M mallemalle Komt hier geregeld 19 feb 2011 #2 je kan ook zeggen, heel mooi, maar ut blijft een ascona
M mallemalle Komt hier geregeld 19 feb 2011 #3 je kan ook zeggen, heel mooi, maar ut blijft een ascona
B Brammmm Komt weleens kijken 20 feb 2011 #4 Als de striping er op zou zitten als ik um kon kopen bleef ie erop. Was de striping er al af als ik kocht dan bleef ie weg. Dik blok erin en dan straalt ie gewoon uit dat ie kan vliegen Idd 1 van de dikste!
Als de striping er op zou zitten als ik um kon kopen bleef ie erop. Was de striping er al af als ik kocht dan bleef ie weg. Dik blok erin en dan straalt ie gewoon uit dat ie kan vliegen Idd 1 van de dikste!
B Brammmm Komt weleens kijken 20 feb 2011 #5 Als de striping er op zou zitten als ik um kon kopen bleef ie erop. Was de striping er al af als ik kocht dan bleef ie weg. Dik blok erin en dan straalt ie gewoon uit dat ie kan vliegen Idd 1 van de dikste!
Als de striping er op zou zitten als ik um kon kopen bleef ie erop. Was de striping er al af als ik kocht dan bleef ie weg. Dik blok erin en dan straalt ie gewoon uit dat ie kan vliegen Idd 1 van de dikste!
C coot Post best veel 20 feb 2011 #6 normaal ben ik een voorstander van witte knipperlichtglaasjes maar vindt de oranje hier beter passen :thumbup verder heel mooi verlaagd met de juiste velgen over de striping ben ik niet helemaal uit mooi met en ook mooi zonder dus zou voor mij niks uitmaken
normaal ben ik een voorstander van witte knipperlichtglaasjes maar vindt de oranje hier beter passen :thumbup verder heel mooi verlaagd met de juiste velgen over de striping ben ik niet helemaal uit mooi met en ook mooi zonder dus zou voor mij niks uitmaken
C coot Post best veel 20 feb 2011 #7 normaal ben ik een voorstander van witte knipperlichtglaasjes maar vindt de oranje hier beter passen :thumbup verder heel mooi verlaagd met de juiste velgen over de striping ben ik niet helemaal uit mooi met en ook mooi zonder dus zou voor mij niks uitmaken
normaal ben ik een voorstander van witte knipperlichtglaasjes maar vindt de oranje hier beter passen :thumbup verder heel mooi verlaagd met de juiste velgen over de striping ben ik niet helemaal uit mooi met en ook mooi zonder dus zou voor mij niks uitmaken