Zafira 2.2 16 v 2004

<p style="text-align: left;">Wie kan mij dmv foto’s aanwijzen waar de egr klep zit? Deze wil ik graag reinigen</p>

7r2t1mm3thdrceu5q1i8yhcrq9udlmlr.jpg

[quote quote=18184919]Hoe heb je dan jouw Zafira als model 2004 geprogrammeerd dan? Ik heb een 2.2 16V bouwjaar 2002 namelijk. Wil ook graag een blind plaat monteren zonder foutmeldingen. @0Rudy0 wrote:

ik heb gewoon de egr verwijderd een blinde plaat gemaakt en gemonteerd, toen bleef mijn motorlampje branden. toen heb ik mijn zafira modeljaar 2000 opnieuw geprogrameerd als zijnde 2004 omdat je dan kunt kiezen ofje met of zonder egr wil programeren. hij pakt nu inderdaad beter op en rijd veel soepeler. gr rudy
[/quote]

Mischien hier goed te lezen. ECU komt van een andere auto / bouwjaar. Oplossing: software download voor jouw chassis nummer @ opel dealer of mijn plaats.

Gek dat daarop staat 1.6 want het is een 2.2 16 v elegance ook deze motor heeft geen distributieriem maar een ketting. En dat is bij de 2.2

Hoe kan dat in de photo zie ik 2001 X16XEL uitlezen??

En let op: 2001 Zafira A is Z16XE motor, dus GEEN X16XEL (oude motor tot 2000 bouwjaar).

<p style="text-align: left;">Hmmm…. Nu even in Jip en Janneke taal ….</p>
ik heb m’n auto laten uitlezen bij een kleine auto garage

[quote quote=18436544]<p style=”text-align: left;”>Hmmm…. Nu even in Jip en Janneke taal ….</p> ik heb m’n auto laten uitlezen bij een kleine auto garage[/quote]

Zoals altijd, hebben ze geen idee.

Laat me kijken als schema gelijk is tussen 2001 en 2004 Zafira, als geen verschil is, kom jullie naar mijn plaats langs. Capelle a/d IJssel.

Terug
Naar boven