zijraam eruithalen

je kan ook in Aruba gaan wonen

als je daar een nieuwe auto koopt vraagt de dealer hoeveel % je ramen getint moeten worden :P rijden ze op een streep van 15 cm over het midden van de voorruit na met 15 % door latend rond:o:P

hahaha indd maarja lijkt me heel licht , als ik er een beetje goed aan ben ga ik volgende week eventjes kijken bij heuts hoe dark grey eruit ziet .

want daar hebje bijna iedere percentage in .

weet iemand hoe die kleur eruit ziet .

die hebben ze in 15 % is dit een goed percentage ?

het werkt dus precies anders om 5 % is 5 % doorlatend

en 35 is dus de minst verblindende dus ik laat mij idee maar even vallen want 35 % licht door latend vind ik egt te weinig jammer maar helaas :(

[rquote=1871245&tid=142637&author=yo!rick]je kan ook in Aruba gaan wonen

als je daar een nieuwe auto koopt vraagt de dealer hoeveel % je ramen getint moeten worden :P rijden ze op een streep van 15 cm over het midden van de voorruit na met 15 % door latend rond:o:P[/rquote]

*pakt koffers en doet verhuis berichtje naar TNT :angel:jerry

je kan ook in Aruba gaan wonen

als je daar een nieuwe auto koopt vraagt de dealer hoeveel % je ramen getint moeten worden :P rijden ze op een streep van 15 cm over het midden van de voorruit na met 15 % door latend rond:o:P

[rquote=1871245&tid=142637&author=yo!rick]je kan ook in Aruba gaan wonen

als je daar een nieuwe auto koopt vraagt de dealer hoeveel % je ramen getint moeten worden :P rijden ze op een streep van 15 cm over het midden van de voorruit na met 15 % door latend rond:o:P[/rquote]

*pakt koffers en doet verhuis berichtje naar TNT :angel:jerry

Terug
Naar boven