha
C corsaracer Hoort bij de inboedel 4 apr 2010 #4 zag er idd erg dik uit.... misschien van iemand van hier????
R RonaldH Hoort bij de inboedel 4 apr 2010 #5 ik zat erop te wachten maar was een mooie commodore,wel een misdadigerbak trouwens
C conradje Komt weleens kijken 4 apr 2010 #7 hmm op welke zender was dat ook weer die piet de vries? sbs toch?/ dat kan ik helaas neit terug kijken:swear
hmm op welke zender was dat ook weer die piet de vries? sbs toch?/ dat kan ik helaas neit terug kijken:swear
V vincent23 Loopt hier de deur plat 4 apr 2010 #9 ja was op sbs 6 enne die kan je gewoon terug kijken hoor was een heel erg mooi exemplaar :wors
O OPC-lijntje Post best veel 4 apr 2010 #10 Op welk tijdstip dan? Geen zin om de hele uitzendig te kijken die ruim een uur duurt
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 4 apr 2010 #11 Was dezelfde als die in de autovisie heeft gestaan :thumbup klikkie doen
K kaydee-opc Komt weleens kijken 5 apr 2010 #13 had hem idd ook al gespot bij de vries! mooie bak hoor!! :wors:wors:wub:wub
K kadettje-89 Komt hier geregeld 5 apr 2010 #15 waar ging het programma over dan.weer/nog steeds over die joran of is het nu een ander
T TonSR Loopt hier de deur plat 5 apr 2010 #16 bestaat ze nog,had kenteken gezien maar vergeten,was eigendom van een serie moordenaar,,3 kids waarschijnlijk meer,, is wel wagen met bijzondere geschiedenis,ja toch. vgr tonsr.
bestaat ze nog,had kenteken gezien maar vergeten,was eigendom van een serie moordenaar,,3 kids waarschijnlijk meer,, is wel wagen met bijzondere geschiedenis,ja toch. vgr tonsr.
B bettus accu Loopt hier de deur plat 5 apr 2010 #17 ja is ook zeker een mooi ding! me vader heeft hem helemaal gespoten. ding is helemaal gerestaureerd. de eigenaar heet leen. zit een 3.0 in. de auto rijdt nu in veenendaal, vlak bij ons. gruwelijk mooi ding!
ja is ook zeker een mooi ding! me vader heeft hem helemaal gespoten. ding is helemaal gerestaureerd. de eigenaar heet leen. zit een 3.0 in. de auto rijdt nu in veenendaal, vlak bij ons. gruwelijk mooi ding!
M Makko Loopt hier de deur plat 11 apr 2010 #19 Gaat zo weer verder, wie weet komt ie weer in beeld. :thumbup
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 11 apr 2010 #20 yeps was weer ff in beeld. het enigste wat mooi is van de uitzending.